Ik las orka.quote:Op maandag 18 november 2013 21:16 schreef Insomnia_ het volgende:
ik voorspelde de ondergang van JNG SC ook al 3 weken van te voren. ik ben een orakel
wat sociaalquote:Op maandag 18 november 2013 21:13 schreef supersof het volgende:
Ik draag deze post op aan Rodawa, VA, Tjacka, Spatie, Inso, Donnie, David, Ess, Xeor, Muto, xcachet en jhali.
en appel en mexicano en kano en fopje en ezell
Raar hoe een nummer zo "verpest" kan worden he? Toen mijn oma in een verzorgingstehuis kwam en ik haar daar voor het eerst zag heb ik daarna in de auto een nummer van anouk gehoord. Die kan ik nu ook niet meer met droge ogen luisteren #grotemannenkleinehartjesquote:Op maandag 18 november 2013 21:15 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja.
Die werd ook gedraaid op de uitvaart van de tante van mijn vriend, dus nu vind ik 'm ook best verdrietig.
Goed man.quote:Op maandag 18 november 2013 21:16 schreef Rodawa het volgende:
[..]
[..]
Ja, net als iedereen in die lijst.
Je bent echt arrogant he. Sta je vooraan en nog ben je neit naar #suckfest2013 gegaan voor ippa van sof. Weet je hoe jaloers ik ben?quote:Op maandag 18 november 2013 21:16 schreef Rodawa het volgende:
[..]
[..]
Ja, net als iedereen in die lijst.
Koenquote:
quote:Op maandag 18 november 2013 21:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Raar hoe een nummer zo "verpest" kan worden he? Toen mijn oma in een verzorgingstehuis kwam en ik haar daar voor het eerst zag heb ik daarna in de auto een nummer van anouk gehoord. Die kan ik nu ook niet meer met droge ogen luisteren #grotemannenkleinehartjes
quote:
Ja, je voelt je er dan ineens heel anders door. Gek wel.quote:Op maandag 18 november 2013 21:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Raar hoe een nummer zo "verpest" kan worden he? Toen mijn oma in een verzorgingstehuis kwam en ik haar daar voor het eerst zag heb ik daarna in de auto een nummer van anouk gehoord. Die kan ik nu ook niet meer met droge ogen luisteren #grotemannenkleinehartjes
Daarom.quote:
Lobiquote:Op maandag 18 november 2013 21:16 schreef Omdatappel het volgende:
Nu weer lobi voor elkander, gaarne.
Natuurlijkquote:Op maandag 18 november 2013 21:18 schreef xcachet het volgende:
Probeerde ze ook al in jouw broekje te komen mexicano?
Ah ja, dat geeft zo'n nummer meteen een heel andere lading, zeker als je het daarna altijd met een bepaalde gebeurtenis associeert.quote:Op maandag 18 november 2013 21:15 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja.
Die werd ook gedraaid op de uitvaart van de tante van mijn vriend, dus nu vind ik 'm ook best verdrietig.
tis dr al gelukt hoorquote:Op maandag 18 november 2013 21:18 schreef xcachet het volgende:
Probeerde ze ook al in jouw broekje te komen mexicano?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |