Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee. Sebasser, rust in vrede
.
DaMart heeft in 2011 twee seizoenen van een KSC-soap geschreven. Alle geposte afleveringen vind je hieronder terug. Wellicht volgt er nog een keer een derde, afsluitend seizoen, maar daar is nog geen duidelijkheid over.
quote:
ninjaeditquote:
Sonde,quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
in verhouding dan tot wat me tegenwoordig zijn gewend
was mijn code voor de Bar ineens kwijt....quote:
Nee, ze houden rekening met mijquote:Op zaterdag 16 november 2013 21:39 schreef crv het volgende:
tis weer erg rustig hier vanaaf, iedereen pleite ?
tja niets aan te doenquote:
ik heb ondanks dat het minder druk is nog genoeg te werkenquote:Op zaterdag 16 november 2013 21:39 schreef crv het volgende:
tis weer erg rustig hier vanaaf, iedereen pleite ?
lig ze bossiequote:
gaat daar de mist van wegquote:Op zaterdag 16 november 2013 22:47 schreef sararaats het volgende:
ik ben de mist beu zeg, effe m'n kop door het raam douwen
het blijft mistig en vriezen. gelukkig heb ik een flanellen dekbed liggen.
hier nog nietquote:Op zaterdag 16 november 2013 23:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
gaat daar de mist van weg
![]()
Als je er hard genoeg mee wappert welquote:Op zaterdag 16 november 2013 23:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
gaat daar de mist van weg
![]()
beertjequote:
dat was niet meer nodigquote:Op zaterdag 16 november 2013 23:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je er hard genoeg mee wappert wel.
en je was niet eens hierquote:Op zaterdag 16 november 2013 23:32 schreef sararaats het volgende:
op dit moment hangt er geen mist. ik stak m'n hoofd buiten en fffffffffft, weg was de mist
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 16-11-2013 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 041 goldfinger1963
02. 024 Koen66
03. 021 essnhills
04. 017 crv
05. 016 KapiteinGasthof
06. 013 the-brother-of-uzunumaki
07. 010 MPG
08. 009 Bos81
09. 008 sararaats
10. 007 DaMart
11. 004 gianni61
12. 003 littledrummergirl
13. 002 LovelyLady
14. 002 Marco001
15. 002 Toekito
16. 002 Jhali
17. 001 roos85
Reeks-statistieken!
weet ik niet meerquote:Op zondag 17 november 2013 00:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
huh, wat, waar hadden we het over
hier nog nietquote:
ben je alweer wakker?quote:
Je stond weer op #1quote:Op zondag 17 november 2013 04:44 schreef essnhills het volgende:
Jaik ben net thuis van een avondje.uit eten en stappen met collega's
de tent ging nou eenmaal sluiten om 4 uur
Jaquote:
In utrecht is vanmiddag de intocht.quote:Op zondag 17 november 2013 04:45 schreef essnhills het volgende:
En ik zie dat ik alsnog op 1 sta![]()
ik was er alleen vannacht en vanmiddag even tijdens de intocht
![]()
praktischquote:Op zondag 17 november 2013 04:49 schreef d4v1d het volgende:
[..]
In utrecht is vanmiddag de intocht.
Zegmaar op het moment dat ik naar mijn werk moet.
Over de route die de sint loopt.
Help
Tsja er is ook niet echt een alternatieve route..quote:Op zondag 17 november 2013 04:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
praktischhier komt ie voor de deur langs
quote:
Ook goed, alleen weinig (ahum eigenlijk niet) op fok het afgelopen jaarquote:
friemelquote:
quote:
quote:Op zondag 17 november 2013 12:37 schreef friemelaar het volgende:
Oeps, te weinig training you see,
Henry , kerel
ldgquote:Op zondag 17 november 2013 12:40 schreef littledrummergirl het volgende:
het is zo rustig op mn werk dat ik al de hele ochtend met mn benen op mn bureau heb kunnen zittenkomt echt nooit voor hier
ik geniet
en je durft meteen niet meer te quotenquote:Op zondag 17 november 2013 12:43 schreef friemelaar het volgende:
Kleintje![]()
@faahtje : goed hoor,
@goldy : ja, lach me maar uit, tis echt lang geleden.......
Hmmmm valt wel mee, wel eerst ff wennen weerquote:Op zondag 17 november 2013 12:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en je durft meteen niet meer te quoten
ik zou met het multiquoten nog even wachtenquote:Op zondag 17 november 2013 12:57 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Hmmmm valt wel mee, wel eerst ff wennen weer
Ben anders best wel een durf-all hoorquote:Op zondag 17 november 2013 13:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik zou met het multiquoten nog even wachten
quote:Op zondag 17 november 2013 13:03 schreef Iwanius het volgende:
Middag allemaal. Nog wat spannends op het programma om de zondag door te komen of blijft het vandaag bij FOK! alleen?
een flyer maken voor de pirates of the caribbean party.quote:Op zondag 17 november 2013 13:03 schreef Iwanius het volgende:
Middag allemaal. Nog wat spannends op het programma om de zondag door te komen of blijft het vandaag bij FOK! alleen?
Goed zo, laat je niet kennenquote:Op zondag 17 november 2013 13:06 schreef friemelaar het volgende:
Ben anders best wel een durf-all hoor
Middagquote:Op zondag 17 november 2013 13:03 schreef Iwanius het volgende:
mpgquote:
roosquote:
quote:
ligt eraan wat voor een handel je hebtquote:Op zondag 17 november 2013 14:21 schreef friemelaar het volgende:
[KSC #6242] Mist is slecht voor de Klandestiezie -> mest ook
Hmmm, daar heb jij weer een puntquote:Op zondag 17 november 2013 14:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ligt eraan wat voor een handel je hebt
quote:Op zondag 17 november 2013 13:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
een flyer maken voor de pirates of the caribbean party.
en opruimen
thanksquote:
Anders verkopen ze nietquote:Op zondag 17 november 2013 14:43 schreef roos85 het volgende:
Waarom zijn truffel kruidnoten zo lekker?
quote:Op zondag 17 november 2013 14:43 schreef roos85 het volgende:
Waarom zijn truffel kruidnoten zo lekker?
quote:
quote:Op zondag 17 november 2013 14:48 schreef roos85 het volgende:
[..]
Nou, zult is echt vies en dat verkopen ze ook
zult is lekkerquote:
je hebt geen smaakquote:
I'm on your sidequote:
quote:
quote:
jij eet allesquote:
Leugens, ik eet best veel nietquote:Op zondag 17 november 2013 15:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
jij eet alles![]()
het hoeft niet lekker te zijn als het maar veel is
Ja dat klopt, maar niet alles zoals GF zegtquote:Op zondag 17 november 2013 15:28 schreef friemelaar het volgende:
Hmmmmm, zeg je nu eigenlijk dat je het meeste wel eet
quote:
quote:Op zondag 17 november 2013 15:28 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Hmmmmm, zeg je nu eigenlijk dat je het meeste wel eet
Lees je eigen opmerking dan even terug Henkquote:
Theequote:
Sneeuwquote:Op zondag 17 november 2013 16:54 schreef JJH het volgende:
Whaaaaaah.
http://www.nu.nl/binnenland/3630657/winters-weer-in-aantocht.html
Snowpocalyps [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Witte verse sneeuw.quote:Op zondag 17 november 2013 16:59 schreef Fha het volgende:
[..]
Thee
[..]
Sneeuwen dan zonder bruine prut na drie dagen
Mja het moet gewoon in het weekend sneeuwen en dan door de weeks gewoon opgerot zijn weerquote:Op zondag 17 november 2013 17:01 schreef JJH het volgende:
Witte verse sneeuw.
Als het dooit en weer bevriest en weer ontdooit en weer bevriest word het levensgevaarlijk.
Zo werkt het niet.quote:Op zondag 17 november 2013 17:03 schreef Fha het volgende:
[..]
Mja het moet gewoon in het weekend sneeuwen en dan door de weeks gewoon opgerot zijn weer
Joh, nee, serieus?!quote:
sneeuwquote:Op zondag 17 november 2013 16:54 schreef JJH het volgende:
Whaaaaaah.
http://www.nu.nl/binnenland/3630657/winters-weer-in-aantocht.html
Snowpocalyps [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
quote:Op zondag 17 november 2013 17:37 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Wat ben ik toch een baas he
kapiteinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Goed weekend gehad?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
quote:Op zondag 17 november 2013 17:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Ik deed echt even deze na:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En toen las ik de spoiler en toen was het:![]()
Maar toch nog wat te doen gehad gisteren dus?
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
quote:Op zondag 17 november 2013 17:48 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik deed echt even deze na:
En toen las ik de spoiler en toen was het:![]()
Maar toch nog wat te doen gehad gisteren dus?
quote:
Nicequote:
Live op de televeequote:
quote:Op zondag 17 november 2013 17:51 schreef Fha het volgende:
[..]
Live op de televeeIk had geen kind om mee te slepen en nouja.. dus het was gewoon te druk dus hallo bank
quote:
Ja ach, ik krijg toch ook geen kadelootjes meer van m dus hij verdient geen persoonlijk koulijequote:Op zondag 17 november 2013 17:52 schreef KapiteinGasthof het volgende:
En je was nog wel zo dichtbij
Ik zou ook niet zijn gaan kijken hoor
Hoe is het daar verder?
Slaap smakelijkquote:
Oehh spannend inderdaadquote:Op zondag 17 november 2013 18:03 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja ach, ik krijg toch ook geen kadelootjes meer van m dus hij verdient geen persoonlijk koulije
Mja wel oke. Ik ben bloednerveus want ik moet morgen zelf ook bellen op werk
[..]
Slaap smakelijk![]()
Kom op, zelfs knetter kan het. En die schijnt er nog best goed in te zijn.quote:Op zondag 17 november 2013 18:03 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja ach, ik krijg toch ook geen kadelootjes meer van m dus hij verdient geen persoonlijk koulije
Mja wel oke. Ik ben bloednerveus want ik moet morgen zelf ook bellen op werk
[..]
Slaap smakelijk![]()
Wat Knetter doet is echt compleet anders dan wat ik doe hehquote:Op zondag 17 november 2013 18:05 schreef JJH het volgende:
Kom op, zelfs knetter kan het. En die schijnt er nog best goed in te zijn.
Komt goed.
Vastquote:Op zondag 17 november 2013 18:04 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Oehh spannend inderdaadMaar dat komt wel goed
![]()
Allebei bellen.quote:Op zondag 17 november 2013 18:13 schreef Fha het volgende:
[..]
Wat Knetter doet is echt compleet anders dan wat ik doe heh
[..]
Vast![]()
En daarmee heb je dan ook alle overeenkomsten wel gehad jaquote:
Ik moet ook wel eens bellen tijdens het werk, en dat is ook totaal andersquote:
Ondertussen is ie koudquote:
Meneerquote:
Ondertussen issie al lang op johquote:
Zuipsequote:Op zondag 17 november 2013 19:07 schreef crv het volgende:
Mijn zwager komt, alvast 2 flessen rode wijn opengetrokken vanmiddag zodat ze kunnen ademen. Gaat gezellig worden
ze ademen maar in het glasquote:Op zondag 17 november 2013 19:07 schreef crv het volgende:
Mijn zwager komt, alvast 2 flessen rode wijn opengetrokken vanmiddag zodat ze kunnen ademen. Gaat gezellig worden
Die troep zit niet voor niets in een fles. Als je het laat ademen wordt het alleen nog maar viezerquote:Op zondag 17 november 2013 19:07 schreef crv het volgende:
ik geloof dat we nog hulp nodig hebbenquote:Op zondag 17 november 2013 17:50 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
NiceBeter schieten ze op met mijn vakantiegeld
Ik mis mijn sloffen
quote:Op zondag 17 november 2013 19:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die troep zit niet voor niets in een fles. Als je het laat ademen wordt het alleen nog maar viezer
zometeenquote:Op zondag 17 november 2013 19:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze ademen maar in het glas![]()
zuipen
Laat maar wetenquote:Op zondag 17 november 2013 19:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik geloof dat we nog hulp nodig hebben
maar vakantiegeld nou pas![]()
dat krijg je toch normaal in mei in Nederland![]()
Wijn is vies joh. Gewoon bier nemenquote:
quote:
quote:Op zondag 17 november 2013 19:35 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Laat maar weten![]()
En ja, normaal wel
In het weekend valt altijd wel wat te regelen hoorquote:Op zondag 17 november 2013 20:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
zeg maar wanneer jullie tijd hebben kijk ik wat we op het programma hebben staan
jij houdt ook altijd zoveel maand over aan het einde van je salarisquote:Op zondag 17 november 2013 20:55 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
In het weekend valt altijd wel wat te regelen hoorHet is meer dat we rekening moeten houden met geld, begin van de maand gaat vreemd genoeg altijd makkelijker dan het einde van de maand
Precies jaquote:Op zondag 17 november 2013 21:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij houdt ook altijd zoveel maand over aan het einde van je salaris![]()
ik ga wel voor meer salarisquote:Op zondag 17 november 2013 21:22 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Precies jaIk ben voor kortere maanden, was het elke maand maar februari
Meer geld en elke maand 5 dagen korterquote:Op zondag 17 november 2013 21:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ga wel voor meer salaris
wel minder batsen danquote:Op zondag 17 november 2013 21:24 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Meer geld en elke maand 5 dagen korter
Nee joh dan krijgen we twee extra maanden in het jaarquote:
dus moet ik 14 maanden gaan werken ipv 12quote:Op zondag 17 november 2013 21:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nee joh dan krijgen we twee extra maanden in het jaar
Die korter zijn en meer betalenquote:Op zondag 17 november 2013 21:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dus moet ik 14 maanden gaan werken ipv 12
Nee plebs zit in KLB en GRTDquote:
Zeg, ik zit ook vaak in GRTD jaquote:Op zondag 17 november 2013 21:34 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Die korter zijn en meer betalen
[..]
Nee plebs zit in KLB en GRTD
quote:
Soort zoekt soort blijkbaarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
quote:
quote:Op zondag 17 november 2013 21:38 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
[..]
Soort zoekt soort blijkbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:
we kopen niet aan de deurquote:
en meer weekendenquote:Op zondag 17 november 2013 21:34 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Die korter zijn en meer betalen
[..]
Nee plebs zit in KLB en GRTD
geen idee, crashquote:
Nee dat soort mensen bellen aan. Hier ga je bij bekenden achterom, doe je deur open en roept eerst naar binnen 'Volk?' en pas bij antwoord doe je de deur goed open en stap je naar binnenquote:
Balenquote:
plebsquote:Op zondag 17 november 2013 21:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee dat soort mensen bellen aan. Hier ga je bij bekenden achterom, doe je deur open en roept eerst naar binnen 'Volk?' en pas bij antwoord doe je de deur goed open en stap je naar binnen
Dorpsquote:
boerenquote:
Stadtersquote:
nee alle progs afgesloten, harddisk ontkoppeld en klep dicht gedaanquote:Op zondag 17 november 2013 21:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
foutje gemaakt met de installatie?
nogal, hij had het nog 2 weken uit moeten houdenquote:
zou niet verstandig zijn omdat bij ons te doenquote:Op zondag 17 november 2013 21:45 schreef essnhills het volgende:
Ik bel nog steeds niet aan hoor als ik naar iemand toe ga. Dat vind ik zo raar om te doen. Ik loop wel achterom en kan die deur heel goed zelf open doen
Alleen als ik dan iemand meeneem die ergens anders vandaan komt kijkt die wel eens raar op
HD kapot?quote:Op zondag 17 november 2013 21:46 schreef crv het volgende:
[..]
nee alle progs afgesloten, harddisk ontkoppeld en klep dicht gedaan
dat is meestal zoquote:Op zondag 17 november 2013 21:47 schreef crv het volgende:
[..]
nogal, hij had het nog 2 weken uit moeten houden
ik heb geen belquote:Op zondag 17 november 2013 21:48 schreef Bos81 het volgende:
Bij moet je wel aanbellen. Ik heb geen achterom![]()
![]()
Mijn vader gaat bij een aantal van zijn broers en zussen ook gewoon achterom..
Ben is jullie hond?quote:Op zondag 17 november 2013 21:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zou niet verstandig zijn omdat bij ons te doen![]()
denk niet dat Ben wacht tot wij iets kunnen zeggen
Oh, wat is er dan over 2 weken?quote:Op zondag 17 november 2013 21:47 schreef crv het volgende:
[..]
nogal, hij had het nog 2 weken uit moeten houden
quote:Op zondag 17 november 2013 21:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ben is jullie hond?
De postbode heeft ook wel eens bij ons aan de keukentafel gestaan
Hij had een pakketje en had door het raam gezien dat we in de keuken aan het lunchen waren dus was even door de achterdeur naar binnen gekomen zodat we konden blijven zitten
Ik in Delft ook niet, en mijn vrienden buiten het dorp over het algemeen ook niet. Ik moet nog steeds wennen aan het moeten aanbellenquote:Op zondag 17 november 2013 21:48 schreef Bos81 het volgende:
Bij moet je wel aanbellen. Ik heb geen achterom![]()
![]()
Mijn vader gaat bij een aantal van zijn broers en zussen ook gewoon achterom..
Ik heb er twee. Een beneden bij de centrale deur en eentje aan de deur zelfquote:
Zoals?quote:Op zondag 17 november 2013 21:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
1 van de 2
als postbode heb ik nog weel gekkere dingen gedaan
Oh dat laatste is wel chillquote:Op zondag 17 november 2013 21:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb er twee. Een beneden bij de centrale deur en eentje aan de deur zelf![]()
![]()
En er is een video-intercom beneden, zodat ik kan zien wie er aan de deur staat...![]()
![]()
Vroeger hadden wij ook gewoon de poort altijd van slot af staan, er zelfs een tijd geweest, dat het gewoon een laag hekje was...quote:Op zondag 17 november 2013 21:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik in Delft ook niet, en mijn vrienden buiten het dorp over het algemeen ook niet. Ik moet nog steeds wennen aan het moeten aanbellenIk bel meestal gewoon als ik er bijna ben 'ja ik ben er bijna!' en dan doen ze deur alvast open
Wij hebben gewoon een poort in de schutting tussen onze tuin en de tuin van de buren. Zonder slot en alles. Was gewoon wel handig als we bij elkaar de tuin in konden lopen ook al is er niemand thuisquote:Op zondag 17 november 2013 21:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vroeger hadden wij ook gewoon de poort altijd van slot af staan, er zelfs een tijd geweest, dat het gewoon een laag hekje was.... Dat is nu echt ondenkbaar
![]()
Snap ik. Ik woon volgende maand op de twaalfde (nu nog op 1), dan zal het ook wel even duren voordat diegene boven is...quote:Op zondag 17 november 2013 21:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh dat laatste is wel chill
Wij hebben nu ook zo'n intercom ding enzo, maar ik vind het maar niks, wij wonen ook nog eens aan het einde van de galerij (wij zijn letterlijk de laatste in de rij vanaf die kant) dus dan komt er iemand voor je, belt ie aan, en dan moet je zo nog een paar minuten wachten tot ie er eindelijk is![]()
Dat vind ik zó irritant. Ik ben gewend van de bel gaat en je doet de deur open 'ja hoi'
pakje in de gang zetten en de deur weer dicht doen.quote:
ik heb zo'n intercomding bij de garage. en verder hangen er rondom het pand overal camera'squote:Op zondag 17 november 2013 21:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb er twee. Een beneden bij de centrale deur en eentje aan de deur zelf![]()
![]()
En er is een video-intercom beneden, zodat ik kan zien wie er aan de deur staat...![]()
![]()
Die hadden we moeten vinden toen het hek dicht zatquote:Op zondag 17 november 2013 21:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb zo'n intercomding bij de garage. en verder hangen er rondom het pand overal camera's
Oh dat gebeurt hier ook regelmatigquote:Op zondag 17 november 2013 21:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
pakje in de gang zetten en de deur weer dicht doen.
quote:Op zondag 17 november 2013 21:57 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Die hadden we moeten vinden toen het hek dicht zat
had je niets aan gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
de ontvanger zit boven in ons appartement
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
de mensen waren niet thuis en de deur was eigenlijk op slotquote:Op zondag 17 november 2013 21:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh dat gebeurt hier ook regelmatigKom je beneden. Hey een pakketje "MAM! POST IS GEWEEST!'
Of dat je lekker in de tuin bezig bent ofzo en dan komt ineens de postbode je huis uit lopen 'ja ik zag niemand binnen dus ik loop de tuin maar even in'
Oh dat scheeltquote:Op zondag 17 november 2013 21:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
had je niets aan gehad![]()
de ontvanger zit boven in ons appartement
Ohnee dat hebben ze hier niet gedaan neequote:Op zondag 17 november 2013 22:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de mensen waren niet thuis en de deur was eigenlijk op slot
dus het was wel goed dat je lenig wasquote:
ik heb geen sleutel nodig om binnen te komenquote:Op zondag 17 november 2013 21:59 schreef essnhills het volgende:
Is trouwens wel handig hoor, buren die de sleutel hebben enzo. Sta je dan, 's avonds om half 12, net terug uit de trein, nodig naar de wc moeten, ben je je huissleutel kwijt (heb hem ook nooit meer gevonden trouwens) en niemand thuis. Broertje in Amsterdam, broer in Delft, ouders in Alkmaar. Ja en nu? Oh wacht, de buren zijn thuis, handig
Toen ik over die spijlen hing dacht ik wel even "wat als"quote:Op zondag 17 november 2013 22:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dus het was wel goed dat je lenig was
Apparently!quote:Op zondag 17 november 2013 22:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb geen sleutel nodig om binnen te komen
dan had je nu als alt kunnen gaan zingenquote:Op zondag 17 november 2013 22:02 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Toen ik over die spijlen hing dacht ik wel even "wat als"
op de deur of in de deur?quote:Op zondag 17 november 2013 22:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Apparently!
Maar wij hebben wel nog zo'n extra slotje op de deur, wij noemen het de klik
Ja van binnen iddquote:Op zondag 17 november 2013 22:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
op de deur of in de deur?
op de deur is een goed geplaatste beuk genoeg om hem te openen![]()
maar het zal wel een slot zijn wat je alleen van binnen op slot kan doen
Daar heb ik woonbegeleiding voorquote:Op zondag 17 november 2013 21:59 schreef essnhills het volgende:
Is trouwens wel handig hoor, buren die de sleutel hebben enzo. Sta je dan, 's avonds om half 12, net terug uit de trein, nodig naar de wc moeten, ben je je huissleutel kwijt (heb hem ook nooit meer gevonden trouwens) en niemand thuis. Broertje in Amsterdam, broer in Delft, ouders in Alkmaar. Ja en nu? Oh wacht, de buren zijn thuis, handig
Maar die heb ik nietquote:
Dat noemen we hier de knipquote:Op zondag 17 november 2013 22:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Apparently!
Maar wij hebben wel nog zo'n extra slotje op de deur, wij noemen het de klik
quote:Op zondag 17 november 2013 22:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja van binnen idden die gaat dan de muur in zegmaar
Heeft m'n vader er ooit op gemaakt.
Maar hij had er eentje onderaan de deur, en bovenaan de deur gedaan, dat was voordat er kinderen in het spel warenDus m'n broer heeft dat hij net kon staan m'n moeder wel eens buitengesloten uiteraard
Dat m'n moeder heel geduldig door het raam van de deur heen hem moest uitleggen wat hij moest doen zodat mama weer naar binnen kon
preciesquote:
Ja dat is volgens mij ook het normale woord, maar hier is het de klik om 1 of andere redenquote:
Ach, nog niet zo erg als m'n vriend vroegerquote:
denk hetquote:
dat is qutquote:
mijn laatste werkdagquote:
zo'n verhaal heb ik ook al gehoord alleen deed die moeder van öch wat erg nou , nou ben je helemaal alleen in huis"quote:Op zondag 17 november 2013 22:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ach, nog niet zo erg als m'n vriend vroegerheeft m'n schoonmoeder wel eens verteld. Was de deur dichtgevallen en alles op slot en geen sleutel bij zich. Hij was toen bijna 2 ofzo. En het was bijna Kerst, en die kerstballen hè? Die zijn zo mooi
en als je er in knijpt, doen ze PATS en heb je overal glitters op de vloer enzo
![]()
Toen is ze bij gebrek aan iemand in de buurt met en sleutel bij de buren door het dakraam naar buiten geklommen, over het dak naar haar eigen dakraam gegaan, die gelukkig openstond en zo weer naar binnen geklommen
Ja dat probeerde zij ook, maar toen zijn reactie dus was van 'Oh, dus nu kun je me niet in de box zetten?' en hij glazen kerstballen met z'n handen kapot ging knijpen was er iets meer haast bijquote:Op zondag 17 november 2013 22:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zo'n verhaal heb ik ook al gehoord alleen deed die moeder van öch wat erg nou , nou ben je helemaal alleen in huis"
nogal, morgen dus in mijn lunchpauze langs de zaak om het op te laten lossen. Kost gewoon tijd die ik niet hebquote:
trusten bosquote:Op zondag 17 november 2013 22:19 schreef Bos81 het volgende:
Tijd om een warme choco te maken. Nog wat even lezen en naar bed. Morgen vroeg echt even hardlopen, anders kan ik de 6km-wedstrijd volgende week wel op mijn buik schrijven...
quote:Op zondag 17 november 2013 22:19 schreef Bos81 het volgende:
Tijd om een warme choco te maken. Nog wat even lezen en naar bed. Morgen vroeg echt even hardlopen, anders kan ik de 6km-wedstrijd volgende week wel op mijn buik schrijven...
succes bos en welterustenquote:Op zondag 17 november 2013 22:19 schreef Bos81 het volgende:
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 17-11-2013 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 064 goldfinger1963
02. 032 essnhills
03. 019 Fha
04. 018 KapiteinGasthof
05. 018 friemelaar
06. 014 crv
07. 010 Bos81
08. 007 roos85
09. 006 JJH
10. 005 d4v1d
11. 005 marcb1974
12. 004 Toekito
13. 004 MPG
14. 002 DaMart
15. 001 gianni61
16. 001 littledrummergirl
17. 001 sararaats
18. 001 Koen66
19. 001 Iwanius
Reeks-statistieken!
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
+1quote:
quote:
Nopequote:Op maandag 18 november 2013 09:40 schreef littledrummergirl het volgende:
Hoi boefies
Kg ben je toevallig in 010 vandaag? Meestal niet op maandag he
?
dan moet ik werkenquote:Op maandag 18 november 2013 10:46 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
NopeSterker nog, deze hele maand werk ik drie dagen in 020 in plaats van drie in 010. Dus ik ben er alleen op woensdag en donderdag..
Dan zal ik in ieder geval veel aan je denken oke?quote:
alsof je dat normaal niet doetquote:Op maandag 18 november 2013 11:35 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dan zal ik in ieder geval veel aan je denken oke?![]()
Je foto staat toch op zijn nachtkastje?quote:Op maandag 18 november 2013 11:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
alsof je dat normaal niet doet
bij wie nietquote:Op maandag 18 november 2013 11:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je foto staat toch op zijn nachtkastje?.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
<Insert Marco Borsato: "En er gaat nooit een dag voorbij">quote:Op maandag 18 november 2013 11:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
alsof je dat normaal niet doet
Zoiets maken wij nou nooit mee in de trein he...quote:
quote:Op maandag 18 november 2013 13:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zoiets maken wij nou nooit mee in de trein he...
http://www.chicagonow.com(...)d-line-at-granville/
Ik ook hoorquote:Op maandag 18 november 2013 13:08 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]daar wil ik wel wat vertraging door oplopen hoor
rip voor de nabestaandenquote:
de nabestaanden zijn niet dood hoorquote:Op maandag 18 november 2013 13:26 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
rip voor de nabestaanden
quote:
quote:Op maandag 18 november 2013 13:26 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
rip voor de nabestaanden
das FOK!'s voor "joh, kut voor je"quote:
was mijn werklaptop, hij is 2 weken te vroeg gegaan, maar goed. Daar zijn we in ieder geval vanafquote:Op maandag 18 november 2013 14:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
das FOK!'s voor "joh, kut voor je"
quote:
quote:
quote:
Precies. .quote:Op maandag 18 november 2013 14:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
das FOK!'s voor "joh, kut voor je"
ik vindt het een uitspraak voor dummiesquote:Op maandag 18 november 2013 14:16 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
Precies. .
Is al een kei-oude FOK!uitspraak.
Dat geldt voor deze post ookquote:Op maandag 18 november 2013 14:34 schreef crv het volgende:
[..]
ik vindt het een uitspraak voor dummies
quote:Op maandag 18 november 2013 14:34 schreef crv het volgende:
[..]
ik vindt het een uitspraak voor dummies
quote:Op maandag 18 november 2013 17:55 schreef essnhills het volgende:
Oke laat datmaar zitten, ik ben weer wakker, keiharde knal naast m'n raam net. Schrok me te pletter
Was waarschijnlijk vuurwerk ofzoquote:
Grote kans dat het vuurwerk is geweest...quote:Op maandag 18 november 2013 18:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Was waarschijnlijk vuurwerk ofzo![]()
Hoop ik tenminste
Jupquote:Op maandag 18 november 2013 18:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Grote kans dat het vuurwerk is geweest...
Gelukkig nieuwjaarquote:Op maandag 18 november 2013 18:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Was waarschijnlijk vuurwerk ofzo![]()
Hoop ik tenminste
Jeejquote:
Halloquote:
centjesquote:
essiequote:
bubbeltjequote:
wie ben jijquote:
Jamaar ik had een inkakkertje enzoquote:Op maandag 18 november 2013 18:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
centjes
[..]
essie![]()
hand voor je mond
[..]
bubbeltje![]()
quote:
hongerig dus op weg naar supermarktquote:
Goed hoorquote:Op maandag 18 november 2013 18:29 schreef Toekito het volgende:
[..]
hongerig dus op weg naar supermarkten met jou?
Valt wel mee, gewoon een leuk weekend gehad enzo, maar gewoon veel te weinig gegeten afgelopen dagen dus had even een wegtrekkertje netquote:
toekquote:
Toek lost dat wel op voor je:quote:Op maandag 18 november 2013 18:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Valt wel mee, gewoon een leuk weekend gehad enzo, maar gewoon veel te weinig gegeten afgelopen dagen dus had even een wegtrekkertje net
quote:Op maandag 18 november 2013 18:29 schreef Toekito het volgende:
[..]
hongerig dus op weg naar supermarkten met jou?
dan nog een hand voor je mondquote:Op maandag 18 november 2013 18:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jamaar ik had een inkakkertje enzo
Oeh lekker, wat gaan we eten toek?quote:
Okéquote:Op maandag 18 november 2013 18:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan nog een hand voor je mond
heel lang danquote:Op maandag 18 november 2013 18:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij is iemand die hier al heel lang niet geweest was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |