abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129181558
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 16:15 schreef bokvansteen het volgende:
Er mag nu toch wel een slotje op?
Misschien nog even vertellen hoe het gaat de komende tijd. Je zag er zo tegen op en ik ben benieuwd of het je mee- of tegenvalt zonder hem.

Sterkte in ieder geval en goed dat je uiteindelijk die knoop hebt doorgehakt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_129204565
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 11:10 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Misschien nog even vertellen hoe het gaat de komende tijd. Je zag er zo tegen op en ik ben benieuwd of het je mee- of tegenvalt zonder hem.

Sterkte in ieder geval en goed dat je uiteindelijk die knoop hebt doorgehakt.
Tot nu toe valt het mee, heb genoeg afleiding gehad waardoor ik alleen bij thuiskomst even dacht aan het feit dat we uit elkaar zijn. Dit gaat wel snel over en ik word er ook niet verdrietig van.

Je bent toch ineens je maatje kwijt die altijd voor je "beschikbaar" was, maar zoals vandaag ben ik de hele dag alleen geweest en ook dan ga ik niet bij de pakken neer zitten. Ik vermaak me wel, al had ik met hem andere dingen gedaan dan nu alleen op zo'n dag. Ik denk dat het me prima vergaat en dat ik ook niet ineens spijt ga krijgen :)
pi_129211003
Voor ik mijn eerste lange relatie beëindigde was ik heel bang spijt te krijgen, maar alles wat ik kreeg was opluchting :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_132227117
Daar ben ik weer is.

Geen minuut spijt heb ik gehad, eigenlijk niet eens meer aan gedacht aan het geen waar ik zo'n moeite mee (dacht) te gaan hebben.

Ik heb zelfs een hele leuke man ontmoet met alles erop en eraan. *zit op roze wolk*
  woensdag 16 oktober 2013 @ 15:10:26 #155
401891 iScream.
Cold as ice!
pi_132227416
quote:
7s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 15:01 schreef bokvansteen het volgende:
Daar ben ik weer is.

Geen minuut spijt heb ik gehad, eigenlijk niet eens meer aan gedacht aan het geen waar ik zo'n moeite mee (dacht) te gaan hebben.

Ik heb zelfs een hele leuke man ontmoet met alles erop en eraan. *zit op roze wolk*
^O^ Vlieg je even langs Friesland? Wel een welkome afwisseling die roze wolk tussen al die grijze wolken hier :{
pi_132227520
Edit:
-TS heeft het al uitgemaakt en dito rebound gevonden dus laat maar...-
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_132227593
Rebound wil ik het niet noemen
pi_132227644
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 15:16 schreef bokvansteen het volgende:
Rebound wil ik het niet noemen
Neukertje dan, ook goed
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_132227710
Ook nog niet
pi_132228026
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 15:10 schreef iScream. het volgende:

[..]

^O^ Vlieg je even langs Friesland? Wel een welkome afwisseling die roze wolk tussen al die grijze wolken hier :{
Ik weet niet of Friesland mijn felle wolk kan verdragen
pi_132229629
quote:
7s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 15:01 schreef bokvansteen het volgende:
Daar ben ik weer is.

Fijn dat je er geen spijt van hebt gekregen en nog leuker dat je een leuke man op het oog hebt *O*
pi_132248933
Het zou ook wat zijn als ze nu opeens een verschrikkelijke man op het oog heeft zeg. }:|
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')