Je maakt uitspraken over dat ik een kloon ben, terwijl je er zelf één bentquote:
Omdat hij onzeker is, vroeger een solide vaderfiguur in zijn leven heeft gemist, en dat nu probeert te compenseren door het op jou te projecteren. Oh en hij wil zijn penis graag in je steken.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:25 schreef Inloggen het volgende:
[..]
Waarom projecteer je je eigen activiteiten op anderen?
Jij ook een fijne avond meidquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:29 schreef Inloggen het volgende:
[..]
Je maakt uitspraken over dat ik een kloon ben, terwijl je er zelf één bentMij maakt het niet uit. Het ging mij om de leuke discussie, wat nu niet meer het geval is. Toch nog bedankt. Het was gezellig
Fijne avond iedereen!
Ik mis wat geloof ik.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:29 schreef Inloggen het volgende:
[..]
Je maakt uitspraken over dat ik een kloon ben, terwijl je er zelf één bentMij maakt het niet uit. Het ging mij om de leuke discussie, wat nu niet meer het geval is. Toch nog bedankt. Het was gezellig
Fijne avond iedereen!
Jij, aan de andere kant, doet je stoer voor en pretendeert de controle te hebben, met een aan narcisme grenzende arrogantie en betweterigheid die voortkomen uit een diep gewortelde onzekerheid. Oh, ik vergat je denigrerende houding.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:29 schreef Inloggen het volgende:
[..]
Fijne avond iedereen!
Nouja, tja, je hebt geen Tinder en post doorgaans enkel stekelige opmerkingen naar mij toe waar ik vervolgens niets mee mag doen want meisjes pesten is verboden enzo en tja.quote:
Geen 1 keer heb ik een opmerking gemaakt naar jou in het tinder topic. Was immer aardig tegen anderen en behulpzaam, en jij noemt mij een zuurkut en kraakt mijn grapje af een paar topics terug, om niets dus! En nu weer, terwijl ik gewoon wat aardigs zei. Je bent zelf een stekelquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:40 schreef MAHL het volgende:
[..]
Nouja, tja, je hebt geen Tinder en post doorgaans enkel stekelige opmerkingen naar mij toe waar ik vervolgens niets mee mag doen want meisjes pesten is verboden enzo en tja.
OKok dat was in het andere topic. Rustig!quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:50 schreef Kola het volgende:
[..]
Geen 1 keer heb ik een opmerking gemaakt naar jou in het tinder topic. Was immer aardig tegen anderen en behulpzaam, en jij noemt mij een zuurkut en kraakt mijn grapje af een paar topics terug, om niets dus! En nu weer, terwijl ik gewoon wat aardigs zei. Je bent zelf een stekel
quote:
quote:Op woensdag 13 november 2013 23:33 schreef Kola het volgende:
[..]
Iemand dik en lelijk noemen en schijnheilig tegen haar praten, nog pretenderen dat je een hart hebt ook! HOE DURF JE
Oke. En nu?quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:36 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jij, aan de andere kant, doet je stoer voor en pretendeert de controle te hebben, met een aan narcisme grenzende arrogantie en betweterigheid die voortkomen uit een diep gewortelde onzekerheid. Oh, ik vergat je denigrerende houding.
Zo hoort dat ook. Siert een mens.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:57 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ja mij ook maar volgens mij heeft ze wel echt een eigen willetje zegmaar.
Anders mag je wel met mij chatten hoor. Pics in DM?quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:07 schreef Inloggen het volgende:
Ik haat wachten op anderen![]()
Die Tinder ga ik er toch gewoon op laten. Gewoon zoals Godshand zei: voor de dode momenten... zoals deze bijvoorbeeld.
Datzelfde zeg ik ook van de vrouwen hoor. Vrouwen met negerkindertjesquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:14 schreef Inloggen het volgende:
Ik kan niet chatten.
Op Tinder staan hele idiote mannen. Wie proost er nou een glas saaie limonade? Waarom staan mensen met anderen op een foto? Hoezo ga je op de foto onder de modder? Why?
Inloggenception?quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:20 schreef Inloggen het volgende:
Mijn profielfoto is één van mijn beeldscherm waarop nog meer foto's staan van mij en een hele duidelijke geopend. Lekker origineel haha
PM dan? Of kan dat ook niet.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:25 schreef Inloggen het volgende:
Nogmaals: ik kan niet DM-en.
Overigens schijn ik alle Tindercontacten in de buurt te hebben bekeken. Iedereen is waarschijnlijk in het centrum. Even de straal 5 km uitbreiden haha
Hetzelfde kan over vrouwen worden gezegd.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:14 schreef Inloggen het volgende:
Ik kan niet chatten.
Op Tinder staan hele idiote mannen. Wie proost er nou een glas saaie limonade? Waarom staan mensen met anderen op een foto? Hoezo ga je op de foto onder de modder? Why?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |