soms duurt het ff voor die gasten bij je zijn, niet iedereen durft er zelf wat aan te doenquote:Op woensdag 20 november 2013 17:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]duurt het zo lang ja?
![]()
*mental note maakt, nooit stil komen te staan in Delft
Doe beide maarquote:Op woensdag 20 november 2013 17:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je kan nog kiezen ook
Pasta met gehaktballetjes in tomatensaus
Of pastasalade met kip
wat aardig weer van jequote:Op woensdag 20 november 2013 17:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je kan nog kiezen ook
Pasta met gehaktballetjes in tomatensaus
Of pastasalade met kip
Zit ik met al dat etenquote:Op woensdag 20 november 2013 17:31 schreef rival het volgende:
[..]
Ja want ik ga de andere kant op, richting Amsterdam
Het leven als loonslaaf is niet zoveel beter hoorquote:Op woensdag 20 november 2013 17:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik haat studerenLange dag school achter de kiezen en dan nog thuis studeren voor morgen
Bruine bonen met aardappeltjes, spek en uitjesquote:Op woensdag 20 november 2013 17:34 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb stamppot zuurkool met rookworst
Appelmoes, lekkerquote:Op woensdag 20 november 2013 17:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Bruine bonen met aardappeltjes, spek en uitjesOw en wat appelmoes
Liever dat.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het leven als loonslaaf is niet zoveel beter hoor
Kom haten.quote:
Ik haat dat koude bij mijn warme eten.quote:
Ik heb me volgestopt met lekkersquote:
Is lekker voor bij de aardappels od frietquote:Op woensdag 20 november 2013 17:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kom haten.
[..]
Ik haat dat koude bij mijn warme eten.
[..]
Ik heb me volgestopt met lekkers
quote:Op woensdag 20 november 2013 17:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Liever dat.
Dan had ik nu geen financiele problemen en kon ik nu lekker met de beentjes omhoog. Geef mij maar werken..
Ook maar weer eens een pot halen jaquote:Op woensdag 20 november 2013 17:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is lekker voor bij de aardappels od friet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |