Leugens, ik eet best veel nietquote:Op zondag 17 november 2013 15:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
jij eet alles![]()
het hoeft niet lekker te zijn als het maar veel is
Ja dat klopt, maar niet alles zoals GF zegtquote:Op zondag 17 november 2013 15:28 schreef friemelaar het volgende:
Hmmmmm, zeg je nu eigenlijk dat je het meeste wel eet
quote:
quote:Op zondag 17 november 2013 15:28 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Hmmmmm, zeg je nu eigenlijk dat je het meeste wel eet
Lees je eigen opmerking dan even terug Henkquote:
Theequote:
Sneeuwquote:Op zondag 17 november 2013 16:54 schreef JJH het volgende:
Whaaaaaah.
http://www.nu.nl/binnenland/3630657/winters-weer-in-aantocht.html
Snowpocalyps [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Witte verse sneeuw.quote:Op zondag 17 november 2013 16:59 schreef Fha het volgende:
[..]
Thee
[..]
Sneeuwen dan zonder bruine prut na drie dagen
Mja het moet gewoon in het weekend sneeuwen en dan door de weeks gewoon opgerot zijn weerquote:Op zondag 17 november 2013 17:01 schreef JJH het volgende:
Witte verse sneeuw.
Als het dooit en weer bevriest en weer ontdooit en weer bevriest word het levensgevaarlijk.
Zo werkt het niet.quote:Op zondag 17 november 2013 17:03 schreef Fha het volgende:
[..]
Mja het moet gewoon in het weekend sneeuwen en dan door de weeks gewoon opgerot zijn weer
Joh, nee, serieus?!quote:
sneeuwquote:Op zondag 17 november 2013 16:54 schreef JJH het volgende:
Whaaaaaah.
http://www.nu.nl/binnenland/3630657/winters-weer-in-aantocht.html
Snowpocalyps [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
quote:Op zondag 17 november 2013 17:37 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Wat ben ik toch een baas he
kapiteinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Goed weekend gehad?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
quote:Op zondag 17 november 2013 17:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Ik deed echt even deze na:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En toen las ik de spoiler en toen was het:![]()
Maar toch nog wat te doen gehad gisteren dus?
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
quote:Op zondag 17 november 2013 17:48 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik deed echt even deze na:
En toen las ik de spoiler en toen was het:![]()
Maar toch nog wat te doen gehad gisteren dus?
quote:
Nicequote:
Live op de televeequote:
quote:Op zondag 17 november 2013 17:51 schreef Fha het volgende:
[..]
Live op de televeeIk had geen kind om mee te slepen en nouja.. dus het was gewoon te druk dus hallo bank
quote:
Ja ach, ik krijg toch ook geen kadelootjes meer van m dus hij verdient geen persoonlijk koulijequote:Op zondag 17 november 2013 17:52 schreef KapiteinGasthof het volgende:
En je was nog wel zo dichtbij
Ik zou ook niet zijn gaan kijken hoor
Hoe is het daar verder?
Slaap smakelijkquote:
Oehh spannend inderdaadquote:Op zondag 17 november 2013 18:03 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja ach, ik krijg toch ook geen kadelootjes meer van m dus hij verdient geen persoonlijk koulije
Mja wel oke. Ik ben bloednerveus want ik moet morgen zelf ook bellen op werk
[..]
Slaap smakelijk![]()
Kom op, zelfs knetter kan het. En die schijnt er nog best goed in te zijn.quote:Op zondag 17 november 2013 18:03 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja ach, ik krijg toch ook geen kadelootjes meer van m dus hij verdient geen persoonlijk koulije
Mja wel oke. Ik ben bloednerveus want ik moet morgen zelf ook bellen op werk
[..]
Slaap smakelijk![]()
Wat Knetter doet is echt compleet anders dan wat ik doe hehquote:Op zondag 17 november 2013 18:05 schreef JJH het volgende:
Kom op, zelfs knetter kan het. En die schijnt er nog best goed in te zijn.
Komt goed.
Vastquote:Op zondag 17 november 2013 18:04 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Oehh spannend inderdaadMaar dat komt wel goed
![]()
Allebei bellen.quote:Op zondag 17 november 2013 18:13 schreef Fha het volgende:
[..]
Wat Knetter doet is echt compleet anders dan wat ik doe heh
[..]
Vast![]()
En daarmee heb je dan ook alle overeenkomsten wel gehad jaquote:
Ik moet ook wel eens bellen tijdens het werk, en dat is ook totaal andersquote:
Ondertussen is ie koudquote:
Meneerquote:
Ondertussen issie al lang op johquote:
Zuipsequote:Op zondag 17 november 2013 19:07 schreef crv het volgende:
Mijn zwager komt, alvast 2 flessen rode wijn opengetrokken vanmiddag zodat ze kunnen ademen. Gaat gezellig worden
ze ademen maar in het glasquote:Op zondag 17 november 2013 19:07 schreef crv het volgende:
Mijn zwager komt, alvast 2 flessen rode wijn opengetrokken vanmiddag zodat ze kunnen ademen. Gaat gezellig worden
Die troep zit niet voor niets in een fles. Als je het laat ademen wordt het alleen nog maar viezerquote:Op zondag 17 november 2013 19:07 schreef crv het volgende:
ik geloof dat we nog hulp nodig hebbenquote:Op zondag 17 november 2013 17:50 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
NiceBeter schieten ze op met mijn vakantiegeld
Ik mis mijn sloffen
quote:Op zondag 17 november 2013 19:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die troep zit niet voor niets in een fles. Als je het laat ademen wordt het alleen nog maar viezer
zometeenquote:Op zondag 17 november 2013 19:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze ademen maar in het glas![]()
zuipen
Laat maar wetenquote:Op zondag 17 november 2013 19:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik geloof dat we nog hulp nodig hebben
maar vakantiegeld nou pas![]()
dat krijg je toch normaal in mei in Nederland![]()
Wijn is vies joh. Gewoon bier nemenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |