Neequote:Op maandag 18 november 2013 21:18 schreef Koen66 het volgende:
hmmm start van dit topic was niet helemaal je van het zie ik
Kom, wij geven even het goede voorbeeld, essje.quote:Op maandag 18 november 2013 21:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lobi![]()
![]()
Wil er iemand chocopinda's?
quote:
Ach, bij mij is het alweer 3 jaar terug dus dat nummer hoor ik niet zo veel/nooit meer.quote:Op maandag 18 november 2013 21:18 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, je voelt je er dan ineens heel anders door. Gek wel.
quote:Op maandag 18 november 2013 21:19 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Kom, wij geven even het goede voorbeeld, essje.
Ja, kom d'r maar in met die pinda's.
oh die van de zomer? ja ik smokede toen veel. kan welquote:Op maandag 18 november 2013 21:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
die bottombitch van je
Precies. Ach, het blijft een mooi nummer.quote:Op maandag 18 november 2013 21:18 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ah ja, dat geeft zo'n nummer meteen een heel andere lading, zeker als je het daarna altijd met een bepaalde gebeurtenis associeert.
JA. HIER. NU.quote:Op maandag 18 november 2013 21:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lobi![]()
![]()
Wil er iemand chocopinda's?
Wij showen het wel even jaquote:Op maandag 18 november 2013 21:19 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Kom, wij geven even het goede voorbeeld, essje.
Ja, kom d'r maar in met die pinda's.
quote:Op maandag 18 november 2013 21:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh die van de zomer? ja ik smokede toen veel. kan wel
Maar toch kan het je nog wel raken. Misschien juist als je dan het nummer ineens weer hoort.quote:Op maandag 18 november 2013 21:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ach, bij mij is het alweer 3 jaar terug dus dat nummer hoor ik niet zo veel/nooit meer.
Ook wat Koen?quote:
Mooi.quote:Op maandag 18 november 2013 21:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nu gaan alle fokkers stoppen, omdat jij het zegt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |