quote:Op zondag 17 november 2013 19:35 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Laat maar weten![]()
En ja, normaal wel
In het weekend valt altijd wel wat te regelen hoorquote:Op zondag 17 november 2013 20:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
zeg maar wanneer jullie tijd hebben kijk ik wat we op het programma hebben staan
jij houdt ook altijd zoveel maand over aan het einde van je salarisquote:Op zondag 17 november 2013 20:55 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
In het weekend valt altijd wel wat te regelen hoorHet is meer dat we rekening moeten houden met geld, begin van de maand gaat vreemd genoeg altijd makkelijker dan het einde van de maand
Precies jaquote:Op zondag 17 november 2013 21:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij houdt ook altijd zoveel maand over aan het einde van je salaris![]()
ik ga wel voor meer salarisquote:Op zondag 17 november 2013 21:22 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Precies jaIk ben voor kortere maanden, was het elke maand maar februari
Meer geld en elke maand 5 dagen korterquote:Op zondag 17 november 2013 21:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ga wel voor meer salaris
wel minder batsen danquote:Op zondag 17 november 2013 21:24 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Meer geld en elke maand 5 dagen korter
Nee joh dan krijgen we twee extra maanden in het jaarquote:
dus moet ik 14 maanden gaan werken ipv 12quote:Op zondag 17 november 2013 21:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nee joh dan krijgen we twee extra maanden in het jaar
Die korter zijn en meer betalenquote:Op zondag 17 november 2013 21:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dus moet ik 14 maanden gaan werken ipv 12
Nee plebs zit in KLB en GRTDquote:
Zeg, ik zit ook vaak in GRTD jaquote:Op zondag 17 november 2013 21:34 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Die korter zijn en meer betalen
[..]
Nee plebs zit in KLB en GRTD
quote:
Soort zoekt soort blijkbaarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
quote:
quote:Op zondag 17 november 2013 21:38 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
[..]
Soort zoekt soort blijkbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:
we kopen niet aan de deurquote:
en meer weekendenquote:Op zondag 17 november 2013 21:34 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Die korter zijn en meer betalen
[..]
Nee plebs zit in KLB en GRTD
geen idee, crashquote:
Nee dat soort mensen bellen aan. Hier ga je bij bekenden achterom, doe je deur open en roept eerst naar binnen 'Volk?' en pas bij antwoord doe je de deur goed open en stap je naar binnenquote:
Balenquote:
plebsquote:Op zondag 17 november 2013 21:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee dat soort mensen bellen aan. Hier ga je bij bekenden achterom, doe je deur open en roept eerst naar binnen 'Volk?' en pas bij antwoord doe je de deur goed open en stap je naar binnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |