abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133372293
quote:
11s.gif Op maandag 18 november 2013 12:25 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Nee, dief van je eigen portemonnee is nergens voor nodig!
Ik heb geen ruimte voor voorraden helaas, maar 2 pakken Sun kan ik nog wel kwijt :P
Ik heb geen trapkast maar wel een zolder en een garage (al stop in in die laatste geen voorraden, die staat al vol met gereedschap, kussenbakken, kliko's en zo)
Waar het stinkt is het warm.
pi_133372307
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 12:29 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Moet ik er al meerdere bestellen, bezorgkosten (oh nee "servicekosten" :') ) liggen hier op de momenten dat ik ook daadwerkelijk thuis ben al snel op de 8 a 9 euro.

Daarbij koop ik normaal nooit frisdrank, dus het nu wel kopen omdat het bonus is zou voor mij alleen maar extra geld uitgeven zijn in plaats van besparen. 8-)
Precies, alleen maar kopen in voorraden wat je ook echt gebruikt.
  † In Memoriam † maandag 18 november 2013 @ 12:30:50 #278
43556 miss_dynastie
pi_133372331
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 12:29 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Moet ik er al meerdere bestellen, bezorgkosten (oh nee "servicekosten" :') ) liggen hier op de momenten dat ik ook daadwerkelijk thuis ben al snel op de 8 a 9 euro.

Daarbij koop ik normaal nooit frisdrank, dus het nu wel kopen omdat het bonus is zou voor mij alleen maar extra geld uitgeven zijn in plaats van besparen. 8-)
Nee, dan is het niet echt een geschikte aanbieding voor jou. Hier gaat de frisdrank er met liters door, dus het zou wel handig zijn. Ik dub nog even _O-
pi_133372348
Wij bestellen altijd koffie online bij Nespresso, iemand ervaring met de cupjes van D-E? (in de bonus bij Appie)?
  maandag 18 november 2013 @ 12:32:31 #280
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_133372372
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 12:29 schreef knoblaucha6 het volgende:

[..]

Ik heb geen trapkast maar wel een zolder en een garage (al stop in in die laatste geen voorraden, die staat al vol met gereedschap, kussenbakken, kliko's en zo)
Ik heb een huis van 55 m2 :') Met 1 kast/hok, maar daarin staan de droger en wasmachine en allerlei troep. Geen ruimte voor voorraden. Oh, wat wil ik graag verhuizen O+

quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 12:31 schreef knoblaucha6 het volgende:
Wij bestellen altijd koffie online bij Nespresso, iemand ervaring met de cupjes van D-E? (in de bonus bij Appie)?
Re drinkt dat. Hij vindt het prima. Wij halen nooit de echte nespresso cupjes.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  maandag 18 november 2013 @ 12:33:01 #281
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_133372382
quote:
Nope, gewone snelfilter koffie van de lidl hier. In een oud koffiezetapparaat met kapot handvat op de kan. 8-)
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_133372415
Goeiemiddag alweer! Vanmorgen op gesprek geweest, bij een bedrijf, samen met de recruiter die mij vrijdag opgebeld heeft. Goed gesprek gehad, beetje eerste kennismaking zeg maar, bedrijf zag er leuk uit, sfeer lijkt me er ook wel leuk. Vanmiddag wordt ik nog terug gebeld, gaat met name over wat randzaken, want ze konden me bijvoorbeeld nog niet vertellen wat er qua reiskostenvergoeding te regelen is. Dat is voor mij wel een puntje, aangezien het toch een 35 kilometer van huis is, en ik dus iedere dag 70km ervoor moet rijden. Ik weet inmiddels wel hoeveel me dat per maand gaat kosten, maar even kijken met wat voor voorstel ze daaromtrent komen.
pi_133372485
Een buurvrouw moest lachen toen ze me vanmorgen met al die tassen uit de auto zag komen. Ik heb er nooit zo op gelet. We hebben fors spaargeld maar geen nazaten die ooit ons zouden kunnen (willen) helpen dus tegen de tijd dat wij iets gaan mankeren is de kans groot dat we zorg moeten gaan inkopen en daar laat ik dat geld liever voor staan.
Daarbij is azen op koopjes leuk dus voor ik het weet wordt ik nog eens héél fanatiek :')
En aangezien een deel van mijn buxushagen is gesloopt ivm het buxusvirus zal de tuin volgend voorjaar ook weer geld gaan vreten dus alles wat ik bespaar kan dáár weer in.
pi_133372512
Je bent in elk geval alvast goed bezig Kper, zo snel al iig een sollicitatiegesprek!
pi_133372576
Man zei gisteren, we brengen HHH ook maar naar het asiel, die vreet te veel o|O
pi_133372599
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 12:40 schreef knoblaucha6 het volgende:
Man zei gisteren, we brengen HHH ook maar naar het asiel, die vreet te veel o|O
Ze moet morgen haar entingen, denk niet dat de da een bonuskaartaktie heeft :P

(oei, welk een éénakter :+ )
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 18 november 2013 @ 12:42:39 #287
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_133372648
quote:
Die hebben nogal de neiging om vast te lopen heb ik begrepen. Zie Nespressotopic in CUL c_/
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 18 november 2013 @ 12:44:36 #288
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_133372707
CUL / Nespresso.. what else?... ervaringstopic Deel 16: Kazaar is terug!

Alsjeblieft, dat scheelt zoeken.

Ik moet weer aan de slag :W
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † maandag 18 november 2013 @ 12:47:42 #289
43556 miss_dynastie
pi_133372785
Mijn AH-probleem is trouwens opgelost, want ik kan er toch maar maximaal 10 bestellen per keer... dat kan ik ook nog wel in de winkel halen :)
edit: al kan ik wel weer onbeperkt losse flessen bestellen lijkt het... echt _O-
pi_133372805
Ah, dank Rewimo.
Doen we maar niet dan, zo'n apparaat is ook niet goedkoop dus dat hou ik liever heel (en daarbij, zoveel koffie gaat er hier ook weer niet doorheen)
pi_133372830
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 12:47 schreef miss_dynastie het volgende:
Mijn AH-probleem is trouwens opgelost, want ik kan er toch maar maximaal 10 bestellen per keer... dat kan ik ook nog wel in de winkel halen :)
edit: al kan ik wel weer onbeperkt losse flessen bestellen lijkt het... echt _O-
Hahaha, het blijft even oefenen ;)
pi_133372910
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 12:37 schreef knoblaucha6 het volgende:
Je bent in elk geval alvast goed bezig Kper, zo snel al iig een sollicitatiegesprek!
Ja, en eigenlijk komt het gewoon aanwaaien ook hè. Bedoel, ben vrijdag gebeld door een recruiter, het is niet dat ik zelf dat bedrijf benaderd heb. Maar mij hoor je niet klagen ;) Alleen nog ff afwachten op een definitief voorstel. Of ze moeten n.a.v. het gesprek zeggen van laat maar, maar dat lijkt me sterk. Was een goed gesprek namelijk.
pi_133373908
*Gaat duimen voor Kper!* ^O^

Ik heb beloofd vandaag de afwas te doen, de wc en badkamer te soppen, de boel te stofzuigen en wat wassen te draaien..... nu moet ik nog de zin maken zeg maar :')
  maandag 18 november 2013 @ 13:36:24 #294
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_133373999
Dat zou fijn zijn Kper! Lekker snel!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_133374169
quote:
14s.gif Op maandag 18 november 2013 13:36 schreef MissBliss het volgende:
Ja, ik sta er wel van te kijken dat het zo snel gaat. Je hoort toch een hoop nare verhalen allemaal, werkloosheid is ook erg groot enzo, dus ik was me al lichtelijk aan het voorbereiden op een langere werkloosheid, maar hopelijk hoeft dat dus niet.
pi_133374204
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 13:32 schreef Candaasje het volgende:
*Gaat duimen voor Kper!* ^O^

Ik heb beloofd vandaag de afwas te doen, de wc en badkamer te soppen, de boel te stofzuigen en wat wassen te draaien..... nu moet ik nog de zin maken zeg maar :')
Herkenbaar :') Heel erg. Dag van te voren een planning maken, ik moet dit en dat doen, zus en zo, en als je dan bezig bent heb ik heel vaak op de helft al zoiets van, nah, nu is het wel weer goed geweest :')
  maandag 18 november 2013 @ 13:53:53 #297
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_133374499
quote:
14s.gif Op maandag 18 november 2013 13:36 schreef MissBliss het volgende:
tijd voor een feestje
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_133374603
Kper dat is snel zeg. Hopelijk krijg je de baan

AH zo knobo daar gebruik ik geen keukenpapier voor. Ik heb wel altijd heel veel microvezeldoekjes in de was.
pi_133374868
quote:
10s.gif Op maandag 18 november 2013 13:43 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Herkenbaar :') Heel erg. Dag van te voren een planning maken, ik moet dit en dat doen, zus en zo, en als je dan bezig bent heb ik heel vaak op de helft al zoiets van, nah, nu is het wel weer goed geweest :')
Story of my life. En dan ga je weer Fok!ken/gamen/FBen/etc. en dan ben je weer zo een uur verder :') .
Nouja, ik ga toch maar even aan de slag. Ik durf nu geen bezoek te ontvangen :D
  maandag 18 november 2013 @ 14:13:28 #300
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_133375061
Daar heb ik nooit last van O-)

:')
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')