Dan moeten ze ook wat terugzeggen als je ze aanspreektquote:Op zaterdag 16 november 2013 13:48 schreef KomtTijd... het volgende:
ik heb er sinds vanochtend ook 2. Misschien ben ik toch minder lelijk dan ik dacht!
Heb je alleen die zonnebrilfoto en die waar je ver weg en onzichtbaar bent?quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:48 schreef KomtTijd... het volgende:
ik heb er sinds vanochtend ook 2. Misschien ben ik toch minder lelijk dan ik dacht!
Hey dat is niet lief he... die jongen wordt nu publiekelijk afgewezen door een meid met 'maar' 5 matchesquote:Op zaterdag 16 november 2013 13:51 schreef Pienata het volgende:
[..]
Heb je alleen die zonnebrilfoto en die waar je ver weg en onzichtbaar bent?
Dat swipe ik namelijk sowieso weg op Tinder, wil wel een goed beeld hebben. Tip.
Over zonnebrillen gesproken inderdaad. Waarom moet er zo'n grote oversized op je neus? Zeker als het de enige foto is, is het al helemaal niet aantrekkelijk.quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:51 schreef Pienata het volgende:
[..]
Heb je alleen die zonnebrilfoto en die waar je ver weg en onzichtbaar bent?
Dat swipe ik namelijk sowieso weg op Tinder, wil wel een goed beeld hebben. Tip.
Het zijn er 6, ja.quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:52 schreef cowman het volgende:
[..]
Hey dat is niet lief he... die jongen wordt nu publiekelijk afgewezen door een meid met 'maar' 5 matches
Je denkt toch niet dat ik ze aan ga spreken! Weet je hoe engquote:Op zaterdag 16 november 2013 13:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan moeten ze ook wat terugzeggen als je ze aanspreekt
Sorry schat, had je nieuwe verovering van hierboven nog niet meegerekend!quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:53 schreef Pienata het volgende:
[..]
Het zijn er 6, ja.ZES!
Ik zeg alleen dat ik mensen die ik niet goed met hun hele gezicht kan zien wegswipe, dat is geen persoonlijke aanval.
Hee, het is wel veilig vanaf je zolderkamer jaquote:Op zaterdag 16 november 2013 13:54 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik ze aan ga spreken! Weet je hoe eng
Ze is er nog niet over uit of ze de bril moet doen ja of nee.quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:55 schreef cowman het volgende:
[..]
Sorry schat, had je nieuwe verovering van hierboven nog niet meegerekend!Is het een leuke nummer 6, of praat je nog niet met hem?
Heb hem er net bij, dus nog niet gesproken.quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:55 schreef cowman het volgende:
[..]
Sorry schat, had je nieuwe verovering van hierboven nog niet meegerekend!Is het een leuke nummer 6, of praat je nog niet met hem?
Vooronderzoekquote:Op zaterdag 16 november 2013 13:59 schreef Pienata het volgende:
[..]
Heb hem er net bij, dus nog niet gesproken.
Maar hij is wel hot!
Edit: En we hebben een vriendinnetje van mij als mutual friend naar wiens verjaardag ik toevallig ga vanavond. Misschien is hij er wel, of kan ik alvast informeren of het een sukkel is.
Ben wel benieuwd op wat voor types je valt! Heb je pic voor me?(DM) Mijn gevoel zegt, donker haar, donkere ogen, beetje halfbloedje?quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:59 schreef Pienata het volgende:
[..]
Heb hem er net bij, dus nog niet gesproken.
Maar hij is wel hot!
Edit: En we hebben een vriendinnetje van mij als mutual friend naar wiens verjaardag ik toevallig ga vanavond. Misschien is hij er wel, of kan ik alvast informeren of het een sukkel is.
En waarom zegt jouw gevoel dat?quote:Op zaterdag 16 november 2013 14:07 schreef cowman het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd op wat voor types je valt! Heb je pic voor me?(DM) Mijn gevoel zegt, donker haar, donkere ogen, beetje halfbloedje?
Ja half Spaans keur ik goedquote:Op zaterdag 16 november 2013 14:09 schreef Pienata het volgende:
[..]
En waarom zegt jouw gevoel dat?
Ik heb uiteenlopende types maar je beschrijft nu ongeveer mijn vriend, als half Spaans telt als een halfbloedje.
Maar ik val op het bovenste 0,1 percentiel van elk ras/kleur/type/geslacht hoor.quote:Op zaterdag 16 november 2013 14:15 schreef cowman het volgende:
[..]
Ja half Spaans keur ik goedOmdat m'n gevoel getraind is door ervaring. Als ik jou zie, dan koppel ik daar zo'n persoon aan.
Ja nu snap ik jouw aantal matches gelijk een stuk beterquote:Op zaterdag 16 november 2013 14:19 schreef Pienata het volgende:
[..]
Maar ik val op het bovenste 0,1 percentiel van elk ras/kleur/type/geslacht hoor.
Congrats.quote:Op zaterdag 16 november 2013 14:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik heb een date via tinder
Ging heel snel. Een avondje gepraat via die app en ik dacht van mwah 't zal hier wel bij blijven. Dus ik melden dat ik ga slapen en zij geeft d'r nummer dus ik denk okayquote:
Wel nicequote:Op zaterdag 16 november 2013 14:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ging heel snel. Een avondje gepraat via die app en ik dacht van mwah 't zal hier wel bij blijven. Dus ik melden dat ik ga slapen en zij geeft d'r nummer dus ik denk okay
En de volgende dag nodigd ze me uit om mee uit te gaan. Als het niks is kan ik wel gratis naar dj paul elstak dus win win
Nice, we komen vanavond allemaal naar Berlikum om jouw date te beoordelenquote:Op zaterdag 16 november 2013 14:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ging heel snel. Een avondje gepraat via die app en ik dacht van mwah 't zal hier wel bij blijven. Dus ik melden dat ik ga slapen en zij geeft d'r nummer dus ik denk okay
En de volgende dag nodigd ze me uit om mee uit te gaan. Als het niks is kan ik wel gratis naar dj paul elstak dus win win
Als de dame een gesprek begint is het altijd 'Hee' ofzo. Dan knap ik eigenlijk al afquote:Op zaterdag 16 november 2013 15:21 schreef Volvoman het volgende:
Wat is dat met die dames die zelf beginnen met het gesprek. En daarna niks meer laten horen. Zo slecht zijn mijn reacties nou ook weer niet![]()
Nog steeds niets gehoord van het leukste meisje uit mijn match lijst
Niks van aantrekken, je bent nummer 100 waarmee ze praat. Gewoon blijven stalken tot ze iets terug zegt of ze je blokt, waarschijnlijk lukt het je beidequote:Op zaterdag 16 november 2013 15:21 schreef Volvoman het volgende:
Wat is dat met die dames die zelf beginnen met het gesprek. En daarna niks meer laten horen. Zo slecht zijn mijn reacties nou ook weer niet![]()
Daar maak ik me niet zo druk om. Mijn verwachtingen liggen ook niet zo heel erg hoog voor de restquote:Op zaterdag 16 november 2013 15:21 schreef Volvoman het volgende:
Doe je het beter dan ikquote:Op zaterdag 16 november 2013 16:41 schreef Toempf het volgende:
[..]
Daar maak ik me niet zo druk om. Mijn verwachtingen liggen ook niet zo heel erg hoog voor de restheb nu iets van 60 matches, leuke egoboost, maar echte toppers zitten er niet tussen en dat vind ik eigenlijk wel prima
als mijn droomvrouw er in eens tussen zit is dat alleen maar een mooie bonus maar ik ga er niet van uit.
Is volgende week zaterdag pasquote:Op zaterdag 16 november 2013 14:39 schreef cowman het volgende:
[..]
Nice, we komen vanavond allemaal naar Berlikum om jouw date te beoordelen
Wat is daar mis mee dan?quote:Op zaterdag 16 november 2013 15:21 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Als de dame een gesprek begint is het altijd 'Hee' ofzo. Dan knap ik eigenlijk al af
dat vraag ik me ook af, mijn matches spreken me sowieso niet aanquote:Op zaterdag 16 november 2013 17:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee dan?
Bij mij ook niet. Maar leeftijdscategorie 18-20 (voor mij) zit daar ook niet op om werkelijk te daten.quote:Op zaterdag 16 november 2013 17:43 schreef watheet het volgende:
[..]
dat vraag ik me ook af, mijn matches spreken me sowieso niet aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |