abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128830764
Deze week na weken malen besloten dat mijn relatie (> 1,5 jaar) niet meer gezond is, dus dat het beter is ermee te gaan stoppen. Maar is dat wel zo? Van die vraag krijg ik inmiddels een steeds grotere steen in mijn buik gevoel.

Ik kijk er niet meer naar uit hem te zien, als ik hem zie word ik er niet blij van, ik irriteer me aan de meest onbenullige dingen, als hij mij aandacht geef op de relatie manier word ik daar - enorm - chagrijnig van. Ook nog een aantal redenen qua toekomstplanning met hem, inmiddels richt ik me meer op een toekomst die vooral gericht is op mezelf. Genoeg redenen dus om ermee te stoppen, zou je denken. Mijn vriend merkt dit natuurlijk ook allemaal aan mij, maar ik krijg het gewoon nog niet eruit om te zeggen hoe en wat.

Waarom is dit altijd zo moeilijk? Zijn er meerdere mensen die ervaring hebben met het probleem de knoop door te hakken terwijl je eigenlijk weet dat het beter is de relatie te verbreken?

Iemand tips om tot het besluit te komen dat het ECHT beter is en dat je geen twijfels meer hoeft te hebben?

O, ik ben nieuw op dit forum, kan ik me nog ergens voorstellen? :)
pi_128830864
emigreren
pi_128830900
Je bent nog niet zeker van je zaak. De relatie beëindigen kan altijd nog. Wellicht kun je met je vriend concreet bespreken welk gedrag voor jou vervelend is en hoe je dat ervaart. Als hij jou écht respecteert en graag de relatie wil voortzetten, zal hij moeite doen om zich aan te passen.
pi_128830994
Is al gebeurd eind vorig jaar en heeft niks opgeleverd. Hij heeft ook het idee dat hij dan overal op moet gaan letten, dus begrijpelijk dat het dan gewoon niet lukt.

Inmiddels al die maanden al aan het emmeren.
pi_128830996
Heb je al iets hiervan met je vriend gedeeld? Niet zo leuk als dit rauw op zijn dak valt. Als je het eerst bespreekt wordt het daarna makkelijker.

En het klopt dat het niet makkelijk is dit bespreekbaar te maken, maar dat hoort er nu eenmaal bij.
pi_128831041
quote:
5s.gif Op donderdag 11 juli 2013 12:22 schreef bokvansteen het volgende:
Ik kijk er niet meer naar uit hem te zien, als ik hem zie word ik er niet blij van, ik irriteer me aan de meest onbenullige dingen, als hij mij aandacht geef op de relatie manier word ik daar - enorm - chagrijnig van.
Nog even volhouden en hij dumpt jou gewoon. :)
  donderdag 11 juli 2013 @ 12:32:05 #7
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_128831065
Wat wil je mij vertellen schatje?
Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
pi_128831066
Praat je wel met je vriend? Zoals ik het nu lees zou het als een totale verrassing overkomen bij hem, terwijl het - gezien het een tijdje speelt - iets is waar hij begrip voor zou kunnen hebben (en zou het dus minder moeilijk moeten zijn om het te bespreken/vertellen).
  donderdag 11 juli 2013 @ 12:32:13 #9
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_128831068
Wat zijn de voordelen als je nog bij hem zou blijven? Wat is er nog leuk aan hem? .. maar zoals ik het lees zit er niet veel fut meer in.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_128831086
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 12:29 schreef bokvansteen het volgende:
Is al gebeurd eind vorig jaar en heeft niks opgeleverd. Hij heeft ook het idee dat hij dan overal op moet gaan letten, dus begrijpelijk dat het dan gewoon niet lukt.

Oh.

Nou ja, dan is het even doorbijten en knopen doorhakken. Als het gevoel er niet meer is, is het er niet meer.
  donderdag 11 juli 2013 @ 12:33:59 #11
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_128831105
Tja, uitmaken is nooit makkelijk. Maar wat je ook doet, als je het uitmaakt maak het dan wel op een manier uit dat hij zich realiseert dat het nooit en te nimmer ooit nog eens goed zou kunnen komen. Het is altijd makkelijker op het moment om de gedumpte het (al dan niet vage) idee te geven dat het misschien ooit nog wel eens goed komt maar uiteindelijk verlengt dat alleen maar de verwerkingsperiode van degene die gedumpt wordt.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_128831187
quote:
10s.gif Op donderdag 11 juli 2013 12:31 schreef Murdera het volgende:

[..]

Nog even volhouden en hij dumpt jou gewoon. :)
Dat zal geen ramp zijn :X
pi_128831244
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 12:37 schreef bokvansteen het volgende:

Maar het is wel een beetje laf en de weg van de minste weerstand. Ik begrijp wel dat dat voor jou makkelijker is. Is er ook een kans dat dat gebeurt?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 11 juli 2013 @ 12:40:44 #14
189978 controlaltdelete
pi_128831271
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 12:37 schreef bokvansteen het volgende:

[..]

Wel slap als je het zo zou aanpakken maar het zegt wel duidelijk dat je er geen zin meer in hebt. Gewoon uitmaken dus zo moeilijk is dat niet eens. Duidelijk zijn dat je er geen zin meer in hebt, geen contact meer met hem wil en je verder gaat met je eigen leven. Zal voor hem niet leuk zijn maar so be it, c'est la vie en tis het einde van de wereld niet. Blijven leuren is alleen maar lulliger voor die vent.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_128831292
Even voor de duidelijkheid: eind vorig jaar heb ik deze gevoelens ter sprake gebracht, toen hebben we besloten een break te nemen zodat ik erachter kon komen of ik hem miste en blabla.

Hij bleef mij pushen en contacten zodat er eigenlijk geen rust kwam, wat ik op zich logisch vond want hij wilde weten waar hij aan toe was. Mijn twijfel kwam toen wel rauw op zijn dak vallen, dus hij wist zich ook geen raad in hoe ermee om te gaan. Nu heb ik het idee dat we gewoon te snel hebben besloten er toch mee door te gaan, met het bekende verhaaltje: de eerste 2 maanden ging het weer super en daarna kakte het weer in en nu zit ik inmiddels op mijn dieptepunt.

Maar toch blijft het moeilijk.
pi_128831293
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 12:29 schreef bokvansteen het volgende:

Dus je hebt het al aangegeven toen jullie een half jaar hadden? Als die ergenissen er toen al waren heb je het nog lang volgehouden. Zonde van jouw, en zijn, tijd.
pi_128831313
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 12:41 schreef bokvansteen het volgende:
Even voor de duidelijkheid: eind vorig jaar heb ik deze gevoelens ter sprake gebracht, toen hebben we besloten een break te nemen zodat ik erachter kon komen of ik hem miste en blabla.

Hij bleef mij pushen en contacten zodat er eigenlijk geen rust kwam, wat ik op zich logisch vond want hij wilde weten waar hij aan toe was. Mijn twijfel kwam toen wel rauw op zijn dak vallen, dus hij wist zich ook geen raad in hoe ermee om te gaan. Nu heb ik het idee dat we gewoon te snel hebben besloten er toch mee door te gaan, met het bekende verhaaltje: de eerste 2 maanden ging het weer super en daarna kakte het weer in en nu zit ik inmiddels op mijn dieptepunt.

Het is wel duidelijk wat je moet doen. Een break betekent sowieso vaak het einde, bij jullie komt het alleen een stuk later.
pi_128831318
Nee Strawberry, toen waren we al een jaar samen. We zitten nu nog net niet op de 2 jaar.
pi_128831319
Pak een friendszoner die je tijdelijk wat aandacht geeft als het over is ^O^
pi_128831325
Tja, geen redden meer aan dus. Gewoon eerlijk zeggen dat het ook na de tweede keer niks oplevert en driemaal in dit geval geen scheepsrecht is.

En volgens mij moet hier wel ergens een voorsteltopic zijn :P
pi_128831396
Ik heb bij mijn eerste lange relatie ook heel lang gewacht voor ik de knoop doorhakte en hoopte stiekem ook dat hij het zou beëindigen. Dat gebeurde dus niet. Toen, zonder planning of wat dan ook, plots gewoon gezegd dat het over was. En dat had ik 10 minuten daarvoor niet bedacht.

en toen ik eenmaal in mijn eigen huisje zat heb ik de eerste avond ongelofelijk zitten janken - van opluchting
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_128831416
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 12:42 schreef bokvansteen het volgende:
Nee Strawberry, toen waren we al een jaar samen. We zitten nu nog net niet op de 2 jaar.
Okay. Maar als de twijfels nu al zo groot zijn en het eerder al niet heeft geholpen om die ter sprake te brengen, denk je dan echt dat het er over een paar jaar beter voor staat? Met de tijd worden de problemen in mijn ervaring alleen maar groter. De eerste twee jaar zouden een roze wolk moeten zijn in vergelijking met latere jaren.

En zoals vaak, de vraag stellen is hem beantwoorden. Denk dat je vooral wat extra bevestiging zoekt dat het goed is om het uit te maken, maar eigenlijk weet je zelf al dat het daar hoe dan ook op gaat uitdraaien. :) Succes.
pi_128831462
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 12:41 schreef bokvansteen het volgende:
Wat dan precies? Als er nou nog een beetje gevoel in zat, of als ik het idee had dat je hem - hoe klein dan ook - zag zitten, zou ik het begrijpen. Maar van wat ik lees is het bij jou al einde relatie, al een tijdje al. Je hebt allang al afstand van hem genomen.

Wat is er dus moeilijk aan?
pi_128831468
Eigenlijk meer tips voor het doorhakken van de knoop
pi_128831483
Ik was bij mijn eerste lange relatie overigens de tegenpartij in een zelfde soort verhaal.
Ik merkte al een paar weken dat er iets was, ik kon niets meer goed doen, rust, lief doen, leuke dingen doen, niets hielp.
Ik werd afgekat, genegeerd en kut behandeld.
Uiteindelijk heeft ze het dan toch durven zeggen, maar wat een klote periode was dat.
pi_128831502
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 12:49 schreef zarGon het volgende:

[..]

Wat dan precies? Als er nou nog een beetje gevoel in zat, of als ik het idee had dat je hem - hoe klein dan ook - zag zitten, zou ik het begrijpen. Maar van wat ik lees is het bij jou al einde relatie, al een tijdje al. Je hebt allang al afstand van hem genomen.

Wat is er dus moeilijk aan?
Het idee de ander pijn te doen en hoe ik goed kan uitleggen zonder dat hij mijn woorden verkeerd begrijpt. Daar heeft hij vaker last van.
pi_128831539
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juli 2013 12:51 schreef bokvansteen het volgende:

[..]

Het idee de ander pijn te doen en hoe ik goed kan uitleggen zonder dat hij mijn woorden verkeerd begrijpt. Daar heeft hij vaker last van.
Het gaat sowieso pijn doen en dat is moeilijk, maar uitstellen maakt het er niet beter op voor hem.
pi_128831543
Mijn ex deed het gewoon doodleuk via telefoon, terwijl ik twee dagen eerder nog gewoon bij d'r was. "Ik durfde niks te zeggen." Rot op joh :'), zonder iets te laten merken is het pas echt rauw op je dak. Oh, ze leest trouwens wel eens op FOK! kwam ik achter, dus als ze dit leest zou dat tof zijn :Y
  donderdag 11 juli 2013 @ 12:53:30 #29
189978 controlaltdelete
pi_128831563
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 12:49 schreef bokvansteen het volgende:
Gewoon doen wat is er nou zo lastig aan? Of denk je nou werkelijk dat deze relatie voor de rest van je leven is? Hebben jullie een koophuis misschien dan kan ik me de twijfel nog voorstellen maar dan nog zou ik het uitmaken.
pi_128831567
quote:

Waarom is dit altijd zo moeilijk? Zijn er meerdere mensen die ervaring hebben met het probleem de knoop door te hakken terwijl je eigenlijk weet dat het beter is de relatie te verbreken?
Het is zo moeilijk omdat er geen enkele garantie is dat een andere relatie beter zal zijn. Het is moeilijk om een goede relatie op te bouwen, en 'gevoel' is er maar een klein deel van. Een relatie is niet iets dat zomaar ontstaat en blijft leven als je er passief mee omgaat.

Weet je wel zeker dat je met een ander niet hetzelfde gaat krijgen?

De enige reden die ik zie om een relatie te beeindigen is als je hem gestart bent zonder dat je wist waar je aan begon, en dat je inmiddels iets geleerd hebt. Heb jij geleerd van deze relatie?

Als je niet eerlijk tegen jezelf kan zeggen dat je er iets van geleerd hebt, dan zal je volgende relatie niet beter gaan, en heb je je huidige relatie vergooid vanwege een gevoel. Weet je wel zeker dat je je huidige relatie niet genoeg waard vind om er voor te vechten? Een volgende relatie zul je ook voor moeten vechten.
pi_128831579
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juli 2013 12:51 schreef bokvansteen het volgende:

[..]

Het idee de ander pijn te doen
Als je nu niet ingrijpt doe je jezelf pijn. En uiteindelijk ontsnap je er niet aan om hem ook pijn te doen. Pijn hoort er nou eenmaal bij.

quote:
en hoe ik goed kan uitleggen zonder dat hij mijn woorden verkeerd begrijpt. Daar heeft hij vaker last van.
Wees duidelijk, vertel het vanuit jouw kant. Dus 'ik dit, ik dat, ik zus', in plaats van smijten met verwijten (jij dit, jij zus, jij zo). Volgens mij is het helder waarom jij niet verder wil en kun je dat zo opsommen.
  donderdag 11 juli 2013 @ 12:55:02 #32
262 Re
Kiss & Swallow
pi_128831612
prima jezelf voor de gek te houden en een geveinste steen in je buik te laten groeien
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  donderdag 11 juli 2013 @ 12:56:12 #33
189978 controlaltdelete
pi_128831648
Ik snap dat niet hoor. Je zegt: ik heb er geen zin meer in, niet meer in jou en in seks met jou, ik zie er geen toekomst meer in, ik vind je niet meer aantrekkelijk en ik wil liever alleen dingen gaan doen. Ik weet zeker dat ie het dan wel snapt.
pi_128831810
Toen ik het uitmaakte was juist de sex eigenlijk altijd nog steeds geweldig en was er ook wel een toekomst. Volgens mij is dat verschillend.
pi_128831815
Het is niet mijn eerste relatie, heb meerdere relaties van +2 jaar gehad. Toch vond ik het altijd moeilijk het besluit te nemen en ook altijd ben ik degene die hier last van heeft. Ben zelf nog nooit gedumpt.

Mijn besluit staat vast, nu is het voor hem het meest eerlijk het zo snel mogelijk te vertellen.

Ik ga ervan uit dat ik ook wel een relatie tref waar ook ik voor wil blijven knokken en waarbij ik niet al na een jaar zulke problemen krijg die langer aan blijven modderen dan nodig is.

[ Bericht 0% gewijzigd door bokvansteen op 11-07-2013 13:04:22 (typo) ]
  donderdag 11 juli 2013 @ 13:03:31 #36
367642 Jackie-Treehorn
treats objects like women
pi_128831838
quote:
1. Wees eerlijk

2. Blijf dicht bij jezelf (Dus niet: Maar jij doet dit, en zus en zo.) Mijn gevoel is... dus ik heb besloten dat...

3. Hou het kort, en bondig, vertel niet dat je het niet meer ziet zitten (dit laat nl. ruimte voor overleg of weer allerlei dingen "proberen"), maar vertel dat je het wil uitmaken. Punt. Geef aan waarom, maar verval niet teveel in allerlei voorbeelden.

4. Ga weg. Je kunt op dat moment aangeven wat jij besloten hebt en waarom, maar verder heeft het op dat moment toch geen zin om daar heel uitgebreid met elkaar over te gaan zitten praten. Hij zal uitleg willen, het willen begrijpen, willen vasthouden aan wat is enz. enz. maar dat heeft op dat moment geen zin. Hoe rottig dat ook is.
Refill?
-Does the Pope shit in the woods?
  donderdag 11 juli 2013 @ 13:04:02 #37
189978 controlaltdelete
pi_128831857
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 13:02 schreef bokvansteen het volgende:
Het is niet mijn eerste relatie, heb meerdere relaties van +2 jaar gehad. Toch vond ik het altijd moeilijk het beslsuit te nemen en ook altijd ben ik degene die hier last van heeft. Ben zelf nog nooit gedumpt.

Mijn besluit staat vast, nu is het voor hem het meest eerlijk het zo snel mogelijk te vertellen.

Ik ga ervan uit dat ik ook wel een relatie tref waar ook ik voor wil blijven knokken en waarbij ik niet al na een jaar zulke problemen krijg die langer aan blijven modderen dan nodig is.
Of blijf eens een poosje alleen, is misschien eens beter voor je?
  donderdag 11 juli 2013 @ 13:05:04 #38
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_128831887
quote:
3s.gif Op donderdag 11 juli 2013 13:03 schreef Jackie-Treehorn het volgende:

[..]

1. Wees eerlijk

2. Blijf dicht bij jezelf (Dus niet: Maar jij doet dit, en zus en zo.) Mijn gevoel is... dus ik heb besloten dat...

3. Hou het kort, en bondig, vertel niet dat je het niet meer ziet zitten (dit laat nl. ruimte voor overleg of weer allerlei dingen "proberen"), maar vertel dat je het wil uitmaken. Punt. Geef aan waarom, maar verval niet teveel in allerlei voorbeelden.

4. Ga weg. Je kunt op dat moment aangeven wat jij besloten hebt en waarom, maar verder heeft het op dat moment toch geen zin om daar heel uitgebreid met elkaar over te gaan zitten praten. Hij zal uitleg willen, het willen begrijpen, willen vasthouden aan wat is enz. enz. maar dat heeft op dat moment geen zin. Hoe rottig dat ook is.
Dit.
Vrijheid
  donderdag 11 juli 2013 @ 13:06:14 #39
367642 Jackie-Treehorn
treats objects like women
pi_128831922
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 13:04 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Of blijf eens een poosje alleen, is misschien eens beter voor je?
Tsja... ik weet niet hoe oud TS is. Een beetje zelfreflectie na een relatie is nooit verkeerd. Er is nu een paar keer iets misgegaan. Als je heel eerlijk tegen jezelf bent, kun je dan overeenkomsten vaststellen, wat zijn die overeenkomsten, waardoor komt dat enz.
Refill?
-Does the Pope shit in the woods?
pi_128832009
Ben 23 ;-) ben voor deze relatie 1 jaar alleen geweest en vanaf mn 15e alleen maar gezeik. Alleen zijn zou even geen overbodige luxe zijn haha.

Gelukkig heb ik mijn eigen huis, hij woont nog thuis en is bijna 30.
pi_128832045
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 13:08 schreef bokvansteen het volgende:
Ben 23 ;-) ben voor deze relatie 1 jaar alleen geweest en vanaf mn 15e alleen maar gezeik. Alleen zijn zou even geen overbodige luxe zijn haha.

Gelukkig heb ik mijn eigen huis, hij woont nog thuis en is bijna 30.
Zo volwassen joh, maak het nou maar gewoon uit.
pi_128832159
Jahaaa, Murdera.

Dat zei ik net toch al, mijn besluit staat vast ;)
pi_128832178
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 13:13 schreef bokvansteen het volgende:
Jahaaa, Murdera.

Dat zei ik net toch al, mijn besluit staat vast ;)
Hoef je hem hier niet verder af te zeiken om zijn woonsituatie hoor. :')
pi_128832238
quote:
15s.gif Op donderdag 11 juli 2013 13:09 schreef Murdera het volgende:

[..]

Zo volwassen joh, maak het nou maar gewoon uit.
Dat is toch geen reden om het uit te maken :')
pi_128832258
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 13:15 schreef Deckard het volgende:

[..]

Dat is toch geen reden om het uit te maken :')
nee, maar haar besluit staat al lang vast, alleen moet ze dat dan maar gaan doen ipv hem hier nog even belachelijk maken omdat hij nog thuis woont. :')
pi_128832260
O.. dacht dat ik gewoon reageerde op de vraag of wij samen een koophuis hadden of iets dergelijks..
pi_128832288
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 13:16 schreef bokvansteen het volgende:
O.. dacht dat ik gewoon reageerde op de vraag of wij samen een koophuis hadden of iets dergelijks..
Dan moet je leren quoten.
  Official ESF Kreviewer donderdag 11 juli 2013 @ 13:20:04 #48
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_128832346
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 12:46 schreef Isabeau het volgende:
en toen ik eenmaal in mijn eigen huisje zat heb ik de eerste avond ongelofelijk zitten janken - van opluchting
Dat heb ik ook een keer gehad. Paar maanden te lang met iemand rondgehangen en toen ik eindelijk de knoop doorhakte en in de auto stapte heb ik knetterhard gejuicht. 8-). Zelden zo blij geweest als toen.

Het voelde ongeveer zo:

pi_128832407
quote:
10s.gif Op donderdag 11 juli 2013 13:20 schreef Kreator het volgende:

[..]

Dat heb ik ook een keer gehad. Paar maanden te lang met iemand rondgehangen en toen ik eindelijk de knoop doorhakte en in de auto stapte heb ik knetterhard gejuicht. 8-). Zelden zo blij geweest als toen.

Het voelde ongeveer zo:

[ afbeelding ]
Waarom?
Ik voelde me er altijd wel kut bij. Het is toch iets waarvan je echt wilde dat het iets zou worden. Waar je tijd in moeite hebt gestopt, waar je hoop voor had. Anders ga je geen relatie aan lijkt me?
pi_128832445
Komt goed Murdera. Niet zo streng meteen, ik ben net nieuw!
  Official ESF Kreviewer donderdag 11 juli 2013 @ 13:23:04 #51
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_128832473
quote:
5s.gif Op donderdag 11 juli 2013 13:21 schreef Murdera het volgende:

[..]

Waarom?
Ik voelde me er altijd wel kut bij. Het is toch iets waarvan je echt wilde dat het iets zou worden. Waar je tijd in moeite hebt gestopt, waar je hoop voor had. Anders ga je geen relatie aan lijkt me?
Omdat ik na heel kort al besefte dat dit em niet ging worden en ik aan bleef modderen. Ze bleek een psycho te zijn (mijn portomonnee doorzoeken om te kijken of er foto's van mijn 'andere relatie' (die ik niet had) in zat enzo). Dat was dus gewoon een opluchting. Dat heb je soms. Niet alle relaties zijn áltijd maar met de ware.
Je voelt je wel kut voor de ander, maar de opluchting dat je eindelijk hebt doorgepakt is soms groot.
pi_128832479
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 13:22 schreef bokvansteen het volgende:
Komt goed Murdera. Niet zo streng meteen, ik ben net nieuw!
Je verwacht toch niet dat iemand met een nickname als de mijne rustig en meelevend is tegen noobs he? :P
pi_128832504
quote:
7s.gif Op donderdag 11 juli 2013 13:23 schreef Kreator het volgende:

[..]

Omdat ik na heel kort al besefte dat dit em niet ging worden en ik aan bleef modderen. Ze bleek een psycho te zijn (mijn portomonnee doorzoeken om te kijken of er foto's van mijn 'andere relatie' (die ik niet had) in zat enzo). Dat was dus gewoon een opluchting. Dat heb je soms. Niet alle relaties zijn áltijd maar met de ware.
Hm ja, maar ook relaties die feitelijk echt gewoon kut waren, waar ik me echt slecht behandeld voelde, dan nog vond ik het naar.
Misschien ben ik nog wat naïef. :P
pi_128832532
Ik heb wekenlang slapeloze nachten gehad voordat ik de knoop had doorgehakt. Telkens maar weer uitgesteld en uitgesteld omdat ik het niet durfde en eigenlijk niet wilde. Het was ook niet dat ik niet meer van hem hield, eerder het tegenovergestelde, heel veel juist nog. En probeer het dan maar eens uit te maken.

Toen nam hij ineens geen contact meer met mij op en dat was de druppel om mij die beslissing te laten maken en toen weer uitgesteld, uitgesteld en een dag voor zijn verjaardag voelde de druk zo hoog om hem de waarheid te vertellen dat ik het dus net voor zijn verjaardag heb uitgemaakt.

Mijn tip voor als je er heel erg mee zit: zoek iemand op die je vertrouwd en gooi alles eruit en jank je leeg. Dat scheelt al een hoop.

Ik heb het op 17 mei uitgemaakt dit jaar en nog steeds heb ik er last van.

Weet niet of je dit soort ervaringen wilde horen, maar sterkte met je keuze!
pi_128833189
Slotje mag wel nu

[ Bericht % gewijzigd door Re op 16-07-2013 09:30:09 ]
  Official ESF Kreviewer donderdag 11 juli 2013 @ 13:44:27 #56
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_128833270
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 13:42 schreef bokvansteen het volgende:
Slotje mag wel nu
Bedankt. We kunnen hem ook openlaten.
Dat je nog even laat weten hoe het afloopt enzo. Zo rollen we op fok.
pi_128833345
Tuurlijk!
pi_128833378
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 13:46 schreef bokvansteen het volgende:
Tuurlijk!
Wanneer is het moment supreme?
pi_128833543
Ligt eraan wanneer hij tijd heeft bij hem thuis. Morgen of anders zaterdag, ga ik vanuit. }:|
pi_128838968
TVP voor een eventueel leermoment... :)
Oost west, mij best.
  donderdag 11 juli 2013 @ 17:00:57 #61
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_128840529
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 13:46 schreef bokvansteen het volgende:
Tuurlijk!
Het liefst met een filmpje maar een fotoreportage mag ook.
Vrijheid
  donderdag 11 juli 2013 @ 17:05:21 #62
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_128840686
Hoe eerder, hoe beter. Vooral voor hem, want jij lijkt er allang klaar mee te zijn :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_128841677
quote:
14s.gif Op donderdag 11 juli 2013 17:00 schreef jogy het volgende:

[..]

Het liefst met een filmpje maar een fotoreportage mag ook.
Ik zal een docu maker meenemen ;)
pi_128841718
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 17:05 schreef SonicVolcano het volgende:
Hoe eerder, hoe beter. Vooral voor hem, want jij lijkt er allang klaar mee te zijn :)
Ja. Maar wil het wel perse bij hem thuis doen (liefst zonder meeluisterende ouders) en niet op een andere plek.
  donderdag 11 juli 2013 @ 18:48:51 #65
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_128843442
Je kunt het prima motiveren, afgaande op je verhaal. Je hebt het geprobeerd na de break maar het was er niet meer, klaar. Misschien ietsje anders brengen maar ik vermoed maar zo dat het niet helemaal als een verrassing zal komen voor hem. Ga vooral niet allemaal redenen aanvoeren waarom, hou het kort. Hij zal vast meer willen dan dat maar dat kan altijd later nog een keertje, als de gemoederen wat bedaard zijn. Het beste wat je kunt doen is hem daarna met rust laten. Je zult zelf ook nog wel wat moeten verwerken, al is dat anders.
pi_128843744
Als je hier echt mee zat dan vind ik dat je wel heel luchtig hiermee omgaat alsof het je niks interesseert, dus je probleem snap ik eigenlijk niet.
pi_128844959
quote:
Ga bij hem langs en vertel het hem? Ik heb geen idee hoe oud je bent, maar je kunt geen engeltje inhuren om het hem in zijn oor te fluisteren.
pi_128849494
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 19:00 schreef Amberly-Fay-Mindy het volgende:
Als je hier echt mee zat dan vind ik dat je wel heel luchtig hiermee omgaat alsof het je niks interesseert, dus je probleem snap ik eigenlijk niet.
Ik heb niet echt zin om een nog ergere huilie te spelen op een forum. Het is nou eenmaal zo, en er zit wel wat meer gevoel achter dan het hier over komt.
pi_128996346
Update: we hebben meerdere gesprekken gehad en het 'gewoon' bepraat, maar op een of andere manier kunnen we het beide niet over ons hart verkrijgen te zeggen dat het beter is uit elkaar te gaan.

Waarschijnlijk moet er gewoon wat tijd overheen gaan zodat we er beide achter komen of het nu wel of niet werkt.
pi_128996396
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 08:46 schreef bokvansteen het volgende:
Update: we hebben meerdere gesprekken gehad en het 'gewoon' bepraat, maar op een of andere manier kunnen we het beide niet over ons hart verkrijgen te zeggen dat het beter is uit elkaar te gaan.

Waarschijnlijk moet er gewoon wat tijd overheen gaan zodat we er beide achter komen of het nu wel of niet werkt.
Het werkt toch niet? Je wordt niet warm of koud van hem. Lijkt me dat jullie nogal vastklampen aan dat wat gemakkelijk en bekend is.
pi_128996420
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 08:46 schreef bokvansteen het volgende:

Het kan dus niet goedschiks, dan maak je maar klaar voor de drama en ellende..
pi_128996441
Over een maand of twee doet het nog meer zeer.
pi_128996796
Ik heb alles besproken wat op mijn hart ligt, het is ook ter sprake gekomen dat het misschien beter is ermee te stoppen.

Wat mijn vriend ook nog zei: probeer je iedere keer over die drempel te zetten, dat je het gewoon maar doet ookal geeft je gevoel aan dat je er eigenlijk geen behoefte of zin in hebt. Voor mijn gevoel doe ik dat ook al maanden (ook aangegeven) dus of dat werkt betwijfel ik. Ik wil er wel steeds extra aandacht aan besteden, maar mezelf niet uitputten door er continu energie in te stoppen terwijl het in een negatieve spiraal blijft zitten.

Ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan dat ik het niet uitgesproken krijg, dat ik zo twijfel, dat ik gewoon niet weet wat ik echt wil! Verschrikkelijk, wordt zo moe van mezelf :(
pi_128996878
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 09:17 schreef bokvansteen het volgende:
Ik heb alles besproken wat op mijn hart ligt, het is ook ter sprake gekomen dat het misschien beter is ermee te stoppen.

Wat mijn vriend ook nog zei: probeer je iedere keer over die drempel te zetten, dat je het gewoon maar doet ookal geeft je gevoel aan dat je er eigenlijk geen behoefte of zin in hebt.
Wat is dat dan voor een opmerking van hem :') ?

Jij wilt duidelijk maken dat het voorbij is voor jou en hij zegt dat je je er maar overheen moet zetten? En je doet het ook nog :|W
  dinsdag 16 juli 2013 @ 09:22:45 #75
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_128996897
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 09:21 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Wat is dat dan voor een opmerking van hem :') ?

Jij wilt duidelijk maken dat het voorbij is voor jou en hij zegt dat je je er maar overheen moet zetten? En je doet het ook nog :|W
Heel vreemd ja. Lees ook nergens dat hij zelf enige input gaat geven om wat te veranderen.
pi_128996939
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 09:17 schreef bokvansteen het volgende:

Wat mijn vriend ook nog zei: probeer je iedere keer over die drempel te zetten, dat je het gewoon maar doet ookal geeft je gevoel aan dat je er eigenlijk geen behoefte of zin in hebt. Voor mijn gevoel doe ik dat ook al maanden (ook aangegeven) dus of dat werkt betwijfel ik. Ik wil er wel steeds extra aandacht aan besteden, maar mezelf niet uitputten door er continu energie in te stoppen terwijl het in een negatieve spiraal blijft zitten.

Ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan dat ik het niet uitgesproken krijg, dat ik zo twijfel, dat ik gewoon niet weet wat ik echt wil! Verschrikkelijk, wordt zo moe van mezelf :(
Heb je nou echt niet door dat hij je binnenboord houdt omdat hij er geen punt achter wil zetten? En dat jij maar gewoon gedwee zijn bevelen opvolgt?

Wees eens niet zo'n slappe zak.
  dinsdag 16 juli 2013 @ 09:31:51 #77
262 Re
Kiss & Swallow
pi_128997044
wil je oud en verzuurd worden bij hem?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_128997204
Ik ben hierin een slappe dweil omdat ik nog steeds niet het punt heb bereikt waarop ik denk fuckit ben en helemaal klaar mee! Dit punt had ik bij mijn exen wel, ook helpt het niet mee dat ik in iedere relatie na een jaar een libido van nul had. Ik ga denken dat het een probleem van mezelf is ipv dat het aan 'niet de juiste persoon voor mij' ligt.
pi_128997292
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 09:40 schreef bokvansteen het volgende:
Ik ben hierin een slappe dweil omdat ik nog steeds niet het punt heb bereikt waarop ik denk fuckit ben en helemaal klaar mee! Dit punt had ik bij mijn exen wel, ook helpt het niet mee dat ik in iedere relatie na een jaar een libido van nul had. Ik ga denken dat het een probleem van mezelf is ipv dat het aan 'niet de juiste persoon voor mij' ligt.
Als het al een probleem van jou is, je gaat je eigen problemen niet oplossen door de situatie waarin het probleem zich voordoet in stand te houden.

Iedereen hier zegt dat het beter is om ermee op te houden, misschien zou je dat op een idee moeten brengen? Aan de andere kant, je bent er allerminst zeker van dus al zou je er een punt achter zetten, dikke kans dat je een paar weken later komt melden dat je het toch weer bent gaan proberen omdat hij er op aandrong en jij geen keuzes kunt maken.
pi_128997368
Je moet in ieder geval hem nooit de schuld gaan geven van dat het op dit moment alleen nog maar slechter gaat. Wat doet hij eigenlijk aan die hele relatie?
pi_128997397
Dat wil ik niet nog eens, we zijn al eens uit elkaar geweest met dezelfde issue. Daarom denk ik nu ook dat ik er sindsdien alles al aan gedaan heb, nu is het alleen verder aanmodderen.

Maar omdat we al weer eens bij elkaar zijn gekomen wil ik daar niet weer op uit komen, maar het gewoon eens zeker weten.

Op persoonlijk vlak klikt het prima en is het goed, alleen mijn libido.
  dinsdag 16 juli 2013 @ 09:54:24 #82
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_128997512
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 09:49 schreef bokvansteen het volgende:
Dat wil ik niet nog eens, we zijn al eens uit elkaar geweest met dezelfde issue. Daarom denk ik nu ook dat ik er sindsdien alles al aan gedaan heb, nu is het alleen verder aanmodderen.

Maar omdat we al weer eens bij elkaar zijn gekomen wil ik daar niet weer op uit komen, maar het gewoon eens zeker weten.

Hmm maar heeft hij (karakter, gedrag, acties op dat vlak) daarmee te maken of is dat iets van jezelf (bijvoorbeeld hormonaal)?
pi_128997519
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 09:49 schreef bokvansteen het volgende:

Dus alleen qua sex werkt het niet?
Misschien het feit dat hij bij zijn ouders zit, lijkt mij ook niet erg lustverwekkend? Als je voor de rest wel heel gelukkig met hem bent is er toch iets aan te doen?
pi_128997783
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 09:54 schreef Deckard het volgende:

[..]

Dus alleen qua sex werkt het niet?
Misschien het feit dat hij bij zijn ouders zit, lijkt mij ook niet erg lustverwekkend? Als je voor de rest wel heel gelukkig met hem bent is er toch iets aan te doen?
Aan me zitten, knuffelen, zoenen, sex inderdaad. Gewone het hele intimiteit plaatje. Dat is zo frustrerend als het voor de rest wel prima voelt. Het hoort er gewoon bij alleen lijkt het alsof er na een bepaalde tijd een soort knop wordt ongezet bij mij die zegt: en vanaf nu wordt het gewoon alleen maar leuk en niks meer.
Ik heb al eens aan een sexuoloog gedacht maar het is ook niet zo dat ik nooit zin heb, gewoon niet als ik bij hem ben.

Zijn thuiswonen helpt ook niet mee, ouders altijd in de buurt en perse altijd boven in bed. Dan wordt het zo'n gewoonte en ik voel me weer net een stiekeme puber. Hij vind dit niet erg. Maar inmiddels komt er bij mij thuis ook niks meer van, terwijl we het bij mij gewoon overal en nergens deden (lang geleden)
pi_128997984
Waarom toch door proberen te zetten, heb meerdere malen gelezen dat het niet werkt voor jou en dat je er eigenlijk gewoon mee moet kappen. Niet jezelf weer door een hel van frustraties slepen puur omdat je het niet uit durft te spreken ofzo :')

Ik heb ook een toprelatie gehad anderhalfjaar lang, op een gegeven moment ging het gewoon niet meer. Ballen tonen, uitspreken, de ander nog even huilend z'n zegje laten doen en vertrekken, contact kan dan wel weer na een paar maanden.

Je houd je vriend alleen maar voor de gek nu, in de tijd dat jij hem aan het lijntje houd, had hij ook een andere leuke meid kunnen vinden die meer in 'm ziet misschien.
Ook te boeken voor feestjes en partijen
  dinsdag 16 juli 2013 @ 10:18:02 #86
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_128998013
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 10:06 schreef bokvansteen het volgende:

[..]

Aan me zitten, knuffelen, zoenen, sex inderdaad. Gewone het hele intimiteit plaatje. Dat is zo frustrerend als het voor de rest wel prima voelt. Het hoort er gewoon bij alleen lijkt het alsof er na een bepaalde tijd een soort knop wordt ongezet bij mij die zegt: en vanaf nu wordt het gewoon alleen maar leuk en niks meer.
Ik heb al eens aan een sexuoloog gedacht maar het is ook niet zo dat ik nooit zin heb, gewoon niet als ik bij hem ben.

Zijn thuiswonen helpt ook niet mee, ouders altijd in de buurt en perse altijd boven in bed. Dan wordt het zo'n gewoonte en ik voel me weer net een stiekeme puber. Hij vind dit niet erg. Maar inmiddels komt er bij mij thuis ook niks meer van, terwijl we het bij mij gewoon overal en nergens deden (lang geleden)
Je bovenste alinea komt ook nogal "passief" over. Kan me voorstellen dat het niet echt sexy is om het bij hem thuis te doen maar dat is nou eenmaal wel de realiteit wanneer je bij hem thuis verblijft. Dat het allemaal wel prima is, alleen maar leuk en niets meer daar kan je denk ik zelf het beste iets over zeggen, dat is je eigen gevoel. Het kan prima zijn dat dat met een andere man niet zo gaat maar het kan ook zo zijn dat jij zo werkt, dat zul je toch zelf moeten uitvinden. Je hebt het in je openigspost ook over plannen maken zonder hem, zitten jullie niet gewoon in verschillende levensfases? Dat kan ook botsen of iemand minder aantrekkelijk maken.
pi_128998748
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 10:06 schreef bokvansteen het volgende:

Er is dus totaal geen spanning.

quote:
Neemt hij ergens het initiatief in? Of jij? Klinkt allemaal behoorlijk uitgeblust.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 16 juli 2013 @ 11:07:55 #88
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_128999119
Klinkt alsof het meer een broer voor je is. Dat kan toch niet gezond zijn. :').
Er zijn echt wel relaties waarbij de passie blijft hoor.
pi_128999191
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 10:50 schreef Deckard het volgende:

[..]

Er is dus totaal geen spanning.

[..]

Neemt hij ergens het initiatief in? Of jij? Klinkt allemaal behoorlijk uitgeblust.
Ja hij wel, ik wat minder. Ik zie seks inmiddels meer als een ding wat erbij hoort en dan moet ik me eroverheen zetten en laat ik het maar gebeuren. Eenmaal bezig is het wel leuk hoor en lig ik er ook niet als een zoutzak bij. Alleen de stap er naartoe is zo'n punt van pfff nee hè nu ff niet hoor..
pi_129001023
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 11:07 schreef Kreator het volgende:
Klinkt alsof het meer een broer voor je is. Dat kan toch niet gezond zijn. :').
Er zijn echt wel relaties waarbij de passie blijft hoor.
Ik zei tegen hem dat het op deze manier op een goede vriendschap lijkt en dat ik wel graag de passie hou in een relatie. Zijn antwoord: werk er dan aan.

Stomme is dat ik dat nog lijk te willen proberen ook, ik vind het zonde een voor de rest prima relatie zomaar op te geven.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 16 juli 2013 @ 12:16:38 #91
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_129001169
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 12:12 schreef bokvansteen het volgende:

[..]

Ik zei tegen hem dat het op deze manier op een goede vriendschap lijkt en dat ik wel graag de passie hou in een relatie. Zijn antwoord: werk er dan aan.

Stomme is dat ik dat nog lijk te willen proberen ook, ik vind het zonde een voor de rest prima relatie zomaar op te geven.
Gaat toch niet werken. Been there, done that. Als de chemie weg is zoals jij omschrijft dan komt die niet meer terug. Daar valt weinig aan te werken. Als je 26 jaar getrouwd bent, kinderen hebt en een leven hebt opgebouwd, dan is dat al moeilijk genoeg.
pi_129001248
De chemie is weg, maar tijdens gesprekken hierover voel ik wel degelijk dat ik om hem geef.
Je kunt toch moeilijk stoppen als je wrl van elkaar houdt?
pi_129001428
Ik lees het houden van niet echt in je verhaaltjes.
pi_129001597
Ik twijfel ook of het houden van is of weer bang alleen te zijn.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 16 juli 2013 @ 12:30:21 #95
163650 Greys
pi_129001610
Je zegt nu dat alles verder prima is behalve de intimiteit. Maar uit je openingspost:

quote:
Ik kijk er niet meer naar uit hem te zien, als ik hem zie word ik er niet blij van, ik irriteer me aan de meest onbenullige dingen, als hij mij aandacht geef op de relatie manier word ik daar - enorm - chagrijnig van. Ook nog een aantal redenen qua toekomstplanning met hem
dat klinkt toch alsof er (veel) meer mis is?
Je wordt er niet blij van hem te zien, je kijkt er niet naar uit, je ergert je aan alles van hem. Dat klinkt niet als 'alleen de seks gaat niet zo lekker'.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_129001817
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 12:29 schreef bokvansteen het volgende:
Ik twijfel ook of het houden van is of weer bang alleen te zijn.
Waarin zit precies de angst om alleen te zijn? Wat is de meerwaarde van deze relatie?
pi_129001952
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 12:30 schreef Greys het volgende:
Je zegt nu dat alles verder prima is behalve de intimiteit. Maar uit je openingspost:

[..]

dat klinkt toch alsof er (veel) meer mis is?
Je wordt er niet blij van hem te zien, je kijkt er niet naar uit, je ergert je aan alles van hem. Dat klinkt niet als 'alleen de seks gaat niet zo lekker'.
Klopt. Wat ik daarin zeg is ook zo, maar eenmaal daar voel ik me wel geborgen zeg maar. Ik heb ook het idee dat ik mezelf overal in tegenspreek. Ik word niet voor niets stapelgek van mezelf...
pi_129001989
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 12:12 schreef bokvansteen het volgende:

[..]

Hij geeft dus aan dat het vooral jouw probleem is. Lekker dan.
pi_129002054
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 12:37 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Waarin zit precies de angst om alleen te zijn? Wat is de meerwaarde van deze relatie?
Het alsnog een tijd klote vinden, na de beslissing. Dan weer denken heb ik het wel goed gedaan, had ik er niet nog meer voor moeten werken. Gewoon mijn standaard breakup proces. Daar groei je wel weer overheen daar niet van, maar is gewoon een hele lange tijd van onzekerheid en verdriet.
pi_129002080
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 12:42 schreef Deckard het volgende:

[..]

Jep.
pi_129002190
quote:
15s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 12:44 schreef bokvansteen het volgende:

[..]

Jep.
Ondanks dat 'gesprek', alhoewel ik denk dat het eerder een monoloog is geweest, kan het hem niet echt zo schelen. Weet je wat het probleem gaat worden? Op het moment dat jij een leuk iemand ziet kan je nu niet meer afstappen op de persoon, omdat je nog bij je geborgen maatje zit.

Sex in een relatie is echt belangrijk en als dat na een jaar al uitblust dan is er toch echt iets mis.
pi_129002299
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 12:43 schreef bokvansteen het volgende:

[..]

Het alsnog een tijd klote vinden, na de beslissing. Dan weer denken heb ik het wel goed gedaan, had ik er niet nog meer voor moeten werken. Gewoon mijn standaard breakup proces. Daar groei je wel weer overheen daar niet van, maar is gewoon een hele lange tijd van onzekerheid en verdriet.
Jij kent je eigen situatie het beste. Je hebt aangegeven wat je dwars zit wellicht komt er verandering en pikt hij het op. Anders moet je verstandig zijn en tot de conclusie komen dat hij niet de juiste persoon voor jou is.
pi_129002558
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 12:50 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Jij kent je eigen situatie het beste. Je hebt aangegeven wat je dwars zit wellicht komt er verandering en pikt hij het op. Anders moet je verstandig zijn en tot de conclusie komen dat hij niet de juiste persoon voor jou is.
Ik denk niet dat hij het oppikt, hij kan er ook vrij weinig aan doen dat ik geen behoefte heb aan intimiteit. Meer leuke dingen doen zei hij, maar die doen we genoeg we zitten nooit altijd standaard op de bank ofzo.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 16 juli 2013 @ 13:02:01 #104
163650 Greys
pi_129002687
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 12:42 schreef Deckard het volgende:

[..]

Dat is het toch ook?
Er zijn geen concrete dingen die TS noemt (volgens mij?) die haar vriend kan veranderen om het beter te laten worden. Het ligt volledig bij haar zelf. Hij geeft haar aandacht, ze doen leuke dingen... wat kan hij er aan doen dan dat zij het gevoel niet meer voor hem heeft? :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_129002776
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 13:02 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat is het toch ook?
Er zijn geen concrete dingen die TS noemt (volgens mij?) die haar vriend kan veranderen om het beter te laten worden. Het ligt volledig bij haar zelf. Hij geeft haar aandacht, ze doen leuke dingen... wat kan hij er aan doen dan dat zij het gevoel niet meer voor hem heeft? :)
Waar lees jij dat hij leuke dingen met haar doet? Waar lees jij dat ze voldoende aandacht krijgt?
Het enige wat ik lees is dat hij bij zijn ouders zit. Dat is al een hint dat hij in ieder geval het niet allemaal direct zo nodig vind om eens uit huis te gaan. Ziet er allemaal passief uit.
pi_129002908
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 13:04 schreef Deckard het volgende:

[..]

Waar lees jij dat hij leuke dingen met haar doet? Waar lees jij dat ze voldoende aandacht krijgt?
Het enige wat ik lees is dat hij bij zijn ouders zit. Dat is al een hint dat hij in ieder geval het niet allemaal direct zo nodig vind om eens uit huis te gaan. Ziet er allemaal passief uit.
Hij wil wel uit huis hoor, omdat hij het zat is bij zijn ouders. Wel wil die dan alleen uit huis als we ook gaan samenwonen en ik iedere avond kook, schoonmaak, was en strijk. Dat doet hij nu zelf al niet als zijn moeder niet thuis is. Ik ben niet van plan een tweede mama te zijn dan komt er nog een probleem bij denk ik zo.
  dinsdag 16 juli 2013 @ 13:15:51 #107
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_129003201
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 13:07 schreef bokvansteen het volgende:

[..]

Hij wil wel uit huis hoor, omdat hij het zat is bij zijn ouders. Wel wil die dan alleen uit huis als we ook gaan samenwonen en ik iedere avond kook, schoonmaak, was en strijk. Dat doet hij nu zelf al niet als zijn moeder niet thuis is. Ik ben niet van plan een tweede mama te zijn dan komt er nog een probleem bij denk ik zo.
Ga nou alsjeblieft weg bij hem. Lees gewoon terug hoe je over hem denkt en welke non-toekomst je bij hem ziet. Doe het voor mijn part via de telefoon, mail, facebook bericht of een baksteen met een briefje door het raam.
Vrijheid
pi_129003253
quote:

[..]

Hij wil dus niet uit huis. Hij wil een gemakkelijk leven met zo weinig mogelijk inzet.
  dinsdag 16 juli 2013 @ 13:19:31 #109
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_129003322
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 13:17 schreef Deckard het volgende:

[..]

Hij wil dus niet uit huis. Hij wil een gemakkelijk leven met zo weinig mogelijk inzet.
Genoeg moedergevoelige vrouwen die dat wel leuk/schattig vinden dus dat komt wel goed.
Vrijheid
pi_129003326
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 13:02 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat is het toch ook?
Het enige wat ik me kan bedenken is dat ik wel is heb gevraagd of hij niet is wat meer zijn best kan doen leuker voor de dag te komen. Dus zijn haar is doen ipv niet en eens uit zijn slobberkleding te komen als hij weet dat ik kom. Net zoals in het begin. Ik zorg nog steeds dat ik leuk voor de dag kom bij hem, ik loop ook wel is in mijn joggingbroek maar niet altijd.

Dit deed hij overigens wel, maar alweer vervaagd naar niet.
pi_129003346
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 12:57 schreef bokvansteen het volgende:

[..]

Ik denk niet dat hij het oppikt, hij kan er ook vrij weinig aan doen dat ik geen behoefte heb aan intimiteit. Meer leuke dingen doen zei hij, maar die doen we genoeg we zitten nooit altijd standaard op de bank ofzo.
De intimiteit is al vertrokken uit deze relatie, nu jij nog.
pi_129003387
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 13:19 schreef bokvansteen het volgende:

[..]

Het enige wat ik me kan bedenken is dat ik wel is heb gevraagd of hij niet is wat meer zijn best kan doen leuker voor de dag te komen. Dus zijn haar is doen ipv niet en eens uit zijn slobberkleding te komen als hij weet dat ik kom. Net zoals in het begin. Ik zorg nog steeds dat ik leuk voor de dag kom bij hem, ik loop ook wel is in mijn joggingbroek maar niet altijd.

Dit deed hij overigens wel, maar alwedr vervaagd naar niet.
Goed, duidelijker hoef je het niet te maken hoor. Maar het is nu eindelijk zomer, veel mooie mensen op straat. Wat zou je nog tegenhouden.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 16 juli 2013 @ 13:22:26 #113
163650 Greys
pi_129003426
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 13:04 schreef Deckard het volgende:

[..]

Waar lees jij dat hij leuke dingen met haar doet?
Hier:

quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 12:57 schreef bokvansteen het volgende:

[..]

Ik denk niet dat hij het oppikt, hij kan er ook vrij weinig aan doen dat ik geen behoefte heb aan intimiteit. Meer leuke dingen doen zei hij, [/b]maar die doen we genoeg we zitten nooit altijd standaard op de bank ofzo.[/b]
quote:
Dat zou ik dan idd ook wel weer rete onaantrekkelijk vinden, zo iemand die maar bij mijn paps en mams blijft hangen omdat ie het niet alleen denkt te kunnen en willen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 16 juli 2013 @ 13:23:47 #114
163650 Greys
pi_129003485
quote:

[..]

WTF, heeft ie dat echt zo gezegd :D
Dat ie pas bij zijn ouders weg gaat als ie in godsnaam nooit alleen hoeft te wonen en meteen wil samenwonen? Wat een lambal :')

Mag ik je vragen wat je nog WEL leuk aan hem vindt? Eerlijk?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_129003669
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 13:23 schreef Greys het volgende:

[..]

WTF, heeft ie dat echt zo gezegd :D
Dat ie pas bij zijn ouders weg gaat als ie in godsnaam nooit alleen hoeft te wonen en meteen wil samenwonen? Wat een lambal :')

Mag ik je vragen wat je nog WEL leuk aan hem vindt? Eerlijk?
Ja heeft hij gezegd, wel zonder dat koken etc. gedoe, maar daar ben ik wel achter gekomen wanneer we samen waren.

Op je vraag zou ik antwoorden dat hij wel toont dat hij van mij houd.

Edit: O god.. dat klinkt wanhopig terwijl ik wel denk dat er meerdere lopen die dat ook zouden kunnen geven.
pi_129003751
:|W
pi_129003976
Tijd voor de zielenknijper denk ik na mijn laatste post. Er is wel degelijk iets mis met mijn eigenwaarde zeg.
Wat belachelijk.
  dinsdag 16 juli 2013 @ 14:42:23 #118
300252 Rembrand21
Rembrandt Harmenszoon van Rijn
pi_129006474
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 13:28 schreef bokvansteen het volgende:

[..]

Ja heeft hij gezegd, wel zonder dat koken etc. gedoe, maar daar ben ik wel achter gekomen wanneer we samen waren.

Op je vraag zou ik antwoorden dat hij wel toont dat hij van mij houd.

Edit: O god.. dat klinkt wanhopig terwijl ik wel denk dat er meerdere lopen die dat ook zouden kunnen geven.
Maar hou jij nog van hem dan? En daarbij soms is houden van niet voldoende!
Don’t mess too much with your hair, or by the time you're 40, it will look 85.
pi_129007047
Ik denk dat ik niet precies weet hoe ik echt houden van omschrijven moet. Alleen de manier die hij beschrijft wat hij bij mij voelt, zegt mij dat wat ik heb niet voldoende is.
Ik voel gewoon dat ik mezelf kan zijn, als ik er ben is het vertrouwd, ik denk alleen niet hè dat is mijn mannetje - ik voel geen trots en het zit niet in mij rond te bazuinen dat ik van iemand houd.
  dinsdag 16 juli 2013 @ 15:05:22 #120
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_129007281
Dit soort 'relaties' zie ik ook wel om mij heen. Van die figuren die 7/8 jaar bij elkaar blijven en dan uiteindelijk als nog uit elkaar gaan. Zelden dat het toch wel werkt...

Gezien jouw manier van typen hier over je relatie zie ik zelf ook geen enkele kans van slagen.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  dinsdag 16 juli 2013 @ 15:07:37 #121
300252 Rembrand21
Rembrandt Harmenszoon van Rijn
pi_129007361
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 14:58 schreef bokvansteen het volgende:
Ik denk dat ik niet precies weet hoe ik echt houden van omschrijven moet. Alleen de manier die hij beschrijft wat hij bij mij voelt, zegt mij dat wat ik heb niet voldoende is.
Ik voel gewoon dat ik mezelf kan zijn, als ik er ben is het vertrouwd, ik denk alleen niet hè dat is mijn mannetje - ik voel geen trots en het zit niet in mij rond te bazuinen dat ik van iemand houd.
Hoe zie je jezelf over zeg 7 jaar dan?
Don’t mess too much with your hair, or by the time you're 40, it will look 85.
pi_129007376
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 15:05 schreef 2NutZ het volgende:
Dit soort 'relaties' zie ik ook wel om mij heen. Van die figuren die 7/8 jaar bij elkaar blijven en dan uiteindelijk als nog uit elkaar gaan. Zelden dat het toch wel werkt...

Gezien jouw manier van typen hier over je relatie zie ik zelf ook geen enkele kans van slagen.
Als ik mij 8 jaar zo moet voelen als nu dan breekt dat mij op. Ik heb alleen hoop in mezelf dat het veranderd. Maar ook weer weinig vertrouwen daarin.
  dinsdag 16 juli 2013 @ 15:10:01 #123
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_129007445
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 15:08 schreef bokvansteen het volgende:

[..]

Als ik mij 8 jaar zo moet voelen als nu dan breekt dat mij op. Ik heb alleen hoop in mezelf dat het veranderd. Maar ook weer weinig vertrouwen daarin.
Meestal veranderd het ook wel weer, voor even... en dan valt het weer in de oude gewoontes. Dat haal je er soms gewoon niet uit.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  dinsdag 16 juli 2013 @ 15:19:03 #124
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_129007749
Als jullie basispersoonlijkheden niet bij elkaar passen dan blijf je steeds tegen de ergernissen oplopen en zodra de ergernissen groter zijn dan het genot van het bij elkaar zijn en hier ook geen permanente verbetering in te brengen is (want basispersoonlijkheid) dan is er geen goede hoop op de langere termijn lijkt me.

Niemand is hetzelfde en er zullen altijd wel mindere punten te ontdekken zijn aan je partner maar irritatie moet niet het niveau krijgen zoals ik het nu bij jou tussen de regels door lees hoor.
Vrijheid
pi_129008234
quote:
6s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 15:07 schreef Rembrand21 het volgende:

[..]

Hoe zie je jezelf over zeg 7 jaar dan?
Met een partner bij wie ik me ook vertrouwd en geborgen voel, mezeld kan/durf te zijn, maar dat ik ook denk - of af en toe - wat fijn dat hij bij mij hoort en gewoon zelf de intimiteit op zoek. Dat ik behoefte daaraan heb.

Mocht het mislukken dan zie ik wel waar ik ben. Dan heb ik zelf ook nog een aantal doelen om na te streven waar ik niemand voor nodig heb. Plannen genoeg nog.
  dinsdag 16 juli 2013 @ 17:44:09 #126
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_129013265
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 15:31 schreef bokvansteen het volgende:

[..]

Met een partner bij wie ik me ook vertrouwd en geborgen voel, mezeld kan/durf te zijn, maar dat ik ook denk - of af en toe - wat fijn dat hij bij mij hoort en gewoon zelf de intimiteit op zoek. Dat ik behoefte daaraan heb.

Mocht het mislukken dan zie ik wel waar ik ben. Dan heb ik zelf ook nog een aantal doelen om na te streven waar ik niemand voor nodig heb. Plannen genoeg nog.
Als je nou eens begint met die doelen na te streven waar je niemand (behalve dan missschien je vrienden of familie) voor nodig hebt dan loop je vanzelf wel tegen iemand aan die beter bij je past. Als je vriend echt zo "gemakkelijk" over uit huis gaan denkt en geen behoefte heeft om die zelfstandigheid te ervaren van het op jezelf wonen blijft dat gewoon botsen, waarom wil je dat?

Er zijn echt heel veel leuke jongens/mannen op de wereld die niet die instelling hebben. Het kan enorm fijn zijn om een relatie te hebben met iemand die hetzelfde nastreeft maar het kan je ook enorm beperken en eenzaam zijn als dat niet het geval is. Maak nou gewoon je keuze, je komt er wel weer overheen.
pi_129021781
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 17:44 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Als je nou eens begint met die doelen na te streven waar je niemand (behalve dan missschien je vrienden of familie) voor nodig hebt dan loop je vanzelf wel tegen iemand aan die beter bij je past. Als je vriend echt zo "gemakkelijk" over uit huis gaan denkt en geen behoefte heeft om die zelfstandigheid te ervaren van het op jezelf wonen blijft dat gewoon botsen, waarom wil je dat?

Er zijn echt heel veel leuke jongens/mannen op de wereld die niet die instelling hebben. Het kan enorm fijn zijn om een relatie te hebben met iemand die hetzelfde nastreeft maar het kan je ook enorm beperken en eenzaam zijn als dat niet het geval is. Maak nou gewoon je keuze, je komt er wel weer overheen.
Dankje :)

Ik heb deze mannen alleen nog nooit gedate, waardoor ik mijn vertrouwen hierin een beetje ben "verloren".

Wat niet wil zeggen dat het nooit komt. Ik zou soms stiekem wel in een glazen bol willen kijken ;)
  dinsdag 16 juli 2013 @ 22:38:46 #128
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_129025422
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 21:31 schreef bokvansteen het volgende:

[..]

Ik heb deze mannen alleen nog nooit gedate, waardoor ik mijn vertrouwen hierin een beetje ben "verloren".

Wat niet wil zeggen dat het nooit komt. Ik zou soms stiekem wel in een glazen bol willen kijken ;)
Ha ha, dat willen we allemaal wel :) Dat soort keuzes maken is ook moeilijk. Garanties heb je niet, maar wat je in dit topic vertelt klinkt niet echt als een hele leuke relatie meer.
pi_129025971
Helaas zegt mijn onderbuikgevoel hetzelfde.

Hart zegt je wil wel dat het werkt maar hoe lang kun je dit nog doorgaan, verstand zegt je weet hoe het al tijden werkt en je kunt het niet 1,2,3 veranderen en waarschijnlijk nooit. Eigenlijk komt het beide op een punt neer, de harde waarheid.
pi_129027782
quote:

Dat soort mannen zijn niet zeldzaam. Dus grote kans dat je ze tegen komt.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 17 juli 2013 @ 10:27:14 #131
163650 Greys
pi_129036214
quote:

[..]

Het klinkt een beetje alsof je gewoon niet alléén wilt.
Wat hij heeft met zijn ouders, heb jij met hem. Blijven tot er iets beters voorbij komt zeg maar...
Je lijkt een garantie te willen op een ander/beter, voordat je de sprong waagt.

Nogmaals, zo klinkt het hoor, geen veroordeling ofzo, je bent zeker de enige niet.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_129037527
O nee hoor Greys, het is toen zo gelopen dat ik hem ontmoette maar al had ik al die tijd vrijgezel gebleven had ik het ook gered. Nu nog steeds plannen en dromen die ik voor mezelf wil halen. Ook zonder vriend heb ik een heel leuk leven ^O^
pi_129037616
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 10:27 schreef Greys het volgende:

[..]

Het klinkt een beetje alsof je gewoon niet alléén wilt.
Wat hij heeft met zijn ouders, heb jij met hem. Blijven tot er iets beters voorbij komt zeg maar...
Je lijkt een garantie te willen op een ander/beter, voordat je de sprong waagt.

Nogmaals, zo klinkt het hoor, geen veroordeling ofzo, je bent zeker de enige niet.
Hoe goed of slecht een relatie ook is, zolang ik er nog in zit stel ik mijzelf niet open voor betere dingen. Zelfs na ee breakup duurt het wel even, concentreer me dan eerst liever op wat ik zelf wil dan me direct in andere armen te gooien. Ik ben eigenlijk best graag alleen op bepaalde momenten.
pi_129042625
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juli 2013 11:20 schreef bokvansteen het volgende:

[..]

Hoe goed of slecht een relatie ook is, zolang ik er nog in zit stel ik mijzelf niet open voor betere dingen. Zelfs na ee breakup duurt het wel even, concentreer me dan eerst liever op wat ik zelf wil dan me direct in andere armen te gooien. Ik ben eigenlijk best graag alleen op bepaalde momenten.
Dat klinkt heel gezond! ^O^
Nu nog even die relatie verbreken.
pi_129055218
De knoop is al doormidden inmiddels
pi_129056161
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 19:11 schreef bokvansteen het volgende:
^O^

Sterkte wel verder natuurlijk, maar volgens mij heb je een goede keuze gemaakt.

[ Bericht 7% gewijzigd door Little_Dolls op 17-07-2013 19:46:18 ]
pi_129056484
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 19:11 schreef bokvansteen het volgende:
Sterkte.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 17 juli 2013 @ 19:54:21 #138
163650 Greys
pi_129056979
Knap van je. Sterkte!

Hoe reageerde hij? Voel je opluchting of hoe voel je je?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_129057113
quote:
14s.gif Op woensdag 17 juli 2013 19:54 schreef Greys het volgende:
Knap van je. Sterkte!

Hoe reageerde hij? Voel je opluchting of hoe voel je je?
Hij was al voorbereid volgens mij. Alles van mij lag al klaar. In de auto terug nog even een traantje gelaten maar sindsdien gaat het prima

[ Bericht 0% gewijzigd door bokvansteen op 17-07-2013 23:16:21 ]
pi_129063056
Goed besluit en blijf positief!
pi_129063088
Nice ^O^
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 17 juli 2013 @ 22:34:06 #142
163650 Greys
pi_129064039
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juli 2013 19:57 schreef bokvansteen het volgende:

[..]

Hij was al voorbereid volgens mij. Alles van mij lag al klaar. In de auto terug nog even een traantje gelaten maar sindsdien gaat jet prima
Voorbereid door wie? Of had je gezegd 'Ik kom langs om met je te praten'?
Of leest ie mee op FOK!? :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_129065957
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 22:34 schreef Greys het volgende:

[..]

Voorbereid door wie? Of had je gezegd 'Ik kom langs om met je te praten'?
Of leest ie mee op FOK!? :P
Er was iets voorgevallen waardoor mijn emmertje overliep tijdens een telefoongesprek. Had niks gezegd maar blijkbaar kent hij me goed genoeg.
Ik weet niet of hij op FOK! Zit. Denk dat als hij dit leest dat hij er ook meteen overheen is 8)7

Blijft een kutgevoel, maar is beter zo moet er maar even doorheen bijten
pi_129075857
Ik zit wel mee in mijn hoofd hoe ik nu nog netjes een bedankje of iets dergelijks aan zijn ouders laat weten. Had er wel een goede band mee en ze hebben mij in huis daar altijd goed ontvangen etc. Ik heb niet echt zin in een gesprek hoe wat waarom en blabla, dus ik dacht eraan misschien een bloemetje met een kaartje te sturen ofzo.

Dan te schrijven bedankt voor de goede zorgen :?
pi_129075988
quote:
5s.gif Op donderdag 18 juli 2013 10:58 schreef bokvansteen het volgende:
Ik zit wel mee in mijn hoofd hoe ik nu nog netjes een bedankje of iets dergelijks aan zijn ouders laat weten. Had er wel een goede band mee en ze hebben mij in huis daar altijd goed ontvangen etc. Ik heb niet echt zin in een gesprek hoe wat waarom en blabla, dus ik dacht eraan misschien een bloemetje met een kaartje te sturen ofzo.

Dan te schrijven bedankt voor de goede zorgen :?
Kan. Een voormalige ex van me deed eens iets soortgelijks richting mijn ouders. Die konden dat erg waarderen.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_129110052
ik had net zoiets. had ook anderhalf jaar met die jongen, en k had nog nooit zoiets serieus gehad, maar we hadden elk weekend ruzie. Als je dit al een tijd hebt en je komt niet van je irritaties af, zal k maar eerlijk tegen je zijn. Ik wist net als jou diep van binnen dat het voorbij was, maar wilde het volhouden. Werd toen verliefd op mijn beste vriend en daar heb ik echt geen spijt van gehad. En als je het nu niet durft te zeggen, komt er een moment dat alles ineens vanzelf gaat. Dat je het wilt zeggen, en dat hij het al aan je blik ziet, en voor je het weet laat ie je stilstaan net zolang tot je het uitspreekt. Dan is het klote, maar dan voel je je daarna zo opgelucht.

Ik hoop eerlijkgezegt voor jou dat het voorbij is, want als je met zoveel problemen moet zitten in een relatie kom je jezelf tekort. (F) succes, je komt er wel uit, geloof me :)
pi_129156610
Er mag nu toch wel een slotje op?
pi_129157589
Ik zoek nog een leuke lieve vriendin eigenlijk...
“When there is no desire, all things are at peace.”
pi_129174689
Ik zoek even niets eigenlijk >:)
pi_129180097
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 00:25 schreef bokvansteen het volgende:
Ik zoek even niets eigenlijk >:)
Dat begrijp ik :P

Dat had ik ook toen het over was, even bijtanken weer en jezelf hervinden, absoluut belangrijk!
“When there is no desire, all things are at peace.”
pi_129181558
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 16:15 schreef bokvansteen het volgende:
Er mag nu toch wel een slotje op?
Misschien nog even vertellen hoe het gaat de komende tijd. Je zag er zo tegen op en ik ben benieuwd of het je mee- of tegenvalt zonder hem.

Sterkte in ieder geval en goed dat je uiteindelijk die knoop hebt doorgehakt.
pi_129204565
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 11:10 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Misschien nog even vertellen hoe het gaat de komende tijd. Je zag er zo tegen op en ik ben benieuwd of het je mee- of tegenvalt zonder hem.

Sterkte in ieder geval en goed dat je uiteindelijk die knoop hebt doorgehakt.
Tot nu toe valt het mee, heb genoeg afleiding gehad waardoor ik alleen bij thuiskomst even dacht aan het feit dat we uit elkaar zijn. Dit gaat wel snel over en ik word er ook niet verdrietig van.

Je bent toch ineens je maatje kwijt die altijd voor je "beschikbaar" was, maar zoals vandaag ben ik de hele dag alleen geweest en ook dan ga ik niet bij de pakken neer zitten. Ik vermaak me wel, al had ik met hem andere dingen gedaan dan nu alleen op zo'n dag. Ik denk dat het me prima vergaat en dat ik ook niet ineens spijt ga krijgen :)
pi_129211003
Voor ik mijn eerste lange relatie beëindigde was ik heel bang spijt te krijgen, maar alles wat ik kreeg was opluchting :Y
pi_132227117
Daar ben ik weer is.

Geen minuut spijt heb ik gehad, eigenlijk niet eens meer aan gedacht aan het geen waar ik zo'n moeite mee (dacht) te gaan hebben.

Ik heb zelfs een hele leuke man ontmoet met alles erop en eraan. *zit op roze wolk*
  woensdag 16 oktober 2013 @ 15:10:26 #155
401891 iScream.
Cold as ice!
pi_132227416
quote:
7s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 15:01 schreef bokvansteen het volgende:
Daar ben ik weer is.

Geen minuut spijt heb ik gehad, eigenlijk niet eens meer aan gedacht aan het geen waar ik zo'n moeite mee (dacht) te gaan hebben.

Ik heb zelfs een hele leuke man ontmoet met alles erop en eraan. *zit op roze wolk*
^O^ Vlieg je even langs Friesland? Wel een welkome afwisseling die roze wolk tussen al die grijze wolken hier :{
pi_132227520
Edit:
-TS heeft het al uitgemaakt en dito rebound gevonden dus laat maar...-
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_132227593
Rebound wil ik het niet noemen
pi_132227644
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 15:16 schreef bokvansteen het volgende:
Rebound wil ik het niet noemen
Neukertje dan, ook goed
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_132227710
Ook nog niet
pi_132228026
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 15:10 schreef iScream. het volgende:

[..]

^O^ Vlieg je even langs Friesland? Wel een welkome afwisseling die roze wolk tussen al die grijze wolken hier :{
Ik weet niet of Friesland mijn felle wolk kan verdragen
pi_132229629
quote:
7s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 15:01 schreef bokvansteen het volgende:
Daar ben ik weer is.

Fijn dat je er geen spijt van hebt gekregen en nog leuker dat je een leuke man op het oog hebt *O*
pi_132248933
Het zou ook wat zijn als ze nu opeens een verschrikkelijke man op het oog heeft zeg. }:|
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')