Ik hoef geen virtuele tieten te zien aangezien ik echte tieten te zien krijgquote:Op donderdag 8 augustus 2013 02:14 schreef Prolapsje het volgende:
TS zet zijn leeftijd op Youtube hoger dan zijn werkelijke leeftijd zodat hij virtuele tieten kan bekijken.
hoe lang moet je dat nog zeggenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 02:19 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ik hoef geen virtuele tieten te zien aangezien ik echte tieten te zien krijg
Je moeder telt niet.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 02:19 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Oh sorry jouw moeder heeft je het nog niet verteld?quote:
alsof er iemand is dit foto's van jouw rechterhand wilquote:Op donderdag 8 augustus 2013 02:31 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Kan niet, me vriendin stuurt geile foto'sEn nee jullie krijgen niks
Hoaxquote:Op donderdag 8 augustus 2013 02:31 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ik durf niks meer te zeggen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 02:28 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Oh sorry jouw moeder heeft je het nog niet verteld?Spijtig, ze verkoopt haar reet achter het station voor 5 euro.
Ja mijn rechterhand draagt een bh en een slipjequote:Op donderdag 8 augustus 2013 02:32 schreef blow... het volgende:
[..]
alsof er iemand is dit foto's van jouw rechterhand wil
Haha.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 02:31 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Zijn vriendin neemt hem zoals hij isquote:Op donderdag 8 augustus 2013 02:32 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Ik durf niks meer te zeggen.
Welterusten, hoop dat je iets volwassener kan gedragen de volgende keer.
jij was toch homo?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 02:32 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ja mijn rechterhand draagt een bh en een slipje
ik neem m'n vriendin ook wel eensquote:Op donderdag 8 augustus 2013 02:33 schreef blow... het volgende:
[..]
Zijn vriendin neemt hem zoals hij is![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, zijn vriendin neemt hem..quote:Op donderdag 8 augustus 2013 02:33 schreef blow... het volgende:
[..]
Zijn vriendin neemt hem zoals hij is![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 02:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik neem m'n vriendin ook wel eens
oh wacht
Dan zou ik Jason Statham willen zijn... Maar helaas kan dat nietquote:Op donderdag 8 augustus 2013 02:34 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Ja, zijn vriendin neemt hem..
Nee maar TS is het internet opgedoken en heeft gehoord dat hij kan zijn wie hij wil.
je moet die sletjes hebbenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 02:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik neem m'n vriendin ook wel eens
oh wacht
Ach boeiend m'n ex is een domme snol. Over 3.5 weken emigreren naar Portugal en daar zijn meiden zat.quote:
dan kun je je voor de spiegel aftrekken zekerquote:Op donderdag 8 augustus 2013 02:35 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Dan zou ik Jason Statham willen zijn... Maar helaas kan dat niet
Ga slapen, je "vriendin" heeft je morgenavond nodig.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 02:35 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Dan zou ik Jason Statham willen zijn... Maar helaas kan dat niet
Nee want Jason Statham krijgt bitches,quote:Op donderdag 8 augustus 2013 02:36 schreef blow... het volgende:
[..]
dan kun je je voor de spiegel aftrekken zeker![]()
Toch een homofiel dus
Ze slaapt pas om 4 uur ofzoquote:Op donderdag 8 augustus 2013 02:37 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Ga slapen, je "vriendin" heeft je morgenavond nodig.
JUST BE THE BITCH.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 02:37 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Nee want Jason Statham krijgt bitches,
ze ligt he hele nacht te denken hoe ze van je afkomt zonder je gaymofiele geest te kwetsen.quote:
Ga weg man, heeft ikbeneennichtforum.nl niet hun mod nodig?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 02:39 schreef blow... het volgende:
[..]
ze ligt he hele nacht te denken hoe ze van je afkomt zonder je gaymofiele geest te kwetsen.
Nee ze maakt foto's met haar BlackBerry in de spiegel.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 02:39 schreef blow... het volgende:
[..]
ze ligt he hele nacht te denken hoe ze van je afkomt zonder je gaymofiele geest te kwetsen.
iPhonequote:Op donderdag 8 augustus 2013 02:41 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Nee ze maakt foto's met haar BlackBerry in de spiegel.
TS, is jouw vriendin een hoer? Met haar iPhone naaktfoto's met een kutkwaliteit?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 02:41 schreef vigen98 het volgende:
[..]
iPhonewat een kut dingen zijn het..
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 02:42 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
TS, is jouw vriendin een hoer? Met haar iPhone naaktfoto's met een kutkwaliteit?
Welterusten, fijne nacht en geniet ervan morgen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 02:43 schreef vigen98 het volgende:
[..]Trouwens waarom gaan mensen als ik 1x wat over mijn vriendin praat opeens de hele topic over haar praten...
Bedanktquote:Op donderdag 8 augustus 2013 02:45 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Welterusten, fijne nacht en geniet ervan morgen._!
Volgens mij begon je er zelf over? Kan het mis hebben?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 02:43 schreef vigen98 het volgende:
[..]Trouwens waarom gaan mensen als ik 1x wat over mijn vriendin praat opeens de hele topic over haar praten...
Ontopic
Ja ik zei ik zeg 1 ding over haar en vervolgens gaat de topic over haarquote:Op donderdag 8 augustus 2013 02:46 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Volgens mij begon je er zelf over? Kan het mis hebben?
omdat je er zo infantiel over praat waarschijnlijkquote:Op donderdag 8 augustus 2013 02:47 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ja ik zei ik zeg 1 ding over haar en vervolgens gaat de topic over haar
Kerel, ik wil je even uit je fantasie helpen. Jij bent niet de eerste of de laatste persoon die voor het eerst seks heeft en tieten te zien krijgt. Je mag blij zijn dat je bent ontmaagd maar om 10000en topics aan te maken over je vriendin en seks is gewoon te veel van het goede. Je kan beter je tijd gebruiken om te oefenen met je vriendin ipv op FOK! rond te hangen om te laten zien wat voor baas je bent dat je voor het eerst seks hebt gehad.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 02:19 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Precies. Dit.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 04:42 schreef nothingwasthesame het volgende:
[..]
Kerel, ik wil je even uit je fantasie helpen. Jij bent niet de eerste of de laatste persoon die voor het eerst seks heeft en tieten te zien krijgt. Je mag blij zijn dat je bent ontmaagd maar om 10000en topics aan te maken over je vriendin en seks is gewoon te veel van het goede. Je kan beter je tijd gebruiken om te oefenen met je vriendin ipv op FOK! rond te hangen om te laten zien wat voor baas je bent dat je voor het eerst seks hebt gehad.
Groetjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |