Doe m'n bestquote:Op zaterdag 16 november 2013 15:23 schreef cowman het volgende:
[..]
Niks van aantrekken, je bent nummer 100 waarmee ze praat. Gewoon blijven stalken tot ze iets terug zegt of ze je blokt, waarschijnlijk lukt het je beide
Zeg b.v. dat je benieuwd bent of ze net zo leuk is als dat ze eruit zietquote:Op zondag 17 november 2013 12:16 schreef BroodjeKebab het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ik weet namelijk niet wat ik verder kan zeggen dan "hey".
Vragen naar hoe het gaat is vind ik te cliché.
Dat is het probleem. Je moet niet vinden. Je moet gewoon doen. Verstand op 0 en lullen met die dames. Dat werkt het beste, niet te veel nadenken ''Oh jee, dit klinkt cliché'' of ''Maar dit is arrogant'' etc. Gewoon doen.quote:Op zondag 17 november 2013 12:16 schreef BroodjeKebab het volgende:
[..]
Niet eens Poca Hot Ass?quote:Op zondag 17 november 2013 12:17 schreef Volvoman het volgende:
[..]
Doe m'n best. Had 2 matches met Oosters lijkende dames. Zijn nu allebei verdwenen helaas. WIlde proberen of pocahontas werkte als opener
![]()
En ik denk dat ik Inloggen voorbij zag komen. Met als tagline: "heartbreaker"
Sowieso werkt al die makeup maar in hun nadeel. Ze worden er echt niet mooier doorquote:Op zondag 17 november 2013 13:35 schreef PG18 het volgende:
Die foto's op Tinder heb je meestal gewoon compleet niets aan![]()
Nu weer een match die 4 foto's van haarzelf heeft staan op Tinder, met een dikke kwak make-up op haar gezicht, overbelichte foto's enz. Ziet eruit als een echte barbiepop.
Nou heb ik haar op Facebook opgezocht en daar kom ik wat andere normale foto's van haar tegen, waarop ze een hartstikke leuk meisje lijkt
Waarom like je haar dan als ze geen goede foto's heeft?quote:Op zondag 17 november 2013 13:35 schreef PG18 het volgende:
Die foto's op Tinder heb je meestal gewoon compleet niets aan![]()
Nu weer een match die 4 foto's van haarzelf heeft staan op Tinder, met een dikke kwak make-up op haar gezicht, overbelichte foto's enz. Ziet eruit als een echte barbiepop.
Nou heb ik haar op Facebook opgezocht en daar kom ik wat andere normale foto's van haar tegen, waarop ze een hartstikke leuk meisje lijkt
Dat is jouw mening. Ik kan het soms heel mooi vinden, als het maar subtiel gebeurt met de juiste make-up, anders kan ik er ook van walgen.quote:Op zondag 17 november 2013 13:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Sowieso werkt al die makeup maar in hun nadeel. Ze worden er echt niet mooier door
quote:Op zondag 17 november 2013 12:18 schreef schermafbeelding het volgende:
[..]
Zeg b.v. dat je benieuwd bent of ze net zo leuk is als dat ze eruit ziet
Wat zal ik dan zeggen precies? Is dat niet een beetje té om gelijk te zeggen; ik ben benieuwd hoe je er in het echt uitziet na alleen maar een begroeting ''hey'?quote:Op zondag 17 november 2013 12:39 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dat is het probleem. Je moet niet vinden. Je moet gewoon doen. Verstand op 0 en lullen met die dames. Dat werkt het beste, niet te veel nadenken ''Oh jee, dit klinkt cliché'' of ''Maar dit is arrogant'' etc. Gewoon doen.
Ik like iedereen en bij elke match kijk ik of het wat is of niet nadat ik geprobeerd heb om meer foto's en/of informatie te zoeken over de desbetreffende match op Facebook. En op die 'barbiepop' foto's ziet ze er niet lelijk uit, maar in feite is ze gewoon mooier op normale foto's.quote:Op zondag 17 november 2013 13:46 schreef solo020 het volgende:
[..]
Waarom like je haar dan als ze geen goede foto's heeft?
Een beetje is ook niet erg en kan er ook goed uit zien. Maar je hele gezicht vol plamuren is gewoon echt lelijk.quote:Op zondag 17 november 2013 13:46 schreef solo020 het volgende:
[..]
Dat is jouw mening. Ik kan het soms heel mooi vinden, als het maar subtiel gebeurt met de juiste make-up, anders kan ik er ook van walgen.
Ik begon altijd met iets van: ''Hey, ook aan het Tinderen geslagen?''. Maar dat was in de vroege dagen van Tinder in Nederlandquote:Op zondag 17 november 2013 13:46 schreef BroodjeKebab het volgende:
[..]
[..]
Wat zal ik dan zeggen precies? Is dat niet een beetje té om gelijk te zeggen; ik ben benieuwd hoe je er in het echt uitziet na alleen maar een begroeting ''hey'?
Nu al? Heb haar nog niet eens gesproken naast een 'hey' begroeting he?quote:Op zondag 17 november 2013 13:54 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik begon altijd met iets van: ''Hey, ook aan het Tinderen geslagen?''. Maar dat was in de vroege dagen van Tinder in Nederland.
En dan kwam er vanzelf wel een gesprek op gang. Kijk goed naar d'r foto's, maak wat complimenten. Vraag wat ze doet. Wat ze zoekt in een vent. Maak daar (foute) grapjes over. Seksualiseer het gesprek een beetje.
Schijt daaraan. Daar moet je niet bang voor zijn. En zelfs als: een miniscule foto met je voornaam erbij, lekker boeien.quote:Op zondag 17 november 2013 14:04 schreef BroodjeKebab het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei ben ik bang om op guitige tinder berichten te komen of sites als 9gag.
Gewoon 'hey ' terug. Ik zei 'hello' en zij reageerde erop met ''hey''.quote:Op zondag 17 november 2013 14:05 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Schijt daaraan. Daar moet je niet bang voor zijn. En zelfs als: een miniscule foto met je voornaam erbij, lekker boeien.
Nee, niet nu al. Breng eerst het gesprek maar eens op gang. Wat heeft zij geantwoord?
dude, really ?quote:Op zondag 17 november 2013 12:16 schreef BroodjeKebab het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ik weet namelijk niet wat ik verder kan zeggen dan "hey".
Was ik in het begin ook bang voor, maar op een gegeven moment begin je in te zien dat als je normale gesprekken hebt, dat heus niet zal gebeuren. En gebeurt het toch, dan ga je er ook niet dood aan.quote:Op zondag 17 november 2013 14:04 schreef BroodjeKebab het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei ben ik bang om op guitige tinder berichten te komen of sites als 9gag.
Heel moeilijk. Op gang brengen is niet mijn sterkste punt. Als het eenmaal op gang is, dan gaat het meestal wel.quote:Op zondag 17 november 2013 14:13 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
dude, really ?
Je kijkt naar de foto's van de jongedame en daar reageer je dan met een leuke kwinkslag op. How moeilijk can it be!
hehe, volgens mij zeg ik nergens dat ik een casanova ben :-)quote:Op zondag 17 november 2013 14:14 schreef BroodjeKebab het volgende:
[..]
Heel moeilijk. Op gang brengen is niet mijn sterkste punt. Als het eenmaal op gang is, dan gaat het meestal wel.
Niemand is zo'n casanova als jou.
Ja precies.quote:Op zondag 17 november 2013 14:16 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Maar een beetje ad rem kunnen reageren op een foto, of op een gedeelde interesse is een toch wel basic skill hoor :-)
Die eerste ga ik maar eens doen. Bij die tweede cijfer ik mijzelf toch weg? Dan duw ik mezelf richting een friendzone in toch?quote:Op zondag 17 november 2013 14:17 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja precies.
''Mooie blonde lokken heb je hoor''
''En heb je al wat leuks gevonden op Tinder?''
Blablabla
"XX is echt een topband, heb je ze van de zomer ook live gezien?"quote:Op zondag 17 november 2013 14:22 schreef BroodjeKebab het volgende:
[..]
Die eerste ga ik maar eens doen. Bij die tweede cijfer ik mijzelf toch weg? Dan duw ik mezelf richting een friendzone in toch?
Neu hoor, die heb ik ook gebruikt. Uiteindelijk zijn daar alleen maar bootycalls van gekomen. Het is niet alsof die meid meteen haar hart gaat luchten van: ''Ja ik heb toch zooo'n leuke jongen gevonden!'' en dan 2 alinea's tekst. Ze zegt waarschijnlijk: ''Haha, ja wel wat'' of ''Nee, nog niet echt, haha''. Anders zou ze je niet geliket hebbenquote:Op zondag 17 november 2013 14:22 schreef BroodjeKebab het volgende:
[..]
Die eerste ga ik maar eens doen. Bij die tweede cijfer ik mijzelf toch weg? Dan duw ik mezelf richting een friendzone in toch?
Jah man, je komt meteen in de friendzone na je 2e bericht op Tinder(!)quote:Op zondag 17 november 2013 14:22 schreef BroodjeKebab het volgende:
[..]
Scherp!quote:Op zondag 17 november 2013 14:24 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Neu hoor, die heb ik ook gebruikt. Uiteindelijk zijn daar alleen maar bootycalls van gekomen. Het is niet alsof die meid meteen haar hart gaat luchten van: ''Ja ik heb toch zooo'n leuke jongen gevonden!'' en dan 2 alinea's tekst. Ze zegt waarschijnlijk: ''Haha, ja wel wat'' of ''Nee, nog niet echt, haha''. Anders zou ze je niet geliket hebben
Gelijk heb je. Dit is wat nieuw voor mij, dus even wennen. Ik ben niet zo van het digitaal versieren ofzo.quote:Op zondag 17 november 2013 14:30 schreef Athlete het volgende:
[..]
Jah man, je komt meteen in de friendzone na je 2e bericht op Tinder(!)![]()
Verzin gewoon iets man jezus.
Ik leg ze ook wel eens een dilemma voor: Liever 1 babyzeehondje doodknuppelen of voor de rest van je leven 20 cavia's verzorgen?
Wel eerlijk gestolen, maar komt altijd wel een gesprek op uit
Het komt wel goed schatje..quote:Op zondag 17 november 2013 14:33 schreef BroodjeKebab het volgende:
[..]
Gelijk heb je. Dit is wat nieuw voor mij, dus even wennen. Ik ben niet zo van het digitaal versieren ofzo.
Die minder belangrijke heeft niks van haar laten horen. Ik heb een bericht naar die leuke meid gestuurd. Ik ga me daarop concentreren. Ik wil denk ik teveel en het te perfect proberen te laten lopen. Heb Tinder al een week en dit heb maar twee matches. Waarvan 1 leuke. Dus je kunt het wel zien als dat ik 1 match heb in een week tijd Tinderen.quote:Op zondag 17 november 2013 14:44 schreef cowman het volgende:
[..]
Het komt wel goed schatje..
Praat je nu met die leuke meid of oefen je al op die iets minder belangrijke, wat ik je adviseerde?
Confidence is keyquote:Op zondag 17 november 2013 14:50 schreef BroodjeKebab het volgende:
[..]
Die minder belangrijke heeft niks van haar laten horen. Ik heb een bericht naar die leuke meid gestuurd. Ik ga me daarop concentreren. Ik wil denk ik teveel en het te perfect proberen te laten lopen. Heb Tinder al een week en dit heb maar twee matches. Waarvan 1 leuke. Dus je kunt het wel zien als dat ik 1 match heb in een week tijd Tinderen.
Gewoon praten man.quote:Op zondag 17 november 2013 14:33 schreef BroodjeKebab het volgende:
[..]
Gelijk heb je. Dit is wat nieuw voor mij, dus even wennen. Ik ben niet zo van het digitaal versieren ofzo.
Gewoon zeggen ''Dit is een leuke match''..Maarja al die apen nemen alleen mannenadvies aan.quote:Op zondag 17 november 2013 15:00 schreef Athlete het volgende:
[..]
Gewoon praten man.
Stuur dat je al hoopte dat ze je terug zou liken ofzo.
Niemand heeft ook gezegd dat het doel is om je nat te krijgen. Niet alles wat we doen is om je nat te krijgen.quote:Op zondag 17 november 2013 15:02 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Gewoon zeggen ''Dit is een leuke match''..Maarja al die apen nemen alleen mannenadvies aan.
Ik word echt niet nat als iemand zegt '''Mooie bruine lokken'' ''Mooie ogen''...flikker op betaness schijnt er doorheen.
Misschien moet je je gender even aanpassen in je profiel. Het is nogal verwarrend als je zegt dat je een vrouw bentquote:Op zondag 17 november 2013 15:02 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Gewoon zeggen ''Dit is een leuke match''..Maarja al die apen nemen alleen mannenadvies aan.
Ik word echt niet nat als iemand zegt '''Mooie bruine lokken'' ''Mooie ogen''...flikker op betaness schijnt er doorheen.
Misschien komt dat omdat vrouwen niet weten wat ze willen en kerels die wel (tinder) succes hebben gehad wél weten wat gemiddeld gezien werkt.quote:Op zondag 17 november 2013 15:02 schreef Fanta-stick het volgende:
Maarja al die apen nemen alleen mannenadvies aan.
quote:Op zondag 17 november 2013 15:09 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Misschien komt dat omdat vrouwen niet weten wat ze willen en kerels die wel (tinder) succes hebben gehad wél weten wat gemiddeld gezien werkt.
Je vraagt een vis toch ook niet hoe je hem het beste kan vangen. Dat vraag je aan de visser.
Held. Die canned material routine is zo verschrikkelijk gay. Gewoon natural en confident zijn.quote:Op zondag 17 november 2013 15:21 schreef Epii het volgende:
Het gaat er niet om wat je zegt, maar dat je wat zegt en hoe je het zegt. http://m.youtube.com/watch?v=7qsaxJCvahA
Deze baas legt het even uit.
Waarom zeg je dat in het Engels?quote:Op zondag 17 november 2013 15:24 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Held. Die canned material routine is zo verschrikkelijk gay. Gewoon natural en confident zijn.
Heb je iets tegen mensen die onnodig Engels gebruiken Fascinatie?quote:Op zondag 17 november 2013 15:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waarom zeg je dat in het Engels?
Omdat ik tegelijkertijd naar het filmpje aan 't kijken ben. Dan ga ik automatisch in het Engels typen. Is bij tentamens in het Engels ook zo.quote:Op zondag 17 november 2013 15:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waarom zeg je dat in het Engels?
Ja, echt verschrikkelijk is dat. Op mijn werk er ook eentje nu die dan heel interessant ineens random engelse zinnen eruit pleurt, rot toch op denk ik danquote:Op zondag 17 november 2013 15:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb je iets tegen mensen die onnodig Engels gebruiken Fascinatie?
Ík weet heel goed wat ik wil.quote:Op zondag 17 november 2013 15:09 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Misschien komt dat omdat vrouwen niet weten wat ze willen en kerels die wel (tinder) succes hebben gehad wél weten wat gemiddeld gezien werkt.
Je vraagt een vis toch ook niet hoe je hem het beste kan vangen. Dat vraag je aan de visser.
Jij weet een beetje te goed wat je wilt. Schrikt mannen af nomsayin.quote:
Wat houdt dat canned material precies in? Snap nog weinig van dat filmpje als hij het daar de hele tijd over heeft. Googlen geeft me ook alleen wat forums daarover met allerlei vage afkortingen.quote:Op zondag 17 november 2013 15:21 schreef Epii het volgende:
Het gaat er niet om wat je zegt, maar dat je wat zegt en hoe je het zegt. http://m.youtube.com/watch?v=7qsaxJCvahA
Deze baas legt het even uit.
SPOILER: Canned MaterialOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 26% gewijzigd door PG18 op 17-11-2013 16:11:29 ]
Oneliners, opinion openers, standaard routines, standaard verhalen.quote:Op zondag 17 november 2013 16:04 schreef PG18 het volgende:
[..]
Wat houdt dat canned material precies in? Snap nog weinig van dat filmpje als hij het daar de hele tijd over heeft. Googlen geeft me ook alleen wat forums daarover met allerlei vage afkortingen.
Nee, ik weet goed wat ik wil.quote:Op zondag 17 november 2013 16:00 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Jij weet een beetje te goed wat je wilt. Schrikt mannen af nomsayin.
Mannen zijn ook zo onvoorspelbaar.
Gebeurt me de hele tijd, ben ook wel benieuwd naar tips.quote:Op zondag 17 november 2013 16:11 schreef BroodjeKebab het volgende:
Tips nodig! Betreffend meisje is wat kortaf.. misschien tips van de FOK!sters?
Ik begroette haar, waarop zij mij ook begroette. Ik gaf een compliment over haar foto's, waarop zij vervolgens mij bedankte.
Het moet blijkbaar van mijn kant komen? Wijze raad?
quote:Op zondag 17 november 2013 16:11 schreef BroodjeKebab het volgende:
Tips nodig! Betreffend meisje is wat kortaf.. misschien tips van de FOK!sters?
Ik begroette haar, waarop zij mij ook begroette. Ik gaf een compliment over haar foto's, waarop zij vervolgens mij bedankte.
Het moet blijkbaar van mijn kant komen? Wijze raad?
quote:Op zondag 17 november 2013 16:13 schreef PG18 het volgende:
[..]
Gebeurt me de hele tijd, ben ook wel benieuwd naar tips.
De enige vragen die aan me gesteld worden zijn "en jij?" nadat ik een vraag gesteld heb.
Vertel eens wat je zou zeggen in mijn situatie?quote:Op zondag 17 november 2013 16:14 schreef Volvoman het volgende:
Volgens mij is het beter niet teveel vragen te stellen maar meer statements te maken.
Dat ze een ijskoninginnetje is.quote:Op zondag 17 november 2013 16:15 schreef BroodjeKebab het volgende:
[..]
[..]
[..]
Vertel eens wat je zou zeggen in mijn situatie?
Lachen. Maar dit is niet vergelijkbaar met ditquote:Op zondag 17 november 2013 16:15 schreef Seriemoordenaar het volgende:
Wat zou je doen als je over straat liep en Spiderman komt ineens aan zijn spinnetouwtje voorbij gevlogen?
En nu serieus?quote:Op zondag 17 november 2013 16:16 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dat ze een ijskoninginnetje is.
Je kunt toch zeggen wat je wilt? Zolang je het niet al te gek maakt natuurlijk, dat moet je aanvoelen.quote:Op zondag 17 november 2013 16:17 schreef BroodjeKebab het volgende:
[..]
Lachen. Maar dit is niet vergelijkbaar met dit
Ja, maar heb eigenlijk geen idee. Ik wil het goed opbouwen.. maar ik ken haar nog niet echt... En ik wil niet teveel vragen stellen.quote:Op zondag 17 november 2013 16:20 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Je kunt toch zeggen wat je wilt? Zolang je het niet al te gek maakt natuurlijk, dat moet je aanvoelen.
Grappenmaker.quote:Op zondag 17 november 2013 16:22 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Vertel haar de je veel overeenkomsten ziet en dat je met haar wil trouwen.
Die standaard vragen stel ik eigenlijk nooit. Vind ik niet zo interessant.quote:Op zondag 17 november 2013 16:22 schreef BroodjeKebab het volgende:
[..]
Ja, maar heb eigenlijk geen idee. Ik wil het goed opbouwen.. maar ik ken haar nog niet echt... En ik wil niet teveel vragen stellen.
Tot nu toe geeft ze alleen een reactie terug. Zoals ik al zei gewoon in 1 woord. Ze begroette mij terug en bedankte mij nadat ik haar complimenteerde op haar foto.quote:Op zondag 17 november 2013 16:24 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Die standaard vragen stel ik eigenlijk nooit. Vind ik niet zo interessant.
Verder zou ik niet al teveel proberen na te denken over wat je wel en niet zegt, maar gewoon meegaan in de stroom van het gesprek. Mits ze wat terug zegt natuurlijk.
Ik was serieus. Dat werkt goed.quote:Op zondag 17 november 2013 16:18 schreef BroodjeKebab het volgende:
[..]
En nu serieus?Als ik echt wist wat ik moest zeggen, zat ik niet in dit topic.
Hoe reageerde ze?quote:Op zondag 17 november 2013 16:27 schreef BroodjeKebab het volgende:
[..]
Tot nu toe geeft ze alleen een reactie terug. Zoals ik al zei gewoon in 1 woord. Ze begroette mij terug en bedankte mij nadat ik haar complimenteerde op haar foto.
Ik heb haar gewoon gevraagd of ze al iets leuks gevonden had op Tinder.![]()
![]()
Uiteindelijk op die invitatie ingegaan?quote:Op zondag 17 november 2013 16:30 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik ben ook wel eens begonnen met gewoon bot vragen of ze wilde neuken. Toen ze verontwaardigd reageerde kwam ik met: ''ja, maar ik houd van duidelijkheid'' en met ''blabla, het is niet alsof ik vrouwen niet respecteer hoor''. Na een weekje mijn charmes werken kreeg ik een uitnodiging in de douche bij haar thuis.
Waarom doe je daar nou die smileys bij alsof het zo erg is?quote:Op zondag 17 november 2013 16:27 schreef BroodjeKebab het volgende:
Ik heb haar gewoon gevraagd of ze al iets leuks gevonden had op Tinder.![]()
![]()
Neen. Kreeg verder van nog 3 dames een uitnodiging bij ze thuis. Ook niets mee gedaan toen ik begon te daten met een meid. Sterker nog: al mijn Tinder activiteit afgekapt.quote:Op zondag 17 november 2013 16:31 schreef BroodjeKebab het volgende:
[..]
Uiteindelijk op die invitatie ingegaan?
Haha dat heb ik ook een keer gedaan man. Dag later vroeg ze of ik een keer langskwam, ze reageerde ook eerst heel beledigdquote:Op zondag 17 november 2013 16:30 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik ben ook wel eens begonnen met gewoon bot vragen of ze wilde neuken. Toen ze verontwaardigd reageerde kwam ik met: ''ja, maar ik houd van duidelijkheid'' en met ''blabla, het is niet alsof ik vrouwen niet respecteer hoor''. Na een weekje mijn charmes werken kreeg ik een uitnodiging in de douche bij haar thuis.
High five broquote:Op zondag 17 november 2013 16:36 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Haha dat heb ik ook een keer gedaan man. Dag later vroeg ze of ik een keer langskwam, ze reageerde ook eerst heel beledigd
Ook al weer zo'n "en jij?"-meisjequote:Op zondag 17 november 2013 16:40 schreef BroodjeKebab het volgende:
[..]
Ze zegt: "nahh niet echt, en jij?"
Ik vind haar niet bepaald uitnodigend reageren. Vraag of ze zin heeft om te neuken? Dan is ze of beledigd en ben je van haar af, of ze gaat er op in en heb je wellicht een leuke nacht of twee.quote:Op zondag 17 november 2013 16:43 schreef BroodjeKebab het volgende:
[..]
Inderdaad.![]()
Dus heb hulp nodig van de casanova-meesters hier op Fok!
Duidelijkheid loont dusquote:Op zondag 17 november 2013 16:30 schreef samthegreat5 het volgende:
Nee ik ook niet. Nee ik vind dat een beetje te.. snel.quote:Op zondag 17 november 2013 16:45 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Ik vind haar niet bepaald uitnodigend reageren. Vraag of ze zin heeft om te neuken? Dan is ze of beledigd en ben je van haar af, of ze gaat er op in en heb je wellicht een leuke nacht of twee.
Ik zou niet meer reageren.quote:Op zondag 17 november 2013 16:53 schreef BroodjeKebab het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Nee ik vind dat een beetje te.. snel.
Vind wel raar dat ze me liked maar niet uitnodigend reageert.
Hoe zal ik erop reageren? Exact hetzelfde?
Geen planner? Ach tief toch op. Als je akkoord gaat om die vent te zien, dan kijk je maar gewoon even in je agenda en prik je samen een datum. Als je niet akkoord gaat dan zeg je maar gewoon eerlijk tegen hem dat hij moet opzouten.quote:Op zondag 17 november 2013 16:47 schreef Inloggen het volgende:
Oh nee..
"Maar maak je niet druk, ik doe het erg rustig aan. Eerst maar is kijken hoe het allemaal loopt. Ik vind je wel een hele leuke meid!"
Meneer wilt uitgebreid voor mij koken a la chefkok om indruk te maken. Of voor seks. Kan hij mooi vergeten.
Nu stelt hij een wijntje voor volgend week. Ik heb gezegd dat ik geen planner ben en ik niet graag van tevoren afspreken. Dat is geen leugen.
Is dat niet weer te snel opgeven? Ik zou in iedergeval bijna denken dat ze liked en unliked op basis wat zij leuk vind en niet en kijkt hoe zeer voor staat in de markt.quote:Op zondag 17 november 2013 16:55 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Ik zou niet meer reageren.
Ik waardeer je eerlijkheid wel hoor.quote:Op zondag 17 november 2013 16:52 schreef Seriemoordenaar het volgende:
De manier waarop hij het zegt. Ben dan gewoon eerlijk en zeg waar het je om gaat. En dan ook nog twee keer vragen. Tja.
Wat zegt een foto nou helemaal, op iets als Tinder wat ook niet heel serieus is?quote:Op zondag 17 november 2013 16:57 schreef BroodjeKebab het volgende:
[..]
Is dat niet weer te snel opgeven? Ik zou in iedergeval bijna denken dat ze liked en unliked op basis wat zij leuk vind en niet en kijkt hoe zeer voor staat in de markt.
Broodje, ik had je al als tip gegeven in de DM dat je met aannames moet komen gebaseerd op haar. Het gaat er niet om of het klopt of niet, je krijgt haar op die manier wel los.quote:Op zondag 17 november 2013 16:15 schreef BroodjeKebab het volgende:
[..]
[..]
[..]
Vertel eens wat je zou zeggen in mijn situatie?
Je raakt niets kwijt als je er weinig om geeft.quote:Op zondag 17 november 2013 16:56 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Geen planner? Ach tief toch op. Als je akkoord gaat om die vent te zien, dan kijk je maar gewoon even in je agenda en prik je samen een datum. Als je niet akkoord gaat dan zeg je maar gewoon eerlijk tegen hem dat hij moet opzouten.
Mij zou je al lang zijn kwijtgeraakt.
Dan zeg je dat in plaats van hem aan het lijntje houden. Hij wil duidelijk meer, ondanks dat hij dat niet heel direct zegt.quote:Op zondag 17 november 2013 16:57 schreef Inloggen het volgende:
[..]
Ik waardeer je eerlijkheid wel hoor.
Dat wijntje is niet voor bij hem thuis. Dat hadden we gisteren ook gedronken namelijk.
Ik vind hem gewoon niet leuk, wat zijn intenties ook mogen zijnZelfs mijn ex waar ik niets meer voor voelde was leuker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |