Goed, dus ik zo gisteravond een beetje Tinderen. Leuke meisjes liken, wat minder leuke meisjes maar die nog wel ok zijn ook liken, en de lillikerds en fatso's wegklikken. U kent de routine. Althans, mannen kennen die, als vrouw zijnde heb je hoogstwaarschijnlijk een lagere like/dislike ratio.
In ieder geval, ik kwam er een aantal tegen die allemaal achter elkaar wel leuk waren

Dus ik zo een stuk of vijf, zes achter elkaar liken. Pakte vervolgens mijn mobiel weg en ging wat anders doen. Keek even later terug, zag ik dat er weer wat matches waren. Dus ik zo kijken wie, bij gewoon liken kijk ik niet naar alle foto's want dat duurt te lang, sowieso krijg ik ook niet voor elke like een match dus is het een beetje zonde van de tijd. Als er vervolgens een match is worden natuurlijk alle foto's gekeken op geefbaarheidsgehalte. Maar wat ik vervolgens tegenkwam....

Aangezien jullie de TT hebben weten jullie al (spoilers!) wat er aan de hand is. Ik had per ongeluk een dik wijf gematched. Eerste foto, qua hoofd, ging ze nog wel, maar wat er later op de foto te zien was...

En het ergste is, ze praat nog tegen me ook! Ik probeer haar te negeren maar vervolgens zegt ze dat het niet aardig is om zomaar mensen te beoordelen. En blocken lukt ook niet want Android.
Wat nu? Blijkbaar heb ik toch een klein hartje want gewoon tegen haar zeggen dat ze dik en lelijk is en ik niets met haar te maken wil hebben gaat er niet in. Maar tegen haar praten wil ik ook niet want dan gaat ze er zeker weten op in en is het nog moeilijker om haar opeens te 'dumpen'

Is dit een straf van de Goden, als wraak voor het lastigvallen van Meloewa, en willen ze nu laten zien hoe het is?

Ik heb zo'n spijt