Oke dan neem je de volgende.quote:
quote:Op maandag 18 november 2013 21:06 schreef supersof het volgende:
Natuurlijk kon ik geen naam bedenken
Ik moet huilen.quote:Op maandag 18 november 2013 21:06 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je de lapo niet hebt gepakt.
Even luisteren.quote:Op maandag 18 november 2013 21:06 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Heb trouwens nog een leuk nummer voor JOU.
Mooi nummer, goede artiest.
Nee ik moest snel daar op klikken. Die naam stond er al.quote:
Fix'dquote:Op maandag 18 november 2013 21:06 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
vindt*
Bitterlemon LittleBrownieRockNijntje
quote:Op maandag 18 november 2013 21:07 schreef Rodawa het volgende:
Ik roep Fopje, hij zal de TT wel veranderen.
Post #48 wordt de nieuwe TT.
Donder op met die VBL-dingenquote:Op maandag 18 november 2013 21:07 schreef Rodawa het volgende:
Ik roep Fopje, hij zal de TT wel veranderen.
Post #48 wordt de nieuwe TT.
Sorry Ezell.quote:
hahaquote:Op maandag 18 november 2013 21:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
haha sof krijgt zo permban
Ja goede TT verbetering welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op maandag 18 november 2013 21:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik wil ban, dus ik post tieten(@)(@)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NIPLETWIST!1!! einz!!! hihaho
Snap nog steeds niet hoe je daaraan komt. Heb nooit Hello Kitty-sokken gehad.quote:Op maandag 18 november 2013 21:08 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Aldus het meisje met 'hello kitty'-sokken.
1 week genoeg dus?quote:Op maandag 18 november 2013 21:09 schreef supersof het volgende:
Een ban zou wel goed uitkomen ivm toetsweek.
Neejjjjj, twee dagen.quote:
48 uur.quote:
Jij ookquote:
Ik heb ze zelf gezien, Poh ! ! !quote:Op maandag 18 november 2013 21:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
Snap nog steeds niet hoe je daaraan komt. Heb nooit Hello Kitty-sokken gehad.
Ga ik voor je regelenquote:
quote:
Nee, ik ben voor gelijkheid. Als persoon A 48 uur krijgt voor topickapen, dan persoon B ook.quote:
Zo zwart/wit kan je het nooit maken.quote:Op maandag 18 november 2013 21:10 schreef Muto het volgende:
[..]
Nee, ik ben voor gelijkheid. Als persoon A 48 uur krijgt voor topickapen, dan persoon B ook.
Regel gelijk even een jubileumwaardige TT als je toch bezig bentquote:
Geen probleem, het is wel een lekker rustgevend nummer.quote:Op maandag 18 november 2013 21:11 schreef Omdatappel het volgende:
Ro, lief liedje is het. Thanks voor het delen.
Okayquote:Op maandag 18 november 2013 21:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Regel gelijk even een jubileumwaardige TT als je toch bezig bent
oke veel plezier met je ban jouw ideeën lopen altijd op bans uitquote:
Deze TT is toch ook goed?quote:Op maandag 18 november 2013 21:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Hey kano deze topickaap voor de legendarische 300 is ongehoord ik wil de TT maken mag hij opnieuw?![]()
Wel het makkelijkst.quote:Op maandag 18 november 2013 21:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zo zwart/wit kan je het nooit maken.
quote:
quote:Op maandag 18 november 2013 21:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
oke veel plezier met je ban jouw ideeën lopen altijd op bans uit
Crewbash!quote:
Sowieso akoestische gitaarliedjes.quote:Op maandag 18 november 2013 21:12 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Geen probleem, het is wel een lekker rustgevend nummer.
Neuh, vind ik niet. Want iemand kan ook "per ongeluk" een topic kapen. Dat is iets anders dan het expres een aantal keer achter elkaar te doen.quote:
OMG is sta er ook tussenquote:Op maandag 18 november 2013 21:13 schreef supersof het volgende:
Ik draag deze post op aan Rodawa, VA, Tjacka, Spatie, Inso, Donnie, David, Ess, Xeor, Muto, xcachet en jhali.
Ik niet.quote:
Heb je iets anders in gedachte?quote:
bedanktquote:Op maandag 18 november 2013 21:13 schreef supersof het volgende:
Ik draag deze post op aan Rodawa, VA, Tjacka, Spatie, Inso, Donnie, David, Ess, Xeor, Muto, xcachet en jhali.
True, daarom blijft deze ook zo mooi.quote:Op maandag 18 november 2013 21:13 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Sowieso akoestische gitaarliedjes.
Of ukelele.
Ik ben als 2equote:Op maandag 18 november 2013 21:13 schreef supersof het volgende:
Ik nietquote:
quote:
Awwwquote:
Jaaquote:Op maandag 18 november 2013 21:13 schreef supersof het volgende:
quote:
quote:
Beloofd?quote:Op maandag 18 november 2013 21:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Als ik er een ban voor krijg neem ik definitief afscheid van fok.
Even quoten.quote:Op maandag 18 november 2013 21:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
quote:
quote:
Ik dacht meer aan ''Geachte mede-SC'ers" en dan een dankspeech in de OPquote:Op maandag 18 november 2013 21:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Heb je iets anders in gedachte?
doe nietquote:Op maandag 18 november 2013 21:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja.quote:Op maandag 18 november 2013 21:14 schreef Rodawa het volgende:
[..]
True, daarom blijft deze ook zo mooi.
komt door mensen die het te serieus nemen lekker tegen de gevestigde orde schoppen ja tochquote:Op maandag 18 november 2013 21:15 schreef Ezell het volgende:
Waarom speelt iedereen ineens rebeltje de laatste tijd? Peace und luvvv.
Doei GRTD SCquote:Op maandag 18 november 2013 21:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
komt door mensen die het te serieus nemen lekker tegen de gevestigde orde schoppen ja toch
dat was niet expres hoorquote:
Nooit. Ik wil in sof's lobilijstje staanquote:Op maandag 18 november 2013 21:14 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Je mag VA uit het hoekje trekken en er in gaan zitten
Ik las orka.quote:Op maandag 18 november 2013 21:16 schreef Insomnia_ het volgende:
ik voorspelde de ondergang van JNG SC ook al 3 weken van te voren. ik ben een orakel
wat sociaalquote:Op maandag 18 november 2013 21:13 schreef supersof het volgende:
en appel en mexicano en kano en fopje en ezell
Raar hoe een nummer zo "verpest" kan worden he? Toen mijn oma in een verzorgingstehuis kwam en ik haar daar voor het eerst zag heb ik daarna in de auto een nummer van anouk gehoord. Die kan ik nu ook niet meer met droge ogen luisteren #grotemannenkleinehartjesquote:Op maandag 18 november 2013 21:15 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja.
Die werd ook gedraaid op de uitvaart van de tante van mijn vriend, dus nu vind ik 'm ook best verdrietig.
Goed man.quote:Op maandag 18 november 2013 21:16 schreef Rodawa het volgende:
[..]
[..]
Ja, net als iedereen in die lijst.
Je bent echt arrogant he. Sta je vooraan en nog ben je neit naar #suckfest2013 gegaan voor ippa van sof. Weet je hoe jaloers ik ben?quote:Op maandag 18 november 2013 21:16 schreef Rodawa het volgende:
[..]
[..]
Ja, net als iedereen in die lijst.
Koenquote:
quote:Op maandag 18 november 2013 21:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Raar hoe een nummer zo "verpest" kan worden he? Toen mijn oma in een verzorgingstehuis kwam en ik haar daar voor het eerst zag heb ik daarna in de auto een nummer van anouk gehoord. Die kan ik nu ook niet meer met droge ogen luisteren #grotemannenkleinehartjes
quote:
Ja, je voelt je er dan ineens heel anders door. Gek wel.quote:Op maandag 18 november 2013 21:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Raar hoe een nummer zo "verpest" kan worden he? Toen mijn oma in een verzorgingstehuis kwam en ik haar daar voor het eerst zag heb ik daarna in de auto een nummer van anouk gehoord. Die kan ik nu ook niet meer met droge ogen luisteren #grotemannenkleinehartjes
Daarom.quote:
Lobiquote:Op maandag 18 november 2013 21:16 schreef Omdatappel het volgende:
Nu weer lobi voor elkander, gaarne.
Natuurlijkquote:Op maandag 18 november 2013 21:18 schreef xcachet het volgende:
Probeerde ze ook al in jouw broekje te komen mexicano?
Ah ja, dat geeft zo'n nummer meteen een heel andere lading, zeker als je het daarna altijd met een bepaalde gebeurtenis associeert.quote:Op maandag 18 november 2013 21:15 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja.
Die werd ook gedraaid op de uitvaart van de tante van mijn vriend, dus nu vind ik 'm ook best verdrietig.
tis dr al gelukt hoorquote:Op maandag 18 november 2013 21:18 schreef xcachet het volgende:
Probeerde ze ook al in jouw broekje te komen mexicano?
Neequote:Op maandag 18 november 2013 21:18 schreef Koen66 het volgende:
hmmm start van dit topic was niet helemaal je van het zie ik
Kom, wij geven even het goede voorbeeld, essje.quote:Op maandag 18 november 2013 21:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lobi![]()
![]()
Wil er iemand chocopinda's?
quote:
Ach, bij mij is het alweer 3 jaar terug dus dat nummer hoor ik niet zo veel/nooit meer.quote:Op maandag 18 november 2013 21:18 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, je voelt je er dan ineens heel anders door. Gek wel.
quote:Op maandag 18 november 2013 21:19 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Kom, wij geven even het goede voorbeeld, essje.
Ja, kom d'r maar in met die pinda's.
oh die van de zomer? ja ik smokede toen veel. kan welquote:Op maandag 18 november 2013 21:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
die bottombitch van je
Precies. Ach, het blijft een mooi nummer.quote:Op maandag 18 november 2013 21:18 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ah ja, dat geeft zo'n nummer meteen een heel andere lading, zeker als je het daarna altijd met een bepaalde gebeurtenis associeert.
JA. HIER. NU.quote:Op maandag 18 november 2013 21:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lobi![]()
![]()
Wil er iemand chocopinda's?
Wij showen het wel even jaquote:Op maandag 18 november 2013 21:19 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Kom, wij geven even het goede voorbeeld, essje.
Ja, kom d'r maar in met die pinda's.
quote:Op maandag 18 november 2013 21:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh die van de zomer? ja ik smokede toen veel. kan wel
Maar toch kan het je nog wel raken. Misschien juist als je dan het nummer ineens weer hoort.quote:Op maandag 18 november 2013 21:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ach, bij mij is het alweer 3 jaar terug dus dat nummer hoor ik niet zo veel/nooit meer.
Ook wat Koen?quote:
Mooi.quote:Op maandag 18 november 2013 21:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nu gaan alle fokkers stoppen, omdat jij het zegt
Alsjeblieft * essnhills geeft david chocopinda'squote:
haha denken dat cachie rooktquote:Op maandag 18 november 2013 21:20 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dit was mij niet eens opgevallen. -10 punten voor cachet vanwege het roken.
mac miller is sowieso verkrachtquote:Op maandag 18 november 2013 21:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Dit nummer is voor mij verkracht
quote:Op maandag 18 november 2013 21:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wij showen het wel even ja
* essnhills geeft appel een bakje chocopinda's
Komt door mijn aanwezigheidquote:
Allebei denk ik?quote:Op maandag 18 november 2013 21:20 schreef Omdatappel het volgende:
[..]voor het goede voorbeeld of
voor de pinda's?
zal ik jou eens verkrachten?quote:Op maandag 18 november 2013 21:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mac miller is sowieso verkracht
beidenquote:Op maandag 18 november 2013 21:20 schreef Omdatappel het volgende:
[..]voor het goede voorbeeld of
voor de pinda's?
Soms heb ik echt een neiging hoor.quote:Op maandag 18 november 2013 21:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
haha denken dat cachie rookt
ze deed persiflage van mij
En ik ben niet onzijdigquote:
Ah, gelukkig. Ik hield daar toch even mijn hart vast. Figuurlijk, dan.quote:Op maandag 18 november 2013 21:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
haha denken dat cachie rookt
ze deed persiflage van mij
moet je doenquote:Op maandag 18 november 2013 21:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Soms heb ik echt een neiging hoor.
Oeh lekkerquote:Op maandag 18 november 2013 21:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zag hier met ook wat hete rijstcrackers
Dat nummerquote:Op maandag 18 november 2013 21:21 schreef wietparkiet het volgende:
Melancholy hill is voor mij verkracht
is goedquote:Op maandag 18 november 2013 21:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik zal het zachtjes doen Inso
en jij wat crackersquote:Op maandag 18 november 2013 21:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oeh lekker
Hier, heb je wat chocopinda's
Ja het blijft een man hè?quote:Op maandag 18 november 2013 21:21 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dan wil ik niet weten hoe hij het 'goede voorbeeld' voor zich ziet.
Thnxquote:
Ik denk ik meld het nog evenquote:
Je moet wel poepen in de wc he XDDquote:
HAHAHAHA OMG!!! ^^quote:Op maandag 18 november 2013 21:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Je moet wel poepen in de wc he XDD
Exactlyquote:
lolllquote:Op maandag 18 november 2013 21:22 schreef supersof het volgende:
[..]
quote:
And you can't get what you want but you can't get me.quote:Op maandag 18 november 2013 21:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Mijn oom. eerste nummer wat ik luisterde toen ik hoorde dat mijn oom overleden was
Worden we gelijk een beetje stout meneertje Koenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Stelen mag nietquote:
Wat?quote:
Je zei tietquote:
Er mag zoveel nietquote:
Hoe spreek je grutjes op een bekakte manier uit?quote:Op maandag 18 november 2013 21:26 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Grutjes.
(Op bekakte manier uitgesproken, zoals Stu denkt dat ik dat doe.)
Ik mag niet meer, word zelf nog eens thee.quote:Op maandag 18 november 2013 21:26 schreef essnhills het volgende:
Ik heb wel zin in een kopje thee zo
leidse r?quote:Op maandag 18 november 2013 21:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoe spreek je grutjes op een bekakte manier uit?
Kloptquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Zou jij ze inruilen voor een bak koffie? Denk het nietquote:
Ben ik nog niet helemaal over uit.quote:Op maandag 18 november 2013 21:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoe spreek je grutjes op een bekakte manier uit?
Jaquote:
Dat is anders.quote:Op maandag 18 november 2013 21:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zou jij ze inruilen voor een bak koffie? Denk het niet
quote:Op maandag 18 november 2013 21:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
JaIk hou er zoveel van dat ik er altijd 2 bij me heb
quote:
Nee, dat is iets als een bal uitspreken..quote:
Nou, wakker worden naast een persoon met tieten, met voorkeur een meisje dat mijn vriendin is, zou ik ook echt neit afslaanquote:Op maandag 18 november 2013 21:27 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Twijfels hier, in de ochtend is koffie wel echt een godendrankje.
Ik kan er me niks bij voorstellenquote:Op maandag 18 november 2013 21:27 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ben ik nog niet helemaal over uit.
quote:Op maandag 18 november 2013 21:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
JaIk hou er zoveel van dat ik er altijd 2 bij me heb
quote:
quote:
inb4 VA: een handje vol is genoeg; heb liever billenquote:
VA is een billenman ja?quote:Op maandag 18 november 2013 21:29 schreef supersof het volgende:
[..]
inb4 VA: een handje vol is genoeg; heb liever billen
Vandaar mijn twijfels.quote:Op maandag 18 november 2013 21:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nou, wakker worden naast een persoon met tieten, met voorkeur een meisje dat mijn vriendin is, zou ik ook echt neit afslaan
Ja dat heeft hij zelfs in een TT gezet.quote:
Misschien hè, als je het maar vaak genoeg herhaalt, op de één of andere wonderbaarlijke manier...quote:Op maandag 18 november 2013 21:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nou, wakker worden naast een persoon met tieten, met voorkeur een meisje dat mijn vriendin is, zou ik ook echt neit afslaan
Dan nog niet.quote:Op maandag 18 november 2013 21:30 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Misschien hè, als je het maar vaak genoeg herhaalt, op de één of andere wonderbaarlijke manier...
True. Maar daar wil ik het niet over hebben, anders komt Donnie weer over mijn tieten praten.quote:
Ohquote:Op maandag 18 november 2013 21:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja dat heeft hij zelfs in een TT gezet.
quote:
Je kent me iets te goedquote:Op maandag 18 november 2013 21:29 schreef supersof het volgende:
[..]
inb4 VA: een handje vol is genoeg; heb liever billen
Was in jong volgens mijquote:
Ik begin er weer over. sorryquote:Op maandag 18 november 2013 21:30 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Misschien hè, als je het maar vaak genoeg herhaalt, op de één of andere wonderbaarlijke manier...
Ik denk niet dat het veel uitmaakt of wij het er over hebben ja of nee, hij komt er toch wel over pratenquote:Op maandag 18 november 2013 21:30 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
True. Maar daar wil ik het niet over hebben, anders komt Donnie weer over mijn tieten praten.
wha hommoquote:
Ohja, kijk, ik kwam nooit in JNGquote:
quote:Op maandag 18 november 2013 21:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik begin er weer over. sorry
Zou je denken, ja?quote:Op maandag 18 november 2013 21:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het veel uitmaakt of wij het er over hebben ja of nee, hij komt er toch wel over praten
Miste je niks aanquote:Op maandag 18 november 2013 21:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohja, kijk, ik kwam nooit in JNG
quote:
quote:Op maandag 18 november 2013 21:22 schreef supersof het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |