Alsjeblieft * essnhills geeft david chocopinda'squote:
haha denken dat cachie rooktquote:Op maandag 18 november 2013 21:20 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dit was mij niet eens opgevallen. -10 punten voor cachet vanwege het roken.
mac miller is sowieso verkrachtquote:Op maandag 18 november 2013 21:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Dit nummer is voor mij verkracht
quote:Op maandag 18 november 2013 21:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wij showen het wel even ja
* essnhills geeft appel een bakje chocopinda's
Komt door mijn aanwezigheidquote:
Allebei denk ik?quote:Op maandag 18 november 2013 21:20 schreef Omdatappel het volgende:
[..]voor het goede voorbeeld of
voor de pinda's?
zal ik jou eens verkrachten?quote:Op maandag 18 november 2013 21:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mac miller is sowieso verkracht
beidenquote:Op maandag 18 november 2013 21:20 schreef Omdatappel het volgende:
[..]voor het goede voorbeeld of
voor de pinda's?
Soms heb ik echt een neiging hoor.quote:Op maandag 18 november 2013 21:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
haha denken dat cachie rookt
ze deed persiflage van mij
En ik ben niet onzijdigquote:
Ah, gelukkig. Ik hield daar toch even mijn hart vast. Figuurlijk, dan.quote:Op maandag 18 november 2013 21:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
haha denken dat cachie rookt
ze deed persiflage van mij
moet je doenquote:Op maandag 18 november 2013 21:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Soms heb ik echt een neiging hoor.
Oeh lekkerquote:Op maandag 18 november 2013 21:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zag hier met ook wat hete rijstcrackers
Dat nummerquote:Op maandag 18 november 2013 21:21 schreef wietparkiet het volgende:
Melancholy hill is voor mij verkracht
is goedquote:Op maandag 18 november 2013 21:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik zal het zachtjes doen Inso
en jij wat crackersquote:Op maandag 18 november 2013 21:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oeh lekker
Hier, heb je wat chocopinda's
Ja het blijft een man hè?quote:Op maandag 18 november 2013 21:21 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dan wil ik niet weten hoe hij het 'goede voorbeeld' voor zich ziet.
Thnxquote:
Ik denk ik meld het nog evenquote:
Je moet wel poepen in de wc he XDDquote:
HAHAHAHA OMG!!! ^^quote:Op maandag 18 november 2013 21:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Je moet wel poepen in de wc he XDD
Exactlyquote:
lolllquote:Op maandag 18 november 2013 21:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Je moet wel poepen in de wc he XDD
quote:
And you can't get what you want but you can't get me.quote:Op maandag 18 november 2013 21:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Mijn oom. eerste nummer wat ik luisterde toen ik hoorde dat mijn oom overleden was
Worden we gelijk een beetje stout meneertje Koenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Stelen mag nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |