abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133345508
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 16:30 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik ben ook wel eens begonnen met gewoon bot vragen of ze wilde neuken. Toen ze verontwaardigd reageerde kwam ik met: ''ja, maar ik houd van duidelijkheid'' en met ''blabla, het is niet alsof ik vrouwen niet respecteer hoor''. Na een weekje mijn charmes werken kreeg ik een uitnodiging in de douche bij haar thuis :').
Uiteindelijk op die invitatie ingegaan?
pi_133345513
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 16:27 schreef BroodjeKebab het volgende:
Ik heb haar gewoon gevraagd of ze al iets leuks gevonden had op Tinder. :') :') |:(
Waarom doe je daar nou die smileys bij alsof het zo erg is?
Komop man, gedraag je als een vent. Sta achter je keuzes. Wat boeit het jou nou een fuck wat een of andere anonieme tinderslet van je denkt.

Je hebt gewoon een perfect tinderwaardige vraag verstuurd. Prima. Dat werkt zelfs heel goed om een gesprek uit te laten voortvloeien die vraag.
pi_133345565
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 16:31 schreef BroodjeKebab het volgende:

[..]

Uiteindelijk op die invitatie ingegaan?
Neen. Kreeg verder van nog 3 dames een uitnodiging bij ze thuis. Ook niets mee gedaan toen ik begon te daten met een meid. Sterker nog: al mijn Tinder activiteit afgekapt.
  zondag 17 november 2013 @ 16:36:05 #279
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_133345663
quote:
Ik ben ook wel eens begonnen met gewoon bot vragen of ze wilde neuken. Toen ze verontwaardigd reageerde kwam ik met: ''ja, maar ik houd van duidelijkheid'' en met ''blabla, het is niet alsof ik vrouwen niet respecteer hoor''. Na een weekje mijn charmes werken kreeg ik een uitnodiging in de douche bij haar thuis :').
Haha dat heb ik ook een keer gedaan man. Dag later vroeg ze of ik een keer langskwam, ze reageerde ook eerst heel beledigd :')
pi_133345700
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 16:36 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Haha dat heb ik ook een keer gedaan man. Dag later vroeg ze of ik een keer langskwam, ze reageerde ook eerst heel beledigd :')
High five bro
pi_133345808
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 16:30 schreef Operc het volgende:

[..]

Hoe reageerde ze?
Ze zegt: "nahh niet echt, en jij?"
pi_133345816
Heb ik ook een keer gehad. Uurtje gepraat, weer een uur later stond ze voor de deur.
pi_133345860
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2013 16:40 schreef BroodjeKebab het volgende:

[..]

Ze zegt: "nahh niet echt, en jij?"
Ook al weer zo'n "en jij?"-meisje ;(
pi_133345919
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 16:41 schreef PG18 het volgende:

[..]

Ook al weer zo'n "en jij?"-meisje ;(
Inderdaad. ;(

Dus heb hulp nodig van de casanova-meesters hier op Fok!
pi_133345998
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2013 16:43 schreef BroodjeKebab het volgende:

[..]

Inderdaad. ;(

Dus heb hulp nodig van de casanova-meesters hier op Fok!
Ik vind haar niet bepaald uitnodigend reageren. Vraag of ze zin heeft om te neuken? Dan is ze of beledigd en ben je van haar af, of ze gaat er op in en heb je wellicht een leuke nacht of twee.
pi_133346057
Oh nee..

"Maar maak je niet druk, ik doe het erg rustig aan. Eerst maar is kijken hoe het allemaal loopt. Ik vind je wel een hele leuke meid!"

Meneer wilt uitgebreid voor mij koken a la chefkok om indruk te maken. Of voor seks. Kan hij mooi vergeten.

Nu stelt hij een wijntje voor volgend week. Ik heb gezegd dat ik geen planner ben en ik niet graag van tevoren afspreken. Dat is geen leugen.
pi_133346125
Wat doorzichtig.
pi_133346215
Hoe bedoel je?
  Moderator / Redactie FP zondag 17 november 2013 @ 16:52:08 #289
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_133346234
quote:
Duidelijkheid loont dus :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_133346259
De manier waarop hij het zegt. Ben dan gewoon eerlijk en zeg waar het je om gaat. En dan ook nog twee keer vragen. Tja. :P
pi_133346290
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 16:45 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Ik vind haar niet bepaald uitnodigend reageren. Vraag of ze zin heeft om te neuken? Dan is ze of beledigd en ben je van haar af, of ze gaat er op in en heb je wellicht een leuke nacht of twee.
Nee ik ook niet. Nee ik vind dat een beetje te.. snel. :P

Vind wel raar dat ze me liked maar niet uitnodigend reageert.

Hoe zal ik erop reageren? Exact hetzelfde?
pi_133346332
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2013 16:53 schreef BroodjeKebab het volgende:

[..]

Nee ik ook niet. Nee ik vind dat een beetje te.. snel. :P

Vind wel raar dat ze me liked maar niet uitnodigend reageert.

Hoe zal ik erop reageren? Exact hetzelfde?
Ik zou niet meer reageren.
pi_133346377
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 16:47 schreef Inloggen het volgende:
Oh nee..

"Maar maak je niet druk, ik doe het erg rustig aan. Eerst maar is kijken hoe het allemaal loopt. Ik vind je wel een hele leuke meid!"

Meneer wilt uitgebreid voor mij koken a la chefkok om indruk te maken. Of voor seks. Kan hij mooi vergeten.

Nu stelt hij een wijntje voor volgend week. Ik heb gezegd dat ik geen planner ben en ik niet graag van tevoren afspreken. Dat is geen leugen.
Geen planner? Ach tief toch op. Als je akkoord gaat om die vent te zien, dan kijk je maar gewoon even in je agenda en prik je samen een datum. Als je niet akkoord gaat dan zeg je maar gewoon eerlijk tegen hem dat hij moet opzouten.

Mij zou je al lang zijn kwijtgeraakt.
pi_133346389
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 16:55 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Ik zou niet meer reageren.
Is dat niet weer te snel opgeven? Ik zou in iedergeval bijna denken dat ze liked en unliked op basis wat zij leuk vind en niet en kijkt hoe zeer voor staat in de markt.
pi_133346409
Maar hoe gaan alle neukdates hier dan eigenlijk? Je gaat naar haar toe, potje neuken en je gaat weer naar huis?
pi_133346414
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 16:52 schreef Seriemoordenaar het volgende:
De manier waarop hij het zegt. Ben dan gewoon eerlijk en zeg waar het je om gaat. En dan ook nog twee keer vragen. Tja. :P
Ik waardeer je eerlijkheid wel hoor.

Dat wijntje is niet voor bij hem thuis. Dat hadden we gisteren ook gedronken namelijk.

Ik vind hem gewoon niet leuk, wat zijn intenties ook mogen zijn :') Zelfs mijn ex waar ik niets meer voor voelde was leuker.
pi_133346430
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2013 16:57 schreef BroodjeKebab het volgende:

[..]

Is dat niet weer te snel opgeven? Ik zou in iedergeval bijna denken dat ze liked en unliked op basis wat zij leuk vind en niet en kijkt hoe zeer voor staat in de markt.
Wat zegt een foto nou helemaal, op iets als Tinder wat ook niet heel serieus is?

Er is, vind ik, niks wat je opgeeft, want er is ook nog niks en zij werkt niet echt mee daar verandering aan te brengen.
pi_133346440
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 16:15 schreef BroodjeKebab het volgende:

[..]

[..]

[..]

Vertel eens wat je zou zeggen in mijn situatie?
Broodje, ik had je al als tip gegeven in de DM dat je met aannames moet komen gebaseerd op haar. Het gaat er niet om of het klopt of niet, je krijgt haar op die manier wel los.
pi_133346451
quote:
14s.gif Op zondag 17 november 2013 16:56 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Geen planner? Ach tief toch op. Als je akkoord gaat om die vent te zien, dan kijk je maar gewoon even in je agenda en prik je samen een datum. Als je niet akkoord gaat dan zeg je maar gewoon eerlijk tegen hem dat hij moet opzouten.

Mij zou je al lang zijn kwijtgeraakt.
Je raakt niets kwijt als je er weinig om geeft.
Was hij ook maar zo scherp als jij.
pi_133346454
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2013 16:57 schreef Inloggen het volgende:

[..]

Ik waardeer je eerlijkheid wel hoor.

Dat wijntje is niet voor bij hem thuis. Dat hadden we gisteren ook gedronken namelijk.

Ik vind hem gewoon niet leuk, wat zijn intenties ook mogen zijn :') Zelfs mijn ex waar ik niets meer voor voelde was leuker.
Dan zeg je dat in plaats van hem aan het lijntje houden. Hij wil duidelijk meer, ondanks dat hij dat niet heel direct zegt.

Was jij trouwens niet "uitgeTinderd"? ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')