ik heb er nog maar 1 op vanavond, en ik heb er nog maar 1 koud liggen. Rustig avondjequote:
why dont you teach my...quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:40 schreef bondage het volgende:
[..]
Maar niet weten wat lynchen en bondage is...
Oke nu is het een obvious troll hoorquote:Op zaterdag 16 november 2013 19:40 schreef beautifulxx het volgende:
[..]
bier is vies daar laat ik altijd kutscheten van
een wattesquote:Op zaterdag 16 november 2013 19:41 schreef Jhali het volgende:
[..]
Oke nu is het een obvious troll hoor
Dat denk ik ook inderdaad.quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:41 schreef Jhali het volgende:
[..]
Oke nu is het een obvious troll hoor
Ben je wel eens groepsverkracht door een groep FOK!kers?quote:
Nee, jij wel zeker?quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ben je wel eens groepsverkracht door een groep FOK!kers?
Foto van je tietje gestuurd?quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:42 schreef beautifulxx het volgende:
Heb "Jhali" al bewijst dat ik het echt ben
bewijst?quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:42 schreef beautifulxx het volgende:
Heb "Jhali" al bewijst dat ik het echt ben
ik doe alleen aan reverse gangbangquote:
Ik vind bier ook vies, maar uhm... wtf kutscheten?quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:40 schreef beautifulxx het volgende:
[..]
bier is vies daar laat ik altijd kutscheten van
Zeg je nu.quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb er nog maar 1 op vanavond, en ik heb er nog maar 1 koud liggen. Rustig avondje
Ja, ik moet morgen weer sportenquote:Op zaterdag 16 november 2013 19:43 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik vind bier ook vies, maar uhm... wtf kutscheten?![]()
[..]
Zeg je nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |