abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133338837
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 15:23 schreef cowman het volgende:

[..]

Niks van aantrekken, je bent nummer 100 waarmee ze praat. Gewoon blijven stalken tot ze iets terug zegt of ze je blokt, waarschijnlijk lukt het je beide ^O^
Doe m'n best ;) . Had 2 matches met Oosters lijkende dames. Zijn nu allebei verdwenen helaas. WIlde proberen of pocahontas werkte als opener :')

En ik denk dat ik Inloggen voorbij zag komen. Met als tagline: "heartbreaker" :D
Lange benen koud hoofd.
pi_133338845
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2013 12:16 schreef BroodjeKebab het volgende:

[..]

Hoe bedoel je? Ik weet namelijk niet wat ik verder kan zeggen dan "hey".

Vragen naar hoe het gaat is vind ik te cliché.
Zeg b.v. dat je benieuwd bent of ze net zo leuk is als dat ze eruit ziet :)
pi_133339240
Ik had dus iemand via Tinder die op Tinder heel leuk was maar op andere foto's ineens een draak :r Nu dacht ik haar gevonden te hebben of Facebook maar dat bleek dus een ander te zijn toen die van mij Tinder toevoegde. Uiteindelijk komt het erop neer dat die van Tinder niks is geworden en ik die ander gewoon toevoegde op Facebook waar een gesprek uit is gekomen :') :D
pi_133339290
quote:

[..]
Dat is het probleem. Je moet niet vinden. Je moet gewoon doen. Verstand op 0 en lullen met die dames. Dat werkt het beste, niet te veel nadenken ''Oh jee, dit klinkt cliché'' of ''Maar dit is arrogant'' etc. Gewoon doen.
pi_133339329
Inmiddel al 3 dates gehad haha
pi_133340334
Heb gewoon iedereen geliked net en al 2 matches. Had er maar een gehad nog. Is ff kijken wat er nu gebeurd :p
pi_133340597
Die foto's op Tinder heb je meestal gewoon compleet niets aan :{

Nu weer een match die 4 foto's van haarzelf heeft staan op Tinder, met een dikke kwak make-up op haar gezicht, overbelichte foto's enz. Ziet eruit als een echte barbiepop.

Nou heb ik haar op Facebook opgezocht en daar kom ik wat andere normale foto's van haar tegen, waarop ze een hartstikke leuk meisje lijkt O+
  Moderator / Redactie FP zondag 17 november 2013 @ 13:37:45 #208
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_133340639
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 12:17 schreef Volvoman het volgende:

[..]

Doe m'n best ;) . Had 2 matches met Oosters lijkende dames. Zijn nu allebei verdwenen helaas. WIlde proberen of pocahontas werkte als opener :')

En ik denk dat ik Inloggen voorbij zag komen. Met als tagline: "heartbreaker" :D
Niet eens Poca Hot Ass? :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP zondag 17 november 2013 @ 13:38:24 #209
Brabo Bastard
pi_133340657
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 13:35 schreef PG18 het volgende:

Nu weer een match die 4 foto's van haarzelf heeft staan op Tinder, met een dikke kwak make-up op haar gezicht, overbelichte foto's enz. Ziet eruit als een echte barbiepop.

Nou heb ik haar op Facebook opgezocht en daar kom ik wat andere normale foto's van haar tegen, waarop ze een hartstikke leuk meisje lijkt O+
Sowieso werkt al die makeup maar in hun nadeel. Ze worden er echt niet mooier door :{
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133340822
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 13:35 schreef PG18 het volgende:

Waarom like je haar dan als ze geen goede foto's heeft?

quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 13:38 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Sowieso werkt al die makeup maar in hun nadeel. Ze worden er echt niet mooier door :{
Dat is jouw mening. Ik kan het soms heel mooi vinden, als het maar subtiel gebeurt met de juiste make-up, anders kan ik er ook van walgen.
pi_133340847
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 12:18 schreef schermafbeelding het volgende:

[..]

Zeg b.v. dat je benieuwd bent of ze net zo leuk is als dat ze eruit ziet :)
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 12:39 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Dat is het probleem. Je moet niet vinden. Je moet gewoon doen. Verstand op 0 en lullen met die dames. Dat werkt het beste, niet te veel nadenken ''Oh jee, dit klinkt cliché'' of ''Maar dit is arrogant'' etc. Gewoon doen.
Wat zal ik dan zeggen precies? Is dat niet een beetje té om gelijk te zeggen; ik ben benieuwd hoe je er in het echt uitziet na alleen maar een begroeting ''hey'?

Ik ben bovendien ook voorzichtig i.v.m. screenshots dat ik zo op 9gag of guitige tinder berichten terecht kom?
pi_133340916
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 13:46 schreef solo020 het volgende:

[..]

Waarom like je haar dan als ze geen goede foto's heeft?
Ik like iedereen en bij elke match kijk ik of het wat is of niet nadat ik geprobeerd heb om meer foto's en/of informatie te zoeken over de desbetreffende match op Facebook. En op die 'barbiepop' foto's ziet ze er niet lelijk uit, maar in feite is ze gewoon mooier op normale foto's.
  Moderator / Redactie FP zondag 17 november 2013 @ 13:51:11 #213
Brabo Bastard
pi_133340941
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 13:46 schreef solo020 het volgende:

[..]

Dat is jouw mening. Ik kan het soms heel mooi vinden, als het maar subtiel gebeurt met de juiste make-up, anders kan ik er ook van walgen.
Een beetje is ook niet erg en kan er ook goed uit zien. Maar je hele gezicht vol plamuren is gewoon echt lelijk.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133341036
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 13:46 schreef BroodjeKebab het volgende:

[..]

[..]

Wat zal ik dan zeggen precies? Is dat niet een beetje té om gelijk te zeggen; ik ben benieuwd hoe je er in het echt uitziet na alleen maar een begroeting ''hey'?
Ik begon altijd met iets van: ''Hey, ook aan het Tinderen geslagen?''. Maar dat was in de vroege dagen van Tinder in Nederland :P.
En dan kwam er vanzelf wel een gesprek op gang. Kijk goed naar d'r foto's, maak wat complimenten. Vraag wat ze doet. Wat ze zoekt in een vent. Maak daar (foute) grapjes over. Seksualiseer het gesprek een beetje.
pi_133341279
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 13:54 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Ik begon altijd met iets van: ''Hey, ook aan het Tinderen geslagen?''. Maar dat was in de vroege dagen van Tinder in Nederland :P.
En dan kwam er vanzelf wel een gesprek op gang. Kijk goed naar d'r foto's, maak wat complimenten. Vraag wat ze doet. Wat ze zoekt in een vent. Maak daar (foute) grapjes over. Seksualiseer het gesprek een beetje.
Nu al? Heb haar nog niet eens gesproken naast een 'hey' begroeting he? :P

Zoals ik al eerder zei ben ik bang om op guitige tinder berichten te komen of sites als 9gag. :D

Wat zal ik zeggen? Ik vind het gesprek opgang brengen moeilijk. Ik kan niet meer bedenken dan Hey, maar dat heb ik al gezegd. |:( :')
pi_133341312
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 14:04 schreef BroodjeKebab het volgende:

[..]
Zoals ik al eerder zei ben ik bang om op guitige tinder berichten te komen of sites als 9gag. :D
Schijt daaraan. Daar moet je niet bang voor zijn. En zelfs als: een miniscule foto met je voornaam erbij, lekker boeien.

Nee, niet nu al. Breng eerst het gesprek maar eens op gang. Wat heeft zij geantwoord?
pi_133341407
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 14:05 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Schijt daaraan. Daar moet je niet bang voor zijn. En zelfs als: een miniscule foto met je voornaam erbij, lekker boeien.

Nee, niet nu al. Breng eerst het gesprek maar eens op gang. Wat heeft zij geantwoord?
Gewoon 'hey ' terug. Ik zei 'hello' en zij reageerde erop met ''hey''.
  zondag 17 november 2013 @ 14:12:36 #218
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_133341467
Ik vraag altijd wat iemands favoriete pokemon is.
pi_133341480
quote:

[..]

Hoe bedoel je? Ik weet namelijk niet wat ik verder kan zeggen dan "hey".

dude, really ?
Je kijkt naar de foto's van de jongedame en daar reageer je dan met een leuke kwinkslag op. How moeilijk can it be!
pi_133341489
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 14:04 schreef BroodjeKebab het volgende:

[..]

Was ik in het begin ook bang voor, maar op een gegeven moment begin je in te zien dat als je normale gesprekken hebt, dat heus niet zal gebeuren. En gebeurt het toch, dan ga je er ook niet dood aan.
pi_133341515
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 14:13 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]

dude, really ?
Je kijkt naar de foto's van de jongedame en daar reageer je dan met een leuke kwinkslag op. How moeilijk can it be!
Heel moeilijk. Op gang brengen is niet mijn sterkste punt. Als het eenmaal op gang is, dan gaat het meestal wel.

Niemand is zo'n casanova als jou. :P
  zondag 17 november 2013 @ 14:15:16 #222
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_133341531
Ik heb al van een paar dames nummertje weten te fixen, kom op guys als het een meisje lukt...
pi_133341545
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 14:14 schreef BroodjeKebab het volgende:

[..]

Heel moeilijk. Op gang brengen is niet mijn sterkste punt. Als het eenmaal op gang is, dan gaat het meestal wel.

Niemand is zo'n casanova als jou. :P
hehe, volgens mij zeg ik nergens dat ik een casanova ben :-)

Maar een beetje ad rem kunnen reageren op een foto, of op een gedeelde interesse is een toch wel basic skill hoor :-)
pi_133341579
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 14:16 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]
Maar een beetje ad rem kunnen reageren op een foto, of op een gedeelde interesse is een toch wel basic skill hoor :-)
Ja precies.
''Mooie blonde lokken heb je hoor ;)''
''En heb je al wat leuks gevonden op Tinder? :)''
Blablabla
pi_133341692
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 14:17 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Ja precies.
''Mooie blonde lokken heb je hoor ;)''
''En heb je al wat leuks gevonden op Tinder? :)''
Blablabla
Die eerste ga ik maar eens doen. Bij die tweede cijfer ik mijzelf toch weg? Dan duw ik mezelf richting een friendzone in toch?
pi_133341750
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 14:22 schreef BroodjeKebab het volgende:

[..]

Die eerste ga ik maar eens doen. Bij die tweede cijfer ik mijzelf toch weg? Dan duw ik mezelf richting een friendzone in toch?
"XX is echt een topband, heb je ze van de zomer ook live gezien?"
"Bekende rots op de achtergrond"
"Sta je nou op Rolland Garros te spelen?"

etc etc...
pi_133341756
quote:

[..]

Neu hoor, die heb ik ook gebruikt. Uiteindelijk zijn daar alleen maar bootycalls van gekomen. Het is niet alsof die meid meteen haar hart gaat luchten van: ''Ja ik heb toch zooo'n leuke jongen gevonden!'' en dan 2 alinea's tekst. Ze zegt waarschijnlijk: ''Haha, ja wel wat'' of ''Nee, nog niet echt, haha''. Anders zou ze je niet geliket hebben ;)
pi_133341770
Niet te veel nadenken, gewoon lullen.
  zondag 17 november 2013 @ 14:26:41 #229
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_133341801
Oke iedereen negged mij.
Maar hey ik ben een meisje he.
En ik vind het wel geinig als een gast er een hele cheasy zin uitgooit.
Of zegt; ''Hey wie begint er met saaie vragen stellen?''
pi_133341905
quote:

[..]

Jah man, je komt meteen in de friendzone na je 2e bericht op Tinder(!) |:(

Verzin gewoon iets man jezus.

Ik leg ze ook wel eens een dilemma voor: Liever 1 babyzeehondje doodknuppelen of voor de rest van je leven 20 cavia's verzorgen?
Wel eerlijk gestolen, maar komt altijd wel een gesprek op uit
pi_133341925
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 14:24 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Neu hoor, die heb ik ook gebruikt. Uiteindelijk zijn daar alleen maar bootycalls van gekomen. Het is niet alsof die meid meteen haar hart gaat luchten van: ''Ja ik heb toch zooo'n leuke jongen gevonden!'' en dan 2 alinea's tekst. Ze zegt waarschijnlijk: ''Haha, ja wel wat'' of ''Nee, nog niet echt, haha''. Anders zou ze je niet geliket hebben
Scherp!
pi_133341944
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 14:30 schreef Athlete het volgende:

[..]

Jah man, je komt meteen in de friendzone na je 2e bericht op Tinder(!) |:(

Verzin gewoon iets man jezus.

Ik leg ze ook wel eens een dilemma voor: Liever 1 babyzeehondje doodknuppelen of voor de rest van je leven 20 cavia's verzorgen?
Wel eerlijk gestolen, maar komt altijd wel een gesprek op uit

Gelijk heb je. Dit is wat nieuw voor mij, dus even wennen. Ik ben niet zo van het digitaal versieren ofzo. :P
pi_133342207
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 14:33 schreef BroodjeKebab het volgende:

[..]

Gelijk heb je. Dit is wat nieuw voor mij, dus even wennen. Ik ben niet zo van het digitaal versieren ofzo. :P
Het komt wel goed schatje..

Praat je nu met die leuke meid of oefen je al op die iets minder belangrijke, wat ik je adviseerde?
pi_133342400
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 14:44 schreef cowman het volgende:

[..]

Het komt wel goed schatje..

Praat je nu met die leuke meid of oefen je al op die iets minder belangrijke, wat ik je adviseerde?
Die minder belangrijke heeft niks van haar laten horen. Ik heb een bericht naar die leuke meid gestuurd. Ik ga me daarop concentreren. Ik wil denk ik teveel en het te perfect proberen te laten lopen. Heb Tinder al een week en dit heb maar twee matches. Waarvan 1 leuke. Dus je kunt het wel zien als dat ik 1 match heb in een week tijd Tinderen. :P
pi_133342515
Iemands ondertitel:
Live fast die young, be wild have fun :{
pi_133342522
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 14:50 schreef BroodjeKebab het volgende:

[..]

Die minder belangrijke heeft niks van haar laten horen. Ik heb een bericht naar die leuke meid gestuurd. Ik ga me daarop concentreren. Ik wil denk ik teveel en het te perfect proberen te laten lopen. Heb Tinder al een week en dit heb maar twee matches. Waarvan 1 leuke. Dus je kunt het wel zien als dat ik 1 match heb in een week tijd Tinderen. :P
Confidence is key

Anders maken we een mooi projectje van, dan voeren wij het gesprek voor jou. Ik wil ook best het begin gesprek met haar doen via jou doormiddel van DM, vind ik niet zo erg.
pi_133342749
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 14:33 schreef BroodjeKebab het volgende:

[..]

Gewoon praten man.
Stuur dat je al hoopte dat ze je terug zou liken ofzo.
  zondag 17 november 2013 @ 15:02:25 #238
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_133342824
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 15:00 schreef Athlete het volgende:

[..]

Gewoon praten man.
Stuur dat je al hoopte dat ze je terug zou liken ofzo.
Gewoon zeggen ''Dit is een leuke match''..Maarja al die apen nemen alleen mannenadvies aan.

Ik word echt niet nat als iemand zegt '''Mooie bruine lokken'' ''Mooie ogen''...flikker op betaness schijnt er doorheen.
pi_133342887
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 15:02 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Gewoon zeggen ''Dit is een leuke match''..Maarja al die apen nemen alleen mannenadvies aan.

Ik word echt niet nat als iemand zegt '''Mooie bruine lokken'' ''Mooie ogen''...flikker op betaness schijnt er doorheen.
Niemand heeft ook gezegd dat het doel is om je nat te krijgen. Niet alles wat we doen is om je nat te krijgen.
pi_133342942
Gewoon als openings zin "dankje" zeggen.
Als ze dan vraagt hoezo zeg je gewoon "je hebt me geliked en vind mij dus interessant :)"

Komt altijd wel wat op uit.. een beetje arrogantie mag best ;)
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_133342952
quote:

[..]

Misschien moet je je gender even aanpassen in je profiel. Het is nogal verwarrend als je zegt dat je een vrouw bent :P
pi_133343055
quote:
Maarja al die apen nemen alleen mannenadvies aan.
Misschien komt dat omdat vrouwen niet weten wat ze willen en kerels die wel (tinder) succes hebben gehad wél weten wat gemiddeld gezien werkt.

Je vraagt een vis toch ook niet hoe je hem het beste kan vangen. Dat vraag je aan de visser.
pi_133343166
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 15:09 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Misschien komt dat omdat vrouwen niet weten wat ze willen en kerels die wel (tinder) succes hebben gehad wél weten wat gemiddeld gezien werkt.

Je vraagt een vis toch ook niet hoe je hem het beste kan vangen. Dat vraag je aan de visser.
_O- _O_
pi_133343417
Het gaat er niet om wat je zegt, maar dat je wat zegt en hoe je het zegt. http://m.youtube.com/watch?v=7qsaxJCvahA
Deze baas legt het even uit.
"Political language is designed to make lies sound truthful and murder respectable, and to give an appearance of solidity to pure wind."
pi_133343531
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 15:21 schreef Epii het volgende:
Het gaat er niet om wat je zegt, maar dat je wat zegt en hoe je het zegt. http://m.youtube.com/watch?v=7qsaxJCvahA
Held. Die canned material routine is zo verschrikkelijk gay. Gewoon natural en confident zijn.
pi_133343701
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 15:24 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Held. Die canned material routine is zo verschrikkelijk gay. Gewoon natural en confident zijn.
Waarom zeg je dat in het Engels? _O-
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_133343755
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2013 15:31 schreef Fascination het volgende:

[..]

Heb je iets tegen mensen die onnodig Engels gebruiken Fascinatie?
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_133343770
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2013 15:31 schreef Fascination het volgende:

[..]

Omdat ik tegelijkertijd naar het filmpje aan 't kijken ben. Dan ga ik automatisch in het Engels typen. Is bij tentamens in het Engels ook zo.
pi_133343817
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2013 15:33 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Heb je iets tegen mensen die onnodig Engels gebruiken Fascinatie?
Ja, echt verschrikkelijk is dat. Op mijn werk er ook eentje nu die dan heel interessant ineens random engelse zinnen eruit pleurt, rot toch op denk ik dan :D

Ik doe de omgekeerde route. Bij Facebook beginnen en nu over op whatsapp? :')
  zondag 17 november 2013 @ 15:55:43 #250
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_133344333
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 15:09 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Ík weet heel goed wat ik wil.
pi_133344353
Waarom wonen mensen op hot or not altijd zo ver weg? ;(
Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.
pi_133344418
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 15:55 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Ík weet heel goed wat ik wil.
Ik ook.
  zondag 17 november 2013 @ 16:00:43 #253
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_133344458
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2013 15:59 schreef Inloggen het volgende:

[..]

Ik ook.
Jij weet een beetje te goed wat je wilt. Schrikt mannen af nomsayin.

Mannen zijn ook zo onvoorspelbaar.
pi_133344585
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 15:21 schreef Epii het volgende:
Wat houdt dat canned material precies in? Snap nog weinig van dat filmpje als hij het daar de hele tijd over heeft. Googlen geeft me ook alleen wat forums daarover met allerlei vage afkortingen.

Laat maar, al wat gevonden:
SPOILER: Canned Material
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 26% gewijzigd door PG18 op 17-11-2013 16:11:29 ]
pi_133344659
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 16:04 schreef PG18 het volgende:

[..]

Wat houdt dat canned material precies in? Snap nog weinig van dat filmpje als hij het daar de hele tijd over heeft. Googlen geeft me ook alleen wat forums daarover met allerlei vage afkortingen.
Oneliners, opinion openers, standaard routines, standaard verhalen.
M.a.w.: ingestudeerd spul ;)
pi_133344674
quote:
15s.gif Op zondag 17 november 2013 16:00 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Jij weet een beetje te goed wat je wilt. Schrikt mannen af nomsayin.

Mannen zijn ook zo onvoorspelbaar.
Nee, ik weet goed wat ik wil.

Ik vind het wel altijd lastig om mannen te laten weten dat zij het niet voor me zijn (wanneer ik hints krijg). Tenzij zij zelf heel duidelijk zijn over hun verwachtingen.
pi_133344802
Tips nodig! Betreffend meisje is wat kortaf.. misschien tips van de FOK!sters?

Ik begroette haar, waarop zij mij ook begroette. Ik gaf een compliment over haar foto's, waarop zij vervolgens mij bedankte.

Het moet blijkbaar van mijn kant komen? Wijze raad?
pi_133344865
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 16:11 schreef BroodjeKebab het volgende:

Ik begroette haar, waarop zij mij ook begroette. Ik gaf een compliment over haar foto's, waarop zij vervolgens mij bedankte.

Gebeurt me de hele tijd, ben ook wel benieuwd naar tips.
De enige vragen die aan me gesteld worden zijn "en jij?" nadat ik een vraag gesteld heb.
pi_133344906
Volgens mij is het beter niet teveel vragen te stellen maar meer statements te maken.
Lange benen koud hoofd.
pi_133344926
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 16:11 schreef BroodjeKebab het volgende:

quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 16:13 schreef PG18 het volgende:

[..]

Gebeurt me de hele tijd, ben ook wel benieuwd naar tips.
De enige vragen die aan me gesteld worden zijn "en jij?" nadat ik een vraag gesteld heb.
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 16:14 schreef Volvoman het volgende:
Volgens mij is het beter niet teveel vragen te stellen maar meer statements te maken.
Vertel eens wat je zou zeggen in mijn situatie?
pi_133344930
Wat zou je doen als je over straat liep en Spiderman komt ineens aan zijn spinnetouwtje voorbij gevlogen?
pi_133344940
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 16:15 schreef BroodjeKebab het volgende:

[..]

[..]

[..]

Dat ze een ijskoninginnetje is.
pi_133344996
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 16:15 schreef Seriemoordenaar het volgende:
Wat zou je doen als je over straat liep en Spiderman komt ineens aan zijn spinnetouwtje voorbij gevlogen?
Lachen. Maar dit is niet vergelijkbaar met dit :P
pi_133345022
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 16:16 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Dat ze een ijskoninginnetje is.
En nu serieus? :D Als ik echt wist wat ik moest zeggen, zat ik niet in dit topic. :)
pi_133345112
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 16:17 schreef BroodjeKebab het volgende:

[..]

Lachen. Maar dit is niet vergelijkbaar met dit :P
Je kunt toch zeggen wat je wilt? Zolang je het niet al te gek maakt natuurlijk, dat moet je aanvoelen.
pi_133345157
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 16:20 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Je kunt toch zeggen wat je wilt? Zolang je het niet al te gek maakt natuurlijk, dat moet je aanvoelen.
Ja, maar heb eigenlijk geen idee. Ik wil het goed opbouwen.. maar ik ken haar nog niet echt... En ik wil niet teveel vragen stellen.
pi_133345176
Vertel haar de je veel overeenkomsten ziet en dat je met haar wil trouwen.
Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.
pi_133345197
quote:
9s.gif Op zondag 17 november 2013 16:22 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Vertel haar de je veel overeenkomsten ziet en dat je met haar wil trouwen.
Grappenmaker. >:)
pi_133345270
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 16:22 schreef BroodjeKebab het volgende:

[..]

Ja, maar heb eigenlijk geen idee. Ik wil het goed opbouwen.. maar ik ken haar nog niet echt... En ik wil niet teveel vragen stellen.
Die standaard vragen stel ik eigenlijk nooit. Vind ik niet zo interessant.

Verder zou ik niet al teveel proberen na te denken over wat je wel en niet zegt, maar gewoon meegaan in de stroom van het gesprek. Mits ze wat terug zegt natuurlijk. :)
pi_133345352
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 16:24 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Die standaard vragen stel ik eigenlijk nooit. Vind ik niet zo interessant.

Verder zou ik niet al teveel proberen na te denken over wat je wel en niet zegt, maar gewoon meegaan in de stroom van het gesprek. Mits ze wat terug zegt natuurlijk. :)
Tot nu toe geeft ze alleen een reactie terug. Zoals ik al zei gewoon in 1 woord. Ze begroette mij terug en bedankte mij nadat ik haar complimenteerde op haar foto.

Ik heb haar gewoon gevraagd of ze al iets leuks gevonden had op Tinder. :') :') |:(
pi_133345354
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 16:18 schreef BroodjeKebab het volgende:

[..]

En nu serieus? :D Als ik echt wist wat ik moest zeggen, zat ik niet in dit topic. :)
Ik was serieus. Dat werkt goed.
  zondag 17 november 2013 @ 16:28:40 #272
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_133345399
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 16:22 schreef BroodjeKebab het volgende:

[..]

Grappenmaker. >:)
Dat trouwen doet het anders heel erg goed. Ik begin er soms ook gewoon mee.
pi_133345462
Ik ben ook wel eens begonnen met gewoon bot vragen of ze wilde neuken. Toen ze verontwaardigd reageerde kwam ik met: ''ja, maar ik houd van duidelijkheid'' en met ''blabla, het is niet alsof ik vrouwen niet respecteer hoor''. Na een weekje mijn charmes werken kreeg ik een uitnodiging in de douche bij haar thuis :').
pi_133345471
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 16:27 schreef BroodjeKebab het volgende:

[..]

Tot nu toe geeft ze alleen een reactie terug. Zoals ik al zei gewoon in 1 woord. Ze begroette mij terug en bedankte mij nadat ik haar complimenteerde op haar foto.

Ik heb haar gewoon gevraagd of ze al iets leuks gevonden had op Tinder. :') :') |:(

Hoe reageerde ze?
pi_133345486
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 16:30 schreef Operc het volgende:

[..]

Wat was de reactie?
Net verstuurd, even afwachten dus.
pi_133345508
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 16:30 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik ben ook wel eens begonnen met gewoon bot vragen of ze wilde neuken. Toen ze verontwaardigd reageerde kwam ik met: ''ja, maar ik houd van duidelijkheid'' en met ''blabla, het is niet alsof ik vrouwen niet respecteer hoor''. Na een weekje mijn charmes werken kreeg ik een uitnodiging in de douche bij haar thuis :').
Uiteindelijk op die invitatie ingegaan?
pi_133345513
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 16:27 schreef BroodjeKebab het volgende:
Waarom doe je daar nou die smileys bij alsof het zo erg is?
Komop man, gedraag je als een vent. Sta achter je keuzes. Wat boeit het jou nou een fuck wat een of andere anonieme tinderslet van je denkt.

Je hebt gewoon een perfect tinderwaardige vraag verstuurd. Prima. Dat werkt zelfs heel goed om een gesprek uit te laten voortvloeien die vraag.
pi_133345565
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 16:31 schreef BroodjeKebab het volgende:

[..]

Uiteindelijk op die invitatie ingegaan?
Neen. Kreeg verder van nog 3 dames een uitnodiging bij ze thuis. Ook niets mee gedaan toen ik begon te daten met een meid. Sterker nog: al mijn Tinder activiteit afgekapt.
  zondag 17 november 2013 @ 16:36:05 #279
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_133345663
quote:
Haha dat heb ik ook een keer gedaan man. Dag later vroeg ze of ik een keer langskwam, ze reageerde ook eerst heel beledigd :')
pi_133345700
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 16:36 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Haha dat heb ik ook een keer gedaan man. Dag later vroeg ze of ik een keer langskwam, ze reageerde ook eerst heel beledigd :')
High five bro
pi_133345808
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 16:30 schreef Operc het volgende:

[..]

Hoe reageerde ze?
Ze zegt: "nahh niet echt, en jij?"
pi_133345816
Heb ik ook een keer gehad. Uurtje gepraat, weer een uur later stond ze voor de deur.
pi_133345860
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2013 16:40 schreef BroodjeKebab het volgende:

[..]

Ze zegt: "nahh niet echt, en jij?"
Ook al weer zo'n "en jij?"-meisje ;(
pi_133345919
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 16:41 schreef PG18 het volgende:

[..]

Ook al weer zo'n "en jij?"-meisje ;(
Inderdaad. ;(

Dus heb hulp nodig van de casanova-meesters hier op Fok!
pi_133345998
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2013 16:43 schreef BroodjeKebab het volgende:

[..]

Inderdaad. ;(

Dus heb hulp nodig van de casanova-meesters hier op Fok!
Ik vind haar niet bepaald uitnodigend reageren. Vraag of ze zin heeft om te neuken? Dan is ze of beledigd en ben je van haar af, of ze gaat er op in en heb je wellicht een leuke nacht of twee.
pi_133346057
Oh nee..

"Maar maak je niet druk, ik doe het erg rustig aan. Eerst maar is kijken hoe het allemaal loopt. Ik vind je wel een hele leuke meid!"

Meneer wilt uitgebreid voor mij koken a la chefkok om indruk te maken. Of voor seks. Kan hij mooi vergeten.

Nu stelt hij een wijntje voor volgend week. Ik heb gezegd dat ik geen planner ben en ik niet graag van tevoren afspreken. Dat is geen leugen.
pi_133346125
Wat doorzichtig.
pi_133346215
Hoe bedoel je?
  Moderator / Redactie FP zondag 17 november 2013 @ 16:52:08 #289
Brabo Bastard
pi_133346234
quote:
Duidelijkheid loont dus :P
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133346259
De manier waarop hij het zegt. Ben dan gewoon eerlijk en zeg waar het je om gaat. En dan ook nog twee keer vragen. Tja. :P
pi_133346290
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 16:45 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Ik vind haar niet bepaald uitnodigend reageren. Vraag of ze zin heeft om te neuken? Dan is ze of beledigd en ben je van haar af, of ze gaat er op in en heb je wellicht een leuke nacht of twee.
Nee ik ook niet. Nee ik vind dat een beetje te.. snel. :P

Vind wel raar dat ze me liked maar niet uitnodigend reageert.

Hoe zal ik erop reageren? Exact hetzelfde?
pi_133346332
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2013 16:53 schreef BroodjeKebab het volgende:

[..]

Nee ik ook niet. Nee ik vind dat een beetje te.. snel. :P

Vind wel raar dat ze me liked maar niet uitnodigend reageert.

Hoe zal ik erop reageren? Exact hetzelfde?
Ik zou niet meer reageren.
pi_133346377
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 16:47 schreef Inloggen het volgende:
Oh nee..

"Maar maak je niet druk, ik doe het erg rustig aan. Eerst maar is kijken hoe het allemaal loopt. Ik vind je wel een hele leuke meid!"

Meneer wilt uitgebreid voor mij koken a la chefkok om indruk te maken. Of voor seks. Kan hij mooi vergeten.

Nu stelt hij een wijntje voor volgend week. Ik heb gezegd dat ik geen planner ben en ik niet graag van tevoren afspreken. Dat is geen leugen.
Geen planner? Ach tief toch op. Als je akkoord gaat om die vent te zien, dan kijk je maar gewoon even in je agenda en prik je samen een datum. Als je niet akkoord gaat dan zeg je maar gewoon eerlijk tegen hem dat hij moet opzouten.

Mij zou je al lang zijn kwijtgeraakt.
pi_133346389
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 16:55 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Ik zou niet meer reageren.
Is dat niet weer te snel opgeven? Ik zou in iedergeval bijna denken dat ze liked en unliked op basis wat zij leuk vind en niet en kijkt hoe zeer voor staat in de markt.
pi_133346409
Maar hoe gaan alle neukdates hier dan eigenlijk? Je gaat naar haar toe, potje neuken en je gaat weer naar huis?
pi_133346414
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 16:52 schreef Seriemoordenaar het volgende:
De manier waarop hij het zegt. Ben dan gewoon eerlijk en zeg waar het je om gaat. En dan ook nog twee keer vragen. Tja. :P
Ik waardeer je eerlijkheid wel hoor.

Dat wijntje is niet voor bij hem thuis. Dat hadden we gisteren ook gedronken namelijk.

Ik vind hem gewoon niet leuk, wat zijn intenties ook mogen zijn :') Zelfs mijn ex waar ik niets meer voor voelde was leuker.
pi_133346430
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2013 16:57 schreef BroodjeKebab het volgende:

[..]

Is dat niet weer te snel opgeven? Ik zou in iedergeval bijna denken dat ze liked en unliked op basis wat zij leuk vind en niet en kijkt hoe zeer voor staat in de markt.
Wat zegt een foto nou helemaal, op iets als Tinder wat ook niet heel serieus is?

Er is, vind ik, niks wat je opgeeft, want er is ook nog niks en zij werkt niet echt mee daar verandering aan te brengen.
pi_133346440
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 16:15 schreef BroodjeKebab het volgende:

[..]

[..]

[..]

Broodje, ik had je al als tip gegeven in de DM dat je met aannames moet komen gebaseerd op haar. Het gaat er niet om of het klopt of niet, je krijgt haar op die manier wel los.
pi_133346451
quote:
14s.gif Op zondag 17 november 2013 16:56 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Geen planner? Ach tief toch op. Als je akkoord gaat om die vent te zien, dan kijk je maar gewoon even in je agenda en prik je samen een datum. Als je niet akkoord gaat dan zeg je maar gewoon eerlijk tegen hem dat hij moet opzouten.

Mij zou je al lang zijn kwijtgeraakt.
Je raakt niets kwijt als je er weinig om geeft.
Was hij ook maar zo scherp als jij.
pi_133346454
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2013 16:57 schreef Inloggen het volgende:

[..]

Ik waardeer je eerlijkheid wel hoor.

Dat wijntje is niet voor bij hem thuis. Dat hadden we gisteren ook gedronken namelijk.

Ik vind hem gewoon niet leuk, wat zijn intenties ook mogen zijn :') Zelfs mijn ex waar ik niets meer voor voelde was leuker.
Dan zeg je dat in plaats van hem aan het lijntje houden. Hij wil duidelijk meer, ondanks dat hij dat niet heel direct zegt.

Was jij trouwens niet "uitgeTinderd"? ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')