abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133597454
quote:
10s.gif Op maandag 25 november 2013 00:10 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Doorrijden of naar rechts gaan.
Ik rij niet alleen op de snelweg hoor :o
Rustig aan.
  Spellchecker maandag 25 november 2013 @ 00:34:19 #38
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_133597697
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 00:23 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik rij niet alleen op de snelweg hoor :o
Daarom dus doorrijden of naar rechts gaan.
Tevens -purist.
pi_133597718
quote:
14s.gif Op maandag 25 november 2013 00:34 schreef NoBody122 het volgende:

[..]

Mehhhhhh :')
Rustig aan.
  Spellchecker maandag 25 november 2013 @ 00:35:56 #40
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_133597728
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 00:35 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Mehhhhhh :')
7.gif
Tevens -purist.
pi_133597737
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 00:35 schreef NoBody122 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:)
Rustig aan.
pi_133598681
quote:
10s.gif Op maandag 25 november 2013 00:10 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Doorrijden of naar rechts gaan.
quote:
14s.gif Op maandag 25 november 2013 00:34 schreef NoBody122 het volgende:

[..]

Twee net-niet-bumperklevende asomobilisten gespot.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_133598726
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 10:40 schreef PAA-053 het volgende:
Waarschijnlijk een bekende (kleine) ergernis: ik rijd op de snelweg in de rechterstrook 120 km/h. Snelweg is bijna leeg want het is laat op de avond in een rustig deel van NL. Word ik ingehaald en de auto die mij inhaalt voegt voor me weer in op de rechterstrook. Vervolgens gaat madam daar 100 km/h rijden....
Die mensen, wie snapt ze. Ik in ieder geval niet!
Heel herkenbaar :')
Brutal. Fucking. Metal.
pi_133600213
quote:
1s.gif Op maandag 25 november 2013 01:36 schreef Ridocar het volgende:

[..]

[..]

Twee net-niet-bumperklevende asomobilisten gespot.
Ja want het is moeilijk rekening te houden met anderen op de weg :')
Kun je naar rechts, moet je naar rechts. Rij je max snelheid en probeer je in te halen met 1KM/pu verschil? Geef gas zodat je er daadwerkelijk voorbij gaat.

Irritatie:
Mensen die zowat stoppen voor een rotonde waar niemand op rijdt.
Mensen die fietsers voorrang geven op een rotonde waar ze dat niet hebben.
  maandag 25 november 2013 @ 09:27:37 #45
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_133600704
Het lijkt hier af en toe wel een carrousel; elke week komen er wel dezelfde klachten langs, soms zelfs meerdere keren per dag :')
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_133600913
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 11:56 schreef De_Hertog het volgende:
Tot twee keer toe vandaag, volgens mij omdat het weer kouder begint te worden, mensen voor me gehad die onterecht voorrang geven aan fietsers. Staat een fietser rustig te wachten bij een oversteekplaats, gaat de auto voor me ineens op de rem want die arme fietser mag best eerst oversteken. Totaal onverwacht voor zowel mezelf, de andere automobilisten als de fietsers zelf, want die weten best dat ze geen voorrang hebben, ze stonden niet voor niets te wachten. Tenminste, als ik zelf op de fiets zit vind ik het óók irritant: als ik toch al stil sta reken ik er totaal niet op dat ik ineens alsnog moet gaan fietsen, bovendien voel ik me dan extra gehaast omdat ik weet dat er auto's staan te wachten.
Heel herkenbaar. Inderdaad bloed irritant!
pi_133601705
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 08:44 schreef totalvamp het volgende:

[..]

Kun je naar rechts, moet je naar rechts. Rij je max snelheid en probeer je in te halen met 1KM/pu verschil? Geef gas zodat je er daadwerkelijk voorbij gaat.
Het verschil zit 'm in de gevaarzetting. Inhalen met een laag snelheidsverschil is niet gevaarlijk, Bumperkleven wel.
quote:
Irritatie:
Nog erger, georganiseerde wielerkoersen en dan zo'n bejaarde met een fluo hesje dat wannabe-verkeersregelaar speelt, zwaaiend naar bekenden en totaal niet let op de wielrenners die yolo-style oversteken op het moment dat ik eraan kom.
Op een dag rem ik niet meer. Maar dan denk ik dat ik heel wat uit te leggen heb als de hulpdiensten een bosje wielrenners onder de auto moeten pulken. Geen goed idee, maar wel verleidelijk...

[ Bericht 8% gewijzigd door Ridocar op 25-11-2013 10:28:06 ]
pi_133601784
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 10:21 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Het verschil zit 'm in de gevaarzetting. Inhalen met een laag snelheidsverschil is niet gevaarlijk, Bumperkleven wel.

[..]

bumperkleven is sowieso een no-go voor mij. Ik blijf altijd 2 of 3 autolengtes minimaal achter iemand op de snelweg. Als het kan gewoon 2 a 3 sec achter iemand. Zolang iemand gewoon netjes inhaalt maakt het me niet uit, maar soms doen ze er 2 minuten over om iemand voorbij te gaan of blijven ze zelfs op dezelfde snelheid rijden.

Dan kom ik wel steeds dichterbij of ga er rechts voorbij :)

mijn vriendin is wel een bumperklever :') maar alleen als mensen echt niet doorrijden.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 25-11-2013 10:34:39 ]
pi_133603403
quote:
7s.gif Op maandag 25 november 2013 09:27 schreef Sounddragon het volgende:
Het lijkt hier af en toe wel een carrousel; elke week komen er wel dezelfde klachten langs, soms zelfs meerdere keren per dag :')
Blijkt toch uit dat veel overeenkomend irritant gedrag bestaat onder weggebruikers.
Rustig aan.
pi_133603404
Reed vorige week achter zo'n aarzelend iemand (overal 20 km te zacht rijden, bij elk zijweggetje en elke bocht afremmen, je kent ze wel), een eindje verderop was een spoorovergang, je raadt het al, gaat deze rare vent midden op het spoor boven op zijn rem staan. Dat is toch wel de laatste plaats waar je verwacht dat iemand gaat remmen, zeker gezien het feit dat ik een trein zag aankomen en de lichten al begonnen te knipperen.
Misschien wilde hij zelfmoord gaan plegen of zo, maar laat mij daar aub buiten.
pi_133603508
quote:

[..]

Irritatie:
Je verwacht het niet, ik trap dan ook iedere keer gewoon oncomfortabel op mijn rem omdat ik in principe ''te laat'' ben.
Rustig aan.
pi_133634899
Autorijders die doodleuk in een gewone straat staan te toeteren voor iemand (ophalen) en doodleuk blijven staan als ze zien dat er een aantal auto's ook door die straat moeten..Alsof er geen lege plekken zijn waar je even je auto aan de kant kunt zetten. :{ En volharden hé door niet aan de kant te gaan staan als je achter ze stopt.
pi_133635172
quote:

[..]

Irritatie:
Voor hardrijders is het inderdaad moeilijk rekening te houden met anderen. Hun haast hoeft niet mijn probleem te worden.... ;)
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_133638483
Waar ik me hier in de buurt altijd de graftering aan erger zijn mensen die 60 gaan rijden op een 80km weg met inhaalverbod. En je doet er geen ene ruk aan.

En op de snelweg te vaak volk wat bij 3 banen gewoon op de middelste baan blijven rijden, bij voorkeur met 110, ongetwijfeld onder het mom van "je kunt er toch langs". Soms lijkt de rechterbaan wel een vluchtstrook, geen auto op te bekennen.
There's no point for democracy when ignorance is celebrated.
pi_133638894
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 12:13 schreef John5 het volgende:
Waar ik me hier in de buurt altijd de graftering aan erger zijn mensen die 60 gaan rijden op een 80km weg met inhaalverbod. En je doet er geen ene ruk aan.

En op de snelweg te vaak volk wat bij 3 banen gewoon op de middelste baan blijven rijden, bij voorkeur met 110, ongetwijfeld onder het mom van "je kunt er toch langs". Soms lijkt de rechterbaan wel een vluchtstrook, geen auto op te bekennen.
Ik haal dat soort eppo's gewoon in hoor... Als het veilig kan...

En middelste strook rijders.... :')
Vaak gaan ze wel naar rechts als ik ze rechts heb ingehaald :P
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_133639980
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 12:13 schreef John5 het volgende:

Dit zijn ook mijn terugkerende ergernissen.
En vrachtwagens die om de grensovergang (met tol) bij Duitsland te omzeilen, binnendoor over piepkleine boerenweggetjes gaan rijden. Waar je niet of nauwelijks kunt inhalen, en je dus kilometerslang achter zo'n slome mastodont moet blijven hangen.
pi_133640294
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2013 12:28 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Ik haal dat soort eppo's gewoon in hoor... Als het veilig kan...

En middelste strook rijders.... :')
Vaak gaan ze wel naar rechts als ik ze rechts heb ingehaald :P
Het erge is dat dat soort mensen je inderdaad bijna dwingen om iets te doen wat niet mag, zul je altijd zien dat je op zo'n moment net zelf de lul bent.
There's no point for democracy when ignorance is celebrated.
pi_133640704
Laatst op de A2 bij De Meern, tig banen, hangt er iemand helemaal links. Ikniesnapnie.
Tap tap tap
  dinsdag 26 november 2013 @ 18:09:59 #59
318842 Descendent
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_133648422
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 13:30 schreef CherryLips het volgende:
Laatst op de A2 bij De Meern, tig banen, hangt er iemand helemaal links. Ikniesnapnie.
Rijbewijs+ pak koekjes= snappie? :P
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van vijf minuten met een gemiddelde stemgerechtigde
pi_133655279
vandaag iemand die links reed op een weg voor 100KM/PU

eerst 100 daarna 80, daarna 60, omdat er een bocht aan kwam... en stug door blijven kachelen terwijl er een hele file achteraan groeit. Ik kon niet eens meer de vrachtwagen naast me inhalen om van baan te wisselen (stukje bij den haag richting zoetermeer). Iedereen kwam elkaar dus met verschillende snelheden tegemoet.
pi_133659352
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 21:10 schreef totalvamp het volgende:
vandaag iemand die links reed op een weg voor 100KM/PU

eerst 100 daarna 80, daarna 60, omdat er een bocht aan kwam...
Dit hè... }:|
Ik rijd elke morgen op de provinciale weg en daar is na ongeveer 3 km een strook om linksaf te gaan.
Er zijn serieus mensen die op dat hele stuk (3 km lang dus) niet naar 80 optrekken maar lekker tussen de 60 en 70 blijven hangen, omdat ze er dus drie kilometer later af moeten.
Blijkbaar heeft gas geven op een stuk van 3 km geen zin, omdat ze verderop toch weer moeten afremmen.
Dat er nog andere mensen op de weg rijden die gewoon wel 80 hopen te kunnen rijden, ontgaat dit soort mensen volledig.
Echt, ik zit nog liever achter een trekker, dan weet je tenminste waarom.
pi_133660447
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 22:24 schreef Gwywen het volgende:

[..]

Dit hè... }:|
Ik rijd elke morgen op de provinciale weg en daar is na ongeveer 3 km een strook om linksaf te gaan.
Er zijn serieus mensen die op dat hele stuk (3 km lang dus) niet naar 80 optrekken maar lekker tussen de 60 en 70 blijven hangen, omdat ze er dus drie kilometer later af moeten.
Blijkbaar heeft gas geven op een stuk van 3 km geen zin, omdat ze verderop toch weer moeten afremmen.
Dat er nog andere mensen op de weg rijden die gewoon wel 80 hopen te kunnen rijden, ontgaat dit soort mensen volledig.
Echt, ik zit nog liever achter een trekker, dan weet je tenminste waarom.
Zou eigenlijk het filmpje ff van me camera moeten halen... Er zaten zeker 5 auto's in de knoop, omdat ze bijna niet meer konden invoegen op normale snelheid. Iemand achter me moest op de rem om achter de vrachwagen naast me te gaan rijden.

Als ik achter de persoon had gereden had ik getoeterd, is gewoon gevaarlijk.
  dinsdag 26 november 2013 @ 22:48:15 #63
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_133660852
Ja en als reactie van die persoon "ik laat me niet opnaaien" en gooit hij het gas er (nog meer) af :')
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  Spellchecker dinsdag 26 november 2013 @ 23:43:48 #64
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_133663342
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 22:48 schreef daNpy het volgende:
Ja en als reactie van die persoon "ik laat me niet opnaaien" en gooit hij het gas er (nog meer) af :')
Dat soort pipo's reageert überhaupt nergens op, want volledig in de eigen belevingswereld.
Tevens -purist.
pi_133663428
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 13:30 schreef CherryLips het volgende:
Ik zat laatst daar maar rondjes te rijden. Als je niet precies weet welke wegnummer/afrit moet hebben, kun je zo een verkeerd afrit pakken. En dan mag je lekker 15km doorrijden om te kunnen omkeren en weer een verkeerde afrit te pakken. ;(
pi_133664973
quote:
15s.gif Op dinsdag 26 november 2013 23:43 schreef NoBody122 het volgende:

[..]

Dat soort pipo's reageert überhaupt nergens op, want volledig in de eigen belevingswereld.
Dit, als je ook maar een beetje kan nadenken ga je naar rechts om de ruimte te geven aan mensen die wel auto kunnen rijden.
pi_133666749
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 23:46 schreef exelletor het volgende:

[..]

Ik zat laatst daar maar rondjes te rijden. Als je niet precies weet welke wegnummer/afrit moet hebben, kun je zo een verkeerd afrit pakken. En dan mag je lekker 15km doorrijden om te kunnen omkeren en weer een verkeerde afrit te pakken. ;(
Ik zie nu dat ik leidsche Rijn bedoelde in plaats van de meern, de meern zit aan de a12 :D
Ik heb een tijdje in leidsche Rijn gewoon, doen moest ik afslag Vleuten hebben. Zo'n anderhalf jaar geleden hadden ze de afslag verplaatst, mooi was dat :D moest ik doorrijden naar Breukelen en weer terug. En al m'n familie en vrienden in de weken daarop ook.
Tap tap tap
  woensdag 27 november 2013 @ 08:52:11 #68
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_133667554
quote:
15s.gif Op dinsdag 26 november 2013 23:43 schreef NoBody122 het volgende:

[..]

helaas niet altijd ;(
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_133667650
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 22:48 schreef daNpy het volgende:
'Ik laat me niet opnaaien', maar ondertussen wel lekker de boel ophouden. Tot zover de zogenaamde emotieloze houding van dit soort zondagsrijders.
pi_133667752
Vanmorgen,fietser die plotseling afslaat zonder echt zijn arm duidelijk uit te steken! :(
Wat is dat toch met dit soort lui! Willen ze perse in het ziekenhuis belanden op de vroege ochtend?

Het is dat ik altijd alert ben op de vroege ochtend want anders had er nu een fietser onder mijn auto gelegen. Ik had al gezien dat de knurft met zijn koptelefoon! op een slappe -lage - pols beweging met zijn vinger (L) maakte dat hij zou afslaan en hield er dus rekening mee, maar voor hetzelfde geld ziet een ander dit gewoon niet en heb je de poppen aan het dansen.
pi_133676295
http://www.gva.be/regio-a(...)hting-antwerpen.aspx

Hierdoor dus vanochtend 3 uur erover gedaan om op mijn werk te komen...

Kost me normaal anderhalf uur en zonder spits 1 uur...
pi_133681727
Ik ben laatst voor de verandering eens een paar keer met de auto op en neer naar mijn stage gegaan ipv met het OV, en echt, elke keer (behalve toen er file stond) kwam ik wel mensen tegen die lekker op strook 3 gingen hangen met 100 op de teller.

Op de A2 tussen Utrecht en Holendrecht. :') (5 rijstroken...)
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')