quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok! Waak over deze slowchat!
Ga ver genoeg omhoog en je kunt alles op een rotonde laten lijken, als je er op zit ziet het er echt anders uit.quote:Op zondag 17 november 2013 17:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Hier, dit is 'm, de betreffende niet-rotonde van Roger.
Meer ROTONDE kan ik er echt niet van maken
[ afbeelding ]
zullen we er samen overheen rijden? Wedden dat ik je dan overtuigen kanquote:Op zondag 17 november 2013 17:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ga ver genoeg omhoog en je kunt alles op een rotonde laten lijken, als je er op zit ziet het er echt anders uit.![]()
Maar goed, i see your point.
quote:Op zondag 17 november 2013 17:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ga ver genoeg omhoog en je kunt alles op een rotonde laten lijken, als je er op zit ziet het er echt anders uit.![]()
Knofjequote:
Ken je het Keizer Karelplein in Nijmegen? Over idiote rotondes met verkeerslichten gesprokenquote:Op zondag 17 november 2013 17:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
Deal, wanneer is de volgende meet?quote:Op zondag 17 november 2013 17:29 schreef Toekito het volgende:
[..]
zullen we er samen overheen rijden? Wedden dat ik je dan overtuigen kan
Niet snel van onderwerp veranderen, we hadden het niet over mijn schoenen.quote:
25stequote:Op zondag 17 november 2013 17:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Deal, wanneer is de volgende meet?
[..]
Niet snel van onderwerp veranderen, we hadden het niet over mijn schoenen.
ff gegoogeld, lijkt me ook een leuke, zonder rijstrookmarkering.quote:
Lijkt Parijs wel, rijstrookmarkering, wa's daquote:Op zondag 17 november 2013 17:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
ff gegoogeld, lijkt me ook een leuke, zonder rijstrookmarkering.
Net na mn vakantie, handig.quote:
OMG Nip, waarom kom jij hiermee en heb ik dit nog niet eens bedachtquote:Op zondag 17 november 2013 17:33 schreef Oognip het volgende:
[..]
Om te vieren dat dan bekend is wie mee gaat doen met het esf?
quote:Op zondag 17 november 2013 17:35 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Lijkt Parijs wel, rijstrookmarkering, wa's da![]()
of liever Qu'est-ce que c' est![]()
Nee, dat wordt 25 november bekend gemaaktquote:Op zondag 17 november 2013 17:38 schreef knoblaucha6 het volgende:
Is het nog niet bekend dan of Ilse of Waylon gaat optreden (als in optreden hè, niet als in liedje schrijven)
omdat indaha komtquote:Op zondag 17 november 2013 17:33 schreef Oognip het volgende:
[..]
Om te vieren dat dan bekend is wie mee gaat doen met het esf?
Ik krijg steeds foutmeldingen dusquote:Op zondag 17 november 2013 17:39 schreef Greys het volgende:
Waarom plaats je allemaal posts met puntjes?
scherm naar beneden. Dat regel jij wel ff bij de Boss zelf.quote:Op zondag 17 november 2013 17:36 schreef Greys het volgende:
[..]
OMG Nip, waarom kom jij hiermee en heb ik dit nog niet eens bedacht![]()
We zitten idd gewoon in de kroeg te sjoelen op de dag dat het bekend gemaakt wordt hahaha!
Excusez-moi, mais je n'ai pas compris. Je ne parle pas francais.quote:Op zondag 17 november 2013 17:35 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Lijkt Parijs wel, rijstrookmarkering, wa's da![]()
of liever Qu'est-ce que c est![]()
En dat plaatst puntjes?quote:Op zondag 17 november 2013 17:40 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Ik krijg steeds foutmeldingen dus
Omdat ik stiekem een onwijze esf-fan ben natuurlijkquote:Op zondag 17 november 2013 17:36 schreef Greys het volgende:
[..]
OMG Nip, waarom kom jij hiermee en heb ik dit nog niet eens bedacht![]()
We zitten idd gewoon in de kroeg te sjoelen op de dag dat het bekend gemaakt wordt hahaha!
Morse, misschien is het morse!quote:
Jij komt tegenwoordig tien keer zo vaak daar als ik hoorquote:Op zondag 17 november 2013 17:40 schreef Toekito het volgende:
[..]
scherm naar beneden. Dat regel jij wel ff bij de Boss zelf.
JA DAT MOET WELquote:Op zondag 17 november 2013 17:42 schreef Oognip het volgende:
[..]
Omdat ik stiekem een onwijze esf-fan ben natuurlijk
Is het een indaha-meet?quote:Op zondag 17 november 2013 17:39 schreef Toekito het volgende:
[..]
omdat indaha komt
Ilse wordt het. Was duidelijk bij RTL Late Night pas geleden.
quote:Op zondag 17 november 2013 17:44 schreef Greys het volgende:
Oeh, straks lekker kip-pinda-soep
Uit de voorraadkast![]()
Ik houd zo van mijn voorraadkast lately
Klinkt heerlijkquote:Op zondag 17 november 2013 17:44 schreef Greys het volgende:
Uit de voorraadkast![]()
Nee joh, dan zit ik thuis achter de buis want ik wil NIETS missen. Bij Henk is het me te gehorigquote:
Wil je iets engs weten?quote:
Zo iets, maar dan gratis voor de foon?quote:Op zondag 17 november 2013 17:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Wil je iets engs weten?![]()
Ik zit nu zelfs te zoeken naar een app of gratis programma waarin ik de INHOUD van mijn voorraadkast kan beheren en bijhouden![]()
Dus dat ik in de supermarkt kan kijken hoeveel potten pastasaus er nou ook alweer nog in de voorraadkast staan....
Ja, die zat ik net te lezenquote:Op zondag 17 november 2013 17:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zo iets, maar dan gratis voor de foon?
http://www.clickx.nl/downloads/106242/virtuele-voorraadkast/
Wat zeg je me nou.quote:Op zondag 17 november 2013 17:39 schreef Toekito het volgende:
[..]
omdat indaha komt
Ilse wordt het. Was duidelijk bij RTL Late Night pas geleden.
Dank u dank u! Ik ben nog nooit zo weinig in een supermarkt geweest als afgelopen week en ik vind het heerlijk, dus ik hoop dat ik dit nog lang vol houdquote:
Hij is gratis voor windows, kan je niet in de super je kast checken, maar wel complete boodschappenlijstjes laten printen.quote:
Laat je niet op stang jagen hoor, ik ben ook nog in de ontkenningsfaaaaasequote:
Ik baal dat onlineboodschappenlijst.nl me geen aantallen laat invoeren, anders had ik die gebruikt. Supersimpel en je kunt dan op je foon aanvinken wat je gekocht hebt enzoquote:Op zondag 17 november 2013 17:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hij is gratis voor windows, kan je niet in de super je kast checken, maar wel complete boodschappenlijstjes laten printen.
Vorig jaar waren ze er ook heel duidelijk over dat Anouk het niet zou worden.quote:Op zondag 17 november 2013 17:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Laat je niet op stang jagen hoor, ik ben ook nog in de ontkenningsfaaaaase
Want:
- Ilse heeft een concert op 9 mei (10 mei is de finale, dus 9 mei generale repetities)
- Rene van Songfestivalweblog zei op Facebook (en hij weet vaak meer dan wij) dat het niet is zoals het gros waarschijnlijk nu denkt
Ik denk en hoop dat ze slechts de componist van het liedje is...
Kun je dan niet hetzelfde product er 3x inzetten? Of denk ik nu te simpel?quote:Op zondag 17 november 2013 17:56 schreef Greys het volgende:
Ik baal dat onlineboodschappenlijst.nl me geen aantallen laat invoeren, anders had ik die gebruikt. Supersimpel en je kunt dan op je foon aanvinken wat je gekocht hebt enzo![]()
Maar daar kan ik niet op zetten dat ik iets 3x moet kopen, helaas. Stom....
Anders had ik die gewoon als beheerlijst gebruikt.
Je kan producten daar geloof ik wel meerdere keren op je lijst zetten.quote:Op zondag 17 november 2013 17:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik baal dat onlineboodschappenlijst.nl me geen aantallen laat invoeren, anders had ik die gebruikt. Supersimpel en je kunt dan op je foon aanvinken wat je gekocht hebt enzo![]()
Maar daar kan ik niet op zetten dat ik iets 3x moet kopen, helaas. Stom....
Anders had ik die gewoon als beheerlijst gebruikt.
Nou, dat ze de componist van het liedje zou kunnen zijn, vind ik al erg genoeg.quote:Op zondag 17 november 2013 17:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Laat je niet op stang jagen hoor, ik ben ook nog in de ontkenningsfaaaaase
Want:
- Ilse heeft een concert op 9 mei (10 mei is de finale, dus 9 mei generale repetities)
- Rene van Songfestivalweblog zei op Facebook (en hij weet vaak meer dan wij) dat het niet is zoals het gros waarschijnlijk nu denkt
Ik denk en hoop dat ze slechts de componist van het liedje is...
quote:Op zondag 17 november 2013 17:59 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Kun je dan niet hetzelfde product er 3x inzetten? Of denk ik nu te simpel?
Kan dat ja?quote:Op zondag 17 november 2013 17:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je kan producten daar geloof ik wel meerdere keren op je lijst zetten.
Als je dan 3x melk en 4x kaas wilt
melk
melk
melk
kaas
kaas
kaas
kaas
misschien niet heel handig.
Ik begrijp dat je je tijd nu gaat steken in boodschappenadministratie in plaats van in boodschappendoenquote:Op zondag 17 november 2013 18:03 schreef Greys het volgende:
Kan dat ja?Even proberen, want dat zou het al wel oplossen!
Dan maak ik die lijst als voorraadkastinhoud, niet als boodschappenlijst.
En een aparte als boodschappenlijst![]()
Gewoon die ene opslaan als voorraadlijst.
Ja, ik geloof hetquote:Op zondag 17 november 2013 18:04 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je je tijd nu gaat steken in boodschappenadministratie in plaats van in boodschappendoen
Ik ken het niet, maar veel plezierquote:Op zondag 17 november 2013 18:06 schreef sararaats het volgende:
straks naar een concert van Soilwork![]()
http://site.soilwork.org/
Appelmoes blijft toch lang goed, en lekker over de erwtjes.quote:Op zondag 17 november 2013 18:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, ik geloof het![]()
Ook wel weer een stom gedoe om allemaal bij te moeten houden eigenlijk he? Hmz....
Alleen ik ben bang dat ik bv (voorbeeld) 8 potten appelmoes koop als het in de aanbieding is en dat dan bij thuiskomst blijkt dat ik er daar nog 12 van had. Ofzo
Ik denk dat je misschien beter een lijstje kunt maken van wat bijgevuld moet worden. Je maakt een lijst met wat je per se aan minimumvoorraad wilt hebben: 6 rookworsten, 3 potten appelmoes en 5 pakjes kaas. Die lijst hang je in je kast. Voordat je boodschappen gaat doen loop je met die lijst je voorraad langs en maakt een lijstje van de dingen die onder je minimale voorraad zijn/dreigen te komen. En die koop je danquote:Op zondag 17 november 2013 18:06 schreef Greys het volgende:
Ja, ik geloof het![]()
Ook wel weer een stom gedoe om allemaal bij te moeten houden eigenlijk he? Hmz....
Alleen ik ben bang dat ik bv (voorbeeld) 8 potten appelmoes koop als het in de aanbieding is en dat dan bij thuiskomst blijkt dat ik er daar nog 12 van had. Ofzo
't gaat wel tof zijn want dan zie ik m'n neef weer. hij is de drummer van Soilwork.quote:
Veel plezierquote:Op zondag 17 november 2013 18:06 schreef sararaats het volgende:
straks naar een concert van Soilwork![]()
http://site.soilwork.org/
Ik wist het.quote:Op zondag 17 november 2013 17:44 schreef Greys het volgende:
Uit de voorraadkast![]()
Over eten gesproken, ik besef me net dat ik al niet meer gegeten heb sinds mijn ontbijt vanmorgen.quote:Op zondag 17 november 2013 18:08 schreef Greys het volgende:
Ja da's ook wel weer zo...
Ik kijk het wel even aan zonder voorraadbeheerlijst
Jaaaaa!quote:Op zondag 17 november 2013 17:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Net na mn vakantie, handig.![]()
Wel, als ik geen nachtdienst heb ga ik proberen er even te zijn.
doet sp3c dat niet?quote:Op zondag 17 november 2013 18:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jaaaaa!![]()
Even melden in het sjoeltopic he?
Hebben we dat?quote:Op zondag 17 november 2013 18:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jaaaaa!![]()
Even melden in het sjoeltopic he?
FHF / [FOK! kroegsjoelclub] #59 Tijd voor een Sjoelkerstmeetquote:Op zondag 17 november 2013 18:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hebben we dat?
Ik zal morgen mn baas ff smsen en dan netjes alles melden.
nu echt ff koken.![]()
Nee, wat erg hequote:Op zondag 17 november 2013 18:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik wist het.![]()
![]()
Dat je nog niet geschakeld had dat je uitgebreid ESF kunt reviewen bij Henk!![]()
Gezellie onder de wapperquote:Op zondag 17 november 2013 18:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, wat erg he
Ik heb McWapper meteen een whatsapp gestuurd met "De avond voor we naar de sauna komen wordt bekend wie er naar het songfestival gaat. Lucky you!!! Kunnen we dan weer even een enquete houden in de sauna?"![]()
![]()
"Soms" is overbodig in deze post en de woorden "vind" en "ik" even omwisselen.quote:Op zondag 17 november 2013 18:25 schreef Cat22 het volgende:
Vis-prei-pasta ovenschotel is klaar.![]()
Wat overblijft moet nog afkoelen dus met drie geïnteresseerde katten in huis leg ik dan het ovenrooster op de schaal om nieuwsgierige hengelende pootjes of tongetjes te voorkomen. Soms vind ik mezelf best slim.
Wat neem je mijn post serieusquote:Op zondag 17 november 2013 18:36 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
"Soms" is overbodig in deze post en de woorden "vind" en "ik" even omwisselen.
Kom je tot: "Ik vind mezelf best slim"
En dat is al beter
(en nou nog "vind" vervangen door "ben" , "mezelf" laten vervallen en dan is het helemaal goed)
Ik maak het helemaal niet ingewikkeld![]()
![]()
Ja, oerserieusquote:
Maar dat werkt denk ik alleen met een vrij beperkt repertoire qua recepten?quote:Op zondag 17 november 2013 19:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
had.Dus heeft ze bijv die week chili con carne gegeten dan neemt ze de spullen daarvan gewoon weer mee als ze boodschappen gaat doen.
Zoals vroeger bij mijn vader thuis, waar ze elke dag van de week een vaste groente hadden. Altijd maandag bloemkool, dinsdag boontjes enz. Elke week hetzelfde. weet niet precies welke groente wanneer maar je begrijpt het idee welquote:Op zondag 17 november 2013 19:22 schreef miss_dynastie het volgende:
Maar dat werkt denk ik alleen met een vrij beperkt repertoire qua recepten?
Dat ligt niet aan Limburgquote:Op zondag 17 november 2013 19:25 schreef Qwea het volgende:
De tering wat een ellende om in Limburg op Maandag een restaurant te vinden. Denk boek alvast ruim van te voren, alles in Heerlen / Kerkrade praktisch dicht
Goddank heb ik nog ff
Ja, daar kwam ik achter. Hier is ook veel dicht op maandagquote:Op zondag 17 november 2013 19:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan LimburgDat ligt aan 'maandag'
Zodat de werknemers ook 1 dag vrij hebbenquote:Op zondag 17 november 2013 19:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, daar kwam ik achter. Hier is ook veel dicht op maandagIk snap nooit zo goed waarom. Alsof men op maandag niet uit eten wil
Omdat o.a. de chef/kok anders 24/7 werktquote:Op zondag 17 november 2013 19:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, daar kwam ik achter. Hier is ook veel dicht op maandagIk snap nooit zo goed waarom. Alsof men op maandag niet uit eten wil
Dank!quote:Op zondag 17 november 2013 19:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan LimburgDat ligt aan 'maandag'
Mja zij eten vooral uit pakjes e.d. en dan heb je voor chili een blik bruinen bonen nodig, een pakje chilimix en tomatenpuree. Hebben wij hier ook vaak op voorraad staan.quote:Op zondag 17 november 2013 19:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar dat werkt denk ik alleen met een vrij beperkt repertoire qua recepten?
Je gaat het vast snappen als je zelf een baan hebt, met bijbehorende vrije dagen.quote:Op zondag 17 november 2013 19:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heel weinig.quote:Op zondag 17 november 2013 19:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wij waren later op maandag dicht, maar toch maar 1 dag weekend hoor, nl maandag.quote:Op zondag 17 november 2013 19:37 schreef Oognip het volgende:
[..]
Zodat de werknemers ook 1 dag vrij hebben
Ninja-editquote:Op zondag 17 november 2013 19:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Heel weinig.
Toen ik bij de Italiaan werkte waren we in het begin ook nog op maandag open.
Later niet meer omdat je hele avonden had waar je maar een beetje voor je uit zat te staren, omdat er op maandag niemand komt.
[..]
Wij waren later op maandag dicht, maar toch maar 1 dag weekend hoor, nl maandag.
Ja, ik dacht al zoiets (pakjes en/of vaak hetzelfde).quote:Op zondag 17 november 2013 19:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Mja zij eten vooral uit pakjes e.d. en dan heb je voor chili een blik bruinen bonen nodig, een pakje chilimix en tomatenpuree. Hebben wij hier ook vaak op voorraad staan.
Maar ze zijn inderdaad wel beperkt qua repertoire. iig toen wij nog thuis woonde.
Was altijd ong zo:
Ma: aardappels, vlees groente
di: spaghetti/macaroni/nasi/babi panang
wo: aardappel vlees groente,
do: stamppot
vrij gebakken aardappels
za: iets makkelijks zoals shoarma oid of broodje hamburger
zo: friet
quote:
Ja maar, waarom op MAANDAG en niet op woensdag. Ik snap de maandag niet.quote:Op zondag 17 november 2013 19:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat o.a. de chef/kok anders 24/7 werkt
Echt?quote:Op zondag 17 november 2013 19:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Heel weinig.
Toen ik bij de Italiaan werkte waren we in het begin ook nog op maandag open.
Later niet meer omdat je hele avonden had waar je maar een beetje voor je uit zat te staren, omdat er op maandag niemand komt.
Dat is toch best veel?quote:Op zondag 17 november 2013 19:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, ik dacht al zoiets (pakjes en/of vaak hetzelfde).
Bij ons thuis was het ook nog elke weekdag dezelfde groente. En mijn moeder kende maar een manier van bereiden per groente. Veeeel variatie dus![]()
Omdat de meeste mensen in het weekend uit eten gaan, vrijdag/zaterdag/zondag.quote:Op zondag 17 november 2013 19:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja maar, waarom op MAANDAG en niet op woensdag. Ik snap de maandag niet.
Je gaat toch niet uit eten op maandag als het niet hoeftquote:Op zondag 17 november 2013 19:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mja, heb je wel een punt..quote:Op zondag 17 november 2013 19:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat de meeste mensen in het weekend uit eten gaan, vrijdag/zaterdag/zondag.
En het minst op maandagDan is dat een logische keuze.
Ja, verreweg de meeste mensen kwamen op zondag. (soms meer dan maandag tm woensdag bij elkaar)quote:
Henk heeft bv al jaren de sjoeligans op maandag en heeft daarom op dinsdag zijn dichte dag.quote:Op zondag 17 november 2013 19:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mja, heb je wel een punt..
Nou ja, ik heb er iig 1 gevondenEn de menukaart
Geen van bovenstaande.quote:Op zondag 17 november 2013 19:50 schreef Laysa het volgende:
Zeg in het kader van vragen!
Wat is teveel koffie op een dag?
4 senseo koppen?
of 3?
of 5?
Het voedingscentrum zegt:quote:Op zondag 17 november 2013 19:50 schreef Laysa het volgende:
4 senseo koppen?
of 3?
of 5?
Ik zou zeggen van wel.quote:
Omdat het gros van de klanten waarschijnlijk van maandag t/m vrijdag werkt en het weekend gebruikt om uit te gaan eten. Dan ligt maandag er wel erg dicht bovenop. Zo werkt het bij mij in ieder geval wel.quote:Op zondag 17 november 2013 19:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die site lijkt me een tikje overcautious.quote:Op zondag 17 november 2013 19:54 schreef Greys het volgende:
En van een andere voedingssite:
Gemiddeld bevat een kop koffie van 200 ml ongeveer 100mg cafeïne en kunnen de meesten van ons ongeveer 200 - 300mg cafeïne per dag, ruim voordat ze naar bed gaan, goed verdragen.
Op het moment dat jij een pot vol koffie zet (500+mg) en deze op je eentje leegdrinkt, komen de problemen om de hoek kijken van hartkloppingen tot spierkrampen. Probeer dus te bepalen wat jou limiet is, maar probeer binnen de 200 - 300mg cafeïne per dag te blijven.
Ja mij ook, maar je moet toch ergens een 'gezond' grens stellenquote:Op zondag 17 november 2013 19:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die site lijkt me een tikje overcautious.
Er is alleen 'beperken' gezegd?quote:Op zondag 17 november 2013 19:56 schreef Laysa het volgende:
Ik moet nl mijn cafeïne inname beperken ivm medicatie![]()
Dus ook niet vervangen met thee en zelfs even op die dag(en) niet gelijk melkproducten er achter aan gooien...
Dus 4 is dan te doen?
Dan ga ik me op die dag(en) beperken naar 3 vl
Ja, maximaal 5 volgens het voedingscentrum, dus vier lijkt me primaquote:Op zondag 17 november 2013 19:56 schreef Laysa het volgende:
Dus ook niet vervangen met thee en zelfs even op die dag(en) niet gelijk melkproducten er achter aan gooien...
Dus 4 is dan te doen?
Nespresso heeft capsules met chocolade toon in de koffie.. zo lekker!quote:Op zondag 17 november 2013 19:55 schreef Greys het volgende:
Ik drink nooit koffie, maar ik proefde vorige week de Senseo Speculoos die ik had gekocht voor mijn ouders.
OMG![]()
![]()
Als die medicatie van korte duur is zou ik misschien nog wel naar 1 of 2 gaan.quote:Op zondag 17 november 2013 19:56 schreef Laysa het volgende:
Dus 4 is dan te doen?
Als je dood valt was het niet gezond, mooie grens toch?quote:Op zondag 17 november 2013 19:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja mij ook, maar je moet toch ergens een 'gezond' grens stellen
Dat ligt toch helemaal aan de medicijnen?quote:Op zondag 17 november 2013 19:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, maximaal 5 volgens het voedingscentrum, dus vier lijkt me prima
Ja ik zou het echt ff navragen of ze bedoelt dat het echt bijna helemaal niet meer mag, of dat je de 'normale' hoeveelheid per dag mag aanhoudenquote:Op zondag 17 november 2013 19:58 schreef Laysa het volgende:
Zelfs alcohol , maar dat drink ik eigenlijk niet echt...Toen ik vroeg hoeveel dan kreeg ik als antwoord: je mag best 2 glaasjes met kerst en of oud en nieuw![]()
maar dat zij ze wel grappend.
Toch maar even vragen de volgende keer, want ook al mijn koffie moeten opgeven gaat wel heel ver![]()
mja vraag het vrijdag wel even bij het prikkenquote:Op zondag 17 november 2013 19:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik zou het echt ff navragen of ze bedoelt dat het echt bijna helemaal niet meer mag, of dat je de 'normale' hoeveelheid per dag mag aanhoudenAnders geven wij mss straks helemaal de verkeerde adviezen
Ditquote:Op zondag 17 november 2013 19:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik zou het echt ff navragen of ze bedoelt dat het echt bijna helemaal niet meer mag, of dat je de 'normale' hoeveelheid per dag mag aanhoudenAnders geven wij mss straks helemaal de verkeerde adviezen
Maar dan hadden ze het toch wel gezegd? Denk ik danquote:Op zondag 17 november 2013 19:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ligt toch helemaal aan de medicijnen?
Vooral als ze er ook geen thee bij mag drinken in de plaats, lijkt het mij dat er zo min mogelijk cafeine bij 'mag' kennelijk.
Gaat het om de ïenes? Want bij voorbeeld groene thee en rooibos thee heeft bij mijn weten geen theeïne.quote:Op zondag 17 november 2013 19:58 schreef Laysa het volgende:
Zelfs alcohol , maar dat drink ik eigenlijk niet echt...Toen ik vroeg hoeveel dan kreeg ik als antwoord: je mag best 2 glaasjes met kerst en of oud en nieuw![]()
maar dat zij ze wel grappend.
Toch maar even vragen de volgende keer, want ook al mijn koffie moeten opgeven gaat wel heel ver![]()
Dat kan ik niet terug vinden, maar nee ik drink idd liever geen theequote:Op zondag 17 november 2013 20:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Gaat het om de ïenes? Want bij voorbeeld groene thee en rooibos thee heeft bij mijn weten geen theeïne.
Maar of dat een oplossing is weet ik niet, aangezien jij thee HAAT.
Jij proeft dat?quote:Op zondag 17 november 2013 20:07 schreef Laysa het volgende:
En koffie zonder cafeïne lust ik ook niet...das gewoon geen koffie
Wij gingen vroeger altijd op vakantie in ZL en we verdwaalde er ieder jaar.quote:Op zondag 17 november 2013 20:06 schreef indaha het volgende:
Wat gaan jullie hard, ik lees een middagje niet mee en jullie zijn een topic verder![]()
Oognip eigenlijk zou je als grote ESF fan moeten komen de 25e![]()
Ik ben nu echt benieuwd wie het wordt en had ook niet bedacht dat het op de sjoelavond bekengemaakt zou worden .
Tom Tom hebben we wel en gebruiken we ook, maar ik heb nog altijd een beetje heimwee naar de tijd dat ik met een wegenboek naast mijn man zat op weg naar de vakantie in Oostenrijkof Italie .
Het mooiste is dat we altijd de weg vonden in heel Europa maar dat we een keer in Zuid -Limburg verdwaald zijn![]()
Koffie minderen is zou voor mij ook lastig zijn, ik drink er minstens 5 per dag
Mee eens.quote:Op zondag 17 november 2013 20:07 schreef Laysa het volgende:
En koffie zonder cafeïne lust ik ook niet...das gewoon geen koffie
Ja maar wij wonen in Midden-Limburg dus eigenlijk is het best wel ergquote:Op zondag 17 november 2013 20:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wij gingen vroeger altijd op vakantie in ZL en we verdwaalde er ieder jaar.
We kwamen wel ieder jaar op dezelfde plek uit na het verdwalen.
[..]
Mee eens.
Ja hoorquote:
Roger ookquote:Op zondag 17 november 2013 20:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
Mee eens.
En dat was de goede plek?quote:Op zondag 17 november 2013 20:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
Mee eens.
Och, het is maar hoe je het bekijkt.quote:Op zondag 17 november 2013 20:12 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja maar wij wonen in Midden-Limburg dus eigenlijk is het best wel erg
Nope, koffie=koffie=koffie.quote:
Daat zit wat in, ze moeten gewoon veel beter aangeven waar we naar toe moeten ,het ligt niet aan onsquote:Op zondag 17 november 2013 20:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Och, het is maar hoe je het bekijkt.
Als Leienaar woon ik soort van Midden-Holland, Rotterdam is dan Zuid-Holland en als je et stuk hebt gelezen waar de TT op slaat zie je meteen waarom ik dat niet heel erg kan vinden.
Het al eerder genoemde Keizer Karel plein? Ben ik één keer overheen gereden en viel mij eigenlijk best mee.quote:Op zondag 17 november 2013 20:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is er één in de categorie ziet eruit als een rotonde maar is het niet
Het was nooit de plek waar we eigenlijk naartoe gingen, nee.quote:
Persoonlijke strepen op de weg! Iedere reiziger een ander kleurtje!quote:Op zondag 17 november 2013 20:19 schreef indaha het volgende:
[..]
Daat zit wat in, ze moeten gewoon veel beter aangeven waar we naar toe moeten ,het ligt niet aan ons
Laatste keer dat ik daar was, was het doolhof net afgefikt.quote:Op zondag 17 november 2013 20:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Het was nooit de plek waar we eigenlijk naartoe gingen, nee.
We eindigde altijd op de Vaalserheuvel, dus dan maar meteen een dagje 3-landen-punt.
Wel een leuke plek als toerist zijnde, dus dan gingen we daar ook maar naartoe.
Elke reiziger een eigen weg!quote:Op zondag 17 november 2013 20:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Persoonlijke strepen op de weg! Iedere reiziger een ander kleurtje!
Is dat een keer afgefikt?quote:Op zondag 17 november 2013 20:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik daar was, was het doolhof net afgefikt.
Nee gekkie! Dat kan toch helemaal niet?quote:Op zondag 17 november 2013 20:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Elke reiziger een eigen weg!
Een geweldig ideequote:Op zondag 17 november 2013 20:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Persoonlijke strepen op de weg! Iedere reiziger een ander kleurtje!
Wel als we het aantal reizigers drastisch weten te beperken.quote:Op zondag 17 november 2013 20:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee gekkie! Dat kan toch helemaal niet?
Ja, twee jaar geleden of zo. Niet het hele doolhof, maar wel het huisje bij de ingang. Twee dagen voor wij kwamen dus wij konden de net niet meer nasmeulende puinhopen aanschouwen. De kindjes waren erg onder de indruk.quote:Op zondag 17 november 2013 20:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Is dat een keer afgefikt?![]()
Vond het doolhof altijd wel leuk, alleen jammer dat ik (daar wel) in een keer naar het eindpunt liep.
Strepen op het asfalt.quote:Op zondag 17 november 2013 20:24 schreef indaha het volgende:
[..]
Een geweldig idee, virtuele strepen op een beeldscherm in de auto
Reizen per inschrijving!quote:Op zondag 17 november 2013 20:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wel als we het aantal reizigers drastisch weten te beperken.
Ah, zoals in het LUMC, geloof me, daar wordt echt niets duidelijker door.quote:
De frontpage.fok staat zeker in de url?quote:Op zondag 17 november 2013 20:23 schreef indaha het volgende:
Even een vraagje ik had een gifje gegoogled van een kat met een mijter ter ere van Sinterklaasvoor in mijn usericon ,maar er staat frontpage.fok bij en er staat ook bij dat die dingen auteursrechtelijk beschermd kunnen zijn, mag ik dat dan gebruiken voor 3 weken of is dat geen goed idee
Gelijk het fileprobleem opgelostquote:Op zondag 17 november 2013 20:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Reizen per inschrijving!Bieden op iedere route!
Dat kan idd ook.quote:Op zondag 17 november 2013 20:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Reizen per inschrijving!Bieden op iedere route!
Is dat ooit een verkeersplein geweest?quote:Op zondag 17 november 2013 20:23 schreef ferrari_rood het volgende:
net zoals het floraplein in e'hoven dus. Inmiddels wel aangepast naar een rotonde want de Duitsers gingen helemaal los daar en oversteken met fiets/scooter/brommer/lopend was amper te doen.
https://www.google.nl/sea(...)28-10.html%3B60%3B60quote:Op zondag 17 november 2013 20:27 schreef Greys het volgende:
[..]
De frontpage.fok staat zeker in de url?
Wil je de hele url hier eens plakken ajb? Want wrs is het niet rechtmatig van FOK! zelf, maar heeft iemand het daar geupload. Net als dat de meeste usericons op FOK! geupload staan en dat betekent ook niet dat ze alleen maar van FOK! zijn
ja toch? rechts had voorrang. Ik vraag het zo even na is niet "mijn" kant van e'hovenquote:Op zondag 17 november 2013 20:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Is dat ooit een verkeersplein geweest?Bij mijn weten altijd rotonde, alleen liep je het risico niet meer op tijd naar je afslag te kunnen uitvoegen als je binnenin zat. Eng!
Dat is nu een stuk beter geregeld.
Dat is natuurlijk optie 1.quote:Op zondag 17 november 2013 20:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat kan idd ook.
Ik dacht meer aan alleen wij hier en de rest mag niet.
Kan best, maar hopelijk was dat meer dan 15 jaar geleden, anders heb ik daar voor veel verwarring gezorgd.quote:Op zondag 17 november 2013 20:28 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
ja toch? rechts had voorrang. Ik vraag het zo even na is niet "mijn" kant van e'hoven
quote:Op zondag 17 november 2013 20:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kan best, maar hopelijk was dat meer dan 15 jaar geleden, anders heb ik daar voor veel verwarring gezorgd.
Kijk, dit is de url van het plaatje zelf:quote:Op zondag 17 november 2013 20:28 schreef indaha het volgende:
[..]
https://www.google.nl/sea(...)28-10.html%3B60%3B60
Maar mag ik hem dan gebruiken want ik vind hem leukquote:Op zondag 17 november 2013 20:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Kijk, dit is de url van het plaatje zelf:
http://i.fokzine.net/usericons/176157/SintKat.gif
Het is dus al een usericon (geweest) van iemand
Dus wrs loopt er iemand met dezelfde.
Bij deze.quote:Op zondag 17 november 2013 20:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk optie 1.![]()
Hejje je ovb al gemeld in het sjoeltopic?
Er begint me nu iets te dagen inderdaad.... Dat dat de engheidsfactor een stuk verhoogde. [/wijf]quote:Op zondag 17 november 2013 20:31 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]net nagevraagd rechts had tot een paar jaar geleden voorrang. dan is het een verkeersplein toch?
Het mag wel, maar als iemand bv exact jouw UI zou gebruiken zou je dat mss ook niet helemaal tof vindenquote:Op zondag 17 november 2013 20:32 schreef indaha het volgende:
[..]
Maar mag ik hem dan gebruiken want ik vind hem leuk
Oh echt? Dat had ik dus gisterquote:Op zondag 17 november 2013 20:38 schreef Cat22 het volgende:
Fok bokt. Pagina's laden langzaam of niet.
Nee dat begrijp ik , maar ik weet niet van wie hij is en kan dus niet vragen of het magquote:Op zondag 17 november 2013 20:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Het mag wel, maar als iemand bv exact jouw UI zou gebruiken zou je dat mss ook niet helemaal tof vindenMaar het is niet verboden bij mijn weten.
Je kunt er hier eentje aanvragen als je een eigen wilt:
FEE / Show hier je FEEst-avatar of vraag er eentje aan! #20
Dan zeg je gewoon wat je ongeveer graag zou willen hebben
Zal ik je helpen zoeken naar een leuke poezengif die je daar kunt neerzetten dan met de vraag of ze er een mijter op willen zetten?quote:Op zondag 17 november 2013 20:40 schreef indaha het volgende:
[..]
Nee dat begrijp ik , maar ik weet niet van wie hij is en kan dus niet vragen of het mag![]()
Ik zal wel een andere gaan aanvragen
Wat een eng oogjequote:Op zondag 17 november 2013 20:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Het mag wel, maar als iemand bv exact jouw UI zou gebruiken zou je dat mss ook niet helemaal tof vindenMaar het is niet verboden bij mijn weten.
Je kunt er hier eentje aanvragen als je een eigen wilt:
FEE / Show hier je FEEst-avatar of vraag er eentje aan! #20
Dan zeg je gewoon wat je ongeveer graag zou willen hebben
Bv deze maar dan met een mijter
[ afbeelding ]
Nou ik heb hem weer weggehaaldquote:Op zondag 17 november 2013 20:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Zal ik je helpen zoeken naar een leuke poezengif die je daar kunt neerzetten dan met de vraag of ze er een mijter op willen zetten?
Of zet het voorbeeld er neer met de vraag of jij ook zoiets mag.
Oh je hebt hem al als UI
idd, nu je het zegt.quote:
Ik vind hem best leukquote:
Wat betekenen die dingen?quote:Op zondag 17 november 2013 20:49 schreef Greys het volgende:
Wanneer gaat Q naar Limburg?
Niet deze week al toch?
[ afbeelding ]
Niet vergeten mijn waterpompje van mijn tuindinges af te koppelen.quote:Op zondag 17 november 2013 20:49 schreef Greys het volgende:
Wanneer gaat Q naar Limburg?
Niet deze week al toch?
[ afbeelding ]
nee we gaan nog geen sneeuw doenquote:Op zondag 17 november 2013 20:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Die blauwe sterretjes zijn sneeuw iig
Die zoek ik ook hoor , maar eerst de sintquote:Op zondag 17 november 2013 20:50 schreef Greys het volgende:
Hahaha jammer dat je geen Kerst zoekt
[ afbeelding ]
Ja primaquote:Op zondag 17 november 2013 20:52 schreef Greys het volgende:
Indaha, deze en dan met een mijter?
[ afbeelding ]
Nee geen flauw ideequote:Op zondag 17 november 2013 20:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Weet je hoe je die dan in dat topic zet?
Hm, knmi zegt niks over sneeuw.quote:Op zondag 17 november 2013 20:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Die blauwe sterretjes zijn sneeuw iig
Hihi wacht, kopieer alles hieronder en plak het in dat topicquote:
1 2 3 4 5 | Hallo, kan iemand mij alsjeblieft aan een Sint UI helpen? :) Ik wil dan graag dit gifje: [img=260,200]http://www.woutdanny.com/resources/kat-zwaait.gif[/img] en daar dan een mijter op geshopt als het kan. Alvast bedankt! O+ |
Gedaanquote:Op zondag 17 november 2013 20:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Hihi wacht, kopieer alles hieronder en plak het in dat topic
[ code verwijderd ]
Ik zie twee lege witte balkjesquote:Op zondag 17 november 2013 20:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
[ afbeelding ]
Zal ik dit tot 5 december bij iedere post doen
[ afbeelding ]
http://www.sinterklaas-plaatjes.com/home/lijnen/1/
quote:Op zondag 17 november 2013 19:50 schreef Laysa het volgende:
4 senseo koppen?
of 3?
of 5?
^^quote:
Geen moeitequote:
Want daar zit nul caffeine in?quote:
Nee, maar dat is stukken lekkerder dan die slappe senseozooiquote:
Beetje zoiets maar dan kleiner?quote:Op zondag 17 november 2013 20:52 schreef Greys het volgende:
Indaha, deze en dan met een mijter?
[ afbeelding ]
Jaaaa , dat pootje maakt niet zoveel uitquote:Op zondag 17 november 2013 21:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Beetje zoiets maar dan kleiner?
[ afbeelding ]
Weet niet of dan het pootje nog goed opvalt.
Wacht, ff kijken.quote:
Dank je welquote:Op zondag 17 november 2013 21:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ja, het valt uiteindelijk best mee.
Mini Olliequote:
Ja hequote:
oh zit nu penoza te kijken en wou daarna dat terugkijken. Dus dat gaan we maar niet doen.quote:Op zondag 17 november 2013 20:34 schreef Laysa het volgende:
Dat programma echte penoze is echt een beetje lame
Hoi vroege vogel yourselfquote:
ik moet ook zo de deur uit want begin vandaag en morgen om 8 uur.quote:Op maandag 18 november 2013 06:52 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hoi vroege vogel yourself
Moet over 5 minuten de deur uit. 8 uur beginnen (vaste werktijden gelukkig). En jij?
You can do it!quote:Op maandag 18 november 2013 08:38 schreef Oognip het volgende:
Hoi!
Ik heb nu zo veel studiepunten dat ik nog 'maar' 60 punten moet halen voor m'n diploma. YaaayNormaal heb je daar 40 weken voor, ik nu nog 30 dus dat wordt een uitdaging
Jij doet dat gewoonquote:Op maandag 18 november 2013 08:38 schreef Oognip het volgende:
Hoi!
Ik heb nu zo veel studiepunten dat ik nog 'maar' 60 punten moet halen voor m'n diploma. YaaayNormaal heb je daar 40 weken voor, ik nu nog 30 dus dat wordt een uitdaging
Maar je lag op schema toch?quote:Op maandag 18 november 2013 08:38 schreef Oognip het volgende:
Hoi!
Ik heb ook even gespiekt, ik moet er nog 68 halen voor februari/maartquote:Op maandag 18 november 2013 08:38 schreef Oognip het volgende:
Hoi!
En heb je ook zoveel toetsmomenten nog dat het haalbaar is?quote:Op maandag 18 november 2013 10:38 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik heb ook even gespiekt, ik moet er nog 68 halen voor februari/maart
Nee, scriptie moet er nog bij.quote:Op maandag 18 november 2013 10:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En heb je ook zoveel toetsmomenten nog dat het haalbaar is?
Nee, dat gaat hem niet worden dan. Hoewel ik overal om me heen van die mensen hoor met 'ik had binnen zes weken vanaf het bedenken van het onderwerp mijn scriptie af.' Ik heb binnen zes weken niet eens mijn opzet goedgekeurd gekregenquote:Op maandag 18 november 2013 10:48 schreef roos85 het volgende:
[..]
Nee, scriptie moet er nog bij.
Nog 2 tentamens en de modules van de minor zijn allemaal verslagen of essays.
Ik hoef alleen nog maar mijn eindversie van de scriptie in te leveren he...quote:Op maandag 18 november 2013 10:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, dat gaat hem niet worden dan. Hoewel ik overal om me heen van die mensen hoor met 'ik had binnen zes weken vanaf het bedenken van het onderwerp mijn scriptie af.' Ik heb binnen zes weken niet eens mijn opzet goedgekeurd gekregen![]()
Oooh, je bent al bezigquote:Op maandag 18 november 2013 11:15 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik hoef alleen nog maar mijn eindversie van de scriptie in te leveren he...
Yesquote:Op maandag 18 november 2013 11:17 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oooh, je bent al bezig![]()
Hoeveel moet je nog voor de eindversie?
Maar dan zou het kunnen lukken toch, voor maart?quote:Op maandag 18 november 2013 11:24 schreef roos85 het volgende:
[..]
Yes![]()
Moet met name theoretische stukken meer in eigen woorden zetten en voor de rest wat kleine aanpassingen.
Scriptie zeker, die wil ik volgende week inleveren.quote:Op maandag 18 november 2013 11:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar dan zou het kunnen lukken toch, voor maart?
Oh ja zie, ik had uit je 'scriptie moet er nog bij' begrepen dat je veeeeeel minder ver was. Ik ben echt goed op maandagochtendenquote:Op maandag 18 november 2013 11:34 schreef roos85 het volgende:
[..]
Scriptie zeker, die wil ik volgende week inleveren.
Alleen moet de school nog een tentamen regelen (vak is inhoudelijk veranderd) en dat is hopen dat ze dat op tijd doenHeb wel een toezegging maar nog geen data's
Ik bedoelde van de voorraad. Ik hou van leuke voorraadfoto'squote:Op maandag 18 november 2013 12:12 schreef knoblaucha6 het volgende:
Zal vanavond de bonnetjes even fotograferen (hoewel dat nergens op slaat want heb nog geen grote voorraden, die zijn beter op de kiek te krijgen
Volgens mij kun je, als je heel snel even uitpakt die kratten meteen weer aan de bezorger meegeven, buurvrouw van mijn doet dat, die geeft zo'n man even een bakkie, jast de kratten leeg en geeft ze weer mee.
4,95 ofzo zijn ze idd maar dat krijg je bij de volgende bezorging terugquote:Op maandag 18 november 2013 12:08 schreef miss_dynastie het volgende:
Fotoooooo knoflook
Zijn er mensen die weleens online bij AH bestellen? Als je bij AH online bestelt krijg je van die hele dure leenkratten erbij he? Ik zou wel cola willen bestellen, maar heb geen zin in die dure kratjes en ik denk niet dat ik ze zo snel leeg krijg?
Je gaat niet mij nadoen hè? Ik hoef volgens mij de komende 5 jaar geen wasmiddel of shampoo te kopenquote:Op maandag 18 november 2013 12:04 schreef knoblaucha6 het volgende:
Goedemorgen (nog net)
Ik ruik in de nabije toekomst 3 geslaagden![]()
Ben begonnen met de "bezuinigingen" dus vanmorgen naar de Appie voor de bonusaanbiedingen van wasverzachter, vaatwastabletten, en Robijn voor de zwarte was (ik heb veel zwarte kleding), Coca cola Zero en Heinz Sandwichspread, totale besparing 17,15
Bij de Plus 3 pakken Witte reus en 2 pakken Grand Italia pasta, totale korting 4, 92.
Het is een (heel) voorzichtig beginnetje, ga vanmiddag nog meer waspoeder halen voor de bonte was en denk nog een tweede rondje van hetzelfde te maken, daarbij zag ik later pas aanbiedingen die ik ook kan gebruiken. Maar ben ik voor lange tijd voorzien van wasmiddel en zulks.
Andere supermarkten hadden ook bepaalde prima aanbiedingen maar die zitten bepaald niet in de buurt en mijn auto is bepaald niet een zunige verbruiker dus dat heeft geen zin om 15 km te gaan rijden voor bepaalde kortingen, dat ben ik dan al kwijt aan benzine.
Dus, de koorts begint hier langzaam ook toe te slaan![]()
Zelfs met dat beetje stond ik al te grijnzen, het is ook een mooi gezicht, al die flessen en pakken zo naast de wasmachine in het rek
kratten volgepakt en die op een steekwagenquote:Op maandag 18 november 2013 12:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik bedoelde van de voorraad. Ik hou van leuke voorraadfoto's![]()
Ja, dat kan wel, als je heel snel bent ja. Maar brengt die bezorger het krat voor krat dan? Ik wil het liefst 25 pakken cola bestellen, ben ik er meteen van af voor een poosje. Maar ik kan me niet voorstellen dat 'ie dat kratje voor kratje komt brengen? Niemand hier heeft die service, dus ik heb het ook nog nooit irl gezien
Klopt. Dit jaar bestaat uit 70 punten.quote:Op maandag 18 november 2013 10:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar je lag op schema toch?
Oei, dat wordt dan wel snel leegjankenquote:Op maandag 18 november 2013 12:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
kratten volgepakt en die op een steekwagen
maar wat als je geen volgende bestelling meer doet?quote:Op maandag 18 november 2013 12:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
4,95 ofzo zijn ze idd maar dat krijg je bij de volgende bezorging terug
Al kan ik me voorstellen dat dat met flessen cola minder makkelijk op elkaar zetten is. Maar dat is dan gewoon extra werk voor de chauffeur dat boeit toch niet echtquote:Op maandag 18 november 2013 12:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, daar was ik al bang voor. Die krijg ik dus nooit op tijd uitgepaktquote:Op maandag 18 november 2013 12:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mooiquote:Op maandag 18 november 2013 12:17 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ja, Sun, alle soorten dus ook de alles in één, 2de pak gratis.
Die ken ik maar die pluist, en daar ik veel zwart in huis heb is dat niet zo'n goed ideequote:Op maandag 18 november 2013 12:20 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb gewoon keukenpapier van de plus 4 rollen voor ¤1,00 nog geen aanbieding gezien die goedkoper was.
De kratten zijn inklapbaar, hoeven dus niet heel erg in de weg te staan.quote:Op maandag 18 november 2013 12:18 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Oei, dat wordt dan wel snel leegjanken![]()
Dat statiegeld is voor buurvrouw niet zo'n ramp want idd, dat krijg je terug maar die kratten staan haar gewoon in de weg.
Ik ga ook eens proberen of een halve vaatwastablet werkt (die tip lees ik veel) maar ik ben nogal erg schoon op de boel dus even experimenteren.quote:
Je krijgt deze week 5 euro korting bij de frisdrank vier-packs, dus de bezorgkosten zijn heel laag of zelfs gratis...quote:Op maandag 18 november 2013 12:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
De kratten zijn inklapbaar, hoeven dus niet heel erg in de weg te staan.
Het enige waar ik mee zou zitten is dat ik wel heel veel bonus bij elkaar moet bestellen om alleen al de bezorgkosten eruit te bonussen.
Pluis?quote:Op maandag 18 november 2013 12:21 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Die ken ik maar die pluist, en daar ik veel zwart in huis heb is dat niet zo'n goed idee
Poetsenquote:
Nee, dief van je eigen portemonnee is nergens voor nodig!quote:Op maandag 18 november 2013 12:23 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Ik ga ook eens proberen of een halve vaatwastablet werkt (die tip lees ik veel) maar ik ben nogal erg schoon op de boel dus even experimenteren.
Er is wel geen noodzaak om te bezuinigen maar dief van je eigen portemonnee is ook niks.
En die lol vanmorgen al om dat beetje vraagt om méér.
Maar geen kruidvat in de buurt dus weer de benzinekosten.quote:Op maandag 18 november 2013 12:26 schreef miss_dynastie het volgende:
De sun all in one is bij het Kruidvat goedkoper; daar kosten ze 10 cent per stuk, bij AH minimaal 11,7...
Bij het Kruidvat moet je wel 180 tabs kopen![]()
Moet ik er al meerdere bestellen, bezorgkosten (oh nee "servicekosten"quote:Op maandag 18 november 2013 12:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Je krijgt deze week 5 euro korting bij de frisdrank vier-packs, dus de bezorgkosten zijn heel laag of zelfs gratis...
Ik heb geen trapkast maar wel een zolder en een garage (al stop in in die laatste geen voorraden, die staat al vol met gereedschap, kussenbakken, kliko's en zo)quote:Op maandag 18 november 2013 12:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, dief van je eigen portemonnee is nergens voor nodig!
Ik heb geen ruimte voor voorraden helaas, maar 2 pakken Sun kan ik nog wel kwijt
Precies, alleen maar kopen in voorraden wat je ook echt gebruikt.quote:Op maandag 18 november 2013 12:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Moet ik er al meerdere bestellen, bezorgkosten (oh nee "servicekosten") liggen hier op de momenten dat ik ook daadwerkelijk thuis ben al snel op de 8 a 9 euro.
Daarbij koop ik normaal nooit frisdrank, dus het nu wel kopen omdat het bonus is zou voor mij alleen maar extra geld uitgeven zijn in plaats van besparen.
Nee, dan is het niet echt een geschikte aanbieding voor jou. Hier gaat de frisdrank er met liters door, dus het zou wel handig zijn. Ik dub nog evenquote:Op maandag 18 november 2013 12:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Moet ik er al meerdere bestellen, bezorgkosten (oh nee "servicekosten") liggen hier op de momenten dat ik ook daadwerkelijk thuis ben al snel op de 8 a 9 euro.
Daarbij koop ik normaal nooit frisdrank, dus het nu wel kopen omdat het bonus is zou voor mij alleen maar extra geld uitgeven zijn in plaats van besparen.
Ik heb een huis van 55 m2quote:Op maandag 18 november 2013 12:29 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Ik heb geen trapkast maar wel een zolder en een garage (al stop in in die laatste geen voorraden, die staat al vol met gereedschap, kussenbakken, kliko's en zo)
Re drinkt dat. Hij vindt het prima. Wij halen nooit de echte nespresso cupjes.quote:Op maandag 18 november 2013 12:31 schreef knoblaucha6 het volgende:
Wij bestellen altijd koffie online bij Nespresso, iemand ervaring met de cupjes van D-E? (in de bonus bij Appie)?
Nope, gewone snelfilter koffie van de lidl hier. In een oud koffiezetapparaat met kapot handvat op de kan.quote:Op maandag 18 november 2013 12:31 schreef knoblaucha6 het volgende:
Wij bestellen altijd koffie online bij Nespresso, iemand ervaring met de cupjes van D-E? (in de bonus bij Appie)?
Ze moet morgen haar entingen, denk niet dat de da een bonuskaartaktie heeftquote:Op maandag 18 november 2013 12:40 schreef knoblaucha6 het volgende:
Man zei gisteren, we brengen HHH ook maar naar het asiel, die vreet te veel
Die hebben nogal de neiging om vast te lopen heb ik begrepen. Zie Nespressotopic in CULquote:Op maandag 18 november 2013 12:31 schreef knoblaucha6 het volgende:
Hahaha, het blijft even oefenenquote:Op maandag 18 november 2013 12:47 schreef miss_dynastie het volgende:
Mijn AH-probleem is trouwens opgelost, want ik kan er toch maar maximaal 10 bestellen per keer... dat kan ik ook nog wel in de winkel halen
edit: al kan ik wel weer onbeperkt losse flessen bestellen lijkt het... echt![]()
Ja, en eigenlijk komt het gewoon aanwaaien ook hè. Bedoel, ben vrijdag gebeld door een recruiter, het is niet dat ik zelf dat bedrijf benaderd heb. Maar mij hoor je niet klagenquote:Op maandag 18 november 2013 12:37 schreef knoblaucha6 het volgende:
Je bent in elk geval alvast goed bezig Kper, zo snel al iig een sollicitatiegesprek!
Ja, ik sta er wel van te kijken dat het zo snel gaat. Je hoort toch een hoop nare verhalen allemaal, werkloosheid is ook erg groot enzo, dus ik was me al lichtelijk aan het voorbereiden op een langere werkloosheid, maar hopelijk hoeft dat dus niet.quote:Op maandag 18 november 2013 13:36 schreef MissBliss het volgende:
Dat zou fijn zijn Kper! Lekker snel!
Herkenbaarquote:Op maandag 18 november 2013 13:32 schreef Candaasje het volgende:
*Gaat duimen voor Kper!*![]()
Ik heb beloofd vandaag de afwas te doen, de wc en badkamer te soppen, de boel te stofzuigen en wat wassen te draaien..... nu moet ik nog de zin maken zeg maar
tijd voor een feestjequote:Op maandag 18 november 2013 13:36 schreef MissBliss het volgende:
Dat zou fijn zijn Kper! Lekker snel!
Story of my life. En dan ga je weer Fok!ken/gamen/FBen/etc. en dan ben je weer zo een uur verderquote:Op maandag 18 november 2013 13:43 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
HerkenbaarHeel erg. Dag van te voren een planning maken, ik moet dit en dat doen, zus en zo, en als je dan bezig bent heb ik heel vaak op de helft al zoiets van, nah, nu is het wel weer goed geweest
Ik vind ze zalig!quote:Op maandag 18 november 2013 12:31 schreef knoblaucha6 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |