Vind het zo nasty op patatquote:Op woensdag 20 november 2013 17:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is lekker voor bij de aardappels od friet
Dit.quote:
Rode koolquote:Op woensdag 20 november 2013 17:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dit.
Appelmoes is alleen lekker bij rode kool ofzo.
Bij vd Valk kreeg je dat altijd standaard bij de frietjesquote:Op woensdag 20 november 2013 17:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Is het ook, kinderen eten dat. Geen weldenkende volwassenen.
Als kind ja.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Bij vd Valk kreeg je dat altijd standaard bij de frietjes
Alweer? Boefje ben je ook.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb me volgestopt met lekkers
Met rode kool? :Squote:Op woensdag 20 november 2013 17:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dit.
Appelmoes is alleen lekker bij rode kool ofzo.
En bejaarden omdat ze niet meer kunnen kauwen.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Is het ook, kinderen eten dat. Geen weldenkende volwassenen.
Tegenwoordig niet meerquote:Op woensdag 20 november 2013 17:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als kind ja.
Bij HNY zat het ook standaard bij een kindermenu.
In Belgie kennen ze het ook hoorquote:Op woensdag 20 november 2013 17:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met rode kool? :S
Nog nooit geprobeerd. Is dat ook iets dat daar bekend is maar hier niet?
[..]
En bejaarden omdat ze niet meer kunnen kauwen.
Ik vind rode kool ook niet te vreten, maar met appelmoes erdoor heen dan weer wel.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Rode kool![]()
Appelmoes bij de rosti's
Het is gebruikelijk in restaurants dat ze rode kool serveren met appelstukjes erin. Dus heel gek is dat nietquote:Op woensdag 20 november 2013 17:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met rode kool? :S
Nog nooit geprobeerd. Is dat ook iets dat daar bekend is maar hier niet?
quote:Op woensdag 20 november 2013 17:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet meer. Door de chocola was ik weer blij.
Rosti's. Dat moet jij als Duitse toch wel kennen?quote:Op woensdag 20 november 2013 17:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vind rode kool ook niet te vreten, maar met appelmoes erdoor heen dan weer wel.
Jij bent echt raar. Bij tosti's hoort curry.
[..]
Het is gebruikelijk in restaurants dat ze rode kool serveren met appelstukjes erin. Dus heel gek is dat niet
Ik zou even in je broekje kijken of je pener er nog isquote:Op woensdag 20 november 2013 17:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, dat is ook wel weer waar natuurlijk.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vind rode kool ook niet te vreten, maar met appelmoes erdoor heen dan weer wel.
Jij bent echt raar. Bij tosti's hoort curry.
[..]
Het is gebruikelijk in restaurants dat ze rode kool serveren met appelstukjes erin. Dus heel gek is dat niet
Oh sorry, ik las tosti'squote:Op woensdag 20 november 2013 17:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Rosti's. Dat moet jij als Duitse toch wel kennen?![]()
Tosti's doe ik ook met ketchup of curry
Gatsie met mayoquote:Op woensdag 20 november 2013 17:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh sorry, ik las tosti's
Rosti kent iedereen toch wel?
Maar ook daar geen appelmoes bijDaar doe je mayo bij
quote:Op woensdag 20 november 2013 17:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh sorry, ik las tosti's
Rosti kent iedereen toch wel?
Maar ook daar geen appelmoes bijDaar doe je mayo knofloosaus bij
Arme broeder.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |