Niet doorhebben dat dat Meloewa isquote:Op woensdag 13 november 2013 22:57 schreef MAHL het volgende:
Is dit een straf van de Goden, als wraak voor het lastigvallen van Meloewa, en willen ze nu laten zien hoe het is?
quote:Op woensdag 13 november 2013 23:00 schreef Inverted_World het volgende:
Dan verwijder je Tinder en ga je als een normale vent de kroeg in, je weet wel, spanning en zo, dan hoef je je niet al fappende te verschuilen achter je telefoon.
Denk niet dat er intensieve arbeid aan te pas komt voor die grappenapp.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:02 schreef Linkesoep het volgende:
TinderIn dit tijdperk van bewerking op foto's af te durven gaan
Ik denk dat er gauw een einde komt aan de populariteit van de app.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:12 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Denk niet dat er intensieve arbeid aan te pas komt voor die grappenapp.
Hoe moeilijk kan het zijn inderdaadquote:Op woensdag 13 november 2013 23:17 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Wat is er zo moeilijk aan? je kunt toch gewoon zeggen: "je bederft mijn eetlust. Je bent zo lelijk dat ik je nog niet zou doen als je me een liter GHB zou voeren. Sterker nog; ik zou nog liever een 50 jarige aan crack verslaafde Poolse straathoer neuken. Dus ROT op en praat niet meer tegen me, want ik ben bezig met vrouwen waar ik wel een harde plasser van krijg."
Dat kan. En ondanks die lieve persoonlijkheid is ze nog steeds een dik wijf.quote:
Geloof het of niet, dat iemand zichzelf zo heeft vetgemest en er weigert aan wat te doen zegt wel degelijk wat over het innerlijk.quote:
Hoe dan?quote:Op woensdag 13 november 2013 23:23 schreef Snoepie85 het volgende:
wat nou "want Android"heb je een antiek systeem ofzo? kan je gewoon blokkeren hoor, misschien moet je je hoofd even uit je kont halen.
Geen opmerking over mijn Meloewa-grap?quote:Op woensdag 13 november 2013 23:24 schreef chroestjov het volgende:
Dit is het einde van de wereld zoals wij die kennen.
Ik vind mijn post leuker.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:27 schreef MAHL het volgende:
[..]
Geen opmerking over mijn Meloewa-grap?
Deze uitspraak zette me aan het denken en bracht mij tot inkeer.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:24 schreef chroestjov het volgende:
Dit is het einde van de wereld zoals wij die kennen.
En jij bent ook weer je standaard charmante zelf merk ikquote:
Zodat het groter is dan de rest. Snapje?quote:Op woensdag 13 november 2013 23:28 schreef Kiid het volgende:
Waarom schrijf je dik wijf met een hoofdletters?
Of ik krijg ze daadwerkelijk en kan ik de komende paar weken niet meer slapen en eten... Nty, dat risico neem ik liever nietquote:Op woensdag 13 november 2013 23:30 schreef RetRy32 het volgende:
Vraag om naaktfoto's, dan negeert ze jou.
Slotje? Dit is namelijk de oplossing.
Nee, ik ben een nette vrouw, ik doe zoiets nietquote:Op woensdag 13 november 2013 23:32 schreef MAHL het volgende:
[..]
Bitch please, alsof vrouwen dat niet doen.
Debra Morgan trouwens, zou liken
Ah, nu snap ik het inderdaad. Verder als ik af ga op enkel de TT dan is het wel een terechte klacht. Dikke wijven zijn kk ranzig en het erge is dat sommige nog rondlopen met een attitude van heb ik jou daar.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:30 schreef MAHL het volgende:
[..]
En jij bent ook weer je standaard charmante zelf merk ik
[..]
Zodat het groter is dan de rest. Snapje?
Iemand dik en lelijk noemen en schijnheilig tegen haar praten, nog pretenderen dat je een hart hebt ook! HOE DURF JEquote:Op woensdag 13 november 2013 23:30 schreef MAHL het volgende:
[..]
En jij bent ook weer je standaard charmante zelf merk ik
quote:Op woensdag 13 november 2013 23:33 schreef Kiid het volgende:
het is lastig om een chick te vinden die niet na het werpen van haar eerste kind veranderd in een obesitas troll met een kort, vlot, pittig kapsel en een viva-abonnement.
lol.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:33 schreef Kola het volgende:
[..]
Iemand dik en lelijk noemen en schijnheilig tegen haar praten, nog pretenderen dat je een hart hebt ook! HOE DURF JE
Daarom Oost-Europese vrouwen. Die doen zoiets niet, maar blijven hun best doen voor hun uiterlijkquote:Op woensdag 13 november 2013 23:33 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ah, nu snap ik het inderdaad. Verder als ik af ga op enkel de TT dan is het wel een terechte klacht. Dikke wijven zijn kk ranzig en het erge is dat sommige nog rondlopen met een attitude van heb ik jou daar.
Maar het is lastig om een chick te vinden die niet na het werpen van haar eerste kind veranderd in een obesitas troll. De meeste worden allemaal dik, helaas. Ik ben bang dat ik in de toekomst een hoop ping ping kwijt zal zijn aan alimentatie
Hoho ik praat niet tegen haar, heb niets tegen haar gezegd. Ik vínd haar dik en lelijk. Jij vindt sommige jongens toch ook dik en lelijk?quote:Op woensdag 13 november 2013 23:33 schreef Kola het volgende:
[..]
Iemand dik en lelijk noemen en schijnheilig tegen haar praten, nog pretenderen dat je een hart hebt ook! HOE DURF JE
dank je.quote:
Alsof iemand ooit misselijk werd van een meid met overgewichtquote:Op woensdag 13 november 2013 23:32 schreef MAHL het volgende:
[..]
Of ik krijg ze daadwerkelijk en kan ik de komende paar weken niet meer slapen en eten... Nty, dat risico neem ik liever niet
I've seen it happen.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:37 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Alsof iemand ooit misselijk werd van een meid met overgewicht
Dit is wel true.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:33 schreef Kola het volgende:
[..]
Jij wordt vrolijk van die obesitas trollen die altijd rondlopen in stretchbroeken of leggings omdat er geen spijkerbroek bestaat in hun maat?quote:Op woensdag 13 november 2013 23:37 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Alsof iemand ooit misselijk werd van een meid met overgewicht
Lolquote:Op woensdag 13 november 2013 23:43 schreef .sfinx het volgende:
Je kan lullen wat je wilt, maar die app is gewoonweg echt geniaal. Eigenlijk is het zo voor de hand liggend om zoiets te bedenken. Ikzelf gebruik het niet, want dan word mijn rechterhand waarschijnlijk stink jaloers..
Nee, maar ook niet misselijk.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:44 schreef Kiid het volgende:
[..]
Jij wordt vrolijk van die obesitas trollen die altijd rondlopen in stretchbroeken of leggings omdat er geen spijkerbroek bestaat in hun maat?![]()
Nah, die gun ik Hans Teeuwen wel.quote:Op donderdag 14 november 2013 01:13 schreef niels0 het volgende:
Neem haar mee naar een pittoresque literair cafe.
Dat vind ik het wel een beetje verbloemen als ik eerlijk ben.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:17 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Wat is er zo moeilijk aan? je kunt toch gewoon zeggen: "je bederft mijn eetlust. Je bent zo lelijk dat ik je nog niet zou doen als je me een liter GHB zou voeren. Sterker nog; ik zou nog liever een 50 jarige aan crack verslaafde Poolse straathoer neuken. Dus ROT op en praat niet meer tegen me, want ik ben bezig met vrouwen waar ik wel een harde plasser van krijg."
quote:Op donderdag 14 november 2013 10:34 schreef BlauweTijger het volgende:
Moest Dik en Wijf met een hoofdletter omdat ze echt zó dik is?
quote:Op woensdag 13 november 2013 23:27 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Niet afknappen op dikke mensen
En dan breekt het touwquote:Op woensdag 13 november 2013 23:40 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Dit is wel true.
Nu ontstaat er langzaam een illusie van een band bij haar, vooral omdat er waarschijnlijk geen hond in haar geïnteresseerd is is het ook nog eens extra spannend voor haar, maar uiteindelijk zal ze jankend zichzelf ophangen doordat door TS duidelijk werd dat ze echt niemand kon krijgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |