Dat is toch best veel?quote:Op zondag 17 november 2013 19:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, ik dacht al zoiets (pakjes en/of vaak hetzelfde).
Bij ons thuis was het ook nog elke weekdag dezelfde groente. En mijn moeder kende maar een manier van bereiden per groente. Veeeel variatie dus![]()
Omdat de meeste mensen in het weekend uit eten gaan, vrijdag/zaterdag/zondag.quote:Op zondag 17 november 2013 19:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja maar, waarom op MAANDAG en niet op woensdag. Ik snap de maandag niet.
Je gaat toch niet uit eten op maandag als het niet hoeftquote:Op zondag 17 november 2013 19:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mja, heb je wel een punt..quote:Op zondag 17 november 2013 19:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat de meeste mensen in het weekend uit eten gaan, vrijdag/zaterdag/zondag.
En het minst op maandagDan is dat een logische keuze.
Ja, verreweg de meeste mensen kwamen op zondag. (soms meer dan maandag tm woensdag bij elkaar)quote:
Henk heeft bv al jaren de sjoeligans op maandag en heeft daarom op dinsdag zijn dichte dag.quote:Op zondag 17 november 2013 19:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mja, heb je wel een punt..
Nou ja, ik heb er iig 1 gevondenEn de menukaart
Geen van bovenstaande.quote:Op zondag 17 november 2013 19:50 schreef Laysa het volgende:
Zeg in het kader van vragen!
Wat is teveel koffie op een dag?
4 senseo koppen?
of 3?
of 5?
Het voedingscentrum zegt:quote:Op zondag 17 november 2013 19:50 schreef Laysa het volgende:
Zeg in het kader van vragen!
Wat is teveel koffie op een dag?
4 senseo koppen?
of 3?
of 5?
Ik zou zeggen van wel.quote:
Omdat het gros van de klanten waarschijnlijk van maandag t/m vrijdag werkt en het weekend gebruikt om uit te gaan eten. Dan ligt maandag er wel erg dicht bovenop. Zo werkt het bij mij in ieder geval wel.quote:Op zondag 17 november 2013 19:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die site lijkt me een tikje overcautious.quote:Op zondag 17 november 2013 19:54 schreef Greys het volgende:
En van een andere voedingssite:
Gemiddeld bevat een kop koffie van 200 ml ongeveer 100mg cafeïne en kunnen de meesten van ons ongeveer 200 - 300mg cafeïne per dag, ruim voordat ze naar bed gaan, goed verdragen.
Op het moment dat jij een pot vol koffie zet (500+mg) en deze op je eentje leegdrinkt, komen de problemen om de hoek kijken van hartkloppingen tot spierkrampen. Probeer dus te bepalen wat jou limiet is, maar probeer binnen de 200 - 300mg cafeïne per dag te blijven.
Ja mij ook, maar je moet toch ergens een 'gezond' grens stellenquote:Op zondag 17 november 2013 19:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die site lijkt me een tikje overcautious.
Er is alleen 'beperken' gezegd?quote:Op zondag 17 november 2013 19:56 schreef Laysa het volgende:
Ik moet nl mijn cafeïne inname beperken ivm medicatie![]()
Dus ook niet vervangen met thee en zelfs even op die dag(en) niet gelijk melkproducten er achter aan gooien...
Dus 4 is dan te doen?
Dan ga ik me op die dag(en) beperken naar 3 vl
Ja, maximaal 5 volgens het voedingscentrum, dus vier lijkt me primaquote:Op zondag 17 november 2013 19:56 schreef Laysa het volgende:
Dus ook niet vervangen met thee en zelfs even op die dag(en) niet gelijk melkproducten er achter aan gooien...
Dus 4 is dan te doen?
Nespresso heeft capsules met chocolade toon in de koffie.. zo lekker!quote:Op zondag 17 november 2013 19:55 schreef Greys het volgende:
Ik drink nooit koffie, maar ik proefde vorige week de Senseo Speculoos die ik had gekocht voor mijn ouders.
OMG![]()
![]()
Als die medicatie van korte duur is zou ik misschien nog wel naar 1 of 2 gaan.quote:Op zondag 17 november 2013 19:56 schreef Laysa het volgende:
Dus 4 is dan te doen?
Als je dood valt was het niet gezond, mooie grens toch?quote:Op zondag 17 november 2013 19:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja mij ook, maar je moet toch ergens een 'gezond' grens stellen
Dat ligt toch helemaal aan de medicijnen?quote:Op zondag 17 november 2013 19:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, maximaal 5 volgens het voedingscentrum, dus vier lijkt me prima
Ja ik zou het echt ff navragen of ze bedoelt dat het echt bijna helemaal niet meer mag, of dat je de 'normale' hoeveelheid per dag mag aanhoudenquote:Op zondag 17 november 2013 19:58 schreef Laysa het volgende:
Zelfs alcohol , maar dat drink ik eigenlijk niet echt...Toen ik vroeg hoeveel dan kreeg ik als antwoord: je mag best 2 glaasjes met kerst en of oud en nieuw![]()
maar dat zij ze wel grappend.
Toch maar even vragen de volgende keer, want ook al mijn koffie moeten opgeven gaat wel heel ver![]()
mja vraag het vrijdag wel even bij het prikkenquote:Op zondag 17 november 2013 19:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik zou het echt ff navragen of ze bedoelt dat het echt bijna helemaal niet meer mag, of dat je de 'normale' hoeveelheid per dag mag aanhoudenAnders geven wij mss straks helemaal de verkeerde adviezen
Ditquote:Op zondag 17 november 2013 19:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik zou het echt ff navragen of ze bedoelt dat het echt bijna helemaal niet meer mag, of dat je de 'normale' hoeveelheid per dag mag aanhoudenAnders geven wij mss straks helemaal de verkeerde adviezen
Maar dan hadden ze het toch wel gezegd? Denk ik danquote:Op zondag 17 november 2013 19:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ligt toch helemaal aan de medicijnen?
Vooral als ze er ook geen thee bij mag drinken in de plaats, lijkt het mij dat er zo min mogelijk cafeine bij 'mag' kennelijk.
Gaat het om de ïenes? Want bij voorbeeld groene thee en rooibos thee heeft bij mijn weten geen theeïne.quote:Op zondag 17 november 2013 19:58 schreef Laysa het volgende:
Zelfs alcohol , maar dat drink ik eigenlijk niet echt...Toen ik vroeg hoeveel dan kreeg ik als antwoord: je mag best 2 glaasjes met kerst en of oud en nieuw![]()
maar dat zij ze wel grappend.
Toch maar even vragen de volgende keer, want ook al mijn koffie moeten opgeven gaat wel heel ver![]()
Dat kan ik niet terug vinden, maar nee ik drink idd liever geen theequote:Op zondag 17 november 2013 20:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Gaat het om de ïenes? Want bij voorbeeld groene thee en rooibos thee heeft bij mijn weten geen theeïne.
Maar of dat een oplossing is weet ik niet, aangezien jij thee HAAT.
Jij proeft dat?quote:Op zondag 17 november 2013 20:07 schreef Laysa het volgende:
En koffie zonder cafeïne lust ik ook niet...das gewoon geen koffie
Wij gingen vroeger altijd op vakantie in ZL en we verdwaalde er ieder jaar.quote:Op zondag 17 november 2013 20:06 schreef indaha het volgende:
Wat gaan jullie hard, ik lees een middagje niet mee en jullie zijn een topic verder![]()
Oognip eigenlijk zou je als grote ESF fan moeten komen de 25e![]()
Ik ben nu echt benieuwd wie het wordt en had ook niet bedacht dat het op de sjoelavond bekengemaakt zou worden .
Tom Tom hebben we wel en gebruiken we ook, maar ik heb nog altijd een beetje heimwee naar de tijd dat ik met een wegenboek naast mijn man zat op weg naar de vakantie in Oostenrijkof Italie .
Het mooiste is dat we altijd de weg vonden in heel Europa maar dat we een keer in Zuid -Limburg verdwaald zijn![]()
Koffie minderen is zou voor mij ook lastig zijn, ik drink er minstens 5 per dag
Mee eens.quote:Op zondag 17 november 2013 20:07 schreef Laysa het volgende:
En koffie zonder cafeïne lust ik ook niet...das gewoon geen koffie
Ja maar wij wonen in Midden-Limburg dus eigenlijk is het best wel ergquote:Op zondag 17 november 2013 20:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wij gingen vroeger altijd op vakantie in ZL en we verdwaalde er ieder jaar.
We kwamen wel ieder jaar op dezelfde plek uit na het verdwalen.
[..]
Mee eens.
Ja hoorquote:
Roger ookquote:Op zondag 17 november 2013 20:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
Mee eens.
En dat was de goede plek?quote:Op zondag 17 november 2013 20:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
Mee eens.
Och, het is maar hoe je het bekijkt.quote:Op zondag 17 november 2013 20:12 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja maar wij wonen in Midden-Limburg dus eigenlijk is het best wel erg
Nope, koffie=koffie=koffie.quote:
Daat zit wat in, ze moeten gewoon veel beter aangeven waar we naar toe moeten ,het ligt niet aan onsquote:Op zondag 17 november 2013 20:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Och, het is maar hoe je het bekijkt.
Als Leienaar woon ik soort van Midden-Holland, Rotterdam is dan Zuid-Holland en als je et stuk hebt gelezen waar de TT op slaat zie je meteen waarom ik dat niet heel erg kan vinden.
Het al eerder genoemde Keizer Karel plein? Ben ik één keer overheen gereden en viel mij eigenlijk best mee.quote:Op zondag 17 november 2013 20:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is er één in de categorie ziet eruit als een rotonde maar is het niet
Het was nooit de plek waar we eigenlijk naartoe gingen, nee.quote:
Persoonlijke strepen op de weg! Iedere reiziger een ander kleurtje!quote:Op zondag 17 november 2013 20:19 schreef indaha het volgende:
[..]
Daat zit wat in, ze moeten gewoon veel beter aangeven waar we naar toe moeten ,het ligt niet aan ons
Laatste keer dat ik daar was, was het doolhof net afgefikt.quote:Op zondag 17 november 2013 20:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Het was nooit de plek waar we eigenlijk naartoe gingen, nee.
We eindigde altijd op de Vaalserheuvel, dus dan maar meteen een dagje 3-landen-punt.
Wel een leuke plek als toerist zijnde, dus dan gingen we daar ook maar naartoe.
Elke reiziger een eigen weg!quote:Op zondag 17 november 2013 20:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Persoonlijke strepen op de weg! Iedere reiziger een ander kleurtje!
Is dat een keer afgefikt?quote:Op zondag 17 november 2013 20:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik daar was, was het doolhof net afgefikt.
Nee gekkie! Dat kan toch helemaal niet?quote:Op zondag 17 november 2013 20:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Elke reiziger een eigen weg!
Een geweldig ideequote:Op zondag 17 november 2013 20:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Persoonlijke strepen op de weg! Iedere reiziger een ander kleurtje!
Wel als we het aantal reizigers drastisch weten te beperken.quote:Op zondag 17 november 2013 20:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee gekkie! Dat kan toch helemaal niet?
Ja, twee jaar geleden of zo. Niet het hele doolhof, maar wel het huisje bij de ingang. Twee dagen voor wij kwamen dus wij konden de net niet meer nasmeulende puinhopen aanschouwen. De kindjes waren erg onder de indruk.quote:Op zondag 17 november 2013 20:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Is dat een keer afgefikt?![]()
Vond het doolhof altijd wel leuk, alleen jammer dat ik (daar wel) in een keer naar het eindpunt liep.
Strepen op het asfalt.quote:Op zondag 17 november 2013 20:24 schreef indaha het volgende:
[..]
Een geweldig idee, virtuele strepen op een beeldscherm in de auto
Reizen per inschrijving!quote:Op zondag 17 november 2013 20:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wel als we het aantal reizigers drastisch weten te beperken.
Ah, zoals in het LUMC, geloof me, daar wordt echt niets duidelijker door.quote:
De frontpage.fok staat zeker in de url?quote:Op zondag 17 november 2013 20:23 schreef indaha het volgende:
Even een vraagje ik had een gifje gegoogled van een kat met een mijter ter ere van Sinterklaasvoor in mijn usericon ,maar er staat frontpage.fok bij en er staat ook bij dat die dingen auteursrechtelijk beschermd kunnen zijn, mag ik dat dan gebruiken voor 3 weken of is dat geen goed idee
Gelijk het fileprobleem opgelostquote:Op zondag 17 november 2013 20:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Reizen per inschrijving!Bieden op iedere route!
Dat kan idd ook.quote:Op zondag 17 november 2013 20:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Reizen per inschrijving!Bieden op iedere route!
Is dat ooit een verkeersplein geweest?quote:Op zondag 17 november 2013 20:23 schreef ferrari_rood het volgende:
net zoals het floraplein in e'hoven dus. Inmiddels wel aangepast naar een rotonde want de Duitsers gingen helemaal los daar en oversteken met fiets/scooter/brommer/lopend was amper te doen.
https://www.google.nl/sea(...)28-10.html%3B60%3B60quote:Op zondag 17 november 2013 20:27 schreef Greys het volgende:
[..]
De frontpage.fok staat zeker in de url?
Wil je de hele url hier eens plakken ajb? Want wrs is het niet rechtmatig van FOK! zelf, maar heeft iemand het daar geupload. Net als dat de meeste usericons op FOK! geupload staan en dat betekent ook niet dat ze alleen maar van FOK! zijn
ja toch? rechts had voorrang. Ik vraag het zo even na is niet "mijn" kant van e'hovenquote:Op zondag 17 november 2013 20:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Is dat ooit een verkeersplein geweest?Bij mijn weten altijd rotonde, alleen liep je het risico niet meer op tijd naar je afslag te kunnen uitvoegen als je binnenin zat. Eng!
Dat is nu een stuk beter geregeld.
Dat is natuurlijk optie 1.quote:Op zondag 17 november 2013 20:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat kan idd ook.
Ik dacht meer aan alleen wij hier en de rest mag niet.
Kan best, maar hopelijk was dat meer dan 15 jaar geleden, anders heb ik daar voor veel verwarring gezorgd.quote:Op zondag 17 november 2013 20:28 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
ja toch? rechts had voorrang. Ik vraag het zo even na is niet "mijn" kant van e'hoven
quote:Op zondag 17 november 2013 20:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kan best, maar hopelijk was dat meer dan 15 jaar geleden, anders heb ik daar voor veel verwarring gezorgd.
Kijk, dit is de url van het plaatje zelf:quote:Op zondag 17 november 2013 20:28 schreef indaha het volgende:
[..]
https://www.google.nl/sea(...)28-10.html%3B60%3B60
Maar mag ik hem dan gebruiken want ik vind hem leukquote:Op zondag 17 november 2013 20:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Kijk, dit is de url van het plaatje zelf:
http://i.fokzine.net/usericons/176157/SintKat.gif
Het is dus al een usericon (geweest) van iemand
Dus wrs loopt er iemand met dezelfde.
Bij deze.quote:Op zondag 17 november 2013 20:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk optie 1.![]()
Hejje je ovb al gemeld in het sjoeltopic?
Er begint me nu iets te dagen inderdaad.... Dat dat de engheidsfactor een stuk verhoogde. [/wijf]quote:Op zondag 17 november 2013 20:31 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]net nagevraagd rechts had tot een paar jaar geleden voorrang. dan is het een verkeersplein toch?
Op zondag 17 november 2013 20:34 schreef Cat22 het volgende:
Het mag wel, maar als iemand bv exact jouw UI zou gebruiken zou je dat mss ook niet helemaal tof vindenquote:Op zondag 17 november 2013 20:32 schreef indaha het volgende:
[..]
Maar mag ik hem dan gebruiken want ik vind hem leuk
Oh echt? Dat had ik dus gisterquote:Op zondag 17 november 2013 20:38 schreef Cat22 het volgende:
Fok bokt. Pagina's laden langzaam of niet.
Nee dat begrijp ik , maar ik weet niet van wie hij is en kan dus niet vragen of het magquote:Op zondag 17 november 2013 20:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Het mag wel, maar als iemand bv exact jouw UI zou gebruiken zou je dat mss ook niet helemaal tof vindenMaar het is niet verboden bij mijn weten.
Je kunt er hier eentje aanvragen als je een eigen wilt:
FEE / Show hier je FEEst-avatar of vraag er eentje aan! #20
Dan zeg je gewoon wat je ongeveer graag zou willen hebben
Zal ik je helpen zoeken naar een leuke poezengif die je daar kunt neerzetten dan met de vraag of ze er een mijter op willen zetten?quote:Op zondag 17 november 2013 20:40 schreef indaha het volgende:
[..]
Nee dat begrijp ik , maar ik weet niet van wie hij is en kan dus niet vragen of het mag![]()
Ik zal wel een andere gaan aanvragen
Wat een eng oogjequote:Op zondag 17 november 2013 20:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Het mag wel, maar als iemand bv exact jouw UI zou gebruiken zou je dat mss ook niet helemaal tof vindenMaar het is niet verboden bij mijn weten.
Je kunt er hier eentje aanvragen als je een eigen wilt:
FEE / Show hier je FEEst-avatar of vraag er eentje aan! #20
Dan zeg je gewoon wat je ongeveer graag zou willen hebben
Bv deze maar dan met een mijter
[ afbeelding ]
Nou ik heb hem weer weggehaaldquote:Op zondag 17 november 2013 20:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Zal ik je helpen zoeken naar een leuke poezengif die je daar kunt neerzetten dan met de vraag of ze er een mijter op willen zetten?
Of zet het voorbeeld er neer met de vraag of jij ook zoiets mag.
Oh je hebt hem al als UI
idd, nu je het zegt.quote:
Ik vind hem best leukquote:
Wat betekenen die dingen?quote:Op zondag 17 november 2013 20:49 schreef Greys het volgende:
Wanneer gaat Q naar Limburg?
Niet deze week al toch?
[ afbeelding ]
Niet vergeten mijn waterpompje van mijn tuindinges af te koppelen.quote:Op zondag 17 november 2013 20:49 schreef Greys het volgende:
Wanneer gaat Q naar Limburg?
Niet deze week al toch?
[ afbeelding ]
nee we gaan nog geen sneeuw doenquote:Op zondag 17 november 2013 20:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Die blauwe sterretjes zijn sneeuw iig
Die zoek ik ook hoor , maar eerst de sintquote:Op zondag 17 november 2013 20:50 schreef Greys het volgende:
Hahaha jammer dat je geen Kerst zoekt
[ afbeelding ]
Ja primaquote:Op zondag 17 november 2013 20:52 schreef Greys het volgende:
Indaha, deze en dan met een mijter?
[ afbeelding ]
Nee geen flauw ideequote:Op zondag 17 november 2013 20:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Weet je hoe je die dan in dat topic zet?
Hm, knmi zegt niks over sneeuw.quote:Op zondag 17 november 2013 20:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Die blauwe sterretjes zijn sneeuw iig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |