abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133293379
Ik heb nu een match met een schat van een dame :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_133293395
Btw Sam, was Pien nou degene die een openrelatie had?
pi_133293436
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 19:33 schreef cowman het volgende:
Ehm, goeie vraag. Ik kan me zo eigenlijk niet herinneren dat ik iets over een open relatie heb gelezen.
pi_133293498
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 19:29 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Jij houdt er dus ook niet van als een jongen je veel knuffels/zoenen (m.a.w.: fysieke aandacht) schenkt?
Jawel i.v.m. neurotransmitters en hormonen :P Voelt goed haha
pi_133293530
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 19:35 schreef Inloggen het volgende:

[..]

Jawel i.v.m. neurotransmitters en hormonen :P Voelt goed haha
Oh toch wel. Ik was al bang dat ik mijn spontane knuffel-aanvallen moest minderen :P
Waarom kan je trouwens niet DM'en?
pi_133293602
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 19:29 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Misschien willen ze wel aandacht van jou specifiek.

En ik vind de meeste mensen nogal nep.
Daar kan je wel achter komen via dategeschiedenis. Als je die niet kan tracen kom je er wel achter wanneer je hij/zij na jou gelijk anderen date.

True about the second thing. Mijn opvatting geldt dan ook voor vriendschappen. Test het maar eens door een paar dagen niet op Whatsapp te komen. Degene die je bellen zijn de mensen die je echt missen. De rest Appt wel een willekeurige persoon die regelmatig online is.
pi_133293722
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 19:37 schreef Inloggen het volgende:

[..]

Daar kan je wel achter komen via dategeschiedenis. Als je die niet kan tracen kom je er wel achter wanneer je hij/zij na jou gelijk anderen date.

True about the second thing. Mijn opvatting geldt dan ook voor vriendschappen.
Maar wel tegenstrijdig aangezien je stikt als je teveel aandacht van een man krijgt. Dus waarom zou je hem dan na gaan trekken?

Hmm. Bij mij ook.
pi_133293728
quote:

[..]
True about the second thing. Mijn opvatting geldt dan ook voor vriendschappen. Test het maar eens door een paar dagen niet op Whatsapp te komen. Degene die je bellen zijn de mensen die je echt missen. De rest Appt wel een willekeurige persoon die regelmatig online is.
Maak ik me ook best schuldig aan hoor, maar ik weet wel wie mijn echte vrienden zijn (en dat zijn er maar erg weinig) en wie niet voor mij door het vuur zou gaan.
pi_133293844
quote:
Test het maar eens door een paar dagen niet op Whatsapp te komen. Degene die je bellen zijn de mensen die je echt missen. De rest Appt wel een willekeurige persoon die regelmatig online is.
Zie dit nu.
Ik kom zo vaak dagen niet op Whatsapp. Het is een armoede wanneer je niet een dag zonder kan, of niet even kunt wachten met reageren als je in gezelschap bent. Ik krijg dan neigingen om die telefoon uit het raam te gooien.

Al heb ik wel vaak contacten gehad die ik niet kon of nog niet gezien had. Die ga ik niet out of the blue bellen. Sowieso, ik ben erg laks in reageren.
pi_133293852
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 19:40 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Maar wel tegenstrijdig aangezien je stikt als je teveel aandacht van een man krijgt. Dus waarom zou je hem dan na gaan trekken?

Hmm. Bij mij ook.
Je haalt twee dingen door elkaar. Wanneer een man mij extreem veel aandacht geeft word ik argwanend. Er klopt dan iets niet in mijn ogen. Ik zou dan ook liever geen relatie willen aangaan met iemand waarvan ik zijn omgeving niet kan zien. Een omgeving is een reflectie van jouw persoonlijkheid en andersom. Dat is essentiële informatie om te bepalen of iemand relatiemateriaal is.
pi_133293921
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 19:44 schreef Inloggen het volgende:

[..]

Je haalt twee dingen door elkaar. Wanneer een man mij extreem veel aandacht geeft word ik argwanend. Er klopt iets niet. Ik zou dan ook liever geen relatie willen aangaan met iemand waarvan ik zijn omgeving niet kan zien. Een omgeving is een reflectie van jouw persoonlijkheid en andersom. Dat is essentiële informatie om te bepalen of iemand relatiemateriaal is.
Is je huis opgeruimd? Of bedoel je omgeving figuurlijk?
pi_133293986
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 19:45 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Is je huis opgeruimd? Of bedoel je omgeving figuurlijk?
Omgeving als in werkomgeving, vriendenkring en overige sociale netwerken.

Je huis zegt inderdaad ook wat over je. Maar ik zou een man niet via zijn woning willen leren kennen. Daar gebeuren andere dingen :D Tjah, na de seks kan ik me nog steeds bedenken wanneer ik niet gecharmeerd ben van de puinhoop, daar niet van :P
  vrijdag 15 november 2013 @ 19:50:31 #213
394203 Pienata
Altijd de Pieneut.
pi_133294117
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 19:33 schreef cowman het volgende:
Mag ik ook antwoord geven? :D

Ja dat was ik. :P
pi_133294120
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 19:47 schreef Inloggen het volgende:

[..]

Omgeving als in werkomgeving, vriendenkring en overige sociale netwerken.

Je huis zegt inderdaad ook wat over je. Maar ik zou een man niet via zijn woning willen leren kennen. Daar gebeuren andere dingen :D Tjah, na de seks kan ik me nog steeds bedenken wanneer ik niet gecharmeerd ben van de puinhoop, daar niet van :P
Je huis is dus opgeruimd. :P

Hoe wil je een man dan leren kennen? Tevens, veel mensen spiegelen hun omgeving vaak ook veel rooskleuriger voor dan daadwerkelijk het geval is. Net als henzelf.

[ Bericht 1% gewijzigd door Seriemoordenaar op 15-11-2013 19:57:35 ]
  vrijdag 15 november 2013 @ 19:52:02 #215
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_133294182
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 19:32 schreef kurk_droog het volgende:
Ik heb nu een match met een schat van een dame :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D :D :D :D :D :D :D :D :D
pi_133294204
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2013 19:50 schreef Pienata het volgende:

[..]

Mag ik ook antwoord geven? :D

Ja dat was ik. :P
Ja sorry, onze opmerkingen hiervoor werden genegeerd. Ging er maar vanuit dat ik geen antwoord ging krijgen van jou :P
  vrijdag 15 november 2013 @ 19:53:35 #217
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_133294250
Wel leuk een gedoogde slowchat omdat het nog lijkt op een nieuwe reeks.
we dan
  vrijdag 15 november 2013 @ 19:54:06 #218
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_133294272
Lijkt wel een SC-topic dit...

Woensdagavond een date :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_133294337
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 18:44 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Hoe bedoel je die eerste zin?
Nuchterheid voorkomt zweverigheid. Kennis maakt nuchter. Dromen laat zweven.
  vrijdag 15 november 2013 @ 19:56:06 #220
394203 Pienata
Altijd de Pieneut.
pi_133294349
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 19:52 schreef cowman het volgende:

[..]

Ja sorry, onze opmerkingen hiervoor werden genegeerd. Ging er maar vanuit dat ik geen antwoord ging krijgen van jou :P
Niet genegeerd, maar het echte leven riep! :P

Wat had je nog graag willen weten, haha.
pi_133294552
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 19:50 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Hoe wil je een man dan leren kennen? Ik begrijp niet wat je met omgeving bedoelt. Tevens, veel mensen spiegelen hun omgeving vaak ook veel rooskleuriger voor dan daadwerkelijk het geval is. Net als henzelf.
Uh, dat heb ik niet gezegd. Mijn huis is op moment een rommel, omdat ik een tentamenweek had.

Ik heb niets tegen daten via internet. Uitsluiten doe ik niet, maar er veel van verwachten ook niet. Het eist veel meer tijd en energie om diegen echt te leren kennen en iets op te bouwen.

Wat kan ik nog meer vertellen over omgeving? Ik begrijp niet wat je er niet aan snapt. Vergeet niet dat alle details een persoon maken.
pi_133294645
Wat is het verschil tussen slowchat en dit? Ik vind mezelf vrij inhoudelijk reageren.
  vrijdag 15 november 2013 @ 20:04:27 #223
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_133294671
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 19:50 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Hoe wil je een man dan leren kennen? Tevens, veel mensen spiegelen hun omgeving vaak ook veel rooskleuriger voor dan daadwerkelijk het geval is. Net als henzelf.
Valt wel mee volgens mij. Hier op fok misschien bijvoorbeeld wel meer. Maar ook genoeg normale en leuke/knappe mensen zitten gewoon op internet. Maar die hoor je gewoon minder wat dat betreft omdat het bewijzen van hun uiterlijk niet zo belangrijk is voor hen..
we dan
pi_133294705
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2013 20:01 schreef Inloggen het volgende:

[..]

Uh, dat heb ik niet gezegd. Mijn huis is op moment een rommel, omdat ik een tentamenweek had.

Ik heb niets tegen daten via internet. Uitsluiten doe ik niet, maar er veel van verwachten ook niet. Het eist veel meer tijd en energie om diegen echt te leren kennen en iets op te bouwen.

Wat kan ik nog meer vertellen over omgeving? Ik begrijp niet wat je er niet aan snapt. Vergeet niet dat alle details een persoon maken.
Dat klopt, dat dacht ik op te maken tussen de regels.

Ik had het al aangepast, ik had over je vorige reactie heen gelezen.

Iemand echt leren kennen vergt een open mind. Iets opbouwen doe je op basis van vertrouwen. Of je nu via internet date of niet, je date met personen, daar zit geen verschil in vind ik. Heel nuchter dit, nietwaar. :)
pi_133294774
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 20:03 schreef Inloggen het volgende:
Wat is het verschil tussen slowchat en dit? Ik vind mezelf vrij inhoudelijk reageren.
Dat het hier gewoon lekker snel gaat bedoelt men ;)
pi_133294823
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 20:04 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Valt wel mee volgens mij. Hier op fok misschien bijvoorbeeld wel meer. Maar ook genoeg normale en leuke/knappe mensen zitten gewoon op internet. Maar die hoor je gewoon minder wat dat betreft omdat het bewijzen van hun uiterlijk niet zo belangrijk is voor hen..
Ik vind Fok fijn, omdat leden inhoudelijk op mij reageren. Zij komen niet alleen op mijn uiterlijk af. In het echte leven voel ik een drang om te bewijzen dat ik ook slim ben, omdat men er eerder vanuit gaat dat ik dat niet ben. Soms irriteer ik me daar zo erg aan dat ik eraan mee doe en me voordoe als een meid met een IQ van een vogel. Van binnen grijns ik en achter lach ik me suf. Dat gebeurt voornamelijk als ik uitga.
pi_133294969
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 20:04 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Ik ken steeds minder mensen die doen wat ze zeggen. Bij hun principes blijven. Die erg beïnvloedbaar zijn. Die een beeld proberen te creëren naar buiten toe. Enzovoort.
pi_133294981
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 20:05 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Dat klopt, dat dacht ik op te maken tussen de regels.

Ik had het al aangepast, ik had over je vorige reactie heen gelezen.

Iemand echt leren kennen vergt een open mind. Iets opbouwen doe je op basis van vertrouwen. Of je nu via internet date of niet, je date met personen, daar zit geen verschil in vind ik. Heel nuchter dit, nietwaar. :)
Iets opbouwen doe ik niet uit vertrouwen. Ik begin altijd met 0. Vertrouwen bouw je op :)
pi_133295139
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2013 20:11 schreef Inloggen het volgende:

[..]

Iets opbouwen doe ik niet uit vertrouwen. Ik begin altijd met 0. Vertrouwen bouw je op :)
Zonder vertrouwen kun je niets opbouwen lijkt me. Omdat het dan op drijfzand is gebaseerd, op een illusie of op (wan)hoop.

Vind ik. :)
pi_133295229
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 20:14 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Zonder vertrouwen kun je niets opbouwen lijkt me. Omdat het dan op drijfzand is gebaseerd, op een illusie of op (wan)hoop.

Vind ik. :)
Iets opbouwen op basis van een illusie (dat er vertrouwen is) is voor mij drijfzand.
pi_133295279
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 20:16 schreef Inloggen het volgende:

[..]

Iets opbouwen op basis van een illusie (dat er vertrouwen is) is voor mij drijfzand.
Dat is hetzelfde.
pi_133295401
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 20:18 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Dat is hetzelfde.
Niet helemaal.

Voor mij hoeft vertrouwen geen voorwaarde te zijn om een risico te nemen keihard op mijn bek te gaan. Jij beweert dat vertrouwen wél een voorwaarde is om iets te bouwen.
pi_133295521
Als we het heel nuchter bekijken is het niet mogelijk om met vertrouwen te beginnen. Je kent elkaar te weinig daarvoor en hebt nog niets opgebouwd. Je hoopt dat er gedurende weg vertrouwen zal ontwikkelen en neemt een risico dat dat niet gebeurt. Samen werk je omhoog óf omlaag. Ligt maar net aan de performance van beide partijen.
pi_133295785
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 20:20 schreef Inloggen het volgende:

[..]

Niet helemaal.

Voor mij hoeft vertrouwen geen voorwaarde te zijn om een risico te nemen keihard op mijn bek te gaan. Jij beweert dat vertrouwen wél een voorwaarde is om iets te bouwen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 20:23 schreef Inloggen het volgende:
Als we het heel nuchter bekijken is het niet mogelijk om met vertrouwen te beginnen. Je kent elkaar te weinig daarvoor en hebt nog niets opgebouwd. Je hoopt dat er gedurende weg vertrouwen zal ontwikkelen en neemt een risico dat dat niet gebeurt. Samen werk je omhoog óf omlaag. Ligt maar net aan de performance van beide partijen.
Vertrouwen en iets opbouwen gaat hand in hand. Vertrouwen bouw je inderdaad op en daarmee ben je effectief al bezig met het opbouwen van iets samen met diegene.

Ik zie niet in hoe je een intieme relatie kunt hebben met iemand die je niet vertrouwt of niet helemaal. Dus als dat vertrouwen niet al vanaf het begin groter wordt, begrijp ik niet waarom je er dan nog mee door zou gaan en iets op probeert te bouwen.

Al is vertrouwen ook nogal relatief. Vandaar dat iemand een open mind moet hebben om iets op kunnen bouwen met iemand anders. Filosofie ten top dit.
pi_133295861
Eens eens :) Voorwaarde is inderdaad een groeiende lijn in het begin, naar een hoger niveau.

Inderdaad haha

Ik mis dit niveau qua diepgang zo hard bij mannen die ik dagelijks ontmoet :') En dan vragen ze me ook nog eens hoe een leuke meid als ik single kan blijven. Dan wil ik zo graag ''Door leeghoofden zoals jij'' kunnen zeggen...
pi_133295954
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 20:32 schreef Inloggen het volgende:
Eens eens :) Voorwaarde is inderdaad een groeiende lijn in het begin, naar een hoger niveau.

Inderdaad haha

Ik mis dit niveau qua diepgang zo hard bij mannen die ik dagelijks ontmoet :')
Misschien had je dan niet een pauperbachelor als Geneeskunde moeten kiezen.
pi_133295978
Waar haal je Geneeskunde vandaan?
pi_133295998
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 20:35 schreef Inloggen het volgende:
Waar haal je Geneeskunde vandaan?
Wilde gok
pi_133296034
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 20:32 schreef Inloggen het volgende:

Inderdaad haha

Ik mis dit niveau qua diepgang zo hard bij mannen die ik dagelijks ontmoet :') En dan vragen ze me ook nog eens hoe een leuke meid als ik single kan blijven. Dan wil ik zo graag ''Door leeghoofden zoals jij'' kunnen zeggen...
Back at ya. Ik kom mensen met echte diepgang zelden tegen. Of ze zijn zo diep dat er geen touw meer aan vast te knopen valt.
pi_133296065
Dat heb ik voor de gein een keer gezegd in één van de topics, omdat een gedeelte van de inhoud van mijn studie wel op die van Geneeskunde lijkt. Ik ga wel met artsen werken in de toekomst, maar ik word er niet één.
pi_133296320
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 20:36 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Back at ya. Ik kom mensen met echte diepgang zelden tegen. Of ze zijn zo diep dat er geen touw meer aan vast te knopen valt.
_O-

Hahahhahahaha epic!

Ik heb alleen vaak nog een probleem: qua uiterlijk ben ik wel oppervlakkig :') Een model is niet mijn wens, maar ik heb - voor sommige doeleinden - behoefte aan looks. De combinatie van de looks en de brains is nog veel lastiger vinden dan diepgang.
  vrijdag 15 november 2013 @ 20:42:31 #242
230788 n8n
Pragmatisch
pi_133296351
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 20:41 schreef Inloggen het volgende:

[..]

voor sommige doeleinden
wut
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_133296430
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 november 2013 20:42 schreef n8n het volgende:

[..]

wut
Het oefenen van voortplanten in combinatie met voorbehoedsmiddelen :')
pi_133296437
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 20:37 schreef Inloggen het volgende:
Dat heb ik voor de gein een keer gezegd in één van de topics, omdat een gedeelte van de inhoud van mijn studie wel op die van Geneeskunde lijkt. Ik ga wel met artsen werken in de toekomst, maar ik word er niet één.
BMW? Gezondheidswetenschappen? HLO? Weetikveel?
pi_133296467
quote:
De combinatie van de looks en de brains is nog veel lastiger vinden dan diepgang.
Bij deze dan
  vrijdag 15 november 2013 @ 20:44:51 #246
230788 n8n
Pragmatisch
pi_133296478
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 20:43 schreef Inloggen het volgende:

[..]

Het oefenen van voortplanten in combinatie met voorbehoedsmiddelen :')
dus je wilt gewoon aantrekkelijk en niet achterlijk, welkom bij de club
pi_133296544
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 20:37 schreef Inloggen het volgende:
Biomedische wetenschappen?

Ochja, maar bij deze dan je kans om inhoudelijk te reageren. Ik weet niet hoe je eruit ziet dus kan ik slechts beoordelen op hetgeen je post he.

Maar goed, welke boeken heeft u allemaal gelezen?
pi_133296572
quote:

[..]

_O-

Hahahhahahaha epic!

Ik heb alleen vaak nog een probleem: qua uiterlijk ben ik wel oppervlakkig :') Een model is niet mijn wens, maar ik heb - voor sommige doeleinden - behoefte aan looks. De combinatie van de looks en de brains is nog veel lastiger vinden dan diepgang.
Die keer dat ik verliefd werd op iemand dacht ik, de eerste keer toen ik haar zag; "blegh".

En ik ben uiterst kritisch.
pi_133296694
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 20:46 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Die keer dat ik verliefd werd op iemand dacht ik, de eerste keer toen ik haar zag; "blegh".

En ik ben uiterst kritisch.
Hmm eerste keer dat ik echt verliefd was mijn eerste reactie bij haar van 'meh'. Werd vervolgens compleet omver geblazen door haar innerlijk en ben vervolgens haar uiterlijk ook enorm gaan waarderen O+
pi_133296757
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 20:48 schreef MAHL het volgende:

[..]

Hmm eerste keer dat ik echt verliefd was mijn eerste reactie bij haar van 'meh'. Werd vervolgens compleet omver geblazen door haar innerlijk en ben vervolgens haar uiterlijk ook enorm gaan waarderen O+
Ik vond haar de eerste keer dat ik haar zag niet echt knap en aantrekkelijk, gewoon lelijk eigenlijk. Toen het over was vond ik haar geweldig aantrekkelijk.

Relativiteit. :)
pi_133296801
Ik moet mij haasten om mezelf om te toveren in een diva (ik loop nu in mijn pyama rond) Over een uurtje word ik opgehaald door (relatief oppervlakkige) vrienden (ook nodig voor balans) om uit te gaan.

Jullie mogen kiezen wat ik aan ga trekken:

Een elegant jurkje of een strakke spijkerbroek met een leuk topje - en pumps eronder?
pi_133296938
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 20:50 schreef Inloggen het volgende:
Ik moet mij haasten om mezelf om te toveren in een diva (ik loop nu in mijn pyama rond) Over een uurtje word ik opgehaald door (relatief oppervlakkige) vrienden (ook nodig voor balans) om uit te gaan.

Een elegant jurkje of een strakke spijkerbroek met een leuk topje en pumps eronder?
Wow, what the fuck. Je geeft me een déjà vu. Die dame van de fapfilmpjes was net zo'n ijskoningin als jij :')
pi_133296962
Wat het ook word wel pics in de dm :D
pi_133296981
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 20:53 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Wow, what the fuck. Je geeft me een déjà vu. Die dame van de fapfilmpjes was net zo'n ijskoningin als jij :')
Ik begrijp niet wat je bedoelt.
pi_133296988
Hakken zijn visueel erg opwindend.
pi_133297054
Jill _O-
AJ
pi_133297077
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 20:50 schreef Inloggen het volgende:

Een elegant jurkje of een strakke spijkerbroek met een leuk topje - en pumps eronder?
Ik zou een clonetrooper outfit aandoen.
pi_133297125
Overigens kom je me enigszins bekend voor Inloggen. De manier waarop je praat (post), bedoel ik. Vrij recent nog kort contact gehad met iemand die dezelfde manier van praten had.
pi_133297204
DM me je Whatsapp :)

(niet allemaal tegenlijk)
pi_133297289
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 20:58 schreef Inloggen het volgende:

Ik kan niet dm'en zegt hij.
pi_133297313
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 20:56 schreef Seriemoordenaar het volgende:
Overigens kom je me enigszins bekend voor Inloggen. De manier waarop je praat (post), bedoel ik. Vrij recent nog kort contact gehad met iemand die dezelfde manier van praten had.
Precies, vandaar mijn Clonetrooper opmerking... Volgens mij ken ik haar qua manier van posten :P
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 20:58 schreef Inloggen het volgende:

Je bent een Perzische he?
pi_133297455
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2013 21:00 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Ik kan niet dm'en zegt hij.
Ik heb anders wel een paar DMs ontvangen van leden.

Of je neemt het risico om je nummer hier te posten en het snel weg te halen ;)
pi_133297539
Vergeet de paarden, net eentje waarvan de enige foto met een schaap was :')
pi_133297681
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 20:54 schreef Inloggen het volgende:

[..]

Ik begrijp niet wat je bedoelt.
Laat maar.
pi_133297721
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 21:03 schreef Inloggen het volgende:

[..]

Ik heb anders wel een paar DMs ontvangen van leden.

Of je neemt het risico om je nummer hier te posten en het snel weg te halen ;)
Ja daag. Post jij je e-mail maar. :)

Overigens lijkt het me vrijwel onmogelijk dat jij dezelfde bent. Dat zou wat zijn.
pi_133297863
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2013 21:08 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Ja daag. Post jij je e-mail maar. :)

Overigens lijkt het me vrijwel onmogelijk dat jij dezelfde bent. Dat zou wat zijn.
Ik heb geen mailadres die niet mijn namen bevatten.

Geen idee wie ik zou moeten zijn. Ik ben vast leuker :P
pi_133297924
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2013 21:11 schreef Inloggen het volgende:

[..]

Dan zul je vanavond wel nieuwsgierig blijven gok ik.
pi_133298007
quote:

[..]

Je naam begint met een L?
pi_133298027
quote:

[..]

Ongetwijfeld. ;)
pi_133298059
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 21:14 schreef MAHL het volgende:

[..]

Je naam begint met een L?
Of een B?
pi_133298308
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2013 21:00 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Je bent zelf een kloon :)
  vrijdag 15 november 2013 @ 21:24:21 #272
230788 n8n
Pragmatisch
pi_133298521
chicks van 19 op tinder trouwens, 8/10 keer raak(baar)
pi_133298524
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 21:20 schreef Inloggen het volgende:

[..]

Je bent zelf een kloon :)
Klopt.
pi_133298578
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2013 21:24 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Klopt.
Waarom projecteer je je eigen activiteiten op anderen?
pi_133298639
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 21:25 schreef Inloggen het volgende:

[..]

Wat bedoel je?
pi_133298845
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2013 21:26 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Wat bedoel je?
Je maakt uitspraken over dat ik een kloon ben, terwijl je er zelf één bent :) Mij maakt het niet uit. Het ging mij om de leuke discussie, wat nu niet meer het geval is. Toch nog bedankt. Het was gezellig ;)

Fijne avond iedereen!
pi_133298919
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 21:25 schreef Inloggen het volgende:

[..]

Omdat hij onzeker is, vroeger een solide vaderfiguur in zijn leven heeft gemist, en dat nu probeert te compenseren door het op jou te projecteren. Oh en hij wil zijn penis graag in je steken.
pi_133299029
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 21:29 schreef Inloggen het volgende:

[..]

Je maakt uitspraken over dat ik een kloon ben, terwijl je er zelf één bent :) Mij maakt het niet uit. Het ging mij om de leuke discussie, wat nu niet meer het geval is. Toch nog bedankt. Het was gezellig ;)

Fijne avond iedereen!
Jij ook een fijne avond meid
pi_133299122
quote:

[..]

Fijne avond iedereen!
Ik mis wat geloof ik.

Fijne avond. :)
pi_133299192
quote:

[..]

Fijne avond iedereen!
Jij, aan de andere kant, doet je stoer voor en pretendeert de controle te hebben, met een aan narcisme grenzende arrogantie en betweterigheid die voortkomen uit een diep gewortelde onzekerheid. Oh, ik vergat je denigrerende houding.
pi_133299273
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 21:33 schreef Kola het volgende:

[..]

Jij ook een fijne avond meid
Jij bent er ook weer?
pi_133299353
quote:
9s.gif Op vrijdag 15 november 2013 21:37 schreef MAHL het volgende:

[..]

Jij bent er ook weer?
Is dat een probleem?
pi_133299412
quote:
9s.gif Op vrijdag 15 november 2013 21:39 schreef Kola het volgende:

[..]

Is dat een probleem?
Nouja, tja, je hebt geen Tinder en post doorgaans enkel stekelige opmerkingen naar mij toe waar ik vervolgens niets mee mag doen want meisjes pesten is verboden enzo en tja.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-11-2013 21:40:50 ]
pi_133299618
Ik heb ook geen Tinder.
pi_133299977
quote:
9s.gif Op vrijdag 15 november 2013 21:40 schreef MAHL het volgende:

[..]

Nouja, tja, je hebt geen Tinder en post doorgaans enkel stekelige opmerkingen naar mij toe waar ik vervolgens niets mee mag doen want meisjes pesten is verboden enzo en tja.
Geen 1 keer heb ik een opmerking gemaakt naar jou in het tinder topic. Was immer aardig tegen anderen en behulpzaam, en jij noemt mij een zuurkut en kraakt mijn grapje af een paar topics terug, om niets dus! En nu weer, terwijl ik gewoon wat aardigs zei. Je bent zelf een stekel :(
pi_133300117
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 21:50 schreef Kola het volgende:

[..]

Geen 1 keer heb ik een opmerking gemaakt naar jou in het tinder topic. Was immer aardig tegen anderen en behulpzaam, en jij noemt mij een zuurkut en kraakt mijn grapje af een paar topics terug, om niets dus! En nu weer, terwijl ik gewoon wat aardigs zei. Je bent zelf een stekel :(
OKok dat was in het andere topic. Rustig!
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 23:27 schreef Kola het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 23:33 schreef Kola het volgende:

[..]

Iemand dik en lelijk noemen en schijnheilig tegen haar praten, nog pretenderen dat je een hart hebt ook! HOE DURF JE
pi_133300183
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 21:36 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Jij, aan de andere kant, doet je stoer voor en pretendeert de controle te hebben, met een aan narcisme grenzende arrogantie en betweterigheid die voortkomen uit een diep gewortelde onzekerheid. Oh, ik vergat je denigrerende houding.

Oke. En nu?
pi_133300286
Kola lijkt me tof overigens.
pi_133300467
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 21:55 schreef Inloggen het volgende:
Kola lijkt me tof overigens.
Ja mij ook maar volgens mij heeft ze wel echt een eigen willetje zegmaar.
pi_133300545
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 21:57 schreef MAHL het volgende:

[..]

Ja mij ook maar volgens mij heeft ze wel echt een eigen willetje zegmaar.
Zo hoort dat ook. Siert een mens.
pi_133301016
Ik haat wachten op anderen :')

Die Tinder ga ik er toch gewoon op laten. Gewoon zoals Godshand zei: voor de dode momenten... zoals deze bijvoorbeeld.
pi_133301214
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2013 22:07 schreef Inloggen het volgende:
Ik haat wachten op anderen :')

Die Tinder ga ik er toch gewoon op laten. Gewoon zoals Godshand zei: voor de dode momenten... zoals deze bijvoorbeeld.
Anders mag je wel met mij chatten hoor. Pics in DM?
pi_133301385
Ik kan niet chatten.

Op Tinder staan hele idiote mannen. Wie proost er nou een glas saaie limonade? Waarom staan mensen met anderen op een foto? Hoezo ga je op de foto onder de modder? Why?
pi_133301497
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2013 22:14 schreef Inloggen het volgende:
Ik kan niet chatten.

Op Tinder staan hele idiote mannen. Wie proost er nou een glas saaie limonade? Waarom staan mensen met anderen op een foto? Hoezo ga je op de foto onder de modder? Why?
Datzelfde zeg ik ook van de vrouwen hoor. Vrouwen met negerkindertjes :') Vrouwen met andere mannen, of zo'n groepsfoto zodat je niet weet wie ze zijn :') Vrouwen met zo'n zwart-witte instagramfoto zodat je niets van hun haar en ogen kunt zien :') Colorrun tutjes :')

En zo kan ik nog wel even doorgaan.
pi_133301734
Mijn profielfoto is één van mijn beeldscherm waarop nog meer foto's staan van mij en een hele duidelijke op de voorgrond. Lekker origineel haha
pi_133301809
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2013 22:20 schreef Inloggen het volgende:
Mijn profielfoto is één van mijn beeldscherm waarop nog meer foto's staan van mij en een hele duidelijke geopend. Lekker origineel haha
Inloggenception?

Nee die ben ik nog niet tegengekomen nee, wel origingeel. Link in DM? :)
pi_133302124
Nogmaals: ik kan niet DM-en.

Overigens schijn ik alle Tindercontacten in de buurt te hebben bekeken. Iedereen is waarschijnlijk in het centrum. Even de straal 5 km uitbreiden haha
pi_133302477
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 22:25 schreef Inloggen het volgende:
Nogmaals: ik kan niet DM-en.

Overigens schijn ik alle Tindercontacten in de buurt te hebben bekeken. Iedereen is waarschijnlijk in het centrum. Even de straal 5 km uitbreiden haha
PM dan? Of kan dat ook niet.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 15 november 2013 @ 22:34:43 #300
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_133302677
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2013 22:14 schreef Inloggen het volgende:
Ik kan niet chatten.

Hetzelfde kan over vrouwen worden gezegd.

Wie gaat er met een dolfijn op de foto?

Wie doet er mee met een colorrun?

Waarom sta je met negertjes op de foto?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')