Ondanks dat 'gesprek', alhoewel ik denk dat het eerder een monoloog is geweest, kan het hem niet echt zo schelen. Weet je wat het probleem gaat worden? Op het moment dat jij een leuk iemand ziet kan je nu niet meer afstappen op de persoon, omdat je nog bij je geborgen maatje zit.quote:
Jij kent je eigen situatie het beste. Je hebt aangegeven wat je dwars zit wellicht komt er verandering en pikt hij het op. Anders moet je verstandig zijn en tot de conclusie komen dat hij niet de juiste persoon voor jou is.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:43 schreef bokvansteen het volgende:
[..]
Het alsnog een tijd klote vinden, na de beslissing. Dan weer denken heb ik het wel goed gedaan, had ik er niet nog meer voor moeten werken. Gewoon mijn standaard breakup proces. Daar groei je wel weer overheen daar niet van, maar is gewoon een hele lange tijd van onzekerheid en verdriet.
Ik denk niet dat hij het oppikt, hij kan er ook vrij weinig aan doen dat ik geen behoefte heb aan intimiteit. Meer leuke dingen doen zei hij, maar die doen we genoeg we zitten nooit altijd standaard op de bank ofzo.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:50 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Jij kent je eigen situatie het beste. Je hebt aangegeven wat je dwars zit wellicht komt er verandering en pikt hij het op. Anders moet je verstandig zijn en tot de conclusie komen dat hij niet de juiste persoon voor jou is.
Dat is het toch ook?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:42 schreef Deckard het volgende:
[..]
Hij geeft dus aan dat het vooral jouw probleem is. Lekker dan.
Waar lees jij dat hij leuke dingen met haar doet? Waar lees jij dat ze voldoende aandacht krijgt?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is het toch ook?
Er zijn geen concrete dingen die TS noemt (volgens mij?) die haar vriend kan veranderen om het beter te laten worden. Het ligt volledig bij haar zelf. Hij geeft haar aandacht, ze doen leuke dingen... wat kan hij er aan doen dan dat zij het gevoel niet meer voor hem heeft?
Hij wil wel uit huis hoor, omdat hij het zat is bij zijn ouders. Wel wil die dan alleen uit huis als we ook gaan samenwonen en ik iedere avond kook, schoonmaak, was en strijk. Dat doet hij nu zelf al niet als zijn moeder niet thuis is. Ik ben niet van plan een tweede mama te zijn dan komt er nog een probleem bij denk ik zo.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:04 schreef Deckard het volgende:
[..]
Waar lees jij dat hij leuke dingen met haar doet? Waar lees jij dat ze voldoende aandacht krijgt?
Het enige wat ik lees is dat hij bij zijn ouders zit. Dat is al een hint dat hij in ieder geval het niet allemaal direct zo nodig vind om eens uit huis te gaan. Ziet er allemaal passief uit.
Ga nou alsjeblieft weg bij hem. Lees gewoon terug hoe je over hem denkt en welke non-toekomst je bij hem ziet. Doe het voor mijn part via de telefoon, mail, facebook bericht of een baksteen met een briefje door het raam.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:07 schreef bokvansteen het volgende:
[..]
Hij wil wel uit huis hoor, omdat hij het zat is bij zijn ouders. Wel wil die dan alleen uit huis als we ook gaan samenwonen en ik iedere avond kook, schoonmaak, was en strijk. Dat doet hij nu zelf al niet als zijn moeder niet thuis is. Ik ben niet van plan een tweede mama te zijn dan komt er nog een probleem bij denk ik zo.
Hij wil dus niet uit huis. Hij wil een gemakkelijk leven met zo weinig mogelijk inzet.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:07 schreef bokvansteen het volgende:
[..]
Hij wil wel uit huis hoor, omdat hij het zat is bij zijn ouders. Wel wil die dan alleen uit huis als we ook gaan samenwonen en ik iedere avond kook, schoonmaak, was en strijk. Dat doet hij nu zelf al niet als zijn moeder niet thuis is. Ik ben niet van plan een tweede mama te zijn dan komt er nog een probleem bij denk ik zo.
Genoeg moedergevoelige vrouwen die dat wel leuk/schattig vinden dus dat komt wel goed.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:17 schreef Deckard het volgende:
[..]
Hij wil dus niet uit huis. Hij wil een gemakkelijk leven met zo weinig mogelijk inzet.
Het enige wat ik me kan bedenken is dat ik wel is heb gevraagd of hij niet is wat meer zijn best kan doen leuker voor de dag te komen. Dus zijn haar is doen ipv niet en eens uit zijn slobberkleding te komen als hij weet dat ik kom. Net zoals in het begin. Ik zorg nog steeds dat ik leuk voor de dag kom bij hem, ik loop ook wel is in mijn joggingbroek maar niet altijd.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is het toch ook?
Er zijn geen concrete dingen die TS noemt (volgens mij?) die haar vriend kan veranderen om het beter te laten worden. Het ligt volledig bij haar zelf. Hij geeft haar aandacht, ze doen leuke dingen... wat kan hij er aan doen dan dat zij het gevoel niet meer voor hem heeft?
De intimiteit is al vertrokken uit deze relatie, nu jij nog.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:57 schreef bokvansteen het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij het oppikt, hij kan er ook vrij weinig aan doen dat ik geen behoefte heb aan intimiteit. Meer leuke dingen doen zei hij, maar die doen we genoeg we zitten nooit altijd standaard op de bank ofzo.
Goed, duidelijker hoef je het niet te maken hoor. Maar het is nu eindelijk zomer, veel mooie mensen op straat. Wat zou je nog tegenhouden.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:19 schreef bokvansteen het volgende:
[..]
Het enige wat ik me kan bedenken is dat ik wel is heb gevraagd of hij niet is wat meer zijn best kan doen leuker voor de dag te komen. Dus zijn haar is doen ipv niet en eens uit zijn slobberkleding te komen als hij weet dat ik kom. Net zoals in het begin. Ik zorg nog steeds dat ik leuk voor de dag kom bij hem, ik loop ook wel is in mijn joggingbroek maar niet altijd.
Dit deed hij overigens wel, maar alwedr vervaagd naar niet.
Hier:quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:04 schreef Deckard het volgende:
[..]
Waar lees jij dat hij leuke dingen met haar doet?
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:57 schreef bokvansteen het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij het oppikt, hij kan er ook vrij weinig aan doen dat ik geen behoefte heb aan intimiteit. Meer leuke dingen doen zei hij, [/b]maar die doen we genoeg we zitten nooit altijd standaard op de bank ofzo.[/b]
Dat zou ik dan idd ook wel weer rete onaantrekkelijk vinden, zo iemand die maar bij mijn paps en mams blijft hangen omdat ie het niet alleen denkt te kunnen en willen.quote:Het enige wat ik lees is dat hij bij zijn ouders zit. Dat is al een hint dat hij in ieder geval het niet allemaal direct zo nodig vind om eens uit huis te gaan. Ziet er allemaal passief uit.
WTF, heeft ie dat echt zo gezegdquote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:07 schreef bokvansteen het volgende:
[..]
Ja heeft hij gezegd, wel zonder dat koken etc. gedoe, maar daar ben ik wel achter gekomen wanneer we samen waren.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:23 schreef Greys het volgende:
[..]
WTF, heeft ie dat echt zo gezegd
Dat ie pas bij zijn ouders weg gaat als ie in godsnaam nooit alleen hoeft te wonen en meteen wil samenwonen? Wat een lambal
Mag ik je vragen wat je nog WEL leuk aan hem vindt? Eerlijk?
Maar hou jij nog van hem dan? En daarbij soms is houden van niet voldoende!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:28 schreef bokvansteen het volgende:
[..]
Ja heeft hij gezegd, wel zonder dat koken etc. gedoe, maar daar ben ik wel achter gekomen wanneer we samen waren.
Op je vraag zou ik antwoorden dat hij wel toont dat hij van mij houd.
Edit: O god.. dat klinkt wanhopig terwijl ik wel denk dat er meerdere lopen die dat ook zouden kunnen geven.
Hoe zie je jezelf over zeg 7 jaar dan?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:58 schreef bokvansteen het volgende:
Ik denk dat ik niet precies weet hoe ik echt houden van omschrijven moet. Alleen de manier die hij beschrijft wat hij bij mij voelt, zegt mij dat wat ik heb niet voldoende is.
Ik voel gewoon dat ik mezelf kan zijn, als ik er ben is het vertrouwd, ik denk alleen niet hè dat is mijn mannetje - ik voel geen trots en het zit niet in mij rond te bazuinen dat ik van iemand houd.
Als ik mij 8 jaar zo moet voelen als nu dan breekt dat mij op. Ik heb alleen hoop in mezelf dat het veranderd. Maar ook weer weinig vertrouwen daarin.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:05 schreef 2NutZ het volgende:
Dit soort 'relaties' zie ik ook wel om mij heen. Van die figuren die 7/8 jaar bij elkaar blijven en dan uiteindelijk als nog uit elkaar gaan. Zelden dat het toch wel werkt...
Gezien jouw manier van typen hier over je relatie zie ik zelf ook geen enkele kans van slagen.
Meestal veranderd het ook wel weer, voor even... en dan valt het weer in de oude gewoontes. Dat haal je er soms gewoon niet uit.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:08 schreef bokvansteen het volgende:
[..]
Als ik mij 8 jaar zo moet voelen als nu dan breekt dat mij op. Ik heb alleen hoop in mezelf dat het veranderd. Maar ook weer weinig vertrouwen daarin.
Met een partner bij wie ik me ook vertrouwd en geborgen voel, mezeld kan/durf te zijn, maar dat ik ook denk - of af en toe - wat fijn dat hij bij mij hoort en gewoon zelf de intimiteit op zoek. Dat ik behoefte daaraan heb.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:07 schreef Rembrand21 het volgende:
[..]
Hoe zie je jezelf over zeg 7 jaar dan?
Als je nou eens begint met die doelen na te streven waar je niemand (behalve dan missschien je vrienden of familie) voor nodig hebt dan loop je vanzelf wel tegen iemand aan die beter bij je past. Als je vriend echt zo "gemakkelijk" over uit huis gaan denkt en geen behoefte heeft om die zelfstandigheid te ervaren van het op jezelf wonen blijft dat gewoon botsen, waarom wil je dat?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:31 schreef bokvansteen het volgende:
[..]
Met een partner bij wie ik me ook vertrouwd en geborgen voel, mezeld kan/durf te zijn, maar dat ik ook denk - of af en toe - wat fijn dat hij bij mij hoort en gewoon zelf de intimiteit op zoek. Dat ik behoefte daaraan heb.
Mocht het mislukken dan zie ik wel waar ik ben. Dan heb ik zelf ook nog een aantal doelen om na te streven waar ik niemand voor nodig heb. Plannen genoeg nog.
Dankjequote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:44 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Als je nou eens begint met die doelen na te streven waar je niemand (behalve dan missschien je vrienden of familie) voor nodig hebt dan loop je vanzelf wel tegen iemand aan die beter bij je past. Als je vriend echt zo "gemakkelijk" over uit huis gaan denkt en geen behoefte heeft om die zelfstandigheid te ervaren van het op jezelf wonen blijft dat gewoon botsen, waarom wil je dat?
Er zijn echt heel veel leuke jongens/mannen op de wereld die niet die instelling hebben. Het kan enorm fijn zijn om een relatie te hebben met iemand die hetzelfde nastreeft maar het kan je ook enorm beperken en eenzaam zijn als dat niet het geval is. Maak nou gewoon je keuze, je komt er wel weer overheen.
Ha ha, dat willen we allemaal welquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:31 schreef bokvansteen het volgende:
[..]
Dankje![]()
Ik heb deze mannen alleen nog nooit gedate, waardoor ik mijn vertrouwen hierin een beetje ben "verloren".
Wat niet wil zeggen dat het nooit komt. Ik zou soms stiekem wel in een glazen bol willen kijken
Dat soort mannen zijn niet zeldzaam. Dus grote kans dat je ze tegen komt.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:31 schreef bokvansteen het volgende:
Ik heb deze mannen alleen nog nooit gedate, waardoor ik mijn vertrouwen hierin een beetje ben "verloren".
Het klinkt een beetje alsof je gewoon niet alléén wilt.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:31 schreef bokvansteen het volgende:
[..]
Dankje![]()
Wat niet wil zeggen dat het nooit komt. Ik zou soms stiekem wel in een glazen bol willen kijken
Hoe goed of slecht een relatie ook is, zolang ik er nog in zit stel ik mijzelf niet open voor betere dingen. Zelfs na ee breakup duurt het wel even, concentreer me dan eerst liever op wat ik zelf wil dan me direct in andere armen te gooien. Ik ben eigenlijk best graag alleen op bepaalde momenten.quote:Op woensdag 17 juli 2013 10:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Het klinkt een beetje alsof je gewoon niet alléén wilt.
Wat hij heeft met zijn ouders, heb jij met hem. Blijven tot er iets beters voorbij komt zeg maar...
Je lijkt een garantie te willen op een ander/beter, voordat je de sprong waagt.
Nogmaals, zo klinkt het hoor, geen veroordeling ofzo, je bent zeker de enige niet.
Dat klinkt heel gezond!quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:20 schreef bokvansteen het volgende:
[..]
Hoe goed of slecht een relatie ook is, zolang ik er nog in zit stel ik mijzelf niet open voor betere dingen. Zelfs na ee breakup duurt het wel even, concentreer me dan eerst liever op wat ik zelf wil dan me direct in andere armen te gooien. Ik ben eigenlijk best graag alleen op bepaalde momenten.
quote:
Hij was al voorbereid volgens mij. Alles van mij lag al klaar. In de auto terug nog even een traantje gelaten maar sindsdien gaat het primaquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:54 schreef Greys het volgende:
Knap van je. Sterkte!
Hoe reageerde hij? Voel je opluchting of hoe voel je je?
Voorbereid door wie? Of had je gezegd 'Ik kom langs om met je te praten'?quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:57 schreef bokvansteen het volgende:
[..]
Hij was al voorbereid volgens mij. Alles van mij lag al klaar. In de auto terug nog even een traantje gelaten maar sindsdien gaat jet prima
Er was iets voorgevallen waardoor mijn emmertje overliep tijdens een telefoongesprek. Had niks gezegd maar blijkbaar kent hij me goed genoeg.quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Voorbereid door wie? Of had je gezegd 'Ik kom langs om met je te praten'?
Of leest ie mee op FOK!?
Kan. Een voormalige ex van me deed eens iets soortgelijks richting mijn ouders. Die konden dat erg waarderen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:58 schreef bokvansteen het volgende:
Ik zit wel mee in mijn hoofd hoe ik nu nog netjes een bedankje of iets dergelijks aan zijn ouders laat weten. Had er wel een goede band mee en ze hebben mij in huis daar altijd goed ontvangen etc. Ik heb niet echt zin in een gesprek hoe wat waarom en blabla, dus ik dacht eraan misschien een bloemetje met een kaartje te sturen ofzo.
Dan te schrijven bedankt voor de goede zorgen
Dat begrijp ikquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |