jij houdt ook altijd zoveel maand over aan het einde van je salarisquote:Op zondag 17 november 2013 20:55 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
In het weekend valt altijd wel wat te regelen hoorHet is meer dat we rekening moeten houden met geld, begin van de maand gaat vreemd genoeg altijd makkelijker dan het einde van de maand
Precies jaquote:Op zondag 17 november 2013 21:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij houdt ook altijd zoveel maand over aan het einde van je salaris![]()
ik ga wel voor meer salarisquote:Op zondag 17 november 2013 21:22 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Precies jaIk ben voor kortere maanden, was het elke maand maar februari
Meer geld en elke maand 5 dagen korterquote:Op zondag 17 november 2013 21:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ga wel voor meer salaris
wel minder batsen danquote:Op zondag 17 november 2013 21:24 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Meer geld en elke maand 5 dagen korter
Nee joh dan krijgen we twee extra maanden in het jaarquote:
dus moet ik 14 maanden gaan werken ipv 12quote:Op zondag 17 november 2013 21:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nee joh dan krijgen we twee extra maanden in het jaar
Die korter zijn en meer betalenquote:Op zondag 17 november 2013 21:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dus moet ik 14 maanden gaan werken ipv 12
Nee plebs zit in KLB en GRTDquote:
Zeg, ik zit ook vaak in GRTD jaquote:Op zondag 17 november 2013 21:34 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Die korter zijn en meer betalen
[..]
Nee plebs zit in KLB en GRTD
quote:
Soort zoekt soort blijkbaarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
quote:
quote:Op zondag 17 november 2013 21:38 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
[..]
Soort zoekt soort blijkbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:
we kopen niet aan de deurquote:
en meer weekendenquote:Op zondag 17 november 2013 21:34 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Die korter zijn en meer betalen
[..]
Nee plebs zit in KLB en GRTD
geen idee, crashquote:
Nee dat soort mensen bellen aan. Hier ga je bij bekenden achterom, doe je deur open en roept eerst naar binnen 'Volk?' en pas bij antwoord doe je de deur goed open en stap je naar binnenquote:
Balenquote:
plebsquote:Op zondag 17 november 2013 21:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee dat soort mensen bellen aan. Hier ga je bij bekenden achterom, doe je deur open en roept eerst naar binnen 'Volk?' en pas bij antwoord doe je de deur goed open en stap je naar binnen
Dorpsquote:
boerenquote:
Stadtersquote:
nee alle progs afgesloten, harddisk ontkoppeld en klep dicht gedaanquote:Op zondag 17 november 2013 21:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
foutje gemaakt met de installatie?
nogal, hij had het nog 2 weken uit moeten houdenquote:
zou niet verstandig zijn omdat bij ons te doenquote:Op zondag 17 november 2013 21:45 schreef essnhills het volgende:
Ik bel nog steeds niet aan hoor als ik naar iemand toe ga. Dat vind ik zo raar om te doen. Ik loop wel achterom en kan die deur heel goed zelf open doen
Alleen als ik dan iemand meeneem die ergens anders vandaan komt kijkt die wel eens raar op
HD kapot?quote:Op zondag 17 november 2013 21:46 schreef crv het volgende:
[..]
nee alle progs afgesloten, harddisk ontkoppeld en klep dicht gedaan
dat is meestal zoquote:Op zondag 17 november 2013 21:47 schreef crv het volgende:
[..]
nogal, hij had het nog 2 weken uit moeten houden
ik heb geen belquote:Op zondag 17 november 2013 21:48 schreef Bos81 het volgende:
Bij moet je wel aanbellen. Ik heb geen achterom![]()
![]()
Mijn vader gaat bij een aantal van zijn broers en zussen ook gewoon achterom..
Ben is jullie hond?quote:Op zondag 17 november 2013 21:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zou niet verstandig zijn omdat bij ons te doen![]()
denk niet dat Ben wacht tot wij iets kunnen zeggen
Oh, wat is er dan over 2 weken?quote:Op zondag 17 november 2013 21:47 schreef crv het volgende:
[..]
nogal, hij had het nog 2 weken uit moeten houden
quote:Op zondag 17 november 2013 21:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ben is jullie hond?
De postbode heeft ook wel eens bij ons aan de keukentafel gestaan
Hij had een pakketje en had door het raam gezien dat we in de keuken aan het lunchen waren dus was even door de achterdeur naar binnen gekomen zodat we konden blijven zitten
Ik in Delft ook niet, en mijn vrienden buiten het dorp over het algemeen ook niet. Ik moet nog steeds wennen aan het moeten aanbellenquote:Op zondag 17 november 2013 21:48 schreef Bos81 het volgende:
Bij moet je wel aanbellen. Ik heb geen achterom![]()
![]()
Mijn vader gaat bij een aantal van zijn broers en zussen ook gewoon achterom..
Ik heb er twee. Een beneden bij de centrale deur en eentje aan de deur zelfquote:
Zoals?quote:Op zondag 17 november 2013 21:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
1 van de 2
als postbode heb ik nog weel gekkere dingen gedaan
Oh dat laatste is wel chillquote:Op zondag 17 november 2013 21:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb er twee. Een beneden bij de centrale deur en eentje aan de deur zelf![]()
![]()
En er is een video-intercom beneden, zodat ik kan zien wie er aan de deur staat...![]()
![]()
Vroeger hadden wij ook gewoon de poort altijd van slot af staan, er zelfs een tijd geweest, dat het gewoon een laag hekje was...quote:Op zondag 17 november 2013 21:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik in Delft ook niet, en mijn vrienden buiten het dorp over het algemeen ook niet. Ik moet nog steeds wennen aan het moeten aanbellenIk bel meestal gewoon als ik er bijna ben 'ja ik ben er bijna!' en dan doen ze deur alvast open
Wij hebben gewoon een poort in de schutting tussen onze tuin en de tuin van de buren. Zonder slot en alles. Was gewoon wel handig als we bij elkaar de tuin in konden lopen ook al is er niemand thuisquote:Op zondag 17 november 2013 21:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vroeger hadden wij ook gewoon de poort altijd van slot af staan, er zelfs een tijd geweest, dat het gewoon een laag hekje was.... Dat is nu echt ondenkbaar
![]()
Snap ik. Ik woon volgende maand op de twaalfde (nu nog op 1), dan zal het ook wel even duren voordat diegene boven is...quote:Op zondag 17 november 2013 21:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh dat laatste is wel chill
Wij hebben nu ook zo'n intercom ding enzo, maar ik vind het maar niks, wij wonen ook nog eens aan het einde van de galerij (wij zijn letterlijk de laatste in de rij vanaf die kant) dus dan komt er iemand voor je, belt ie aan, en dan moet je zo nog een paar minuten wachten tot ie er eindelijk is![]()
Dat vind ik zó irritant. Ik ben gewend van de bel gaat en je doet de deur open 'ja hoi'
pakje in de gang zetten en de deur weer dicht doen.quote:
ik heb zo'n intercomding bij de garage. en verder hangen er rondom het pand overal camera'squote:Op zondag 17 november 2013 21:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb er twee. Een beneden bij de centrale deur en eentje aan de deur zelf![]()
![]()
En er is een video-intercom beneden, zodat ik kan zien wie er aan de deur staat...![]()
![]()
Die hadden we moeten vinden toen het hek dicht zatquote:Op zondag 17 november 2013 21:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb zo'n intercomding bij de garage. en verder hangen er rondom het pand overal camera's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
Oh dat gebeurt hier ook regelmatigquote:Op zondag 17 november 2013 21:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
pakje in de gang zetten en de deur weer dicht doen.
quote:Op zondag 17 november 2013 21:57 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Die hadden we moeten vinden toen het hek dicht zat
had je niets aan gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
de ontvanger zit boven in ons appartement
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
de mensen waren niet thuis en de deur was eigenlijk op slotquote:Op zondag 17 november 2013 21:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh dat gebeurt hier ook regelmatigKom je beneden. Hey een pakketje "MAM! POST IS GEWEEST!'
Of dat je lekker in de tuin bezig bent ofzo en dan komt ineens de postbode je huis uit lopen 'ja ik zag niemand binnen dus ik loop de tuin maar even in'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |