Wel het makkelijkst.quote:Op maandag 18 november 2013 21:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zo zwart/wit kan je het nooit maken.
quote:
quote:Op maandag 18 november 2013 21:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
oke veel plezier met je ban jouw ideeën lopen altijd op bans uit
Crewbash!quote:
Sowieso akoestische gitaarliedjes.quote:Op maandag 18 november 2013 21:12 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Geen probleem, het is wel een lekker rustgevend nummer.
Neuh, vind ik niet. Want iemand kan ook "per ongeluk" een topic kapen. Dat is iets anders dan het expres een aantal keer achter elkaar te doen.quote:
OMG is sta er ook tussenquote:Op maandag 18 november 2013 21:13 schreef supersof het volgende:
Ik draag deze post op aan Rodawa, VA, Tjacka, Spatie, Inso, Donnie, David, Ess, Xeor, Muto, xcachet en jhali.
Ik niet.quote:
Heb je iets anders in gedachte?quote:
bedanktquote:Op maandag 18 november 2013 21:13 schreef supersof het volgende:
Ik draag deze post op aan Rodawa, VA, Tjacka, Spatie, Inso, Donnie, David, Ess, Xeor, Muto, xcachet en jhali.
True, daarom blijft deze ook zo mooi.quote:Op maandag 18 november 2013 21:13 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Sowieso akoestische gitaarliedjes.
Of ukelele.
Ik ben als 2equote:Op maandag 18 november 2013 21:13 schreef supersof het volgende:
Ik nietquote:
quote:
Awwwquote:
Jaaquote:Op maandag 18 november 2013 21:13 schreef supersof het volgende:
quote:
quote:
Beloofd?quote:Op maandag 18 november 2013 21:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Als ik er een ban voor krijg neem ik definitief afscheid van fok.
Even quoten.quote:Op maandag 18 november 2013 21:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
quote:
quote:
Ik dacht meer aan ''Geachte mede-SC'ers" en dan een dankspeech in de OPquote:Op maandag 18 november 2013 21:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Heb je iets anders in gedachte?
doe nietquote:Op maandag 18 november 2013 21:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja.quote:Op maandag 18 november 2013 21:14 schreef Rodawa het volgende:
[..]
True, daarom blijft deze ook zo mooi.
komt door mensen die het te serieus nemen lekker tegen de gevestigde orde schoppen ja tochquote:Op maandag 18 november 2013 21:15 schreef Ezell het volgende:
Waarom speelt iedereen ineens rebeltje de laatste tijd? Peace und luvvv.
Doei GRTD SCquote:Op maandag 18 november 2013 21:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
komt door mensen die het te serieus nemen lekker tegen de gevestigde orde schoppen ja toch
dat was niet expres hoorquote:
Nooit. Ik wil in sof's lobilijstje staanquote:Op maandag 18 november 2013 21:14 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Je mag VA uit het hoekje trekken en er in gaan zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |