Wat voor een stip?quote:Op zaterdag 16 november 2013 18:10 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe mensen het voor elkaar krijgen om weken achtereen druk bezig te zijn en uiteindelijk met iets te komen dat ik zelf in een middag in elkaar draaiMaar dat schijnt onderwijs eigen te zijn, je kan natuurlijk geen stip op papier zetten zonder daar drie keer overleg over te voeren
Dat is het printen, eerst krijg je natuurlijk het idee achter de stip dat ontwikkeld moet worden, dat moet natuurlijk in een rapport komen, dan moet de stip nog in een tekstverwerker worden gezet, en dan kom je pas daar natuurlijkquote:Op zaterdag 16 november 2013 18:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat voor een stip?
Rood, blauw, groen, zwart?
En op wit papier, gekleurd papier, papier met lijntjes, papier met ruitjes?
En op A4, A5, letter of toch een andere maat papier?
En moet dat dan met vulpen, balpen, potlood, of watervaste stift?
En staat die stip dan in het midden, of in een hoek, of ergens anders?
Etc., enz.
quote:Op zaterdag 16 november 2013 18:10 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe mensen het voor elkaar krijgen om weken achtereen druk bezig te zijn en uiteindelijk met iets te komen dat ik zelf in een middag in elkaar draaiMaar dat schijnt onderwijs eigen te zijn, je kan natuurlijk geen stip op papier zetten zonder daar drie keer overleg over te voeren
Uiteraard. Nee, dan snap ik het principequote:Op zaterdag 16 november 2013 18:14 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat is het printen, eerst krijg je natuurlijk het idee achter de stip dat ontwikkeld moet worden, dat moet natuurlijk in een rapport komen, dan moet de stip nog in een tekstverwerker worden gezet, en dan kom je pas daar natuurlijk
Het grote verschil is dat ik niet eerst consensus zoek voor ik aan de slag ga. Ik plof wat neer, laat iedereen boos worden en argumenten geven waarom dat absoluut niet kan en bla bla bla, dan maak ik een paar wijzigingen en is iedereen blijquote:Op zaterdag 16 november 2013 18:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
hun denkwijze is ook heel anders
logisch denken zit er niet in
Je moet eigenlijk zeggen "ik snap het principe maar <insert voorstellen voor wijzigingen die precies hetzelfde als uitkomst hebben maar beter lijken omdat je ze zelf hebt bedacht> dus laten we op basis daarvan een nieuw principe schrijven"quote:Op zaterdag 16 november 2013 18:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Uiteraard. Nee, dan snap ik het principe.
en daar moet je dus 2 maanden op wachtenquote:Op zaterdag 16 november 2013 18:19 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Het grote verschil is dat ik niet eerst consensus zoek voor ik aan de slag ga. Ik plof wat neer, laat iedereen boos worden en argumenten geven waarom dat absoluut niet kan en bla bla bla, dan maak ik een paar wijzigingen en is iedereen blij
Valt te vergelijken met het Fortuyn-effect
Onder anderequote:Op zaterdag 16 november 2013 18:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en daar moet je dus 2 maanden op wachten
en van welke van de 7 heb je een diplomaquote:Op zaterdag 16 november 2013 18:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Onder andereHoog tijd dus dat het financieel wat beter gaat want ik ben dan wel formeel gezien beleidsmanager maar ik doe daarnaast ook het werk van een decaan, een toetsontwikkelaar, een onderwijskundige, een mentor, een docent en niet te vergeten van de niet-functionerende directeur. Daar zou ik toch wel twee keer modaal mee mogen verdienen lijkt me
Ik heb nog nooit een diploma gehad voor werk wat ik doequote:Op zaterdag 16 november 2013 18:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en van welke van de 7 heb je een diploma
ik welquote:Op zaterdag 16 november 2013 18:33 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een diploma gehad voor werk wat ik doe
quote:Op zaterdag 16 november 2013 18:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik wel![]()
mijn chauffeursdipolma
en dat heb je hier in België dus helemaal niet nodig![]()
ik ookquote:Op zaterdag 16 november 2013 18:35 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Volgens mij zijn de enigen hier die minder "gekwalificeerd" zijn dan mij de ex-JNG users die nog op school zitten
Maar ik vind het prima zo hoor
quote:Op zaterdag 16 november 2013 18:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
de keuken ziet er weer helemaal tiptop uit
quote:Op zaterdag 16 november 2013 18:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
de keuken ziet er weer helemaal tiptop uit
en waarom een stip, wat is de gedachte achter een stip? En waarom heet een stip stip?quote:Op zaterdag 16 november 2013 18:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat voor een stip?
Rood, blauw, groen, zwart?
En op wit papier, gekleurd papier, papier met lijntjes, papier met ruitjes?
En op A4, A5, letter of toch een andere maat papier?
En moet dat dan met vulpen, balpen, potlood, of watervaste stift?
En staat die stip dan in het midden, of in een hoek, of ergens anders?
Etc., enz.
die zou hier zo'n sticker gevenquote:
Dat laatste is helemaal frustrerend jaquote:Op zaterdag 16 november 2013 19:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
en waarom een stip, wat is de gedachte achter een stip? En waarom heet een stip stip?
quote:
Lekker bezig dusquote:Op zaterdag 16 november 2013 19:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
ik ga het buffet in het restaurant veranderen![]()
de onderkant ga ik dichtmaken met grijze parket
quote:
Je hebt goeie rubbertjes jaquote:Op zaterdag 16 november 2013 19:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die zou hier zo'n sticker geven
altijdquote:
marcoquote:
quote:
Ik ga me ook maar eens scheren. Douchen heb ik al eerder gedaan. (en werken dus ook al)quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]maar wel klaar met douchen en scheren
je werkt voor Kapiteinquote:
Nee. Nadat ik van de week een paar topics tegenkwam waarin mensen op zoek waren naar de custom FOK! smileys, omdat de site waar ze op stonden dood is, heb ik ze zelf maar online gezet... 919 smileys handmatig aan een website toevoegen is best geestdodendquote:
Lijkt mij ook jaquote:Op zaterdag 16 november 2013 20:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee. Nadat ik van de week een paar topics tegenkwam waarin mensen op zoek waren naar de custom FOK! smileys, omdat de site waar ze op stonden dood is, heb ik ze zelf maar [ online gezet... 919 smileys handmatig aan een website toevoegen is best geestdodend link | afbeelding ].
wtfquote:Op zaterdag 16 november 2013 20:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee. Nadat ik van de week een paar topics tegenkwam waarin mensen op zoek waren naar de custom FOK! smileys, omdat de site waar ze op stonden dood is, heb ik ze zelf maar [ online gezet... 919 smileys handmatig aan een website toevoegen is best geestdodend link | afbeelding ].
Ik had best een handig systeem bedacht hoor... Iets van een half uurtje per pagina van ongeveer 80 smileysquote:Op zaterdag 16 november 2013 20:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wtf![]()
jij liever dan ik![]()
ik heb wel een tijdje geleden al mijn muziek na kunnen kijken en song en artiest kunnen veranderen![]()
dat waren maar iets van 58.000 nummers
ik gewoon scrollen en als een nummer niet klopte aanpassenquote:Op zaterdag 16 november 2013 20:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had best een handig systeem bedacht hoor... Iets van een half uurtje per pagina van ongeveer 80 smileys.
MP3tag Editor is daarvoor een handig programmaquote:Op zaterdag 16 november 2013 20:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik gewoon scrollen en als een nummer niet klopte aanpassen![]()
ben 3 weken bezig geweest
kloptquote:Op zaterdag 16 november 2013 20:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
MP3tag Editor is daarvoor een handig programma.
hondaquote:
quote:Op zaterdag 16 november 2013 20:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
honda
en hoe smaakte die?
quote:
met genoeg wijn tot het volgende jaarquote:Op zaterdag 16 november 2013 21:10 schreef crv het volgende:
we waren er om 12:30 en gingen om 16:00 weer weg
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
met genoeg wijn tot het volgende jaar
quote:
dat ga je net halen tot januariquote:Op zaterdag 16 november 2013 21:18 schreef crv het volgende:
De Buit:
3 flessen Chardonay Barique
6 flessen Muskateller
6 Flessen sekt (3 kado)
18 flessen Spatburgunder 2012 halfdroog
18 flessen Merlot (net afgevuld)
12 flessen Spätburgunder (alte reben)
1 Magnum Spätburgunder (alte reben) Kado
1 fles koffielikeur
ist rustig ?quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
de dichte mist is niet goed voor de klandizie vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |