Misschien nog even vertellen hoe het gaat de komende tijd. Je zag er zo tegen op en ik ben benieuwd of het je mee- of tegenvalt zonder hem.quote:
Tot nu toe valt het mee, heb genoeg afleiding gehad waardoor ik alleen bij thuiskomst even dacht aan het feit dat we uit elkaar zijn. Dit gaat wel snel over en ik word er ook niet verdrietig van.quote:Op zondag 21 juli 2013 11:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien nog even vertellen hoe het gaat de komende tijd. Je zag er zo tegen op en ik ben benieuwd of het je mee- of tegenvalt zonder hem.
Sterkte in ieder geval en goed dat je uiteindelijk die knoop hebt doorgehakt.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:01 schreef bokvansteen het volgende:
Daar ben ik weer is.
Geen minuut spijt heb ik gehad, eigenlijk niet eens meer aan gedacht aan het geen waar ik zo'n moeite mee (dacht) te gaan hebben.
Ik heb zelfs een hele leuke man ontmoet met alles erop en eraan. *zit op roze wolk*
Neukertje dan, ook goedquote:
Ik weet niet of Friesland mijn felle wolk kan verdragenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:10 schreef iScream. het volgende:
[..]Vlieg je even langs Friesland? Wel een welkome afwisseling die roze wolk tussen al die grijze wolken hier
Fijn dat je er geen spijt van hebt gekregen en nog leuker dat je een leuke man op het oog hebtquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:01 schreef bokvansteen het volgende:
Daar ben ik weer is.
Geen minuut spijt heb ik gehad, eigenlijk niet eens meer aan gedacht aan het geen waar ik zo'n moeite mee (dacht) te gaan hebben.
Ik heb zelfs een hele leuke man ontmoet met alles erop en eraan. *zit op roze wolk*
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |