Ik heb nooit seks oid in het donker gehad, dus weet nietquote:Op zondag 17 november 2013 00:33 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Als het donker is zie je toch niks van elkaars gezicht
Hoe oud ben je en hoe oud was hij. En hoe heb je hem aangesproken?quote:Op zondag 17 november 2013 00:23 schreef Inloggen het volgende:
[..]
Aangesproken hahahaha. Te jong voor mij!
Automatisch verwijderen gebeurt niet.quote:Op zondag 17 november 2013 00:16 schreef BroodjeKebab het volgende:
[..]
Ben alleen bang dat als ik te lang wacht dat het meisje of mij verwijdert of dat ze geen interesse meer zal hebben of dat tinder haar automatisch verwijdert als ik niet binnen paar uur reageer?
Ohw oke...quote:Op zondag 17 november 2013 00:45 schreef PG18 het volgende:
[..]
Automatisch verwijderen gebeurt niet.
En meisjes verwijderen volgens mij ook niet zo snel hun matches. Ik heb er een aantal tussen staan van meer dan een week geleden waar we nog geen woord tegen elkaar gezegd hebben. Of waar alleen ik ze gegroet heb en geen reactie van terug gekregen heb.
Wat heb je te verliezen? Zeg gewoon hoiquote:Op zondag 17 november 2013 00:49 schreef BroodjeKebab het volgende:
[..]
Ohw oke...
Zal ik toch maar initiatief nemen en nu groeten?
Ik ging gewoon in op waar hij over praatte met zijn vriendquote:Op zondag 17 november 2013 00:37 schreef sausagin het volgende:
[..]
Hoe oud ben je en hoe oud was hij. En hoe heb je hem aangesproken?
Heb je wel gezegd. Vanavond zelfs nog.quote:Op zondag 17 november 2013 00:11 schreef Inloggen het volgende:
[..]
Inderdaad. Oneens weer
Ik heb nergens gezegd dat ik geen relatie zou willenHet HOEFT alleen niet. Na een drukke tentamenweek vind ik het fijn om mij te mengen tussen onbekenden.
En nu weer alleen thuisquote:Op zondag 17 november 2013 03:48 schreef Inloggen het volgende:
Ik ben geen 26Verder hebben meer studenten tentamens gehad deze en afgelopen week.
Uitgaan was leuk. Gesprekken waren ook gezellig. Dansen ook haha.
Ik geef toe dat tentamenweken niet echt uniek zijn inderdaad.quote:Op zondag 17 november 2013 03:48 schreef Inloggen het volgende:
Ik ben geen 26Verder hebben meer studenten tentamens gehad deze en afgelopen week.
Uitgaan was leuk. Gesprekken waren ook gezellig. Dansen ook haha.
Het begin van een fucking saai gesprek.quote:Op zaterdag 16 november 2013 17:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee dan?
Dan kan ze fokking snel typenquote:
Wegflikkeren en de volgende nemen. Zulke issue-figuren heb je niks aan.quote:Op zondag 17 november 2013 10:54 schreef wc-eend het volgende:
Eerste echte match via tinder, wordt ze boos op mij omdat haar ex het verkloot. En dan nog zeggen dat ze niet boos is...
Moet ik weer hebben buhhhhhh....
Reageren op 1 van de foto's werkt nagenoeg altijdquote:Op zondag 17 november 2013 10:30 schreef BroodjeKebab het volgende:
Mijn match reageert terug met "hey". Ik ben een beetje ideeloos en niet zo creatief om iets te bedenken wat ik tegem haar zou kunnen zeggen?
Voel me beetje ongemakkelijk via tinder haha
Hoe bedoel je? Ik weet namelijk niet wat ik verder kan zeggen dan "hey".quote:Op zondag 17 november 2013 11:43 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Reageren op 1 van de foto's werkt nagenoeg altijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |