Viezerik.quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hier
vertel eens iets over de stengeltepels van TOTO XX
DELENquote:
quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:21 schreef beautifulxx het volgende:
[..]
Ja, hoi. Ik ben dus de ex van 'toto', ik heb een ander account op fok en wel eens gepost maar die wachtwoord ben ik kwijt. maar nu las ik dus dat ie me zwart loopt te maken.
quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:24 schreef Jhali het volgende:
Oh god het is d'r echt
Dit is nog mooier dan mijn ouders die mijn account vonden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:26 schreef Jhali het volgende:
Dat gedoe met dat bloed in de lakens was me wel wat, hé.ja, zijn moeder ging helemaal flippenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
XX
verander life eens in livequote:Op zaterdag 16 november 2013 19:26 schreef beautifulxx het volgende:
wat zegt hij allemaal over mij dan..?
Ik woon een beetje bij hem in de buurt hé, is zijn piemel een beetje de moeite waard of zeg je van nee verspil je tijd maar nietquote:Op zaterdag 16 november 2013 19:26 schreef beautifulxx het volgende:
[..]
ja, zijn moeder ging helemaal flippen
ik heb geen vergelijkingsmateriaalquote:Op zaterdag 16 november 2013 19:26 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ik woon een beetje bij hem in de buurt hé, is zijn piemel een beetje de moeite waard of zeg je van nee verspil je tijd maar niet
Maar je wilde over hem beginnen, vertel maar opquote:Op zaterdag 16 november 2013 19:27 schreef beautifulxx het volgende:
[..]
ik heb geen vergelijkingsmateriaal
quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:26 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ik woon een beetje bij hem in de buurt hé, is zijn piemel een beetje de moeite waard of zeg je van nee verspil je tijd maar niet
wil weten wat hij allemaal over me zegt...quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:27 schreef Jhali het volgende:
[..]
Maar je wilde over hem beginnen, vertel maar op
Nou, we weten dat je niet vies bent van komkommers zullen we maar zeggenquote:Op zaterdag 16 november 2013 19:27 schreef beautifulxx het volgende:
[..]
wil weten wat hij allemaal over me zegt...
Nja wij zijn een beetje zijn ''vrienden'' dus ik denk niet dat iemand van ons die dingen tegen jou gaat zeggenquote:Op zaterdag 16 november 2013 19:27 schreef beautifulxx het volgende:
[..]
wil weten wat hij allemaal over me zegt...
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:27 schreef Toto69 het volgende:
Mijn ex d'r twitterberichtjes lopen lezenwat zag ik daar ooit in.
ha ha.. erg grappig..quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nou, we weten dat je niet vies bent van komkommers zullen we maar zeggen
vrienden...hoezoquote:Op zaterdag 16 november 2013 19:28 schreef Jhali het volgende:
[..]
Nja wij zijn een beetje zijn ''vrienden'' dus ik denk niet dat iemand van ons die dingen tegen jou gaat zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |