Ik heb geen trapkast maar wel een zolder en een garage (al stop in in die laatste geen voorraden, die staat al vol met gereedschap, kussenbakken, kliko's en zo)quote:Op maandag 18 november 2013 12:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, dief van je eigen portemonnee is nergens voor nodig!
Ik heb geen ruimte voor voorraden helaas, maar 2 pakken Sun kan ik nog wel kwijt
Precies, alleen maar kopen in voorraden wat je ook echt gebruikt.quote:Op maandag 18 november 2013 12:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Moet ik er al meerdere bestellen, bezorgkosten (oh nee "servicekosten") liggen hier op de momenten dat ik ook daadwerkelijk thuis ben al snel op de 8 a 9 euro.
Daarbij koop ik normaal nooit frisdrank, dus het nu wel kopen omdat het bonus is zou voor mij alleen maar extra geld uitgeven zijn in plaats van besparen.
Nee, dan is het niet echt een geschikte aanbieding voor jou. Hier gaat de frisdrank er met liters door, dus het zou wel handig zijn. Ik dub nog evenquote:Op maandag 18 november 2013 12:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Moet ik er al meerdere bestellen, bezorgkosten (oh nee "servicekosten") liggen hier op de momenten dat ik ook daadwerkelijk thuis ben al snel op de 8 a 9 euro.
Daarbij koop ik normaal nooit frisdrank, dus het nu wel kopen omdat het bonus is zou voor mij alleen maar extra geld uitgeven zijn in plaats van besparen.
Ik heb een huis van 55 m2quote:Op maandag 18 november 2013 12:29 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Ik heb geen trapkast maar wel een zolder en een garage (al stop in in die laatste geen voorraden, die staat al vol met gereedschap, kussenbakken, kliko's en zo)
Re drinkt dat. Hij vindt het prima. Wij halen nooit de echte nespresso cupjes.quote:Op maandag 18 november 2013 12:31 schreef knoblaucha6 het volgende:
Wij bestellen altijd koffie online bij Nespresso, iemand ervaring met de cupjes van D-E? (in de bonus bij Appie)?
Nope, gewone snelfilter koffie van de lidl hier. In een oud koffiezetapparaat met kapot handvat op de kan.quote:Op maandag 18 november 2013 12:31 schreef knoblaucha6 het volgende:
Wij bestellen altijd koffie online bij Nespresso, iemand ervaring met de cupjes van D-E? (in de bonus bij Appie)?
Ze moet morgen haar entingen, denk niet dat de da een bonuskaartaktie heeftquote:Op maandag 18 november 2013 12:40 schreef knoblaucha6 het volgende:
Man zei gisteren, we brengen HHH ook maar naar het asiel, die vreet te veel
Die hebben nogal de neiging om vast te lopen heb ik begrepen. Zie Nespressotopic in CULquote:Op maandag 18 november 2013 12:31 schreef knoblaucha6 het volgende:
Hahaha, het blijft even oefenenquote:Op maandag 18 november 2013 12:47 schreef miss_dynastie het volgende:
Mijn AH-probleem is trouwens opgelost, want ik kan er toch maar maximaal 10 bestellen per keer... dat kan ik ook nog wel in de winkel halen
edit: al kan ik wel weer onbeperkt losse flessen bestellen lijkt het... echt![]()
Ja, en eigenlijk komt het gewoon aanwaaien ook hè. Bedoel, ben vrijdag gebeld door een recruiter, het is niet dat ik zelf dat bedrijf benaderd heb. Maar mij hoor je niet klagenquote:Op maandag 18 november 2013 12:37 schreef knoblaucha6 het volgende:
Je bent in elk geval alvast goed bezig Kper, zo snel al iig een sollicitatiegesprek!
Ja, ik sta er wel van te kijken dat het zo snel gaat. Je hoort toch een hoop nare verhalen allemaal, werkloosheid is ook erg groot enzo, dus ik was me al lichtelijk aan het voorbereiden op een langere werkloosheid, maar hopelijk hoeft dat dus niet.quote:Op maandag 18 november 2013 13:36 schreef MissBliss het volgende:
Dat zou fijn zijn Kper! Lekker snel!
Herkenbaarquote:Op maandag 18 november 2013 13:32 schreef Candaasje het volgende:
*Gaat duimen voor Kper!*![]()
Ik heb beloofd vandaag de afwas te doen, de wc en badkamer te soppen, de boel te stofzuigen en wat wassen te draaien..... nu moet ik nog de zin maken zeg maar
tijd voor een feestjequote:Op maandag 18 november 2013 13:36 schreef MissBliss het volgende:
Dat zou fijn zijn Kper! Lekker snel!
Story of my life. En dan ga je weer Fok!ken/gamen/FBen/etc. en dan ben je weer zo een uur verderquote:Op maandag 18 november 2013 13:43 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
HerkenbaarHeel erg. Dag van te voren een planning maken, ik moet dit en dat doen, zus en zo, en als je dan bezig bent heb ik heel vaak op de helft al zoiets van, nah, nu is het wel weer goed geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |