Download de app:quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:37 schreef Clemenza het volgende:
Hi mensen!
Kennen jullie Tinder al? Het is een soort datingapp voor jongeren, je verbindt Tinder met je profiel op Facebook (post niet maar gebruikt je likes en vriendenlijst) en kiest maximaal vijf foto's en dan kan het beginnen. De app laat willekeurige mensen zien die binnen de ingestelde referentiewaarden passen (leeftijd, geslacht en afstand) waarna je de personen op hun foto's en gemeenschappelijke likes/ vrienden kunt afkeuren of natuurlijk goedkeuren. De persoon krijgt van beide nooit een bericht maar als je toevallig iemand tegenkomt die jou ook 'geliked' heeft dan kun je gaan chatten, als je dat wilt. Het slaat helemaal nergens op maar stiekem is het toch best wel goed voor je ego
quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:34 schreef El_Thijs het volgende:
Waarom sta je met negertjes op de foto?
Het werkt niet eens bij mijquote:Op vrijdag 15 november 2013 23:46 schreef -Spaghetti- het volgende:
Ik vind de app wat matig.. Had er veel meer van verwacht. Ik heb tot nu toe 0 matches.
Valt het bij jullie ook tegen, en zijn er dingen waarvan je denkt; dit had ik liever anders gewild bij Tinder? Of dingen die eraan toegevoegd zou kunnen worden?
ja, dat heb ik ook.quote:Op zaterdag 16 november 2013 00:58 schreef Nebisinidem het volgende:
Ik krijg nog steeds mijn facebook niet veranderd. Kan doen wat ik wil, alles verwijderen en opnieuw installeren etc. maar hij bewaart de facebook waarmee ik voor het eerst ben ingelogd. Waar slaat dat op? Kut-app. De reden dat ik het wil veranderen is een andere kutbugg. Hij pakt geen nieuwe foto's van mijn albums. Hoeveel ik er ook toevoeg, ze verschijnen met geen mogelijkheid in Tinder.
Als de ontwikkelaars van Tinder dit ooit eens lezen:quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:46 schreef -Spaghetti- het volgende:
Ik vind de app wat matig.. Had er veel meer van verwacht. Ik heb tot nu toe 0 matches.
Valt het bij jullie ook tegen, en zijn er dingen waarvan je denkt; dit had ik liever anders gewild bij Tinder? Of dingen die eraan toegevoegd zou kunnen worden?
Triotje?quote:Op zaterdag 16 november 2013 01:52 schreef Captainp00face het volgende:
Super leuk meisje ontmoet, meerdere keren bij elkaar geslapen, praten elke dag. Vandaag vroeg ze opeens of ik meer meisjes via Tinder heb ontmoet. Uuhh, nee, jij wel?
Blijkt dat ze in de tussentijd nog een jongen heeft ontmoet. Wat de neuk moet ik hiermee?
Meer piemel voor haar.quote:Op zaterdag 16 november 2013 02:03 schreef Captainp00face het volgende:
Ik zit liever niet aan piemels :s
Amenquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:36 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jij, aan de andere kant, doet je stoer voor en pretendeert de controle te hebben, met een aan narcisme grenzende arrogantie en betweterigheid die voortkomen uit een diep gewortelde onzekerheid. Oh, ik vergat je denigrerende houding.
Ja part of the game zou ik bijna zeggen als je met Tinder bezig bent. Als ik met een meid date van Tinder, ga ik er automatisch al vanuit dat ik niet de eerste en de laatste zal zijn.quote:Op zaterdag 16 november 2013 01:52 schreef Captainp00face het volgende:
Super leuk meisje ontmoet, meerdere keren bij elkaar geslapen, praten elke dag. Vandaag vroeg ze opeens of ik meer meisjes via Tinder heb ontmoet. Uuhh, nee, jij wel?
Blijkt dat ze in de tussentijd nog een jongen heeft ontmoet. Wat de neuk moet ik hiermee?
Jouw superieure god die jouw intellectuele bekwaamheid gaat inzien en waarderen, gepaard met je uitzonderlijke looks, ga je toch niet vinden via Tinder. Dus wat maakt een verkeerde match meer of minder uit.quote:Op zaterdag 16 november 2013 02:03 schreef Inloggen het volgende:
Ik heb matches met mannen die ik niet eens geliked heb!
Ja fuckin irritant dat er ook geen help of feedback optie in die app zit.quote:Op zaterdag 16 november 2013 01:13 schreef watheet het volgende:
[..]
ja, dat heb ik ook.
heb niet echt mn beste foto's op facebook staan
Gevonden! Hihiquote:Op zaterdag 16 november 2013 02:26 schreef cowman het volgende:
[..]
Jouw superieure god die jouw intellectuele bekwaamheid gaat inzien en waarderen, gepaard met je uitzonderlijke looks, ga je toch niet vinden via Tinder. Dus wat maakt een verkeerde match meer of minder uit.
Waarschijnlijk dat ze ook erg druk bezig is met andere jongens die haar ook vragen stellen, dus ze moet haar aandacht spreiden. Zou het 'nog' niet al te negatief bekijkenquote:Op zaterdag 16 november 2013 11:04 schreef PG18 het volgende:
Wat wilt het zeggen als meisjes wel redelijk uitgebreide antwoorden geven op je vragen in een leuk gesprek, maar niets terug vragen? Zitten ze dan te wachten tot je ze voor een date vraagt ofzo?
Ik alleen met gedeelde vrienden. Record is 6 gedeeldequote:Op zaterdag 16 november 2013 13:23 schreef sausagin het volgende:
The f* , ik dacht dat je geen FB vrienden kon tegenkomen op tinder? Net iemand tegen gekomen...
Ik kwam mijn eigen vriend tegen, 14 gedeelde vrienden.quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik alleen met gedeelde vrienden. Record is 6 gedeelde
Waarom dacht je dat?quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:23 schreef sausagin het volgende:
The f* , ik dacht dat je geen FB vrienden kon tegenkomen op tinder? Net iemand tegen gekomen...
Ga me niet vertellen dat het zelfs daar geen match mee werd.quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:40 schreef Pienata het volgende:
[..]
Ik kwam mijn eigen vriend tegen, 14 gedeelde vrienden.
HAhahahaquote:Op zaterdag 16 november 2013 13:43 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ga me niet vertellen dat het zelfs daar geen match mee werd.
quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:43 schreef MAHL het volgende:
[..]
Jawel!quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:43 schreef MAHL het volgende:
[..]
Dan moeten ze ook wat terugzeggen als je ze aanspreektquote:Op zaterdag 16 november 2013 13:48 schreef KomtTijd... het volgende:
ik heb er sinds vanochtend ook 2. Misschien ben ik toch minder lelijk dan ik dacht!
Heb je alleen die zonnebrilfoto en die waar je ver weg en onzichtbaar bent?quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:48 schreef KomtTijd... het volgende:
ik heb er sinds vanochtend ook 2. Misschien ben ik toch minder lelijk dan ik dacht!
Hey dat is niet lief he... die jongen wordt nu publiekelijk afgewezen door een meid met 'maar' 5 matchesquote:Op zaterdag 16 november 2013 13:51 schreef Pienata het volgende:
[..]
Heb je alleen die zonnebrilfoto en die waar je ver weg en onzichtbaar bent?
Dat swipe ik namelijk sowieso weg op Tinder, wil wel een goed beeld hebben. Tip.
Over zonnebrillen gesproken inderdaad. Waarom moet er zo'n grote oversized op je neus? Zeker als het de enige foto is, is het al helemaal niet aantrekkelijk.quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:51 schreef Pienata het volgende:
[..]
Heb je alleen die zonnebrilfoto en die waar je ver weg en onzichtbaar bent?
Dat swipe ik namelijk sowieso weg op Tinder, wil wel een goed beeld hebben. Tip.
Het zijn er 6, ja.quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:52 schreef cowman het volgende:
[..]
Hey dat is niet lief he... die jongen wordt nu publiekelijk afgewezen door een meid met 'maar' 5 matches
Je denkt toch niet dat ik ze aan ga spreken! Weet je hoe engquote:Op zaterdag 16 november 2013 13:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan moeten ze ook wat terugzeggen als je ze aanspreekt
Sorry schat, had je nieuwe verovering van hierboven nog niet meegerekend!quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:53 schreef Pienata het volgende:
[..]
Het zijn er 6, ja.ZES!
Ik zeg alleen dat ik mensen die ik niet goed met hun hele gezicht kan zien wegswipe, dat is geen persoonlijke aanval.
Hee, het is wel veilig vanaf je zolderkamer jaquote:Op zaterdag 16 november 2013 13:54 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik ze aan ga spreken! Weet je hoe eng
Ze is er nog niet over uit of ze de bril moet doen ja of nee.quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:55 schreef cowman het volgende:
[..]
Sorry schat, had je nieuwe verovering van hierboven nog niet meegerekend!Is het een leuke nummer 6, of praat je nog niet met hem?
Heb hem er net bij, dus nog niet gesproken.quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:55 schreef cowman het volgende:
[..]
Sorry schat, had je nieuwe verovering van hierboven nog niet meegerekend!Is het een leuke nummer 6, of praat je nog niet met hem?
Vooronderzoekquote:Op zaterdag 16 november 2013 13:59 schreef Pienata het volgende:
[..]
Heb hem er net bij, dus nog niet gesproken.
Maar hij is wel hot!
Edit: En we hebben een vriendinnetje van mij als mutual friend naar wiens verjaardag ik toevallig ga vanavond. Misschien is hij er wel, of kan ik alvast informeren of het een sukkel is.
Ben wel benieuwd op wat voor types je valt! Heb je pic voor me?(DM) Mijn gevoel zegt, donker haar, donkere ogen, beetje halfbloedje?quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:59 schreef Pienata het volgende:
[..]
Heb hem er net bij, dus nog niet gesproken.
Maar hij is wel hot!
Edit: En we hebben een vriendinnetje van mij als mutual friend naar wiens verjaardag ik toevallig ga vanavond. Misschien is hij er wel, of kan ik alvast informeren of het een sukkel is.
En waarom zegt jouw gevoel dat?quote:Op zaterdag 16 november 2013 14:07 schreef cowman het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd op wat voor types je valt! Heb je pic voor me?(DM) Mijn gevoel zegt, donker haar, donkere ogen, beetje halfbloedje?
Ja half Spaans keur ik goedquote:Op zaterdag 16 november 2013 14:09 schreef Pienata het volgende:
[..]
En waarom zegt jouw gevoel dat?
Ik heb uiteenlopende types maar je beschrijft nu ongeveer mijn vriend, als half Spaans telt als een halfbloedje.
Maar ik val op het bovenste 0,1 percentiel van elk ras/kleur/type/geslacht hoor.quote:Op zaterdag 16 november 2013 14:15 schreef cowman het volgende:
[..]
Ja half Spaans keur ik goedOmdat m'n gevoel getraind is door ervaring. Als ik jou zie, dan koppel ik daar zo'n persoon aan.
Ja nu snap ik jouw aantal matches gelijk een stuk beterquote:Op zaterdag 16 november 2013 14:19 schreef Pienata het volgende:
[..]
Maar ik val op het bovenste 0,1 percentiel van elk ras/kleur/type/geslacht hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |