4,95 ofzo zijn ze idd maar dat krijg je bij de volgende bezorging terugquote:Op maandag 18 november 2013 12:08 schreef miss_dynastie het volgende:
Fotoooooo knoflook
Zijn er mensen die weleens online bij AH bestellen? Als je bij AH online bestelt krijg je van die hele dure leenkratten erbij he? Ik zou wel cola willen bestellen, maar heb geen zin in die dure kratjes en ik denk niet dat ik ze zo snel leeg krijg?
Je gaat niet mij nadoen hè? Ik hoef volgens mij de komende 5 jaar geen wasmiddel of shampoo te kopenquote:Op maandag 18 november 2013 12:04 schreef knoblaucha6 het volgende:
Goedemorgen (nog net)
Ik ruik in de nabije toekomst 3 geslaagden![]()
Ben begonnen met de "bezuinigingen" dus vanmorgen naar de Appie voor de bonusaanbiedingen van wasverzachter, vaatwastabletten, en Robijn voor de zwarte was (ik heb veel zwarte kleding), Coca cola Zero en Heinz Sandwichspread, totale besparing 17,15
Bij de Plus 3 pakken Witte reus en 2 pakken Grand Italia pasta, totale korting 4, 92.
Het is een (heel) voorzichtig beginnetje, ga vanmiddag nog meer waspoeder halen voor de bonte was en denk nog een tweede rondje van hetzelfde te maken, daarbij zag ik later pas aanbiedingen die ik ook kan gebruiken. Maar ben ik voor lange tijd voorzien van wasmiddel en zulks.
Andere supermarkten hadden ook bepaalde prima aanbiedingen maar die zitten bepaald niet in de buurt en mijn auto is bepaald niet een zunige verbruiker dus dat heeft geen zin om 15 km te gaan rijden voor bepaalde kortingen, dat ben ik dan al kwijt aan benzine.
Dus, de koorts begint hier langzaam ook toe te slaan![]()
Zelfs met dat beetje stond ik al te grijnzen, het is ook een mooi gezicht, al die flessen en pakken zo naast de wasmachine in het rek
kratten volgepakt en die op een steekwagenquote:Op maandag 18 november 2013 12:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik bedoelde van de voorraad. Ik hou van leuke voorraadfoto's![]()
Ja, dat kan wel, als je heel snel bent ja. Maar brengt die bezorger het krat voor krat dan? Ik wil het liefst 25 pakken cola bestellen, ben ik er meteen van af voor een poosje. Maar ik kan me niet voorstellen dat 'ie dat kratje voor kratje komt brengen? Niemand hier heeft die service, dus ik heb het ook nog nooit irl gezien
Klopt. Dit jaar bestaat uit 70 punten.quote:Op maandag 18 november 2013 10:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar je lag op schema toch?
Oei, dat wordt dan wel snel leegjankenquote:Op maandag 18 november 2013 12:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
kratten volgepakt en die op een steekwagen
maar wat als je geen volgende bestelling meer doet?quote:Op maandag 18 november 2013 12:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
4,95 ofzo zijn ze idd maar dat krijg je bij de volgende bezorging terug
Al kan ik me voorstellen dat dat met flessen cola minder makkelijk op elkaar zetten is. Maar dat is dan gewoon extra werk voor de chauffeur dat boeit toch niet echtquote:Op maandag 18 november 2013 12:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, daar was ik al bang voor. Die krijg ik dus nooit op tijd uitgepaktquote:Op maandag 18 november 2013 12:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mooiquote:Op maandag 18 november 2013 12:17 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ja, Sun, alle soorten dus ook de alles in één, 2de pak gratis.
Die ken ik maar die pluist, en daar ik veel zwart in huis heb is dat niet zo'n goed ideequote:Op maandag 18 november 2013 12:20 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb gewoon keukenpapier van de plus 4 rollen voor ¤1,00 nog geen aanbieding gezien die goedkoper was.
De kratten zijn inklapbaar, hoeven dus niet heel erg in de weg te staan.quote:Op maandag 18 november 2013 12:18 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Oei, dat wordt dan wel snel leegjanken![]()
Dat statiegeld is voor buurvrouw niet zo'n ramp want idd, dat krijg je terug maar die kratten staan haar gewoon in de weg.
Ik ga ook eens proberen of een halve vaatwastablet werkt (die tip lees ik veel) maar ik ben nogal erg schoon op de boel dus even experimenteren.quote:
Je krijgt deze week 5 euro korting bij de frisdrank vier-packs, dus de bezorgkosten zijn heel laag of zelfs gratis...quote:Op maandag 18 november 2013 12:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
De kratten zijn inklapbaar, hoeven dus niet heel erg in de weg te staan.
Het enige waar ik mee zou zitten is dat ik wel heel veel bonus bij elkaar moet bestellen om alleen al de bezorgkosten eruit te bonussen.
Pluis?quote:Op maandag 18 november 2013 12:21 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Die ken ik maar die pluist, en daar ik veel zwart in huis heb is dat niet zo'n goed idee
Poetsenquote:
Nee, dief van je eigen portemonnee is nergens voor nodig!quote:Op maandag 18 november 2013 12:23 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Ik ga ook eens proberen of een halve vaatwastablet werkt (die tip lees ik veel) maar ik ben nogal erg schoon op de boel dus even experimenteren.
Er is wel geen noodzaak om te bezuinigen maar dief van je eigen portemonnee is ook niks.
En die lol vanmorgen al om dat beetje vraagt om méér.
Maar geen kruidvat in de buurt dus weer de benzinekosten.quote:Op maandag 18 november 2013 12:26 schreef miss_dynastie het volgende:
De sun all in one is bij het Kruidvat goedkoper; daar kosten ze 10 cent per stuk, bij AH minimaal 11,7...
Bij het Kruidvat moet je wel 180 tabs kopen![]()
Moet ik er al meerdere bestellen, bezorgkosten (oh nee "servicekosten"quote:Op maandag 18 november 2013 12:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Je krijgt deze week 5 euro korting bij de frisdrank vier-packs, dus de bezorgkosten zijn heel laag of zelfs gratis...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |