Vind ik niet.quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:06 schreef Seriemoordenaar het volgende:
Je spreekt jezelf tegen.
Veel plezier in elk geval. Ik ga ook een biertje drinken.
Inderdaadquote:
Dat was te verwachten natuurlijk.quote:
quote:Op zaterdag 16 november 2013 14:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik heb een date via tinder
Geen enkele moeite mee eigenlijkquote:Op zaterdag 16 november 2013 23:09 schreef Inloggen het volgende:
Ik zit nu al 10 min op de wc met mijn badjas en handdoek over mijn haren (net gedoucht), terwijl ik om half 12 een afspraak heb. Lekker enthousiast ben ikIk vind jullie veel gezelliger haha. Jammer dat jullie zo ver weg wonen. Enkele van jullie zou ik graag willen ontmoeten. Kijken of jullie IRL ook zo tegen me in kunnen gaan...
Lijkt me geen probleem, hoezo? Bijt je?quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:09 schreef Inloggen het volgende:
Kijken of jullie IRL ook zo tegen me in kunnen gaan...
Ja, dat is bij mij ook zoiets. Ze hebben vaak een heel verhaal aan werk en studies die ze op dit moment doen en dan kom ik aan met "ehh, ik ben werkloos".quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:53 schreef MAHL het volgende:
Zucht, een leuke redhead die én tweedejaars Geneeskundestudent én parttime model is. Dat gaat hem niet worden denk ik. Maarja, a man can dream.
Ervaringen delen over het werkquote:Op zaterdag 16 november 2013 23:17 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
Ja, dat is bij mij ook zoiets. Ze hebben vaak een heel verhaal aan werk en studies die ze op dit moment doen en dan kom ik aan met "ehh, ik ben werkloos".
Ja dat is ook wel weer zo. Als het dan stilvalt weet ik wel genoeg.quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ervaringen delen over het werk
Dan erbij, werkloos maakt niemand minder. Als ze daar al op afknappen dan was het al helemaal de moeite niet.
Daar ben ik het nog steeds niet mee eensquote:Op zaterdag 16 november 2013 23:12 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Dat was te verwachten natuurlijk.
Ik doelde op het feit dat meerdere mannen daten op dezelfde dag meestal geen kenmerk van kieskeurigheid is. Althans in mijn ervaring.
Daarom. En dan erbij, ze zijn zelf nog student. Dat wil niet zeggen dat ze meteen werk hebben als ze klaar zijn met hun opleiding.quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:20 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel weer zo. Als het dan stilvalt weet ik wel genoeg.
Jou zou ik wel willen ontmoeten ja.quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:17 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Lijkt me geen probleem, hoezo? Bijt je?
Dat hoeft toch geen probleem te zijn? Er is meer persoon aan jou dan je baan. Laat haar lekker lullen over haar studie en hoe fotogeniek ze is. Laat jij ondertussen haar de wereld zien en neem je haar mee op pad. De meesten die ik ken zijn geen gelijken aan elkaar.quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:17 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
Ja, dat is bij mij ook zoiets. Ze hebben vaak een heel verhaal aan werk en studies die ze op dit moment doen en dan kom ik aan met "ehh, ik ben werkloos".
Je bent te veeleisend.quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:21 schreef Inloggen het volgende:
[..]
Daar ben ik het nog steeds niet mee eens
Ik vond mijn date super interessant hoor. Hij heeft een eigen zeilboot, kookt alsof hij kunstwerken maakt, kan allerlei dansen. Daarvan heeft hij allerlei foto's en films laten zien.
Qua diepgang zit het ook prima. Ik kan goed filosoferen met hem.
Not enough. Iets mist.
Ik denk juist het omgekeerdquote:
Je zegt zelf dat het 'not enough' is.quote:
Inderdaad, en zo moet het ook. Anders is het maar saaiquote:Op zaterdag 16 november 2013 23:22 schreef cowman het volgende:
[..]
Dat hoeft toch geen probleem te zijn? Er is meer persoon aan jou dan je baan. Laat haar lekker lullen over haar studie en hoe fotogeniek ze is. Laat jij ondertussen haar de wereld zien en neem je haar mee op pad. De meesten die ik ken zijn geen gelijken aan elkaar.
Juist niet. Als je iemand echt leuk vindt maakt het geen flikker uit of iemand wel of geen zeilboot heeft. Al die dingen die ze opnoemt zijn extra. Het gaat erom of je iemand leuk vindt. Dat is de enige eis.quote:
Euuuh je richt je reactie naar de verkeerde persoonquote:Op zaterdag 16 november 2013 23:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je zegt zelf dat het 'not enough' is.
Je hebt gelijkquote:Op zaterdag 16 november 2013 23:25 schreef complicate het volgende:
[..]
Euuuh je richt je reactie naar de verkeerde persoon
Volgens mij is inloggen juist niet te veeleisend
Dat kan.quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:21 schreef Inloggen het volgende:
[..]
Daar ben ik het nog steeds niet mee eens
Ik vond mijn date super interessant hoor. Hij heeft een eigen zeilboot, kookt alsof hij kunstwerken maakt, kan allerlei dansen. Daarvan heeft hij allerlei foto's en films laten zien.
Qua diepgang zit het ook prima. Ik kan goed filosoferen met hem.
Not enough. Iets mist.
Die andere date was 3 jaar jonger, kon niet dansen, is geen master in koken, had geen hobbies waar ik interesse in heb, maar was super leuk!quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:26 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Dat kan.
Plaatje kan nog zo perfect ogen, of je verliefd wordt heb je geen invloed op. Erg veeleisend zijn heeft vaak dan ook weinig zin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |