abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133603508
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 08:44 schreef totalvamp het volgende:

[..]

Ja want het is moeilijk rekening te houden met anderen op de weg :')
Kun je naar rechts, moet je naar rechts. Rij je max snelheid en probeer je in te halen met 1KM/pu verschil? Geef gas zodat je er daadwerkelijk voorbij gaat.

Irritatie:
Mensen die zowat stoppen voor een rotonde waar niemand op rijdt.
Mensen die fietsers voorrang geven op een rotonde waar ze dat niet hebben.
Je verwacht het niet, ik trap dan ook iedere keer gewoon oncomfortabel op mijn rem omdat ik in principe ''te laat'' ben.
Rustig aan.
pi_133634899
Autorijders die doodleuk in een gewone straat staan te toeteren voor iemand (ophalen) en doodleuk blijven staan als ze zien dat er een aantal auto's ook door die straat moeten..Alsof er geen lege plekken zijn waar je even je auto aan de kant kunt zetten. :{ En volharden hé door niet aan de kant te gaan staan als je achter ze stopt.
pi_133635172
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 08:44 schreef totalvamp het volgende:

[..]

Ja want het is moeilijk rekening te houden met anderen op de weg :')
Kun je naar rechts, moet je naar rechts. Rij je max snelheid en probeer je in te halen met 1KM/pu verschil? Geef gas zodat je er daadwerkelijk voorbij gaat.

Irritatie:
Mensen die zowat stoppen voor een rotonde waar niemand op rijdt.
Mensen die fietsers voorrang geven op een rotonde waar ze dat niet hebben.
Voor hardrijders is het inderdaad moeilijk rekening te houden met anderen. Hun haast hoeft niet mijn probleem te worden.... ;)
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_133638483
Waar ik me hier in de buurt altijd de graftering aan erger zijn mensen die 60 gaan rijden op een 80km weg met inhaalverbod. En je doet er geen ene ruk aan.

En op de snelweg te vaak volk wat bij 3 banen gewoon op de middelste baan blijven rijden, bij voorkeur met 110, ongetwijfeld onder het mom van "je kunt er toch langs". Soms lijkt de rechterbaan wel een vluchtstrook, geen auto op te bekennen.
There's no point for democracy when ignorance is celebrated.
pi_133638894
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 12:13 schreef John5 het volgende:
Waar ik me hier in de buurt altijd de graftering aan erger zijn mensen die 60 gaan rijden op een 80km weg met inhaalverbod. En je doet er geen ene ruk aan.

En op de snelweg te vaak volk wat bij 3 banen gewoon op de middelste baan blijven rijden, bij voorkeur met 110, ongetwijfeld onder het mom van "je kunt er toch langs". Soms lijkt de rechterbaan wel een vluchtstrook, geen auto op te bekennen.
Ik haal dat soort eppo's gewoon in hoor... Als het veilig kan...

En middelste strook rijders.... :')
Vaak gaan ze wel naar rechts als ik ze rechts heb ingehaald :P
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_133639980
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 12:13 schreef John5 het volgende:

Dit zijn ook mijn terugkerende ergernissen.
En vrachtwagens die om de grensovergang (met tol) bij Duitsland te omzeilen, binnendoor over piepkleine boerenweggetjes gaan rijden. Waar je niet of nauwelijks kunt inhalen, en je dus kilometerslang achter zo'n slome mastodont moet blijven hangen.
pi_133640294
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2013 12:28 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Ik haal dat soort eppo's gewoon in hoor... Als het veilig kan...

En middelste strook rijders.... :')
Vaak gaan ze wel naar rechts als ik ze rechts heb ingehaald :P
Het erge is dat dat soort mensen je inderdaad bijna dwingen om iets te doen wat niet mag, zul je altijd zien dat je op zo'n moment net zelf de lul bent.
There's no point for democracy when ignorance is celebrated.
pi_133640704
Laatst op de A2 bij De Meern, tig banen, hangt er iemand helemaal links. Ikniesnapnie.
Tap tap tap
  dinsdag 26 november 2013 @ 18:09:59 #59
318842 Descendent
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_133648422
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 13:30 schreef CherryLips het volgende:
Laatst op de A2 bij De Meern, tig banen, hangt er iemand helemaal links. Ikniesnapnie.
Rijbewijs+ pak koekjes= snappie? :P
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van vijf minuten met een gemiddelde stemgerechtigde
pi_133655279
vandaag iemand die links reed op een weg voor 100KM/PU

eerst 100 daarna 80, daarna 60, omdat er een bocht aan kwam... en stug door blijven kachelen terwijl er een hele file achteraan groeit. Ik kon niet eens meer de vrachtwagen naast me inhalen om van baan te wisselen (stukje bij den haag richting zoetermeer). Iedereen kwam elkaar dus met verschillende snelheden tegemoet.
pi_133659352
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 21:10 schreef totalvamp het volgende:
vandaag iemand die links reed op een weg voor 100KM/PU

eerst 100 daarna 80, daarna 60, omdat er een bocht aan kwam...
Dit hè... }:|
Ik rijd elke morgen op de provinciale weg en daar is na ongeveer 3 km een strook om linksaf te gaan.
Er zijn serieus mensen die op dat hele stuk (3 km lang dus) niet naar 80 optrekken maar lekker tussen de 60 en 70 blijven hangen, omdat ze er dus drie kilometer later af moeten.
Blijkbaar heeft gas geven op een stuk van 3 km geen zin, omdat ze verderop toch weer moeten afremmen.
Dat er nog andere mensen op de weg rijden die gewoon wel 80 hopen te kunnen rijden, ontgaat dit soort mensen volledig.
Echt, ik zit nog liever achter een trekker, dan weet je tenminste waarom.
pi_133660447
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 22:24 schreef Gwywen het volgende:

[..]

Dit hè... }:|
Ik rijd elke morgen op de provinciale weg en daar is na ongeveer 3 km een strook om linksaf te gaan.
Er zijn serieus mensen die op dat hele stuk (3 km lang dus) niet naar 80 optrekken maar lekker tussen de 60 en 70 blijven hangen, omdat ze er dus drie kilometer later af moeten.
Blijkbaar heeft gas geven op een stuk van 3 km geen zin, omdat ze verderop toch weer moeten afremmen.
Dat er nog andere mensen op de weg rijden die gewoon wel 80 hopen te kunnen rijden, ontgaat dit soort mensen volledig.
Echt, ik zit nog liever achter een trekker, dan weet je tenminste waarom.
Zou eigenlijk het filmpje ff van me camera moeten halen... Er zaten zeker 5 auto's in de knoop, omdat ze bijna niet meer konden invoegen op normale snelheid. Iemand achter me moest op de rem om achter de vrachwagen naast me te gaan rijden.

Als ik achter de persoon had gereden had ik getoeterd, is gewoon gevaarlijk.
  dinsdag 26 november 2013 @ 22:48:15 #63
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_133660852
Ja en als reactie van die persoon "ik laat me niet opnaaien" en gooit hij het gas er (nog meer) af :')
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  Spellchecker dinsdag 26 november 2013 @ 23:43:48 #64
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_133663342
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 22:48 schreef daNpy het volgende:
Ja en als reactie van die persoon "ik laat me niet opnaaien" en gooit hij het gas er (nog meer) af :')
Dat soort pipo's reageert überhaupt nergens op, want volledig in de eigen belevingswereld.
Tevens -purist.
pi_133663428
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 13:30 schreef CherryLips het volgende:
Ik zat laatst daar maar rondjes te rijden. Als je niet precies weet welke wegnummer/afrit moet hebben, kun je zo een verkeerd afrit pakken. En dan mag je lekker 15km doorrijden om te kunnen omkeren en weer een verkeerde afrit te pakken. ;(
pi_133664973
quote:
15s.gif Op dinsdag 26 november 2013 23:43 schreef NoBody122 het volgende:

[..]

Dat soort pipo's reageert überhaupt nergens op, want volledig in de eigen belevingswereld.
Dit, als je ook maar een beetje kan nadenken ga je naar rechts om de ruimte te geven aan mensen die wel auto kunnen rijden.
pi_133666749
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 23:46 schreef exelletor het volgende:

[..]

Ik zat laatst daar maar rondjes te rijden. Als je niet precies weet welke wegnummer/afrit moet hebben, kun je zo een verkeerd afrit pakken. En dan mag je lekker 15km doorrijden om te kunnen omkeren en weer een verkeerde afrit te pakken. ;(
Ik zie nu dat ik leidsche Rijn bedoelde in plaats van de meern, de meern zit aan de a12 :D
Ik heb een tijdje in leidsche Rijn gewoon, doen moest ik afslag Vleuten hebben. Zo'n anderhalf jaar geleden hadden ze de afslag verplaatst, mooi was dat :D moest ik doorrijden naar Breukelen en weer terug. En al m'n familie en vrienden in de weken daarop ook.
Tap tap tap
  woensdag 27 november 2013 @ 08:52:11 #68
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_133667554
quote:
15s.gif Op dinsdag 26 november 2013 23:43 schreef NoBody122 het volgende:

[..]

helaas niet altijd ;(
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_133667650
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 22:48 schreef daNpy het volgende:
'Ik laat me niet opnaaien', maar ondertussen wel lekker de boel ophouden. Tot zover de zogenaamde emotieloze houding van dit soort zondagsrijders.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_133667752
Vanmorgen,fietser die plotseling afslaat zonder echt zijn arm duidelijk uit te steken! :(
Wat is dat toch met dit soort lui! Willen ze perse in het ziekenhuis belanden op de vroege ochtend?

Het is dat ik altijd alert ben op de vroege ochtend want anders had er nu een fietser onder mijn auto gelegen. Ik had al gezien dat de knurft met zijn koptelefoon! op een slappe -lage - pols beweging met zijn vinger (L) maakte dat hij zou afslaan en hield er dus rekening mee, maar voor hetzelfde geld ziet een ander dit gewoon niet en heb je de poppen aan het dansen.
pi_133676295
http://www.gva.be/regio-a(...)hting-antwerpen.aspx

Hierdoor dus vanochtend 3 uur erover gedaan om op mijn werk te komen...

Kost me normaal anderhalf uur en zonder spits 1 uur...
pi_133681727
Ik ben laatst voor de verandering eens een paar keer met de auto op en neer naar mijn stage gegaan ipv met het OV, en echt, elke keer (behalve toen er file stond) kwam ik wel mensen tegen die lekker op strook 3 gingen hangen met 100 op de teller.

Op de A2 tussen Utrecht en Holendrecht. :') (5 rijstroken...)
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
pi_133684422
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 17:58 schreef Omentuva het volgende:
Ik ben laatst voor de verandering eens een paar keer met de auto op en neer naar mijn stage gegaan ipv met het OV, en echt, elke keer (behalve toen er file stond) kwam ik wel mensen tegen die lekker op strook 3 gingen hangen met 100 op de teller.

Op de A2 tussen Utrecht en Holendrecht. :') (5 rijstroken...)
ik haal zelfs met de vrachtwagen daar wel eens mensen rechts in, die het hele stuk rustig op de 2de baan blijven cruisen :P (meestal oudjes en dan staat me cc op 83 :{ )
Funkmode!
pi_133684483
-

[ Bericht 100% gewijzigd door aadspagaat op 27-11-2013 19:30:21 ]
Funkmode!
  FOK!fotograaf woensdag 27 november 2013 @ 20:15:59 #75
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_133686592
Filevorming bij afritten en dan auto's die nog ruim 150 meter voor zich hebben en alvast gaan kruipen... Rij verdomme dan zo ver door dat mensen de afrit ook gewoon op kunnen. |:( |:(
Bij stoplichten ook, 2 auto's afstand houden als je als laatste staat voor mij. Terwijl ik mijn knipperlicht aan heb en dus door jou net niet de andere rijstrook op kan. :(
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')