quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:36 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Back at ya. Ik kom mensen met echte diepgang zelden tegen. Of ze zijn zo diep dat er geen touw meer aan vast te knopen valt.
BMW? Gezondheidswetenschappen? HLO? Weetikveel?quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:37 schreef Inloggen het volgende:
Dat heb ik voor de gein een keer gezegd in één van de topics, omdat een gedeelte van de inhoud van mijn studie wel op die van Geneeskunde lijkt. Ik ga wel met artsen werken in de toekomst, maar ik word er niet één.
Bij deze danquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:41 schreef Inloggen het volgende:
De combinatie van de looks en de brains is nog veel lastiger vinden dan diepgang.
dus je wilt gewoon aantrekkelijk en niet achterlijk, welkom bij de clubquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:43 schreef Inloggen het volgende:
[..]
Het oefenen van voortplanten in combinatie met voorbehoedsmiddelen
Biomedische wetenschappen?quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:37 schreef Inloggen het volgende:
Dat heb ik voor de gein een keer gezegd in één van de topics, omdat een gedeelte van de inhoud van mijn studie wel op die van Geneeskunde lijkt. Ik ga wel met artsen werken in de toekomst, maar ik word er niet één.
Die keer dat ik verliefd werd op iemand dacht ik, de eerste keer toen ik haar zag; "blegh".quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:41 schreef Inloggen het volgende:
[..]![]()
Hahahhahahaha epic!
Ik heb alleen vaak nog een probleem: qua uiterlijk ben ik wel oppervlakkigEen model is niet mijn wens, maar ik heb - voor sommige doeleinden - behoefte aan looks. De combinatie van de looks en de brains is nog veel lastiger vinden dan diepgang.
Hmm eerste keer dat ik echt verliefd was mijn eerste reactie bij haar van 'meh'. Werd vervolgens compleet omver geblazen door haar innerlijk en ben vervolgens haar uiterlijk ook enorm gaan waarderenquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:46 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Die keer dat ik verliefd werd op iemand dacht ik, de eerste keer toen ik haar zag; "blegh".
En ik ben uiterst kritisch.
Ik vond haar de eerste keer dat ik haar zag niet echt knap en aantrekkelijk, gewoon lelijk eigenlijk. Toen het over was vond ik haar geweldig aantrekkelijk.quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:48 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hmm eerste keer dat ik echt verliefd was mijn eerste reactie bij haar van 'meh'. Werd vervolgens compleet omver geblazen door haar innerlijk en ben vervolgens haar uiterlijk ook enorm gaan waarderen
Wow, what the fuck. Je geeft me een déjà vu. Die dame van de fapfilmpjes was net zo'n ijskoningin als jijquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:50 schreef Inloggen het volgende:
Ik moet mij haasten om mezelf om te toveren in een diva (ik loop nu in mijn pyama rond) Over een uurtje word ik opgehaald door (relatief oppervlakkige) vrienden (ook nodig voor balans) om uit te gaan.
Jullie mogen kiezen wat ik aan ga trekken:
Een elegant jurkje of een strakke spijkerbroek met een leuk topje en pumps eronder?
Ik begrijp niet wat je bedoelt.quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:53 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Wow, what the fuck. Je geeft me een déjà vu. Die dame van de fapfilmpjes was net zo'n ijskoningin als jij
Ik zou een clonetrooper outfit aandoen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:50 schreef Inloggen het volgende:
Ik moet mij haasten om mezelf om te toveren in een diva (ik loop nu in mijn pyama rond) Over een uurtje word ik opgehaald door (relatief oppervlakkige) vrienden (ook nodig voor balans) om uit te gaan.
Jullie mogen kiezen wat ik aan ga trekken:
Een elegant jurkje of een strakke spijkerbroek met een leuk topje - en pumps eronder?
Ik kan niet dm'en zegt hij.quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:58 schreef Inloggen het volgende:
DM me je Whatsapp
(niet allemaal tegenlijk)
Precies, vandaar mijn Clonetrooper opmerking... Volgens mij ken ik haar qua manier van postenquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:56 schreef Seriemoordenaar het volgende:
Overigens kom je me enigszins bekend voor Inloggen. De manier waarop je praat (post), bedoel ik. Vrij recent nog kort contact gehad met iemand die dezelfde manier van praten had.
Je bent een Perzische he?quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:58 schreef Inloggen het volgende:
DM me je Whatsapp
(niet allemaal tegenlijk)
Ik heb anders wel een paar DMs ontvangen van leden.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:00 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Ik kan niet dm'en zegt hij.
Ja daag. Post jij je e-mail maar.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:03 schreef Inloggen het volgende:
[..]
Ik heb anders wel een paar DMs ontvangen van leden.
Of je neemt het risico om je nummer hier te posten en het snel weg te halen![]()
Ik heb geen mailadres die niet mijn namen bevatten.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:08 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Ja daag. Post jij je e-mail maar.
Overigens lijkt het me vrijwel onmogelijk dat jij dezelfde bent. Dat zou wat zijn.
Dan zul je vanavond wel nieuwsgierig blijven gok ik.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:11 schreef Inloggen het volgende:
[..]
Ik heb geen mailadres die niet mijn namen bevatten.
Je naam begint met een L?quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:11 schreef Inloggen het volgende:
[..]
Ik heb geen mailadres die niet mijn namen bevatten.
Geen idee wie ik zou moeten zijn. Ik ben vast leuker
Ongetwijfeld.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:11 schreef Inloggen het volgende:
[..]
Geen idee wie ik zou moeten zijn. Ik ben vast leuker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |