Oh dat gebeurt hier ook regelmatigquote:Op zondag 17 november 2013 21:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
pakje in de gang zetten en de deur weer dicht doen.
quote:Op zondag 17 november 2013 21:57 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Die hadden we moeten vinden toen het hek dicht zat
had je niets aan gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
de ontvanger zit boven in ons appartement
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
de mensen waren niet thuis en de deur was eigenlijk op slotquote:Op zondag 17 november 2013 21:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh dat gebeurt hier ook regelmatigKom je beneden. Hey een pakketje "MAM! POST IS GEWEEST!'
Of dat je lekker in de tuin bezig bent ofzo en dan komt ineens de postbode je huis uit lopen 'ja ik zag niemand binnen dus ik loop de tuin maar even in'
Oh dat scheeltquote:Op zondag 17 november 2013 21:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
had je niets aan gehad![]()
de ontvanger zit boven in ons appartement
Ohnee dat hebben ze hier niet gedaan neequote:Op zondag 17 november 2013 22:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de mensen waren niet thuis en de deur was eigenlijk op slot
dus het was wel goed dat je lenig wasquote:
ik heb geen sleutel nodig om binnen te komenquote:Op zondag 17 november 2013 21:59 schreef essnhills het volgende:
Is trouwens wel handig hoor, buren die de sleutel hebben enzo. Sta je dan, 's avonds om half 12, net terug uit de trein, nodig naar de wc moeten, ben je je huissleutel kwijt (heb hem ook nooit meer gevonden trouwens) en niemand thuis. Broertje in Amsterdam, broer in Delft, ouders in Alkmaar. Ja en nu? Oh wacht, de buren zijn thuis, handig
Toen ik over die spijlen hing dacht ik wel even "wat als"quote:Op zondag 17 november 2013 22:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dus het was wel goed dat je lenig was
Apparently!quote:Op zondag 17 november 2013 22:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb geen sleutel nodig om binnen te komen
dan had je nu als alt kunnen gaan zingenquote:Op zondag 17 november 2013 22:02 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Toen ik over die spijlen hing dacht ik wel even "wat als"
op de deur of in de deur?quote:Op zondag 17 november 2013 22:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Apparently!
Maar wij hebben wel nog zo'n extra slotje op de deur, wij noemen het de klik
Ja van binnen iddquote:Op zondag 17 november 2013 22:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
op de deur of in de deur?
op de deur is een goed geplaatste beuk genoeg om hem te openen![]()
maar het zal wel een slot zijn wat je alleen van binnen op slot kan doen
Daar heb ik woonbegeleiding voorquote:Op zondag 17 november 2013 21:59 schreef essnhills het volgende:
Is trouwens wel handig hoor, buren die de sleutel hebben enzo. Sta je dan, 's avonds om half 12, net terug uit de trein, nodig naar de wc moeten, ben je je huissleutel kwijt (heb hem ook nooit meer gevonden trouwens) en niemand thuis. Broertje in Amsterdam, broer in Delft, ouders in Alkmaar. Ja en nu? Oh wacht, de buren zijn thuis, handig
Maar die heb ik nietquote:
Dat noemen we hier de knipquote:Op zondag 17 november 2013 22:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Apparently!
Maar wij hebben wel nog zo'n extra slotje op de deur, wij noemen het de klik
quote:Op zondag 17 november 2013 22:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja van binnen idden die gaat dan de muur in zegmaar
Heeft m'n vader er ooit op gemaakt.
Maar hij had er eentje onderaan de deur, en bovenaan de deur gedaan, dat was voordat er kinderen in het spel warenDus m'n broer heeft dat hij net kon staan m'n moeder wel eens buitengesloten uiteraard
Dat m'n moeder heel geduldig door het raam van de deur heen hem moest uitleggen wat hij moest doen zodat mama weer naar binnen kon
preciesquote:
Ja dat is volgens mij ook het normale woord, maar hier is het de klik om 1 of andere redenquote:
Ach, nog niet zo erg als m'n vriend vroegerquote:
denk hetquote:
dat is qutquote:
mijn laatste werkdagquote:
zo'n verhaal heb ik ook al gehoord alleen deed die moeder van öch wat erg nou , nou ben je helemaal alleen in huis"quote:Op zondag 17 november 2013 22:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ach, nog niet zo erg als m'n vriend vroegerheeft m'n schoonmoeder wel eens verteld. Was de deur dichtgevallen en alles op slot en geen sleutel bij zich. Hij was toen bijna 2 ofzo. En het was bijna Kerst, en die kerstballen hè? Die zijn zo mooi
en als je er in knijpt, doen ze PATS en heb je overal glitters op de vloer enzo
![]()
Toen is ze bij gebrek aan iemand in de buurt met en sleutel bij de buren door het dakraam naar buiten geklommen, over het dak naar haar eigen dakraam gegaan, die gelukkig openstond en zo weer naar binnen geklommen
Ja dat probeerde zij ook, maar toen zijn reactie dus was van 'Oh, dus nu kun je me niet in de box zetten?' en hij glazen kerstballen met z'n handen kapot ging knijpen was er iets meer haast bijquote:Op zondag 17 november 2013 22:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zo'n verhaal heb ik ook al gehoord alleen deed die moeder van öch wat erg nou , nou ben je helemaal alleen in huis"
nogal, morgen dus in mijn lunchpauze langs de zaak om het op te laten lossen. Kost gewoon tijd die ik niet hebquote:
trusten bosquote:Op zondag 17 november 2013 22:19 schreef Bos81 het volgende:
Tijd om een warme choco te maken. Nog wat even lezen en naar bed. Morgen vroeg echt even hardlopen, anders kan ik de 6km-wedstrijd volgende week wel op mijn buik schrijven...
quote:Op zondag 17 november 2013 22:19 schreef Bos81 het volgende:
Tijd om een warme choco te maken. Nog wat even lezen en naar bed. Morgen vroeg echt even hardlopen, anders kan ik de 6km-wedstrijd volgende week wel op mijn buik schrijven...
succes bos en welterustenquote:Op zondag 17 november 2013 22:19 schreef Bos81 het volgende:
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 17-11-2013 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 064 goldfinger1963
02. 032 essnhills
03. 019 Fha
04. 018 KapiteinGasthof
05. 018 friemelaar
06. 014 crv
07. 010 Bos81
08. 007 roos85
09. 006 JJH
10. 005 d4v1d
11. 005 marcb1974
12. 004 Toekito
13. 004 MPG
14. 002 DaMart
15. 001 gianni61
16. 001 littledrummergirl
17. 001 sararaats
18. 001 Koen66
19. 001 Iwanius
Reeks-statistieken!
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
+1quote:
quote:
Nopequote:Op maandag 18 november 2013 09:40 schreef littledrummergirl het volgende:
Hoi boefies
Kg ben je toevallig in 010 vandaag? Meestal niet op maandag he
?
dan moet ik werkenquote:Op maandag 18 november 2013 10:46 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
NopeSterker nog, deze hele maand werk ik drie dagen in 020 in plaats van drie in 010. Dus ik ben er alleen op woensdag en donderdag..
Dan zal ik in ieder geval veel aan je denken oke?quote:
alsof je dat normaal niet doetquote:Op maandag 18 november 2013 11:35 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dan zal ik in ieder geval veel aan je denken oke?![]()
Je foto staat toch op zijn nachtkastje?quote:Op maandag 18 november 2013 11:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
alsof je dat normaal niet doet
bij wie nietquote:Op maandag 18 november 2013 11:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je foto staat toch op zijn nachtkastje?.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
<Insert Marco Borsato: "En er gaat nooit een dag voorbij">quote:Op maandag 18 november 2013 11:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
alsof je dat normaal niet doet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |