De Lidl heeft die kleine glaasjes met een chocolade mousse erin. Met daarom een laagje pure chocola met nog wat chocoladekorrels. Te lekker.quote:
Ik heb even gekeken en hij zit er nog.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zou even in je broekje kijken of je pener er nog is
quote:Op woensdag 20 november 2013 17:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gatsie met mayo
Dat is echt megalekker met appelmoes
Knoflooksaus is ook lekker erbij jaquote:
Hou je mond, ik ben op dieet.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
De Lidl heeft die kleine glaasjes met een chocolade mousse erin. Met daarom een laagje pure chocola met nog wat chocoladekorrels. Te lekker.
Knoflooksaus, alles en overalquote:
Mja.quote:
Bah bah, warme appelmoesquote:Op woensdag 20 november 2013 17:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar ik vind appelmoes sowieso niet echt lekker. Ik hou niet van appels enzo.
Alleen als de appelmoes zelfgemaakt is en nog warm is
[..]
Knoflooksaus is ook lekker erbij ja
Was jij niet bezig met afvallen?quote:Op woensdag 20 november 2013 17:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De Lidl heeft die kleine glaasjes met een chocolade mousse erin. Met daarom een laagje pure chocola met nog wat chocoladekorrels. Te lekker.
Nope, ik wacht nog op jouw en faxie's moneys en dan kan ik met pensioen.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mja.
Zijn je monies al binnengekomen?Vandaag pas gedaan want wat mijn pasleesding kwijt.
Sorry.quote:
Ja, ik voelde me stom omdat mijn broek strak zat. Dus ging ik eten.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Was jij niet bezig met afvallen?
Begrijpelijk wel, dat was ook echt over de top.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maandag.Voelde me vies na het weekend.
quote:Op woensdag 20 november 2013 17:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maandag.Voelde me vies na het weekend.
Als je aan het afvallen bent betekend het niet meteen dat dat niet meer magquote:Op woensdag 20 november 2013 17:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Was jij niet bezig met afvallen?
Money's?quote:Op woensdag 20 november 2013 18:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nope, ik wacht nog op jouw en faxie's moneys en dan kan ik met pensioen.
Iedere ronde met het rad draaien met je statussymbolenquote:Op woensdag 20 november 2013 18:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nope, ik wacht nog op jouw en faxie's moneys en dan kan ik met pensioen.
Ja, dat was echt smerig slecht.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Begrijpelijk wel, dat was ook echt over de top.
Ow wacht, jij hebt al voldaan.quote:
Rad van avontuurquote:Op woensdag 20 november 2013 18:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iedere ronde met het rad draaien met je statussymbolen
ja poe nooit meerquote:Op woensdag 20 november 2013 18:01 schreef Myraela het volgende:
Ja, dat was echt smerig slecht.Maar die ben ik alweer kwijt.
Wat heb je gedaan dan?quote:Op woensdag 20 november 2013 18:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, dat was echt smerig slecht.Maar die ben ik alweer kwijt.
Haha, net een vrouw!quote:Op woensdag 20 november 2013 18:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, ik voelde me stom omdat mijn broek strak zat. Dus ging ik eten.
Ben wel de hele tijd bezig met bewegen en gewichten enzo.
Dat zeg ik ook niet. Maar ik lees de afgelopen weken wel vaker dat Kaneel veel lekkere dingen snoept enzo. Vandaar mijn vraag.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als je aan het afvallen bent betekend het niet meteen dat dat niet meer mag
quote:Op woensdag 20 november 2013 18:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. Maar ik lees de afgelopen weken wel vaker dat Kaneel veel lekkere dingen snoept enzo. Vandaar mijn vraag.
Volgende keer -> neus -> eigen zaken
We hadden cheesecake, kaneelcake en echte Bossche bollen. En we waren maar met z'n 6en.quote:
Eigenlijk wel hoor.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als je aan het afvallen bent betekend het niet meteen dat dat niet meer mag
quote:Op woensdag 20 november 2013 18:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
We hadden cheesecake, kaneelcake en echte Bossche bollen. En we waren maar met z'n 6en.En dan ook nog een Domino's pizza.
Nee, ik weet het.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha, net een vrouw!![]()
Maar steeds lekkere ongezonde dingen eten weegt uiteindelijk niet op tegen bewegen he? Of je moet echt veel veel veel meer bewegen dan dat je eet
Ouch, goed voor vetjes inderdaadquote:Op woensdag 20 november 2013 18:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
We hadden cheesecake, kaneelcake en echte Bossche bollen. En we waren maar met z'n 6en.En dan ook nog een Domino's pizza.
Iets met de pot en de ketel.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:04 schreef Faxie het volgende:
Kaneel is een ouwe snoepkont [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 november 2013 18:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, ik weet het.
Gister en eergister bijvoorbeeld enorm goed gedaan. Daarom jammer van de relapse van vandaag.
Maar wel weer yoghurt gehaald. Kan ik weer yoghurt met haver eten
Gelukkig droegen de meeste al wat extra vetjes mee.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ouch, goed voor vetjes inderdaad
Hey!quote:Op woensdag 20 november 2013 18:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelukkig droegen de meeste al wat extra vetjes mee.
quote:Op woensdag 20 november 2013 18:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is allemaal strakker, meer spieren, minder zwabberig materiaal.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Good![]()
Wil het wel een beetje vorderen verder dan? Af en toe jezelf trakteren mag wel, als je dat maar niet elke dag doet
Daarom zeg ik ook de meeste, johquote:
quote:Op woensdag 20 november 2013 18:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is allemaal strakker, meer spieren, minder zwabberig materiaal.
Toch val ik daar wel onder.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Daarom zeg ik ook de meeste, joh
Ja maar ik train het er regelmatig weer afquote:Op woensdag 20 november 2013 18:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iets met de pot en de ketel.
Gniffelquote:Op woensdag 20 november 2013 18:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb spierpijn in mijn schouders.quote:
Jij bent keislank manquote:Op woensdag 20 november 2013 18:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Toch val ik daar wel onder.
Al is het niet goed te zien.
Ik doelde meer op het feit dat je je pener in bepaalde iemanden steekt.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja maar ik train het er regelmatig weer af
Zoals ik al zei, je ziet het bijna niet.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jij bent keislank man
Jij was de slankste aanwezige.
Yayquote:Op woensdag 20 november 2013 18:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb spierpijn in mijn schouders.
Ok, dan moet ik het veranderen in "iedereen".quote:Op woensdag 20 november 2013 18:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, je ziet het bijna niet.
Waarvan?quote:Op woensdag 20 november 2013 18:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Yay![]()
Lekker is dat; spierpijn. Ik heb ook spierpijn
Noujaaaa zegquote:Op woensdag 20 november 2013 18:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb spierpijn in mijn schouders.
[..]
Jij bent keislank man
Jij was de slankste aanwezige.
[..]
Ik doelde meer op het feit dat je je pener in bepaalde iemanden steekt.
Vast niet van in de boeken neuzenquote:Op woensdag 20 november 2013 18:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Yay![]()
Seksquote:
Ook. Spierpijn in de hersenenquote:Op woensdag 20 november 2013 18:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vast niet van in de boeken neuzen
Hahaha jij en faxie zijn net zo slank hoor.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ok, dan moet ik het veranderen in "iedereen".
Meh, ik wil ook wel weer eens seks-spierpijnquote:Op woensdag 20 november 2013 18:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Seks
[..]
Ook. Spierpijn in de hersenen
Ik vind mijn spierpijn niet zo fijnquote:Op woensdag 20 november 2013 18:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Yay![]()
ik ben niet kleinquote:Op woensdag 20 november 2013 18:21 schreef PeuRac het volgende:
Oei, mag ik hier wel posten? Nu er allemaal kleine users zijn?
Zo'n onschuldig meisje als jij?quote:Op woensdag 20 november 2013 18:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Seks
[..]
Ook. Spierpijn in de hersenen
Mij slank noemenquote:Op woensdag 20 november 2013 18:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hahaha jij en faxie zijn net zo slank hoor.
Hihi onschuldig hihihiquote:Op woensdag 20 november 2013 18:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zo'n onschuldig meisje als jij?![]()
Mijn droom valt in diggelen
Jij poste toen ik aan het typen was, dat zag ik toch nietquote:
quote:Op woensdag 20 november 2013 18:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij poste toen ik aan het typen was, dat zag ik toch niet![]()
Had ik kunnen weten.quote:
Ik ben chunky.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hahaha jij en faxie zijn net zo slank hoor.
quote:Op woensdag 20 november 2013 18:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Meh, ik wil ook wel weer eens seks-spierpijn![]()
Spierpijn is lekker joh! Juist dat geeft het gevoel van voldoening; dat waar je voor sport. Toch?quote:Op woensdag 20 november 2013 18:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind mijn spierpijn niet zo fijn
Maar minder zwaaivetjes ftw
quote:Op woensdag 20 november 2013 18:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zo'n onschuldig meisje als jij?![]()
Mijn droom valt in diggelen
Soms wel soms niet. Heb liever spierpijn van seks dan van sportquote:Op woensdag 20 november 2013 18:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Spierpijn is lekker joh! Juist dat geeft het gevoel van voldoening; dat waar je voor sport. Toch?
Dat is dan wel weer waarquote:Op woensdag 20 november 2013 18:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Soms wel soms niet. Heb liever spierpijn van seks dan van sport
Ja, ik kan er weinig aan veranderen.. ehquote:
Krijg je na 11 dagen seksloos proberen te overleven.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Had laatst nog seks spierpijn. Mijn arme hand
Whahahaquote:Op woensdag 20 november 2013 18:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Had laatst nog seks spierpijn. Mijn arme hand
Euhm.. Jawel..quote:Op woensdag 20 november 2013 18:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, ik kan er weinig aan veranderen.. eh
De 11 dagen waren gelukt.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Krijg je na 11 dagen seksloos proberen te overleven.
Ja ja, had het wel gelezen.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
De 11 dagen waren gelukt.
De 12de dag echter....
Dus kan ik daar niets aan veranderen.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Euhm.. Jawel..
Maar not gonna happen
Kleinere dildo gebruiken. Tenzij je het lekker vind natuurlijk.quote:
quote:Op woensdag 20 november 2013 18:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kleinere dildo gebruiken. Tenzij je het lekker vind natuurlijk.
quote:Op woensdag 20 november 2013 18:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kleinere dildo gebruiken. Tenzij je het lekker vind natuurlijk.
Een McToets mag toch geen probleem zijn voor jou?quote:Op woensdag 20 november 2013 18:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oh joy. Nou mag ik zelf een MC-toets gaan maken over 1 hoofdstuk
Zo slechtquote:Op woensdag 20 november 2013 18:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een McToets mag toch geen probleem zijn voor jou?
Ik moet hem zelf maken. Zelf opstellen.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een McToets mag toch geen probleem zijn voor jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |