Hoe oud ben je eigenlijk? Misschien had je dat al verteld, is me dan ontschoten.quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:30 schreef Inloggen het volgende:
[..]
Die andere date was 3 jaar jonger, kon niet dansen, is geen master in koken, had geen hobbies waar ik interesse in heb, maar was super leuk!
Ik krijg de indruk dat je stiekem toch wel graag een relatie zou willen. Je bent zo specifiek ondanks dat je zegt gezelligheid te zoeken.quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:30 schreef Inloggen het volgende:
[..]
Die andere date was 3 jaar jonger, kon niet dansen, is geen master in koken, had geen hobbies waar ik interesse in heb, maar was super leuk!
Ik vermoed dat het voor hem ook zo was: hij vond het super leuk maar vond je veel ouder (3 jaar ouderquote:Op zaterdag 16 november 2013 23:30 schreef Inloggen het volgende:
[..]
Dit.quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:35 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Ik krijg de indruk dat je stiekem toch wel graag een relatie zou willen. Je bent zo specifiek ondanks dat je zegt gezelligheid te zoeken.
Welkom terug Broodje!quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:50 schreef BroodjeKebab het volgende:
Ik heb 2 matches. 1 per ongeluk geliked. Tweede vind ik wel interessant en woont erg dichtbij. Zojuist met die tweede een match.. beginnen jullie met chatten of laten jullie het meisje eerst en wat zeggen jullie zoal?
Ik moet namelijk ook niet te grappig willen overkomen ivm screenshot op guitige tinder berichten ofzo.
Wat zou jij mij adviseren, aangezien dit mijn eerste match is? Die andere die ik per ongeluk geliked heb, tel ik niet mee, want in haar heb ik geen interesse in en bovendien woont zij ver.quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:53 schreef cowman het volgende:
[..]
Welkom terug Broodje!
Ik wacht altijd een dag voor ik uberhaupt begin met praten. Meestal hebben zij dan al wat gezegd en anders begin ik gewoon. Beetje afhankelijk in welke bui ik ben of ik gewoon 'hoi' zeg of echt met een opmerking kom om ze uit de tent te lokken.
Wat ik zou adviseren is dat je je eerst comfortabel maakt met het meisje waar je geen interesse in hebt. Zorg dat je daar een pakkend scenario van maakt en gebruik vervolgens die ervaring voor de echt interessante meid.quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:56 schreef BroodjeKebab het volgende:
[..]
Wat zou jij mij adviseren, aangezien dit mijn eerste match is? Die andere die ik per ongeluk geliked heb, tel ik niet mee, want in haar heb ik geen interesse in en bovendien woont zij ver.
Het meisje waar ik wel interesse in heb, heb ik pas 6 minuten een match mee, nadat ik haar likete, maar weet niet wanneer zij mij likete.
Inderdaad. Oneens weerquote:Op zaterdag 16 november 2013 23:35 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Ik krijg de indruk dat je stiekem toch wel graag een relatie zou willen. Je bent zo specifiek ondanks dat je zegt gezelligheid te zoeken.
Het staat je weer vrij het daar oneens mee te zijn.
Haha je kan editen wat je wilt, die "Kindersuprise" staat genoteerdquote:Op zondag 17 november 2013 00:14 schreef Inloggen het volgende:
Btw, ik ben gewoon bijna een uur te laat. Mijn date heb ik een hele lulverhaal opgehangen en Kindersuprise beloofd om het goed te makenHahahaha
Goed idee, op het meisje zonder interesse heb ik al paar uur geleden, direct na de match "hey " gezegd, vervolgens nog niks ontvangen.quote:Op zondag 17 november 2013 00:02 schreef cowman het volgende:
[..]
Wat ik zou adviseren is dat je je eerst comfortabel maakt met het meisje waar je geen interesse in hebt. Zorg dat je daar een pakkend scenario van maakt en gebruik vervolgens die ervaring voor de echt interessante meid.
Fuck you hahahahahaquote:Op zondag 17 november 2013 00:15 schreef cowman het volgende:
[..]
Hahaha je kan editen wat je wilt, die "Kindersuprise" staat genoteerd
quote:Op zondag 17 november 2013 00:17 schreef cowman het volgende:
[..]
Ja daar refereerde Samthegreat5 ook al naar
Correct, ik weet alleen niet of je hem wel omhoog krijgt van d'r, koeienmansquote:Op zondag 17 november 2013 00:17 schreef cowman het volgende:
[..]
Ja daar refereerde Samthegreat5 ook al naar
Spreek jij ze dan aan?quote:Op zondag 17 november 2013 00:16 schreef Inloggen het volgende:
Damn, een super leuke jongen in de tram. Met bril. Wow, wat staat dat hem goed! Ik doe even mijn telefoon weg hoor!
Aangesproken hahahaha. Te jong voor mij!quote:Op zondag 17 november 2013 00:16 schreef Inloggen het volgende:
Damn, een super leuke jongen in de tram. Met bril. Wow, wat staat dat hem goed! Ik doe even mijn telefoon weg hoor!
Ach, een pik is een pik toch?quote:Op zondag 17 november 2013 00:23 schreef Inloggen het volgende:
[..]
Aangesproken hahahaha. Te jong voor mij!
Volgens mij ging het zo: ze vond hem super leuk met een bril en hij was zelfs wow (zei ze)..quote:Op zondag 17 november 2013 00:24 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ach, een pik is een pik toch?
Dat is correct. Vervolgens postuleerde ik dat een pik een pik is.quote:Op zondag 17 november 2013 00:27 schreef complicate het volgende:
[..]
Volgens mij ging het zo: ze vond hem super leuk met een bril en hij was zelfs wow (zei ze)..
Ze sprak hem aan, maar de jonge had geen interesse.
Dus komt ze hier posten : "hij was te jong voor mij"
quote:Op zondag 17 november 2013 00:32 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dat is correct. Vervolgens postuleerde ik dat een pik een pik is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |