quote:
Wat, hij was mijn vriendje en ik had een half jaar met hem en ik zat niet op een garnaaltje van 14 te wachtenquote:
Je had blijkbaar helemaal geen zin om te wachten waar dan ook opquote:Op zaterdag 16 november 2013 19:17 schreef Jhali het volgende:
[..]
[..]
Wat, hij was mijn vriendje en ik had een half jaar met hem en ik zat niet op een garnaaltje van 14 te wachtenLaat me.
ik sta er ook niet inquote:Op zaterdag 16 november 2013 19:18 schreef Jhali het volgende:
Waarom ben ik trouwens met beide accounts uit de OP?En staat nodig -die er nooit meer is- er nog wel in?
Nou, op een klein (hihaho) ander akkefietje na is hij de enige waar ik tot de dag van vandaag seks mee gehad heb dus ik ben niet ineens een slet of zo.quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je had blijkbaar helemaal geen zin om te wachten waar dan ook op
Zullen we ff over jou beginnen...?quote:Op zaterdag 16 november 2013 18:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat ook.
[..]
Die bij m'n ex was echt groot
(hoop dat ze dit niet leest)
HA WAT IS DITquote:Op zaterdag 16 november 2013 19:20 schreef beautifulxx het volgende:
[..]
Zullen we ff over jou beginnen...?
Wel. Mensen die niet monogaamquote:Op zaterdag 16 november 2013 19:20 schreef Jhali het volgende:
[..]
Nou, op een klein (hihaho) ander akkefietje na is hij de enige waar ik tot de dag van vandaag seks mee gehad heb dus ik ben niet ineens een slet of zo.
JAquote:Op zaterdag 16 november 2013 19:20 schreef beautifulxx het volgende:
[..]
Ja, hoi. Ik ben dus de ex van 'toto', ik heb een ander account op fok en wel eens gepost maar die wachtwoord ben ik kwijt. maar nu las ik dus dat ie me zwart loopt te maken.quote:
Wat is deze?quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:20 schreef beautifulxx het volgende:
[..]
Nou, if it helps, die 2 beide personen waren op dat moment mijn vriendje en ik ben nog nooit vreemdgegaan.quote:
Maar geen monogaam leef.quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:21 schreef Jhali het volgende:
[..]
Nou, if it helps, die 2 beide personen waren op dat moment mijn vriendje en ik ben nog nooit vreemdgegaan.
Hoe weet je dat hij dat is dan?quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:21 schreef beautifulxx het volgende:
[..]
Ja, hoi. Ik ben dus de ex van 'toto', ik heb een ander account op fok en wel eens gepost maar die wachtwoord ben ik kwijt. maar nu las ik dus dat ie me zwart loopt te maken.
hierquote:
kan jou niet dmen. dm mij maar.quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:22 schreef Jhali het volgende:
[..]
Hoe weet je dat hij dat is dan?
DM me zijn woonplaats en voor en achternaam om zeker te weten dat jij zijn ex bent, then we'll talk
Je zat toch niet meer op FOK?quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:20 schreef beautifulxx het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |