Uiteindelijk op die invitatie ingegaan?quote:Op zondag 17 november 2013 16:30 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik ben ook wel eens begonnen met gewoon bot vragen of ze wilde neuken. Toen ze verontwaardigd reageerde kwam ik met: ''ja, maar ik houd van duidelijkheid'' en met ''blabla, het is niet alsof ik vrouwen niet respecteer hoor''. Na een weekje mijn charmes werken kreeg ik een uitnodiging in de douche bij haar thuis.
Waarom doe je daar nou die smileys bij alsof het zo erg is?quote:Op zondag 17 november 2013 16:27 schreef BroodjeKebab het volgende:
Ik heb haar gewoon gevraagd of ze al iets leuks gevonden had op Tinder.![]()
![]()
Neen. Kreeg verder van nog 3 dames een uitnodiging bij ze thuis. Ook niets mee gedaan toen ik begon te daten met een meid. Sterker nog: al mijn Tinder activiteit afgekapt.quote:Op zondag 17 november 2013 16:31 schreef BroodjeKebab het volgende:
[..]
Uiteindelijk op die invitatie ingegaan?
Haha dat heb ik ook een keer gedaan man. Dag later vroeg ze of ik een keer langskwam, ze reageerde ook eerst heel beledigdquote:Op zondag 17 november 2013 16:30 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik ben ook wel eens begonnen met gewoon bot vragen of ze wilde neuken. Toen ze verontwaardigd reageerde kwam ik met: ''ja, maar ik houd van duidelijkheid'' en met ''blabla, het is niet alsof ik vrouwen niet respecteer hoor''. Na een weekje mijn charmes werken kreeg ik een uitnodiging in de douche bij haar thuis.
High five broquote:Op zondag 17 november 2013 16:36 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Haha dat heb ik ook een keer gedaan man. Dag later vroeg ze of ik een keer langskwam, ze reageerde ook eerst heel beledigd
Ook al weer zo'n "en jij?"-meisjequote:Op zondag 17 november 2013 16:40 schreef BroodjeKebab het volgende:
[..]
Ze zegt: "nahh niet echt, en jij?"
Ik vind haar niet bepaald uitnodigend reageren. Vraag of ze zin heeft om te neuken? Dan is ze of beledigd en ben je van haar af, of ze gaat er op in en heb je wellicht een leuke nacht of twee.quote:Op zondag 17 november 2013 16:43 schreef BroodjeKebab het volgende:
[..]
Inderdaad.![]()
Dus heb hulp nodig van de casanova-meesters hier op Fok!
Duidelijkheid loont dusquote:Op zondag 17 november 2013 16:30 schreef samthegreat5 het volgende:
Nee ik ook niet. Nee ik vind dat een beetje te.. snel.quote:Op zondag 17 november 2013 16:45 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Ik vind haar niet bepaald uitnodigend reageren. Vraag of ze zin heeft om te neuken? Dan is ze of beledigd en ben je van haar af, of ze gaat er op in en heb je wellicht een leuke nacht of twee.
Ik zou niet meer reageren.quote:Op zondag 17 november 2013 16:53 schreef BroodjeKebab het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Nee ik vind dat een beetje te.. snel.
Vind wel raar dat ze me liked maar niet uitnodigend reageert.
Hoe zal ik erop reageren? Exact hetzelfde?
Geen planner? Ach tief toch op. Als je akkoord gaat om die vent te zien, dan kijk je maar gewoon even in je agenda en prik je samen een datum. Als je niet akkoord gaat dan zeg je maar gewoon eerlijk tegen hem dat hij moet opzouten.quote:Op zondag 17 november 2013 16:47 schreef Inloggen het volgende:
Oh nee..
"Maar maak je niet druk, ik doe het erg rustig aan. Eerst maar is kijken hoe het allemaal loopt. Ik vind je wel een hele leuke meid!"
Meneer wilt uitgebreid voor mij koken a la chefkok om indruk te maken. Of voor seks. Kan hij mooi vergeten.
Nu stelt hij een wijntje voor volgend week. Ik heb gezegd dat ik geen planner ben en ik niet graag van tevoren afspreken. Dat is geen leugen.
Is dat niet weer te snel opgeven? Ik zou in iedergeval bijna denken dat ze liked en unliked op basis wat zij leuk vind en niet en kijkt hoe zeer voor staat in de markt.quote:Op zondag 17 november 2013 16:55 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Ik zou niet meer reageren.
Ik waardeer je eerlijkheid wel hoor.quote:Op zondag 17 november 2013 16:52 schreef Seriemoordenaar het volgende:
De manier waarop hij het zegt. Ben dan gewoon eerlijk en zeg waar het je om gaat. En dan ook nog twee keer vragen. Tja.
Wat zegt een foto nou helemaal, op iets als Tinder wat ook niet heel serieus is?quote:Op zondag 17 november 2013 16:57 schreef BroodjeKebab het volgende:
[..]
Is dat niet weer te snel opgeven? Ik zou in iedergeval bijna denken dat ze liked en unliked op basis wat zij leuk vind en niet en kijkt hoe zeer voor staat in de markt.
Broodje, ik had je al als tip gegeven in de DM dat je met aannames moet komen gebaseerd op haar. Het gaat er niet om of het klopt of niet, je krijgt haar op die manier wel los.quote:Op zondag 17 november 2013 16:15 schreef BroodjeKebab het volgende:
[..]
[..]
[..]
Vertel eens wat je zou zeggen in mijn situatie?
Je raakt niets kwijt als je er weinig om geeft.quote:Op zondag 17 november 2013 16:56 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Geen planner? Ach tief toch op. Als je akkoord gaat om die vent te zien, dan kijk je maar gewoon even in je agenda en prik je samen een datum. Als je niet akkoord gaat dan zeg je maar gewoon eerlijk tegen hem dat hij moet opzouten.
Mij zou je al lang zijn kwijtgeraakt.
Dan zeg je dat in plaats van hem aan het lijntje houden. Hij wil duidelijk meer, ondanks dat hij dat niet heel direct zegt.quote:Op zondag 17 november 2013 16:57 schreef Inloggen het volgende:
[..]
Ik waardeer je eerlijkheid wel hoor.
Dat wijntje is niet voor bij hem thuis. Dat hadden we gisteren ook gedronken namelijk.
Ik vind hem gewoon niet leuk, wat zijn intenties ook mogen zijnZelfs mijn ex waar ik niets meer voor voelde was leuker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |