quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok! Waak over deze slowchat!
Ga ver genoeg omhoog en je kunt alles op een rotonde laten lijken, als je er op zit ziet het er echt anders uit.quote:Op zondag 17 november 2013 17:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Hier, dit is 'm, de betreffende niet-rotonde van Roger.
Meer ROTONDE kan ik er echt niet van maken
[ afbeelding ]
zullen we er samen overheen rijden? Wedden dat ik je dan overtuigen kanquote:Op zondag 17 november 2013 17:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ga ver genoeg omhoog en je kunt alles op een rotonde laten lijken, als je er op zit ziet het er echt anders uit.![]()
Maar goed, i see your point.
quote:Op zondag 17 november 2013 17:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ga ver genoeg omhoog en je kunt alles op een rotonde laten lijken, als je er op zit ziet het er echt anders uit.![]()
Knofjequote:
Ken je het Keizer Karelplein in Nijmegen? Over idiote rotondes met verkeerslichten gesprokenquote:Op zondag 17 november 2013 17:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
Deal, wanneer is de volgende meet?quote:Op zondag 17 november 2013 17:29 schreef Toekito het volgende:
[..]
zullen we er samen overheen rijden? Wedden dat ik je dan overtuigen kan
Niet snel van onderwerp veranderen, we hadden het niet over mijn schoenen.quote:
25stequote:Op zondag 17 november 2013 17:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Deal, wanneer is de volgende meet?
[..]
Niet snel van onderwerp veranderen, we hadden het niet over mijn schoenen.
ff gegoogeld, lijkt me ook een leuke, zonder rijstrookmarkering.quote:
Lijkt Parijs wel, rijstrookmarkering, wa's daquote:Op zondag 17 november 2013 17:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
ff gegoogeld, lijkt me ook een leuke, zonder rijstrookmarkering.
Net na mn vakantie, handig.quote:
OMG Nip, waarom kom jij hiermee en heb ik dit nog niet eens bedachtquote:Op zondag 17 november 2013 17:33 schreef Oognip het volgende:
[..]
Om te vieren dat dan bekend is wie mee gaat doen met het esf?
quote:Op zondag 17 november 2013 17:35 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Lijkt Parijs wel, rijstrookmarkering, wa's da![]()
of liever Qu'est-ce que c' est![]()
Nee, dat wordt 25 november bekend gemaaktquote:Op zondag 17 november 2013 17:38 schreef knoblaucha6 het volgende:
Is het nog niet bekend dan of Ilse of Waylon gaat optreden (als in optreden hè, niet als in liedje schrijven)
omdat indaha komtquote:Op zondag 17 november 2013 17:33 schreef Oognip het volgende:
[..]
Om te vieren dat dan bekend is wie mee gaat doen met het esf?
Ik krijg steeds foutmeldingen dusquote:Op zondag 17 november 2013 17:39 schreef Greys het volgende:
Waarom plaats je allemaal posts met puntjes?
scherm naar beneden. Dat regel jij wel ff bij de Boss zelf.quote:Op zondag 17 november 2013 17:36 schreef Greys het volgende:
[..]
OMG Nip, waarom kom jij hiermee en heb ik dit nog niet eens bedacht![]()
We zitten idd gewoon in de kroeg te sjoelen op de dag dat het bekend gemaakt wordt hahaha!
Excusez-moi, mais je n'ai pas compris. Je ne parle pas francais.quote:Op zondag 17 november 2013 17:35 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Lijkt Parijs wel, rijstrookmarkering, wa's da![]()
of liever Qu'est-ce que c est![]()
En dat plaatst puntjes?quote:Op zondag 17 november 2013 17:40 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Ik krijg steeds foutmeldingen dus
Omdat ik stiekem een onwijze esf-fan ben natuurlijkquote:Op zondag 17 november 2013 17:36 schreef Greys het volgende:
[..]
OMG Nip, waarom kom jij hiermee en heb ik dit nog niet eens bedacht![]()
We zitten idd gewoon in de kroeg te sjoelen op de dag dat het bekend gemaakt wordt hahaha!
Morse, misschien is het morse!quote:
Jij komt tegenwoordig tien keer zo vaak daar als ik hoorquote:Op zondag 17 november 2013 17:40 schreef Toekito het volgende:
[..]
scherm naar beneden. Dat regel jij wel ff bij de Boss zelf.
JA DAT MOET WELquote:Op zondag 17 november 2013 17:42 schreef Oognip het volgende:
[..]
Omdat ik stiekem een onwijze esf-fan ben natuurlijk
Is het een indaha-meet?quote:Op zondag 17 november 2013 17:39 schreef Toekito het volgende:
[..]
omdat indaha komt
Ilse wordt het. Was duidelijk bij RTL Late Night pas geleden.
quote:Op zondag 17 november 2013 17:44 schreef Greys het volgende:
Oeh, straks lekker kip-pinda-soep
Uit de voorraadkast![]()
Ik houd zo van mijn voorraadkast lately
Klinkt heerlijkquote:Op zondag 17 november 2013 17:44 schreef Greys het volgende:
Oeh, straks lekker kip-pinda-soep
Uit de voorraadkast![]()
Ik houd zo van mijn voorraadkast lately
Nee joh, dan zit ik thuis achter de buis want ik wil NIETS missen. Bij Henk is het me te gehorigquote:
Wil je iets engs weten?quote:
Zo iets, maar dan gratis voor de foon?quote:Op zondag 17 november 2013 17:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Wil je iets engs weten?![]()
Ik zit nu zelfs te zoeken naar een app of gratis programma waarin ik de INHOUD van mijn voorraadkast kan beheren en bijhouden![]()
Dus dat ik in de supermarkt kan kijken hoeveel potten pastasaus er nou ook alweer nog in de voorraadkast staan....
Ja, die zat ik net te lezenquote:Op zondag 17 november 2013 17:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zo iets, maar dan gratis voor de foon?
http://www.clickx.nl/downloads/106242/virtuele-voorraadkast/
Wat zeg je me nou.quote:Op zondag 17 november 2013 17:39 schreef Toekito het volgende:
[..]
omdat indaha komt
Ilse wordt het. Was duidelijk bij RTL Late Night pas geleden.
Dank u dank u! Ik ben nog nooit zo weinig in een supermarkt geweest als afgelopen week en ik vind het heerlijk, dus ik hoop dat ik dit nog lang vol houdquote:
Hij is gratis voor windows, kan je niet in de super je kast checken, maar wel complete boodschappenlijstjes laten printen.quote:
Laat je niet op stang jagen hoor, ik ben ook nog in de ontkenningsfaaaaasequote:
Ik baal dat onlineboodschappenlijst.nl me geen aantallen laat invoeren, anders had ik die gebruikt. Supersimpel en je kunt dan op je foon aanvinken wat je gekocht hebt enzoquote:Op zondag 17 november 2013 17:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hij is gratis voor windows, kan je niet in de super je kast checken, maar wel complete boodschappenlijstjes laten printen.
Vorig jaar waren ze er ook heel duidelijk over dat Anouk het niet zou worden.quote:Op zondag 17 november 2013 17:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Laat je niet op stang jagen hoor, ik ben ook nog in de ontkenningsfaaaaase
Want:
- Ilse heeft een concert op 9 mei (10 mei is de finale, dus 9 mei generale repetities)
- Rene van Songfestivalweblog zei op Facebook (en hij weet vaak meer dan wij) dat het niet is zoals het gros waarschijnlijk nu denkt
Ik denk en hoop dat ze slechts de componist van het liedje is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |