abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133294823
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 20:04 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Valt wel mee volgens mij. Hier op fok misschien bijvoorbeeld wel meer. Maar ook genoeg normale en leuke/knappe mensen zitten gewoon op internet. Maar die hoor je gewoon minder wat dat betreft omdat het bewijzen van hun uiterlijk niet zo belangrijk is voor hen..
Ik vind Fok fijn, omdat leden inhoudelijk op mij reageren. Zij komen niet alleen op mijn uiterlijk af. In het echte leven voel ik een drang om te bewijzen dat ik ook slim ben, omdat men er eerder vanuit gaat dat ik dat niet ben. Soms irriteer ik me daar zo erg aan dat ik eraan mee doe en me voordoe als een meid met een IQ van een vogel. Van binnen grijns ik en achter lach ik me suf. Dat gebeurt voornamelijk als ik uitga.
pi_133294969
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 20:04 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Valt wel mee volgens mij. Hier op fok misschien bijvoorbeeld wel meer. Maar ook genoeg normale en leuke/knappe mensen zitten gewoon op internet. Maar die hoor je gewoon minder wat dat betreft omdat het bewijzen van hun uiterlijk niet zo belangrijk is voor hen..
Ik ken steeds minder mensen die doen wat ze zeggen. Bij hun principes blijven. Die erg beïnvloedbaar zijn. Die een beeld proberen te creëren naar buiten toe. Enzovoort.
pi_133294981
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 20:05 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Dat klopt, dat dacht ik op te maken tussen de regels.

Ik had het al aangepast, ik had over je vorige reactie heen gelezen.

Iemand echt leren kennen vergt een open mind. Iets opbouwen doe je op basis van vertrouwen. Of je nu via internet date of niet, je date met personen, daar zit geen verschil in vind ik. Heel nuchter dit, nietwaar. :)
Iets opbouwen doe ik niet uit vertrouwen. Ik begin altijd met 0. Vertrouwen bouw je op :)
pi_133295139
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2013 20:11 schreef Inloggen het volgende:

[..]

Iets opbouwen doe ik niet uit vertrouwen. Ik begin altijd met 0. Vertrouwen bouw je op :)
Zonder vertrouwen kun je niets opbouwen lijkt me. Omdat het dan op drijfzand is gebaseerd, op een illusie of op (wan)hoop.

Vind ik. :)
pi_133295229
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 20:14 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Zonder vertrouwen kun je niets opbouwen lijkt me. Omdat het dan op drijfzand is gebaseerd, op een illusie of op (wan)hoop.

Vind ik. :)
Iets opbouwen op basis van een illusie (dat er vertrouwen is) is voor mij drijfzand.
pi_133295279
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 20:16 schreef Inloggen het volgende:

[..]

Iets opbouwen op basis van een illusie (dat er vertrouwen is) is voor mij drijfzand.
Dat is hetzelfde.
pi_133295401
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 20:18 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Dat is hetzelfde.
Niet helemaal.

Voor mij hoeft vertrouwen geen voorwaarde te zijn om een risico te nemen keihard op mijn bek te gaan. Jij beweert dat vertrouwen wél een voorwaarde is om iets te bouwen.
pi_133295521
Als we het heel nuchter bekijken is het niet mogelijk om met vertrouwen te beginnen. Je kent elkaar te weinig daarvoor en hebt nog niets opgebouwd. Je hoopt dat er gedurende weg vertrouwen zal ontwikkelen en neemt een risico dat dat niet gebeurt. Samen werk je omhoog óf omlaag. Ligt maar net aan de performance van beide partijen.
pi_133295785
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 20:20 schreef Inloggen het volgende:

[..]

Niet helemaal.

Voor mij hoeft vertrouwen geen voorwaarde te zijn om een risico te nemen keihard op mijn bek te gaan. Jij beweert dat vertrouwen wél een voorwaarde is om iets te bouwen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 20:23 schreef Inloggen het volgende:
Als we het heel nuchter bekijken is het niet mogelijk om met vertrouwen te beginnen. Je kent elkaar te weinig daarvoor en hebt nog niets opgebouwd. Je hoopt dat er gedurende weg vertrouwen zal ontwikkelen en neemt een risico dat dat niet gebeurt. Samen werk je omhoog óf omlaag. Ligt maar net aan de performance van beide partijen.
Vertrouwen en iets opbouwen gaat hand in hand. Vertrouwen bouw je inderdaad op en daarmee ben je effectief al bezig met het opbouwen van iets samen met diegene.

Ik zie niet in hoe je een intieme relatie kunt hebben met iemand die je niet vertrouwt of niet helemaal. Dus als dat vertrouwen niet al vanaf het begin groter wordt, begrijp ik niet waarom je er dan nog mee door zou gaan en iets op probeert te bouwen.

Al is vertrouwen ook nogal relatief. Vandaar dat iemand een open mind moet hebben om iets op kunnen bouwen met iemand anders. Filosofie ten top dit.
pi_133295861
Eens eens :) Voorwaarde is inderdaad een groeiende lijn in het begin, naar een hoger niveau.

Inderdaad haha

Ik mis dit niveau qua diepgang zo hard bij mannen die ik dagelijks ontmoet :') En dan vragen ze me ook nog eens hoe een leuke meid als ik single kan blijven. Dan wil ik zo graag ''Door leeghoofden zoals jij'' kunnen zeggen...
pi_133295954
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 20:32 schreef Inloggen het volgende:
Eens eens :) Voorwaarde is inderdaad een groeiende lijn in het begin, naar een hoger niveau.

Inderdaad haha

Ik mis dit niveau qua diepgang zo hard bij mannen die ik dagelijks ontmoet :')
Misschien had je dan niet een pauperbachelor als Geneeskunde moeten kiezen.
pi_133295978
Waar haal je Geneeskunde vandaan?
pi_133295998
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 20:35 schreef Inloggen het volgende:
Waar haal je Geneeskunde vandaan?
Wilde gok
pi_133296034
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 20:32 schreef Inloggen het volgende:

Inderdaad haha

Ik mis dit niveau qua diepgang zo hard bij mannen die ik dagelijks ontmoet :') En dan vragen ze me ook nog eens hoe een leuke meid als ik single kan blijven. Dan wil ik zo graag ''Door leeghoofden zoals jij'' kunnen zeggen...
Back at ya. Ik kom mensen met echte diepgang zelden tegen. Of ze zijn zo diep dat er geen touw meer aan vast te knopen valt.
pi_133296065
Dat heb ik voor de gein een keer gezegd in één van de topics, omdat een gedeelte van de inhoud van mijn studie wel op die van Geneeskunde lijkt. Ik ga wel met artsen werken in de toekomst, maar ik word er niet één.
pi_133296320
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 20:36 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Back at ya. Ik kom mensen met echte diepgang zelden tegen. Of ze zijn zo diep dat er geen touw meer aan vast te knopen valt.
_O-

Hahahhahahaha epic!

Ik heb alleen vaak nog een probleem: qua uiterlijk ben ik wel oppervlakkig :') Een model is niet mijn wens, maar ik heb - voor sommige doeleinden - behoefte aan looks. De combinatie van de looks en de brains is nog veel lastiger vinden dan diepgang.
  vrijdag 15 november 2013 @ 20:42:31 #242
230788 n8n
Pragmatisch
pi_133296351
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 20:41 schreef Inloggen het volgende:

[..]

voor sommige doeleinden
wut
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_133296430
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 november 2013 20:42 schreef n8n het volgende:

[..]

wut
Het oefenen van voortplanten in combinatie met voorbehoedsmiddelen :')
pi_133296437
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 20:37 schreef Inloggen het volgende:
Dat heb ik voor de gein een keer gezegd in één van de topics, omdat een gedeelte van de inhoud van mijn studie wel op die van Geneeskunde lijkt. Ik ga wel met artsen werken in de toekomst, maar ik word er niet één.
BMW? Gezondheidswetenschappen? HLO? Weetikveel?
pi_133296467
quote:
De combinatie van de looks en de brains is nog veel lastiger vinden dan diepgang.
Bij deze dan
  vrijdag 15 november 2013 @ 20:44:51 #246
230788 n8n
Pragmatisch
pi_133296478
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 20:43 schreef Inloggen het volgende:

[..]

Het oefenen van voortplanten in combinatie met voorbehoedsmiddelen :')
dus je wilt gewoon aantrekkelijk en niet achterlijk, welkom bij de club
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_133296544
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 20:37 schreef Inloggen het volgende:
Biomedische wetenschappen?

Ochja, maar bij deze dan je kans om inhoudelijk te reageren. Ik weet niet hoe je eruit ziet dus kan ik slechts beoordelen op hetgeen je post he.

Maar goed, welke boeken heeft u allemaal gelezen?
pi_133296572
quote:

[..]

_O-

Hahahhahahaha epic!

Ik heb alleen vaak nog een probleem: qua uiterlijk ben ik wel oppervlakkig :') Een model is niet mijn wens, maar ik heb - voor sommige doeleinden - behoefte aan looks. De combinatie van de looks en de brains is nog veel lastiger vinden dan diepgang.
Die keer dat ik verliefd werd op iemand dacht ik, de eerste keer toen ik haar zag; "blegh".

En ik ben uiterst kritisch.
pi_133296694
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 20:46 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Die keer dat ik verliefd werd op iemand dacht ik, de eerste keer toen ik haar zag; "blegh".

En ik ben uiterst kritisch.
Hmm eerste keer dat ik echt verliefd was mijn eerste reactie bij haar van 'meh'. Werd vervolgens compleet omver geblazen door haar innerlijk en ben vervolgens haar uiterlijk ook enorm gaan waarderen O+
pi_133296757
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 20:48 schreef MAHL het volgende:

[..]

Hmm eerste keer dat ik echt verliefd was mijn eerste reactie bij haar van 'meh'. Werd vervolgens compleet omver geblazen door haar innerlijk en ben vervolgens haar uiterlijk ook enorm gaan waarderen O+
Ik vond haar de eerste keer dat ik haar zag niet echt knap en aantrekkelijk, gewoon lelijk eigenlijk. Toen het over was vond ik haar geweldig aantrekkelijk.

Relativiteit. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')