Nog even volhouden en hij dumpt jou gewoon.quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:22 schreef bokvansteen het volgende:
Ik kijk er niet meer naar uit hem te zien, als ik hem zie word ik er niet blij van, ik irriteer me aan de meest onbenullige dingen, als hij mij aandacht geef op de relatie manier word ik daar - enorm - chagrijnig van.
Oh.quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:29 schreef bokvansteen het volgende:
Is al gebeurd eind vorig jaar en heeft niks opgeleverd. Hij heeft ook het idee dat hij dan overal op moet gaan letten, dus begrijpelijk dat het dan gewoon niet lukt.
Inmiddels al die maanden al aan het emmeren.
Dat zal geen ramp zijnquote:Op donderdag 11 juli 2013 12:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nog even volhouden en hij dumpt jou gewoon.
Maar het is wel een beetje laf en de weg van de minste weerstand. Ik begrijp wel dat dat voor jou makkelijker is. Is er ook een kans dat dat gebeurt?quote:
Wel slap als je het zo zou aanpakken maar het zegt wel duidelijk dat je er geen zin meer in hebt. Gewoon uitmaken dus zo moeilijk is dat niet eens. Duidelijk zijn dat je er geen zin meer in hebt, geen contact meer met hem wil en je verder gaat met je eigen leven. Zal voor hem niet leuk zijn maar so be it, c'est la vie en tis het einde van de wereld niet. Blijven leuren is alleen maar lulliger voor die vent.quote:
Dus je hebt het al aangegeven toen jullie een half jaar hadden? Als die ergenissen er toen al waren heb je het nog lang volgehouden. Zonde van jouw, en zijn, tijd.quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:29 schreef bokvansteen het volgende:
Is al gebeurd eind vorig jaar en heeft niks opgeleverd. Hij heeft ook het idee dat hij dan overal op moet gaan letten, dus begrijpelijk dat het dan gewoon niet lukt.
Inmiddels al die maanden al aan het emmeren.
Het is wel duidelijk wat je moet doen. Een break betekent sowieso vaak het einde, bij jullie komt het alleen een stuk later.quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:41 schreef bokvansteen het volgende:
Even voor de duidelijkheid: eind vorig jaar heb ik deze gevoelens ter sprake gebracht, toen hebben we besloten een break te nemen zodat ik erachter kon komen of ik hem miste en blabla.
Hij bleef mij pushen en contacten zodat er eigenlijk geen rust kwam, wat ik op zich logisch vond want hij wilde weten waar hij aan toe was. Mijn twijfel kwam toen wel rauw op zijn dak vallen, dus hij wist zich ook geen raad in hoe ermee om te gaan. Nu heb ik het idee dat we gewoon te snel hebben besloten er toch mee door te gaan, met het bekende verhaaltje: de eerste 2 maanden ging het weer super en daarna kakte het weer in en nu zit ik inmiddels op mijn dieptepunt.
Maar toch blijft het moeilijk.
Okay. Maar als de twijfels nu al zo groot zijn en het eerder al niet heeft geholpen om die ter sprake te brengen, denk je dan echt dat het er over een paar jaar beter voor staat? Met de tijd worden de problemen in mijn ervaring alleen maar groter. De eerste twee jaar zouden een roze wolk moeten zijn in vergelijking met latere jaren.quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:42 schreef bokvansteen het volgende:
Nee Strawberry, toen waren we al een jaar samen. We zitten nu nog net niet op de 2 jaar.
Wat dan precies? Als er nou nog een beetje gevoel in zat, of als ik het idee had dat je hem - hoe klein dan ook - zag zitten, zou ik het begrijpen. Maar van wat ik lees is het bij jou al einde relatie, al een tijdje al. Je hebt allang al afstand van hem genomen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |