Hoi vroege vogel yourselfquote:
ik moet ook zo de deur uit want begin vandaag en morgen om 8 uur.quote:Op maandag 18 november 2013 06:52 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hoi vroege vogel yourself
Moet over 5 minuten de deur uit. 8 uur beginnen (vaste werktijden gelukkig). En jij?
You can do it!quote:Op maandag 18 november 2013 08:38 schreef Oognip het volgende:
Hoi!
Ik heb nu zo veel studiepunten dat ik nog 'maar' 60 punten moet halen voor m'n diploma. YaaayNormaal heb je daar 40 weken voor, ik nu nog 30 dus dat wordt een uitdaging
Jij doet dat gewoonquote:Op maandag 18 november 2013 08:38 schreef Oognip het volgende:
Hoi!
Ik heb nu zo veel studiepunten dat ik nog 'maar' 60 punten moet halen voor m'n diploma. YaaayNormaal heb je daar 40 weken voor, ik nu nog 30 dus dat wordt een uitdaging
Maar je lag op schema toch?quote:Op maandag 18 november 2013 08:38 schreef Oognip het volgende:
Hoi!
Ik heb ook even gespiekt, ik moet er nog 68 halen voor februari/maartquote:Op maandag 18 november 2013 08:38 schreef Oognip het volgende:
Hoi!
En heb je ook zoveel toetsmomenten nog dat het haalbaar is?quote:Op maandag 18 november 2013 10:38 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik heb ook even gespiekt, ik moet er nog 68 halen voor februari/maart
Nee, scriptie moet er nog bij.quote:Op maandag 18 november 2013 10:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En heb je ook zoveel toetsmomenten nog dat het haalbaar is?
Nee, dat gaat hem niet worden dan. Hoewel ik overal om me heen van die mensen hoor met 'ik had binnen zes weken vanaf het bedenken van het onderwerp mijn scriptie af.' Ik heb binnen zes weken niet eens mijn opzet goedgekeurd gekregenquote:Op maandag 18 november 2013 10:48 schreef roos85 het volgende:
[..]
Nee, scriptie moet er nog bij.
Nog 2 tentamens en de modules van de minor zijn allemaal verslagen of essays.
Ik hoef alleen nog maar mijn eindversie van de scriptie in te leveren he...quote:Op maandag 18 november 2013 10:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, dat gaat hem niet worden dan. Hoewel ik overal om me heen van die mensen hoor met 'ik had binnen zes weken vanaf het bedenken van het onderwerp mijn scriptie af.' Ik heb binnen zes weken niet eens mijn opzet goedgekeurd gekregen![]()
Oooh, je bent al bezigquote:Op maandag 18 november 2013 11:15 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik hoef alleen nog maar mijn eindversie van de scriptie in te leveren he...
Yesquote:Op maandag 18 november 2013 11:17 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oooh, je bent al bezig![]()
Hoeveel moet je nog voor de eindversie?
Maar dan zou het kunnen lukken toch, voor maart?quote:Op maandag 18 november 2013 11:24 schreef roos85 het volgende:
[..]
Yes![]()
Moet met name theoretische stukken meer in eigen woorden zetten en voor de rest wat kleine aanpassingen.
Scriptie zeker, die wil ik volgende week inleveren.quote:Op maandag 18 november 2013 11:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar dan zou het kunnen lukken toch, voor maart?
Oh ja zie, ik had uit je 'scriptie moet er nog bij' begrepen dat je veeeeeel minder ver was. Ik ben echt goed op maandagochtendenquote:Op maandag 18 november 2013 11:34 schreef roos85 het volgende:
[..]
Scriptie zeker, die wil ik volgende week inleveren.
Alleen moet de school nog een tentamen regelen (vak is inhoudelijk veranderd) en dat is hopen dat ze dat op tijd doenHeb wel een toezegging maar nog geen data's
Ik bedoelde van de voorraad. Ik hou van leuke voorraadfoto'squote:Op maandag 18 november 2013 12:12 schreef knoblaucha6 het volgende:
Zal vanavond de bonnetjes even fotograferen (hoewel dat nergens op slaat want heb nog geen grote voorraden, die zijn beter op de kiek te krijgen
Volgens mij kun je, als je heel snel even uitpakt die kratten meteen weer aan de bezorger meegeven, buurvrouw van mijn doet dat, die geeft zo'n man even een bakkie, jast de kratten leeg en geeft ze weer mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |