Moet je juist wel doen, dan willen anderen het niet meer en blijven ze er vanaf.quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik spuug er niet in, zullen we maar zeggen
quote:
quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik spuug er niet in, zullen we maar zeggen
Sharing is Caringquote:Op zaterdag 16 november 2013 19:51 schreef Jhali het volgende:
[..]
Moet je juist wel doen, dan willen anderen het niet meer en blijven ze er vanaf.
Sorryquote:Op zaterdag 16 november 2013 19:50 schreef Jhali het volgende:
[..]
Nee, word hier nogal vaak (GEHEEL ONTERECHT) als slet bestempeld.
Last.fm?quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:53 schreef Tchock het volgende:
Godver ik heb mijn 50.000e liedje gemist
Niet, Aldo heeft een 6packquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:55 schreef Jhali het volgende:
[..]
Niet, Aldo heeft een 6packNeen ik koop alleen maar krattenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Moet jij wel als alcoholist.quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Neen ik koop alleen maar kratten
Van die gele met het woord 'bier' erop?quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Neen ik koop alleen maar kratten
Nee ik ben geen pauperquote:Op zaterdag 16 november 2013 19:57 schreef bondage het volgende:
[..]
Van die gele met het woord 'bier' erop?
Dat ben ik nu alquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |