Want die van jou zit naast je bil?quote:Op woensdag 20 november 2013 16:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kus de mijne maarIk ben niet zo moeilijk

Slim, dat heb ik nog nooit gedaan eigenlijkquote:Op woensdag 20 november 2013 16:48 schreef rival het volgende:
[..]
Als je de kartbaan binnen komt liggen er op tafels altijd wel uitslagenblaadjes... Als ik op die bladen vaak hetzelfde nummer bovenaan ziet staan dan pak ik die kart sowieso

Ik vouw 'm wel naar achterquote:Op woensdag 20 november 2013 16:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Want die van jou zit naast je bil?

Jouw billenquote:Op woensdag 20 november 2013 16:46 schreef rival het volgende:
[..]
Denken dat je mijn billen mag zien/zoenen

En dat werkt met vrienden die hetzelfde doen?quote:Op woensdag 20 november 2013 16:48 schreef rival het volgende:
[..]
Als je de kartbaan binnen komt liggen er op tafels altijd wel uitslagenblaadjes... Als ik op die bladen vaak hetzelfde nummer bovenaan ziet staan dan pak ik die kart sowieso

Deed ik bij bleekemolen altijd. (snelste maandtijd leverde ook namelijk een 10 rittenkaart op. kon je weer een paar keer gratis)quote:Op woensdag 20 november 2013 16:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Slim, dat heb ik nog nooit gedaan eigenlijk

Niet iedereen wist datquote:Op woensdag 20 november 2013 16:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En dat werkt met vrienden die hetzelfde doen?

Goed om te onthouden!quote:Op woensdag 20 november 2013 16:51 schreef rival het volgende:
[..]
Deed ik bij bleekemolen altijd. (snelste maandtijd leverde ook namelijk een 10 rittenkaart op. kon je weer een paar keer gratis)
Is wel eens tijd om weer te karten, zo lang niet gedaan

Bleekemolen in Amsterdam, Delft en Mijdrecht. (toendertijd dan)quote:Op woensdag 20 november 2013 16:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Goed om te onthouden!
Bleekemolen is in Amsterdam W toch? Eens kijken of ze ook zoiets hebben bij andere banen.

Blijft leuk om te horen LoLaquote:Op woensdag 20 november 2013 16:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Graag gedaan, wel een beetje oud nieuws want dat had ik al eens gezegd

quote:
Ik belandde in het ziekenhuis. Daaromquote:

Hoe krijg je dat nou voor elkaar?quote:Op woensdag 20 november 2013 17:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Ik belandde in het ziekenhuis. Daarom

Hehe, slim. Beetje dom ook dat ze je niet overal weren dan meteenquote:Op woensdag 20 november 2013 16:54 schreef rival het volgende:
[..]
Bleekemolen in Amsterdam, Delft en Mijdrecht. (toendertijd dan)
Na zo'n maandtijd mocht je een tijdje niet meedoen, dan gingen we naar de andere vestiging

Hoe kwam datquote:Op woensdag 20 november 2013 17:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Ik belandde in het ziekenhuis. Daarom
 zoiets gebeurt echt zelden.
 zoiets gebeurt echt zelden.

quote:
Ik werd in de bocht van achter gebeukt, waardoor mijn voet het gaspedaal volledig intrapte en ik met volle vaart tegen de muur aan knalde. Klapte met mijn hele lichaam over het stuur.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoe kwam datzoiets gebeurt echt zelden.

Wel zo aardigquote:Op woensdag 20 november 2013 17:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hehe, slim. Beetje dom ook dat ze je niet overal weren dan meteen

Ouch!!quote:Op woensdag 20 november 2013 17:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Ik werd in de bocht van achter gebeukt, waardoor mijn voet het gaspedaal volledig intrapte en ik met volle vaart tegen de muur aan knalde. Klapte met mijn hele lichaam over het stuur.
Hersenschudding, gekneusde buikwand en kans op bloedingen in mijn buik als gevolg.

Ik ookquote:Op woensdag 20 november 2013 17:01 schreef rival het volgende:
[..]
Gast ik bevroor net met jas aan nog

Hoelaat kunnen we aanschuiven?quote:Op woensdag 20 november 2013 17:06 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga eens wat eten in elkaar flansen

Tering, dat is niet grappigquote:Op woensdag 20 november 2013 17:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Ik werd in de bocht van achter gebeukt, waardoor mijn voet het gaspedaal volledig intrapte en ik met volle vaart tegen de muur aan knalde. Klapte met mijn hele lichaam over het stuur.
Hersenschudding, gekneusde buikwand en kans op bloedingen in mijn buik als gevolg.

tikjes zijn helaas vaak niet te voorkomen
 tikjes zijn helaas vaak niet te voorkomen  
 Delft lijkt me wel eens grappig. Amsterdam een keertje training gehad. Mijdrecht ken ik niet.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:04 schreef rival het volgende:
[..]
Wel zo aardig
Moet zeggen bij Amsterdam (thuisbasis) lukte het regelmatig. Mijdrecht ook nog wel maar bij delft was het me maar een enkele keer gelukt..
Delft is ook meer voor de lol, 3 verdiepingen

En iemand die met naar boven rijden stil komt te staan, moet eerst weer naar beneden. anders haal je het niet....quote:Op woensdag 20 november 2013 17:09 schreef PeuRac het volgende:
Delft lijkt me wel eens grappig. Amsterdam een keertje training gehad. Mijdrecht ken ik niet.
3 verdiepingen, ben je bijna meer bezig met omhoog/laag rijden dan wat anders

quote:Op woensdag 20 november 2013 17:11 schreef rival het volgende:
[..]
En iemand die met naar boven rijden stil komt te staan, moet eerst weer naar beneden. anders haal je het niet....
Daar kan je veel lol mee hebben
 ik zie het al voor me, de frustraties
 ik zie het al voor me, de frustraties  

quote:Op woensdag 20 november 2013 17:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]ik zie het al voor me, de frustraties

Gewoon push-karts van die go-karts makenquote:Op woensdag 20 november 2013 17:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]ik zie het al voor me, de frustraties

Het mooie is dat ze zoveel tijd verliezen, dat ze nooit meer in de buurt komen om wraak te nemen zeker?quote:

Tijd verliezen om een ander te helpen op de kart baanquote:Op woensdag 20 november 2013 17:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gewoon push-karts van die go-karts maken

met de kans zelf stil komen te staan? Nou ik liet mijn vrienden lekker staan.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gewoon push-karts van die go-karts maken

)
 )

Je komt ze soms de volgende ronde op dezelfde plek weer tegenquote:Op woensdag 20 november 2013 17:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het mooie is dat ze zoveel tijd verliezen, dat ze nooit meer in de buurt komen om wraak te nemen zeker?

Gelukkig kan ik wél rijdenquote:Op woensdag 20 november 2013 17:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tijd verliezen om een ander te helpen op de kart baan
Als je mijn tijd goed verziekt, moet je blij zijn dat je niet in de banden eindigt

Herkenbaar wel, eigenlijkquote:Op woensdag 20 november 2013 17:17 schreef rival het volgende:
[..]
met de kans zelf stil komen te staan? Nou ik liet mijn vrienden lekker staan.
(ze stonden er meestal ook door mij dusja)

quote:Op woensdag 20 november 2013 17:18 schreef rival het volgende:
[..]
Je komt ze soms de volgende ronde op dezelfde plek weer tegen
 duurt het zo lang ja?
 duurt het zo lang ja?  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |