abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133508515
Waarschijnlijk een bekende (kleine) ergernis: ik rijd op de snelweg in de rechterstrook 120 km/h. Snelweg is bijna leeg want het is laat op de avond in een rustig deel van NL. Word ik ingehaald en de auto die mij inhaalt voegt voor me weer in op de rechterstrook. Vervolgens gaat madam daar 100 km/h rijden....
Die mensen, wie snapt ze. Ik in ieder geval niet!
pi_133508771
Van die opgewonden standjes die met 180 aan komen vliegen en pas als ze anderhalve meter achter je zitten vol op de rem gaan :')

Doe maar rustig hoor. Ik ben aan het inhalen. Kan niet harder vanwege de auto voor me, kan niet aan de kant vanwege de auto rechts van me.

Serieus, wat is daar in godsnaam het doel van om zo agressief aan te komen rijden? :') je ziet 200 meter terug al dat je niet door kunt rijden, wellicht een goed plan om dan alvast het gas los te laten?

Af en toe zou ik wel eens een groot bord achterop de auto willen hebben met een :') smiley van een meter bij een meter erop, die ik met een druk op de knop omhoog kan klappen als er weer eens zo'n malloot achter me zit.

[ Bericht 19% gewijzigd door BlackLining op 22-11-2013 11:01:40 ]
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_133509346
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 november 2013 10:52 schreef BlackLining het volgende:
Af en toe zou ik wel eens een groot bord achterop de auto willen hebben met een smiley van een meter bij een meter erop, die ik met een druk op de knop omhoog kan klappen als er weer eens zo'n malloot achter me zit.
:D

Ik zou zeggen breng dat op de markt, ik koop er 1!
  vrijdag 22 november 2013 @ 11:56:36 #29
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_133510106
Tot twee keer toe vandaag, volgens mij omdat het weer kouder begint te worden, mensen voor me gehad die onterecht voorrang geven aan fietsers. Staat een fietser rustig te wachten bij een oversteekplaats, gaat de auto voor me ineens op de rem want die arme fietser mag best eerst oversteken. Totaal onverwacht voor zowel mezelf, de andere automobilisten als de fietsers zelf, want die weten best dat ze geen voorrang hebben, ze stonden niet voor niets te wachten. Tenminste, als ik zelf op de fiets zit vind ik het óók irritant: als ik toch al stil sta reken ik er totaal niet op dat ik ineens alsnog moet gaan fietsen, bovendien voel ik me dan extra gehaast omdat ik weet dat er auto's staan te wachten.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_133510333
quote:
Van die opgewonden standjes die met 180 aan komen vliegen en pas als ze anderhalve meter achter je zitten vol op de rem gaan :')

Doe maar rustig hoor. Ik ben aan het inhalen. Kan niet harder vanwege de auto voor me, kan niet aan de kant vanwege de auto rechts van me.

Serieus, wat is daar in godsnaam het doel van om zo agressief aan te komen rijden? :') je ziet 200 meter terug al dat je niet door kunt rijden, wellicht een goed plan om dan alvast het gas los te laten?

Af en toe zou ik wel eens een groot bord achterop de auto willen hebben met een :') smiley van een meter bij een meter erop, die ik met een druk op de knop omhoog kan klappen als er weer eens zo'n malloot achter me zit.
Je had vroeger bij de Large van die bordjes die je op kon steken met 'kom uit m'n kofferbak, trut' ofzo :D
Tap tap tap
pi_133510380
Gister bijna een fietser onder de wielen gehad, geen lichten, donkere kleren, geen reflectors, geen verlichting op de weg want dat gaat tegenwoordig allemaal uit 's avonds en hij zat verstopt achter zo'n spijl (?) van m'n auto. Ik heb serieus die kant op gekeken, nee, reed niemand, hup. Hij stond gelukkig stil en m'n zus naast me zag hem toen ook. Nondeju zeg. Heb de rest van de weg heel voorzichtig gereden weer :')
Tap tap tap
pi_133596222
Een MB Vito met een glasrek dat continu in de slipstream van vrachtauto's gaat hangen. Bumperklevend enzo.
Ik ben maar even 70 gaan rijden, want irritant.
Dat hielp in mijn geval wel (Vito zoutte op, maar ging achter de volgende trailer twee meter achter de bumper hangen)
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_133596530
quote:

Dat soort kneuzen heb ik de laatste tijd ook weer achter me gehad... Ik ga er geen kilometer harder van rijden....
:N
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_133596544
quote:

Dat zou enorm brilliant zijn _O-
Rustig aan.
pi_133596699
Ik heb wel eens dat ik vind dat iemand irritant dicht achter me zit maar dat hij / zij net niet bumperkleeft.

Weet slecht hoe ik daar moet op reageren :o
Rustig aan.
pi_133597133
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 23:56 schreef kingtoppie het volgende:
Ik heb wel eens dat ik vind dat iemand irritant dicht achter me zit maar dat hij / zij net niet bumperkleeft.

Weet slecht hoe ik daar moet op reageren :o
Doorrijden of naar rechts gaan.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_133597454
quote:
10s.gif Op maandag 25 november 2013 00:10 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Ik rij niet alleen op de snelweg hoor :o
Rustig aan.
  Spellchecker maandag 25 november 2013 @ 00:34:19 #38
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_133597697
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 00:23 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik rij niet alleen op de snelweg hoor :o
Daarom dus doorrijden of naar rechts gaan.
Tevens -purist.
pi_133597718
quote:
14s.gif Op maandag 25 november 2013 00:34 schreef NoBody122 het volgende:

[..]

Mehhhhhh :')
Rustig aan.
  Spellchecker maandag 25 november 2013 @ 00:35:56 #40
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_133597728
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 00:35 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Mehhhhhh :')
7.gif
Tevens -purist.
pi_133597737
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 00:35 schreef NoBody122 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:)
Rustig aan.
pi_133598681
quote:
10s.gif Op maandag 25 november 2013 00:10 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

quote:
14s.gif Op maandag 25 november 2013 00:34 schreef NoBody122 het volgende:

[..]

Twee net-niet-bumperklevende asomobilisten gespot.
pi_133598726
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 10:40 schreef PAA-053 het volgende:
Waarschijnlijk een bekende (kleine) ergernis: ik rijd op de snelweg in de rechterstrook 120 km/h. Snelweg is bijna leeg want het is laat op de avond in een rustig deel van NL. Word ik ingehaald en de auto die mij inhaalt voegt voor me weer in op de rechterstrook. Vervolgens gaat madam daar 100 km/h rijden....
Die mensen, wie snapt ze. Ik in ieder geval niet!
Heel herkenbaar :')
Brutal. Fucking. Metal.
pi_133600213
quote:
1s.gif Op maandag 25 november 2013 01:36 schreef Ridocar het volgende:

[..]

[..]

Twee net-niet-bumperklevende asomobilisten gespot.
Ja want het is moeilijk rekening te houden met anderen op de weg :')
Kun je naar rechts, moet je naar rechts. Rij je max snelheid en probeer je in te halen met 1KM/pu verschil? Geef gas zodat je er daadwerkelijk voorbij gaat.

Irritatie:
Mensen die zowat stoppen voor een rotonde waar niemand op rijdt.
Mensen die fietsers voorrang geven op een rotonde waar ze dat niet hebben.
  maandag 25 november 2013 @ 09:27:37 #45
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_133600704
Het lijkt hier af en toe wel een carrousel; elke week komen er wel dezelfde klachten langs, soms zelfs meerdere keren per dag :')
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_133600913
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 11:56 schreef De_Hertog het volgende:
Tot twee keer toe vandaag, volgens mij omdat het weer kouder begint te worden, mensen voor me gehad die onterecht voorrang geven aan fietsers. Staat een fietser rustig te wachten bij een oversteekplaats, gaat de auto voor me ineens op de rem want die arme fietser mag best eerst oversteken. Totaal onverwacht voor zowel mezelf, de andere automobilisten als de fietsers zelf, want die weten best dat ze geen voorrang hebben, ze stonden niet voor niets te wachten. Tenminste, als ik zelf op de fiets zit vind ik het óók irritant: als ik toch al stil sta reken ik er totaal niet op dat ik ineens alsnog moet gaan fietsen, bovendien voel ik me dan extra gehaast omdat ik weet dat er auto's staan te wachten.
Heel herkenbaar. Inderdaad bloed irritant!
pi_133601705
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 08:44 schreef totalvamp het volgende:

[..]

Ja want het is moeilijk rekening te houden met anderen op de weg :')
Kun je naar rechts, moet je naar rechts. Rij je max snelheid en probeer je in te halen met 1KM/pu verschil? Geef gas zodat je er daadwerkelijk voorbij gaat.
Het verschil zit 'm in de gevaarzetting. Inhalen met een laag snelheidsverschil is niet gevaarlijk, Bumperkleven wel.
quote:
Irritatie:
Mensen die zowat stoppen voor een rotonde waar niemand op rijdt.
Mensen die fietsers voorrang geven op een rotonde waar ze dat niet hebben.
Nog erger, georganiseerde wielerkoersen en dan zo'n bejaarde met een fluo hesje dat wannabe-verkeersregelaar speelt, zwaaiend naar bekenden en totaal niet let op de wielrenners die yolo-style oversteken op het moment dat ik eraan kom.
Op een dag rem ik niet meer. Maar dan denk ik dat ik heel wat uit te leggen heb als de hulpdiensten een bosje wielrenners onder de auto moeten pulken. Geen goed idee, maar wel verleidelijk...

[ Bericht 8% gewijzigd door Ridocar op 25-11-2013 10:28:06 ]
pi_133601784
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 10:21 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Het verschil zit 'm in de gevaarzetting. Inhalen met een laag snelheidsverschil is niet gevaarlijk, Bumperkleven wel.

[..]

bumperkleven is sowieso een no-go voor mij. Ik blijf altijd 2 of 3 autolengtes minimaal achter iemand op de snelweg. Als het kan gewoon 2 a 3 sec achter iemand. Zolang iemand gewoon netjes inhaalt maakt het me niet uit, maar soms doen ze er 2 minuten over om iemand voorbij te gaan of blijven ze zelfs op dezelfde snelheid rijden.

Dan kom ik wel steeds dichterbij of ga er rechts voorbij :)

mijn vriendin is wel een bumperklever :') maar alleen als mensen echt niet doorrijden.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 25-11-2013 10:34:39 ]
pi_133603403
quote:
7s.gif Op maandag 25 november 2013 09:27 schreef Sounddragon het volgende:
Het lijkt hier af en toe wel een carrousel; elke week komen er wel dezelfde klachten langs, soms zelfs meerdere keren per dag :')
Blijkt toch uit dat veel overeenkomend irritant gedrag bestaat onder weggebruikers.
Rustig aan.
pi_133603404
Reed vorige week achter zo'n aarzelend iemand (overal 20 km te zacht rijden, bij elk zijweggetje en elke bocht afremmen, je kent ze wel), een eindje verderop was een spoorovergang, je raadt het al, gaat deze rare vent midden op het spoor boven op zijn rem staan. Dat is toch wel de laatste plaats waar je verwacht dat iemand gaat remmen, zeker gezien het feit dat ik een trein zag aankomen en de lichten al begonnen te knipperen.
Misschien wilde hij zelfmoord gaan plegen of zo, maar laat mij daar aub buiten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')