quote:
Wat, hij was mijn vriendje en ik had een half jaar met hem en ik zat niet op een garnaaltje van 14 te wachtenquote:
Je had blijkbaar helemaal geen zin om te wachten waar dan ook opquote:Op zaterdag 16 november 2013 19:17 schreef Jhali het volgende:
[..]
[..]
Wat, hij was mijn vriendje en ik had een half jaar met hem en ik zat niet op een garnaaltje van 14 te wachtenLaat me.
ik sta er ook niet inquote:Op zaterdag 16 november 2013 19:18 schreef Jhali het volgende:
Waarom ben ik trouwens met beide accounts uit de OP?En staat nodig -die er nooit meer is- er nog wel in?
Nou, op een klein (hihaho) ander akkefietje na is hij de enige waar ik tot de dag van vandaag seks mee gehad heb dus ik ben niet ineens een slet of zo.quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je had blijkbaar helemaal geen zin om te wachten waar dan ook op
Zullen we ff over jou beginnen...?quote:Op zaterdag 16 november 2013 18:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat ook.
[..]
Die bij m'n ex was echt groot
(hoop dat ze dit niet leest)
HA WAT IS DITquote:Op zaterdag 16 november 2013 19:20 schreef beautifulxx het volgende:
[..]
Zullen we ff over jou beginnen...?
Wel. Mensen die niet monogaamquote:Op zaterdag 16 november 2013 19:20 schreef Jhali het volgende:
[..]
Nou, op een klein (hihaho) ander akkefietje na is hij de enige waar ik tot de dag van vandaag seks mee gehad heb dus ik ben niet ineens een slet of zo.
JAquote:Op zaterdag 16 november 2013 19:20 schreef beautifulxx het volgende:
[..]
Ja, hoi. Ik ben dus de ex van 'toto', ik heb een ander account op fok en wel eens gepost maar die wachtwoord ben ik kwijt. maar nu las ik dus dat ie me zwart loopt te maken.quote:
Wat is deze?quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:20 schreef beautifulxx het volgende:
[..]
Nou, if it helps, die 2 beide personen waren op dat moment mijn vriendje en ik ben nog nooit vreemdgegaan.quote:
Maar geen monogaam leef.quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:21 schreef Jhali het volgende:
[..]
Nou, if it helps, die 2 beide personen waren op dat moment mijn vriendje en ik ben nog nooit vreemdgegaan.
Hoe weet je dat hij dat is dan?quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:21 schreef beautifulxx het volgende:
[..]
Ja, hoi. Ik ben dus de ex van 'toto', ik heb een ander account op fok en wel eens gepost maar die wachtwoord ben ik kwijt. maar nu las ik dus dat ie me zwart loopt te maken.
hierquote:
kan jou niet dmen. dm mij maar.quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:22 schreef Jhali het volgende:
[..]
Hoe weet je dat hij dat is dan?
DM me zijn woonplaats en voor en achternaam om zeker te weten dat jij zijn ex bent, then we'll talk
Je zat toch niet meer op FOK?quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:20 schreef beautifulxx het volgende:
[..]
Viezerik.quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hier
vertel eens iets over de stengeltepels van TOTO XX
DELENquote:
quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:21 schreef beautifulxx het volgende:
[..]
Ja, hoi. Ik ben dus de ex van 'toto', ik heb een ander account op fok en wel eens gepost maar die wachtwoord ben ik kwijt. maar nu las ik dus dat ie me zwart loopt te maken.
quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:24 schreef Jhali het volgende:
Oh god het is d'r echt
Dit is nog mooier dan mijn ouders die mijn account vonden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:26 schreef Jhali het volgende:
Dat gedoe met dat bloed in de lakens was me wel wat, hé.ja, zijn moeder ging helemaal flippenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
XX
verander life eens in livequote:Op zaterdag 16 november 2013 19:26 schreef beautifulxx het volgende:
wat zegt hij allemaal over mij dan..?
Ik woon een beetje bij hem in de buurt hé, is zijn piemel een beetje de moeite waard of zeg je van nee verspil je tijd maar nietquote:Op zaterdag 16 november 2013 19:26 schreef beautifulxx het volgende:
[..]
ja, zijn moeder ging helemaal flippen
ik heb geen vergelijkingsmateriaalquote:Op zaterdag 16 november 2013 19:26 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ik woon een beetje bij hem in de buurt hé, is zijn piemel een beetje de moeite waard of zeg je van nee verspil je tijd maar niet
Maar je wilde over hem beginnen, vertel maar opquote:Op zaterdag 16 november 2013 19:27 schreef beautifulxx het volgende:
[..]
ik heb geen vergelijkingsmateriaal
quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:26 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ik woon een beetje bij hem in de buurt hé, is zijn piemel een beetje de moeite waard of zeg je van nee verspil je tijd maar niet
wil weten wat hij allemaal over me zegt...quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:27 schreef Jhali het volgende:
[..]
Maar je wilde over hem beginnen, vertel maar op
Nou, we weten dat je niet vies bent van komkommers zullen we maar zeggenquote:Op zaterdag 16 november 2013 19:27 schreef beautifulxx het volgende:
[..]
wil weten wat hij allemaal over me zegt...
Nja wij zijn een beetje zijn ''vrienden'' dus ik denk niet dat iemand van ons die dingen tegen jou gaat zeggenquote:Op zaterdag 16 november 2013 19:27 schreef beautifulxx het volgende:
[..]
wil weten wat hij allemaal over me zegt...
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:27 schreef Toto69 het volgende:
Mijn ex d'r twitterberichtjes lopen lezenwat zag ik daar ooit in.
ha ha.. erg grappig..quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nou, we weten dat je niet vies bent van komkommers zullen we maar zeggen
vrienden...hoezoquote:Op zaterdag 16 november 2013 19:28 schreef Jhali het volgende:
[..]
Nja wij zijn een beetje zijn ''vrienden'' dus ik denk niet dat iemand van ons die dingen tegen jou gaat zeggen
quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Laatste keer was 1 April 2013 met m'n ex hékutwief.
Haha. Wel handig hoor, Sherlock...quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Veel erger maar die durfde ik niet
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 02:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ach boeiend m'n ex is een domme snol. Over 3.5 weken emigreren naar Portugal en daar zijn meiden zat.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:52 schreef Toto69 het volgende:
Mijn ex deed het gewoon doodleuk via telefoon, terwijl ik twee dagen eerder nog gewoon bij d'r was. "Ik durfde niks te zeggen." Rot op joh, zonder iets te laten merken is het pas echt rauw op je dak. Oh, ze leest trouwens wel eens op FOK! kwam ik achter, dus als ze dit leest zou dat tof zijn
tis gwn een eikel..quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:32 schreef Jhali het volgende:
Oke jongens even niet meer doen, vind dit sneu voor Bry
geschrijftquote:Op zaterdag 16 november 2013 19:34 schreef beautifulxx het volgende:
[..]
kijk wat hij allemaal over mij geschrijft heeft omdat ik het uitgemaakt heb...
quote:Op zondag 28 april 2013 21:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mijn ex heeft een bijzondere/mooie naam, maar lijkt me heel wijs die hier niet neer te zetten.
doe normaal, je kent me niet eensquote:Op zaterdag 16 november 2013 19:34 schreef Jhali het volgende:
[..]
geschrijftwauw ik vroeg me inderdaad ook af wat hij in jou zag. jezus zeg
Met zo'n schrijfstijl had hij je mogen lynchen w.m.b.quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:34 schreef beautifulxx het volgende:
[..]
kijk wat hij allemaal over mij geschrijft heeft omdat ik het uitgemaakt heb...
quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:34 schreef beautifulxx het volgende:
[..]
doe normaal, je kent me niet eens
Volgensmij had ie gelijk.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 02:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ach boeiend m'n ex is een domme snol.
lynchen? wat is dat nou weer hahahquote:Op zaterdag 16 november 2013 19:35 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Met zo'n schrijfstijl had hij je mogen lynchen w.m.b.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lynchenquote:Op zaterdag 16 november 2013 19:35 schreef beautifulxx het volgende:
[..]
lynchen? wat is dat nou weer hahah
zeker wel..quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:36 schreef Jhali het volgende:
[..]
Oh nu ben je ineens niet meer boos op hem?
Die willen alleen maar een gat om te vullen.quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:36 schreef beautifulxx het volgende:
maar ik ben niet zo sneu om hier de boel te verpesten... sommige mensen hier zijn wel aardig
heb wel een gat in mn handquote:Op zaterdag 16 november 2013 19:37 schreef bondage het volgende:
[..]
Die willen alleen maar een gat om te vullen.
wat is bondage?quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:37 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik ook. Gelukkig komt er ook veel binnen.
drank is terible...quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
en dan schrijf je geschrijft?
ik heb er nog maar 1 op vanavond, en ik heb er nog maar 1 koud liggen. Rustig avondjequote:
why dont you teach my...quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:40 schreef bondage het volgende:
[..]
Maar niet weten wat lynchen en bondage is...
Oke nu is het een obvious troll hoorquote:Op zaterdag 16 november 2013 19:40 schreef beautifulxx het volgende:
[..]
bier is vies daar laat ik altijd kutscheten van
een wattesquote:Op zaterdag 16 november 2013 19:41 schreef Jhali het volgende:
[..]
Oke nu is het een obvious troll hoor
Dat denk ik ook inderdaad.quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:41 schreef Jhali het volgende:
[..]
Oke nu is het een obvious troll hoor
Ben je wel eens groepsverkracht door een groep FOK!kers?quote:
Nee, jij wel zeker?quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ben je wel eens groepsverkracht door een groep FOK!kers?
Foto van je tietje gestuurd?quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:42 schreef beautifulxx het volgende:
Heb "Jhali" al bewijst dat ik het echt ben
bewijst?quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:42 schreef beautifulxx het volgende:
Heb "Jhali" al bewijst dat ik het echt ben
ik doe alleen aan reverse gangbangquote:
Ik vind bier ook vies, maar uhm... wtf kutscheten?quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:40 schreef beautifulxx het volgende:
[..]
bier is vies daar laat ik altijd kutscheten van
Zeg je nu.quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb er nog maar 1 op vanavond, en ik heb er nog maar 1 koud liggen. Rustig avondje
Ja, ik moet morgen weer sportenquote:Op zaterdag 16 november 2013 19:43 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik vind bier ook vies, maar uhm... wtf kutscheten?![]()
[..]
Zeg je nu.
Mijn ex zit wel écht op FOK! hoor, haar echte account is beautifulx met één x, maar daar zit ze al lang niet meer opquote:
ik moest lachenquote:Op zaterdag 16 november 2013 19:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mijn ex zit wel écht op FOK! hoor, haar echte account is beautifulx met één x, maar daar zit ze al lang niet meer op
sportenquote:Op zaterdag 16 november 2013 19:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja, ik moet morgen weer sporten
Ik vond het al verdacht dat ze niets negatiefs over je zei.quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mijn ex zit wel écht op FOK! hoor, haar echte account is beautifulx met één x, maar daar zit ze al lang niet meer op
damnquote:Op zaterdag 16 november 2013 19:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vond het al verdacht dat ze niets negatiefs over je zei.
Echt héquote:Op zaterdag 16 november 2013 19:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat genaai van iedereen was ook heerlijk
Jij bent ook nep dus.quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:46 schreef bondage het volgende:
Met al die domme spelfouten werd het overigen wel een beetje verdacht...
Iddquote:Op zaterdag 16 november 2013 19:46 schreef Ezell het volgende:
Gaat leuk worden als ze een keer wel serieus komt kijken...
True, true.quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:46 schreef bondage het volgende:
Met al die domme spelfouten werd het overigen wel een beetje verdacht...
IK was degene die iedereen probeerde te laten stoppen okeequote:
Echte vrienden naaien elkaarquote:Op zaterdag 16 november 2013 19:46 schreef Jhali het volgende:
[..]
IK was degene die iedereen probeerde te laten stoppen okee
ZO ZIE JE MAAR WIE JE ECHTE VRIENDEN ZIJN
oiquote:Op zaterdag 16 november 2013 19:47 schreef Jhali het volgende:
Als mijn ex in deze SC kwam hé
Oh, wacht.
quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:49 schreef Jhali het volgende:
[..]
Wauw, goed speurwerk, sherlock. Ik geef je de rest van het weekend vrij.
bobbaquote:Op zaterdag 16 november 2013 19:49 schreef Jhali het volgende:
[..]
Het is godverdomme Habbo Hotel niet.
quote:
quote:
Nee, word hier nogal vaak (GEHEEL ONTERECHT) als slet bestempeld.quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:50 schreef bondage het volgende:
[..]
Klopt. Het was dan ook een grapje![]()
Of mag je daar geen grapjes over maken?
Moet je juist wel doen, dan willen anderen het niet meer en blijven ze er vanaf.quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik spuug er niet in, zullen we maar zeggen
quote:
quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik spuug er niet in, zullen we maar zeggen
Sharing is Caringquote:Op zaterdag 16 november 2013 19:51 schreef Jhali het volgende:
[..]
Moet je juist wel doen, dan willen anderen het niet meer en blijven ze er vanaf.
Sorryquote:Op zaterdag 16 november 2013 19:50 schreef Jhali het volgende:
[..]
Nee, word hier nogal vaak (GEHEEL ONTERECHT) als slet bestempeld.
Last.fm?quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:53 schreef Tchock het volgende:
Godver ik heb mijn 50.000e liedje gemist
Niet, Aldo heeft een 6packquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:55 schreef Jhali het volgende:
[..]
Niet, Aldo heeft een 6packNeen ik koop alleen maar krattenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Moet jij wel als alcoholist.quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Neen ik koop alleen maar kratten
Van die gele met het woord 'bier' erop?quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Neen ik koop alleen maar kratten
Nee ik ben geen pauperquote:Op zaterdag 16 november 2013 19:57 schreef bondage het volgende:
[..]
Van die gele met het woord 'bier' erop?
Dat ben ik nu alquote:
djoek zequote:Op zaterdag 16 november 2013 19:59 schreef badschaap het volgende:
Mijn ouders durven me niet los te laten like wtf.
Mijne durven dat iets te goed, weet niet wat ik daar van moet denkenquote:Op zaterdag 16 november 2013 19:59 schreef badschaap het volgende:
Mijn ouders durven me niet los te laten like wtf.
Dey hate joequote:Op zaterdag 16 november 2013 20:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mijne durven dat iets te goed, weet niet wat ik daar van moet denken
my situation.quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:59 schreef badschaap het volgende:
Mijn ouders moeder durft me niet los te laten, mijn vader wil van me af like wtf.
quote:Op zaterdag 16 november 2013 20:01 schreef badschaap het volgende:
[..]
ik steek ze in de fik. Of ik los ze op in zuur. Ook leukj
Breaking Badquote:Op zaterdag 16 november 2013 20:01 schreef badschaap het volgende:
[..]
ik steek ze in de fik. Of ik los ze op in zuur. Ook leukj
Heel vrolijk gok ik danquote:Op zaterdag 16 november 2013 20:02 schreef Jhali het volgende:
[..]
[..]
die zijn dan waarschijnlijk vrolijk aan t typen op de foks
1 vinger is zelfs al teveelquote:Op zaterdag 16 november 2013 20:04 schreef Jhali het volgende:
[..]
Oh, alsof eentje wél goed was geweest
why?quote:Op zaterdag 16 november 2013 20:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Goooooooooooooooooooooooed! Ik ga hier nooit meer wegquote:Op zaterdag 16 november 2013 20:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
PEANUT![]()
hoe bevalt ROtterdam?
Misschien lijkt het alleen zo.quote:Op zaterdag 16 november 2013 20:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 november 2013 20:10 schreef arachide. het volgende:
[..]
Goooooooooooooooooooooooed! Ik ga hier nooit meer weg
Aan z'n trui van gister te zien welquote:Op zaterdag 16 november 2013 20:11 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ben je nog veel op de campus te vinden?
Rotterdamquote:Op zaterdag 16 november 2013 20:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
PEANUT![]()
hoe bevalt ROtterdam?
Nee bijna nooitquote:Op zaterdag 16 november 2013 20:11 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ben je nog veel op de campus te vinden?
Vaker dan ik. Als ik ga, is het om met studiegenoten een kop koffie te drinken.quote:Op zaterdag 16 november 2013 20:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee bijna nooit![]()
2 december weer
en dan ga je naar de uni?quote:Op zaterdag 16 november 2013 20:13 schreef Muto het volgende:
[..]
Vaker dan ik. Als ik ga, is het om met studiegenoten een kop koffie te drinken.
Ja, om vervolgens te proberen daar te blijven werken aan mijn scriptie.quote:
Zegt niks. Doen ze bij mij ook niet. En mijn moeder vindt het na een jaar nog steeds niet zo leuk dat ik op kamers zit.quote:Op zaterdag 16 november 2013 20:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bellen niet als ik er niet om vraag, bijvoorbeeld
nou, chop chopquote:Op zaterdag 16 november 2013 20:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dan moet ik naar boven, want woonkamer.
Ik heb vanavond cam.quote:Op zaterdag 16 november 2013 20:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dan moet ik naar boven, want woonkamer.
wie is eekhoorn?quote:Op zaterdag 16 november 2013 20:19 schreef Jhali het volgende:
[..]
Dan zwaaien ik en eekhoorn naar je.
Oh echt? Dat is precies mijn vrije dagquote:Op zaterdag 16 november 2013 20:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee bijna nooit![]()
2 december weer
Balenquote:Op zaterdag 16 november 2013 20:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bellen niet als ik er niet om vraag, bijvoorbeeld
Dan heb ik tentamenquote:Op zaterdag 16 november 2013 20:23 schreef arachide. het volgende:
[..]
Oh echt? Dat is precies mijn vrije dag
[..]
Balen
Weet je hoe vaak ik thuis ben geweest sinds ik uit huis ben? 2 keer.
Ja, weet nietquote:
Oke maar jouw thuis was ietsje anders dan dat van mij.quote:Weet je hoe vaak ik thuis ben geweest sinds ik uit huis ben? 2 keer.
Ik waardeer het ook, maar ik heb dan ook wel veel contact met mijn moeder. Eerste belde ze iedere dag, maar dat is voorbij.quote:Op zaterdag 16 november 2013 20:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, weet nietHet hoeft van mij niet dagelijks maar elke week even kijken hoe het gaat en vertellen over thuis vind ik altijd wel fijn
[..]
Oke maar jouw thuis was ietsje anders dan dat van mij.
Nee man. Deprimerende zaterdag.quote:
is onzinquote:Op zaterdag 16 november 2013 20:42 schreef Muto het volgende:
Drie keer binnen korte tijd een ban = permban.
kloptquote:
Ja, inderdaad.quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:47 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hoi Stu!Rustig hier!
Alles goed met je?
Mooi, hier ook wel.quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, inderdaad.
Wel okay thanks, met jou?
Daar is het weekend voor. Lekker genieten dusquote:Op zaterdag 16 november 2013 21:48 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Mooi, hier ook wel.![]()
Lekker aan het niksen.
Ja, mag niet klagen thanks, yourselfquote:
I know, maar ik voel me altijd een beetje schuldig.quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar is het weekend voor. Lekker genieten dus
Apfelschenquote:Op zaterdag 16 november 2013 21:55 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
I know, maar ik voel me altijd een beetje schuldig.![]()
Ook wel oké.quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, mag niet klagen thanks, yourself
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |