Dan zou ik Jason Statham willen zijn... Maar helaas kan dat nietquote:Op donderdag 8 augustus 2013 02:34 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Ja, zijn vriendin neemt hem..
Nee maar TS is het internet opgedoken en heeft gehoord dat hij kan zijn wie hij wil.
je moet die sletjes hebbenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 02:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik neem m'n vriendin ook wel eens
oh wacht
Ach boeiend m'n ex is een domme snol. Over 3.5 weken emigreren naar Portugal en daar zijn meiden zat.quote:
dan kun je je voor de spiegel aftrekken zekerquote:Op donderdag 8 augustus 2013 02:35 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Dan zou ik Jason Statham willen zijn... Maar helaas kan dat niet
Ga slapen, je "vriendin" heeft je morgenavond nodig.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 02:35 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Dan zou ik Jason Statham willen zijn... Maar helaas kan dat niet
Nee want Jason Statham krijgt bitches,quote:Op donderdag 8 augustus 2013 02:36 schreef blow... het volgende:
[..]
dan kun je je voor de spiegel aftrekken zeker![]()
Toch een homofiel dus
Ze slaapt pas om 4 uur ofzoquote:Op donderdag 8 augustus 2013 02:37 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Ga slapen, je "vriendin" heeft je morgenavond nodig.
JUST BE THE BITCH.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 02:37 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Nee want Jason Statham krijgt bitches,
ze ligt he hele nacht te denken hoe ze van je afkomt zonder je gaymofiele geest te kwetsen.quote:
Ga weg man, heeft ikbeneennichtforum.nl niet hun mod nodig?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 02:39 schreef blow... het volgende:
[..]
ze ligt he hele nacht te denken hoe ze van je afkomt zonder je gaymofiele geest te kwetsen.
Nee ze maakt foto's met haar BlackBerry in de spiegel.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 02:39 schreef blow... het volgende:
[..]
ze ligt he hele nacht te denken hoe ze van je afkomt zonder je gaymofiele geest te kwetsen.
iPhonequote:Op donderdag 8 augustus 2013 02:41 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Nee ze maakt foto's met haar BlackBerry in de spiegel.
TS, is jouw vriendin een hoer? Met haar iPhone naaktfoto's met een kutkwaliteit?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 02:41 schreef vigen98 het volgende:
[..]
iPhonewat een kut dingen zijn het..
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 02:42 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
TS, is jouw vriendin een hoer? Met haar iPhone naaktfoto's met een kutkwaliteit?
Welterusten, fijne nacht en geniet ervan morgen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 02:43 schreef vigen98 het volgende:
[..]Trouwens waarom gaan mensen als ik 1x wat over mijn vriendin praat opeens de hele topic over haar praten...
Bedanktquote:Op donderdag 8 augustus 2013 02:45 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Welterusten, fijne nacht en geniet ervan morgen._!
Volgens mij begon je er zelf over? Kan het mis hebben?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 02:43 schreef vigen98 het volgende:
[..]Trouwens waarom gaan mensen als ik 1x wat over mijn vriendin praat opeens de hele topic over haar praten...
Ontopic
Ja ik zei ik zeg 1 ding over haar en vervolgens gaat de topic over haarquote:Op donderdag 8 augustus 2013 02:46 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Volgens mij begon je er zelf over? Kan het mis hebben?
omdat je er zo infantiel over praat waarschijnlijkquote:Op donderdag 8 augustus 2013 02:47 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ja ik zei ik zeg 1 ding over haar en vervolgens gaat de topic over haar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |