Sorry Ezell.quote:
hahaquote:Op maandag 18 november 2013 21:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
haha sof krijgt zo permban
Ja goede TT verbetering welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op maandag 18 november 2013 21:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik wil ban, dus ik post tieten(@)(@)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NIPLETWIST!1!! einz!!! hihaho
Snap nog steeds niet hoe je daaraan komt. Heb nooit Hello Kitty-sokken gehad.quote:Op maandag 18 november 2013 21:08 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Aldus het meisje met 'hello kitty'-sokken.
1 week genoeg dus?quote:Op maandag 18 november 2013 21:09 schreef supersof het volgende:
Een ban zou wel goed uitkomen ivm toetsweek.
Neejjjjj, twee dagen.quote:
48 uur.quote:
Jij ookquote:
Ik heb ze zelf gezien, Poh ! ! !quote:Op maandag 18 november 2013 21:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
Snap nog steeds niet hoe je daaraan komt. Heb nooit Hello Kitty-sokken gehad.
Ga ik voor je regelenquote:
quote:
Nee, ik ben voor gelijkheid. Als persoon A 48 uur krijgt voor topickapen, dan persoon B ook.quote:
Zo zwart/wit kan je het nooit maken.quote:Op maandag 18 november 2013 21:10 schreef Muto het volgende:
[..]
Nee, ik ben voor gelijkheid. Als persoon A 48 uur krijgt voor topickapen, dan persoon B ook.
Regel gelijk even een jubileumwaardige TT als je toch bezig bentquote:
Geen probleem, het is wel een lekker rustgevend nummer.quote:Op maandag 18 november 2013 21:11 schreef Omdatappel het volgende:
Ro, lief liedje is het. Thanks voor het delen.
Okayquote:Op maandag 18 november 2013 21:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Regel gelijk even een jubileumwaardige TT als je toch bezig bent
oke veel plezier met je ban jouw ideeën lopen altijd op bans uitquote:
Deze TT is toch ook goed?quote:Op maandag 18 november 2013 21:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Hey kano deze topickaap voor de legendarische 300 is ongehoord ik wil de TT maken mag hij opnieuw?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |