Ik vind Fok fijn, omdat leden inhoudelijk op mij reageren. Zij komen niet alleen op mijn uiterlijk af. In het echte leven voel ik een drang om te bewijzen dat ik ook slim ben, omdat men er eerder vanuit gaat dat ik dat niet ben. Soms irriteer ik me daar zo erg aan dat ik eraan mee doe en me voordoe als een meid met een IQ van een vogel. Van binnen grijns ik en achter lach ik me suf. Dat gebeurt voornamelijk als ik uitga.quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:04 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Valt wel mee volgens mij. Hier op fok misschien bijvoorbeeld wel meer. Maar ook genoeg normale en leuke/knappe mensen zitten gewoon op internet. Maar die hoor je gewoon minder wat dat betreft omdat het bewijzen van hun uiterlijk niet zo belangrijk is voor hen..
Ik ken steeds minder mensen die doen wat ze zeggen. Bij hun principes blijven. Die erg beïnvloedbaar zijn. Die een beeld proberen te creëren naar buiten toe. Enzovoort.quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:04 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Valt wel mee volgens mij. Hier op fok misschien bijvoorbeeld wel meer. Maar ook genoeg normale en leuke/knappe mensen zitten gewoon op internet. Maar die hoor je gewoon minder wat dat betreft omdat het bewijzen van hun uiterlijk niet zo belangrijk is voor hen..
Iets opbouwen doe ik niet uit vertrouwen. Ik begin altijd met 0. Vertrouwen bouw je opquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:05 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Dat klopt, dat dacht ik op te maken tussen de regels.
Ik had het al aangepast, ik had over je vorige reactie heen gelezen.
Iemand echt leren kennen vergt een open mind. Iets opbouwen doe je op basis van vertrouwen. Of je nu via internet date of niet, je date met personen, daar zit geen verschil in vind ik. Heel nuchter dit, nietwaar.
Zonder vertrouwen kun je niets opbouwen lijkt me. Omdat het dan op drijfzand is gebaseerd, op een illusie of op (wan)hoop.quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:11 schreef Inloggen het volgende:
[..]
Iets opbouwen doe ik niet uit vertrouwen. Ik begin altijd met 0. Vertrouwen bouw je op
Iets opbouwen op basis van een illusie (dat er vertrouwen is) is voor mij drijfzand.quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:14 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Zonder vertrouwen kun je niets opbouwen lijkt me. Omdat het dan op drijfzand is gebaseerd, op een illusie of op (wan)hoop.
Vind ik.
Dat is hetzelfde.quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:16 schreef Inloggen het volgende:
[..]
Iets opbouwen op basis van een illusie (dat er vertrouwen is) is voor mij drijfzand.
Niet helemaal.quote:
quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:20 schreef Inloggen het volgende:
[..]
Niet helemaal.
Voor mij hoeft vertrouwen geen voorwaarde te zijn om een risico te nemen keihard op mijn bek te gaan. Jij beweert dat vertrouwen wél een voorwaarde is om iets te bouwen.
Vertrouwen en iets opbouwen gaat hand in hand. Vertrouwen bouw je inderdaad op en daarmee ben je effectief al bezig met het opbouwen van iets samen met diegene.quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:23 schreef Inloggen het volgende:
Als we het heel nuchter bekijken is het niet mogelijk om met vertrouwen te beginnen. Je kent elkaar te weinig daarvoor en hebt nog niets opgebouwd. Je hoopt dat er gedurende weg vertrouwen zal ontwikkelen en neemt een risico dat dat niet gebeurt. Samen werk je omhoog óf omlaag. Ligt maar net aan de performance van beide partijen.
Misschien had je dan niet een pauperbachelor als Geneeskunde moeten kiezen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:32 schreef Inloggen het volgende:
Eens eensVoorwaarde is inderdaad een groeiende lijn in het begin, naar een hoger niveau.
Inderdaad haha
Ik mis dit niveau qua diepgang zo hard bij mannen die ik dagelijks ontmoet![]()
Back at ya. Ik kom mensen met echte diepgang zelden tegen. Of ze zijn zo diep dat er geen touw meer aan vast te knopen valt.quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:32 schreef Inloggen het volgende:
Eens eensVoorwaarde is inderdaad een groeiende lijn in het begin, naar een hoger niveau.
Inderdaad haha
Ik mis dit niveau qua diepgang zo hard bij mannen die ik dagelijks ontmoetEn dan vragen ze me ook nog eens hoe een leuke meid als ik single kan blijven. Dan wil ik zo graag ''Door leeghoofden zoals jij'' kunnen zeggen...
quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:36 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Back at ya. Ik kom mensen met echte diepgang zelden tegen. Of ze zijn zo diep dat er geen touw meer aan vast te knopen valt.
BMW? Gezondheidswetenschappen? HLO? Weetikveel?quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:37 schreef Inloggen het volgende:
Dat heb ik voor de gein een keer gezegd in één van de topics, omdat een gedeelte van de inhoud van mijn studie wel op die van Geneeskunde lijkt. Ik ga wel met artsen werken in de toekomst, maar ik word er niet één.
Bij deze danquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:41 schreef Inloggen het volgende:
De combinatie van de looks en de brains is nog veel lastiger vinden dan diepgang.
dus je wilt gewoon aantrekkelijk en niet achterlijk, welkom bij de clubquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:43 schreef Inloggen het volgende:
[..]
Het oefenen van voortplanten in combinatie met voorbehoedsmiddelen
Biomedische wetenschappen?quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:37 schreef Inloggen het volgende:
Dat heb ik voor de gein een keer gezegd in één van de topics, omdat een gedeelte van de inhoud van mijn studie wel op die van Geneeskunde lijkt. Ik ga wel met artsen werken in de toekomst, maar ik word er niet één.
Die keer dat ik verliefd werd op iemand dacht ik, de eerste keer toen ik haar zag; "blegh".quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:41 schreef Inloggen het volgende:
[..]![]()
Hahahhahahaha epic!
Ik heb alleen vaak nog een probleem: qua uiterlijk ben ik wel oppervlakkigEen model is niet mijn wens, maar ik heb - voor sommige doeleinden - behoefte aan looks. De combinatie van de looks en de brains is nog veel lastiger vinden dan diepgang.
Hmm eerste keer dat ik echt verliefd was mijn eerste reactie bij haar van 'meh'. Werd vervolgens compleet omver geblazen door haar innerlijk en ben vervolgens haar uiterlijk ook enorm gaan waarderenquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:46 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Die keer dat ik verliefd werd op iemand dacht ik, de eerste keer toen ik haar zag; "blegh".
En ik ben uiterst kritisch.
Ik vond haar de eerste keer dat ik haar zag niet echt knap en aantrekkelijk, gewoon lelijk eigenlijk. Toen het over was vond ik haar geweldig aantrekkelijk.quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:48 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hmm eerste keer dat ik echt verliefd was mijn eerste reactie bij haar van 'meh'. Werd vervolgens compleet omver geblazen door haar innerlijk en ben vervolgens haar uiterlijk ook enorm gaan waarderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |