Ik hoef geen virtuele tieten te zien aangezien ik echte tieten te zien krijgquote:Op donderdag 8 augustus 2013 02:14 schreef Prolapsje het volgende:
TS zet zijn leeftijd op Youtube hoger dan zijn werkelijke leeftijd zodat hij virtuele tieten kan bekijken.
hoe lang moet je dat nog zeggenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 02:19 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ik hoef geen virtuele tieten te zien aangezien ik echte tieten te zien krijg
Je moeder telt niet.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 02:19 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ik hoef geen virtuele tieten te zien aangezien ik echte tieten te zien krijg
Oh sorry jouw moeder heeft je het nog niet verteld?quote:
alsof er iemand is dit foto's van jouw rechterhand wilquote:Op donderdag 8 augustus 2013 02:31 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Kan niet, me vriendin stuurt geile foto'sEn nee jullie krijgen niks
Hoaxquote:Op donderdag 8 augustus 2013 02:31 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ik durf niks meer te zeggen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 02:28 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Oh sorry jouw moeder heeft je het nog niet verteld?Spijtig, ze verkoopt haar reet achter het station voor 5 euro.
Ja mijn rechterhand draagt een bh en een slipjequote:Op donderdag 8 augustus 2013 02:32 schreef blow... het volgende:
[..]
alsof er iemand is dit foto's van jouw rechterhand wil
Haha.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 02:31 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Zijn vriendin neemt hem zoals hij isquote:Op donderdag 8 augustus 2013 02:32 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Ik durf niks meer te zeggen.
Welterusten, hoop dat je iets volwassener kan gedragen de volgende keer.
jij was toch homo?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 02:32 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ja mijn rechterhand draagt een bh en een slipje
ik neem m'n vriendin ook wel eensquote:Op donderdag 8 augustus 2013 02:33 schreef blow... het volgende:
[..]
Zijn vriendin neemt hem zoals hij is![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, zijn vriendin neemt hem..quote:Op donderdag 8 augustus 2013 02:33 schreef blow... het volgende:
[..]
Zijn vriendin neemt hem zoals hij is![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 02:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]